26
Ιολ.
08

Τέλος σεζόν – εκπτώσεις λόγο ανακαίνισης

Αυτόν τον επεισοδιακό Ιούλιο είδα διάφορες εκθέσεις, κυρίως ομαδικές ή σωστότερα ανακεφαλαιωτικές μιας και οι περισσότεροι χώροι τέχνης επιλέγουν να εκθέσουν έργα των καλλιτεχνών που φιλοξένησαν την προηγούμενη σεζόν. Οι δύο ατομικές που ξεχώρισα ήταν του Στέρη στο Μπενάκη της Πειραιώς (προηγούμενη εγγραφή) και του Μανώλη Χάρου στο ίδρυμα Τσιχριτζή στην Κηφισιά. Για τον Χάρο τα έχω ξαναγράψει και παλιότερα με αφορμή την χειμερινή του έκθεση στις Νέες Μορφές. Αυτή όμως ήταν μεγαλύτερη και ο χρόνος καταλληλότερος (καλοκαιράκι γαρ) ώστε να μπορέσω να μπω λίγο περισσότερο στην ανάλαφρη μεταφυσική πραγματικότητα του ζωγράφου. Όσοι την είδατε καταλαβαίνετε τι θέλω να πω, όσοι όχι, χάσατε.

 

Μανώλης Χάρος - Σονάτα του Σεληνόφωτος - 2006

Μανώλης Χάρος - Σονάτα του Σεληνόφωτος - 2006

 

 

  

Κατά τα λοιπά, ετοιμάζομαι για τη δική μου έκθεση στη Σίφνο, τον Αύγουστο και ασχολούμαι με το «βαρετό» κομμάτι της καλλιτεχνίας (τρομάρα μου). Το πιθανότερο είναι ότι η επόμενη εγγραφή θα αργήσει εκτός κι αν βρω χρόνο να γράψω κάποια ανταπόκριση από το νησί όπου κάθε χρόνο στήνονται ενδιαφέρουσες εκθέσεις γνωστών ή λιγότερο γνωστών καλλιτεχνών.

 

Καλές Διακοπές.


6 Σχόλια to “Τέλος σεζόν – εκπτώσεις λόγο ανακαίνισης”


  1. 1 AERIKO
    30 Ιουλίου, 2008 στο 6:52 μμ

    Υπαρχει βαρετό κομματι στην απο ψυχής έκφραση..?
    Θεωρω δεδομενη την επιτυχια της εκθεσης στη Σιφνο
    χαμογελωντας με τον εαυτο μου διοτι τους πρωτους
    μηνες που αφηνα τα σχολια μου εδω δεν ειχα παρει
    είδηση οτι ησουν και ο ιδιος ενας αξιολογος καλλιτεχνης.
    Καλη συνεχεια στο καλοκαιρι σου παντα με τη βαθυτατη
    εκτιμηση και την αγαπη μου.:))

  2. 31 Ιουλίου, 2008 στο 5:55 μμ

    Η αλήθεια είναι ότι η διαδικασία των εκθέσεων έχει και το βαρετό της μέρος. Πρέπει να προετοιμαστούν οι πίνακες: να τους βάλω πηχάκια γύρω-γύρω και σύρμα ανάρτησης, να τους συσκευάσω και να τους στείλω με μεταφορική εταιρεία. Κατά τα λοιπά, όμως, είναι μια συναρπαστική εμπειρία.
    Σ’ ευχαριστώ για τα καλά σου λόγια, αν και κοκκινίζω (ελαφρώς, εντάξει) όταν τα διαβάζω.
    Μακάρι το σημερινό τελευταίο βράδυ ετούτου του Ιούλη να σε βρίσκει ευτυχισμένη, έτσι όπως ακριβώς θα ήθελες.
    Η εκτίμηση και η αγάπη – το ξέρεις δα- είναι αμοιβαία

  3. 4 Αυγούστου, 2008 στο 3:43 μμ

    Eδώ είμαι κι εγώ!
    Μπά δεν ήμουνα διακοπές.
    Ούτε χωμένος σε βαθυστόχαστες εικαστικές αναζητήσεις.
    Το μπλογκινκ όμως κάπως δεν μου κάθεται κατακαλοκαιριάτικα.
    Είναι κι αυτά τα βράδια που δεν σε τραβάει καθόλου η οθόνη του υπολογιστή.
    Σίφνο λοιπόν.
    Θα έχεις ανταπόκριση; φωτογραφίες κλπ;.
    Εδω ετοιμάζουμε μια ομαδική για 18 Αυγούστου στη Βασιλική του Αγίου Μάρκου στο Ηράκλειο (εκεί που είχαν εκθέσει πριν χρόνια και τα έργα του εκλεκτού συναδέλφου Γκρέκο)
    Εχω βαλθεί λοιπόν να τελειώσω έναν πίνακα που είχα ξεκινήσει πριν 5 χρόνια «η παναγία της βαγδάτης»
    Θα τα πούμε στην ώρα τους.
    Αυτή τη φορά θα σου έχω και φωτογραφικό υλικό.
    Καλή τύχη και στα δικά σου και …καλά καλοκαιρινά βραδάκια.

  4. 4 Αυγούστου, 2008 στο 7:43 μμ

    Καλησπέρα σύντεχνε.
    Πράγματι, τα καλοκαιρινά βραδάκια δι έτερους λόγους ανακαλύφθηκαν και μετ’ άλλων διαδικασιών και συνηθειών έχουσιν συνδεθεί. Παλαιόθεν.

    Ασφαλώς και θα υπάρξει πλούσιο κοσμικό ρεπορτάζ από τη Σίφνο, για καλλιτεχνικό δε γίνεται λόγος. Δύσκολα όμως θα είναι επίκαιρο μιας και οι δυσκολίες του διαδικτίου συν οι ώρες που θα είμαι στην παραλία στην έκθεση δε θα μου αφήνουν χρόνο για πολλά-πολλά. Οπότε κατά το τέλος του μήνα (άμα τη επιστροφή μου) ή αρχάς Σεπτεμβρίου το βλέπω…

    Εύχομαι να πάτε καλά στην έκθεση στο Ηράκλειο.

    Αν δεν τα ξαναπούμε, Καλό υπόλοιπο καλοκαίρι.

    ΥΓ. Αυτός ο Γκρέκο που αναφέρεις έχει καμιά σχέση με την γκρέκα-φιλμς;

  5. 26 Αυγούστου, 2008 στο 10:57 μμ

    εστω και κατόπιν εορτής (ο υπολογιστής είναι χειμερινό αξεσουάρ) ευχαριστώ.

  6. 31 Αυγούστου, 2008 στο 6:31 μμ

    Παρακαλώ, αλλά, η ευχαρίστηση ήταν όλη δική μου.
    Καλό και δημιουργικό Φθινόπωρο.


Σχολιάστε


Blog Stats

  • 177.466 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουλίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->