19
Δεκ.
10

χάπιness

9 Responses to “χάπιness”


  1. 2 φαίδρα φις
    Δεκέμβριος 19, 2010 στο 2:39 μμ

    We’ll be swimming in the sea
    Of wisdom and serenity
    Make you better

    Happiness
    How’d you get to be
    Happiness
    How’d you get to find
    Love, real love
    Love, love, love

  2. Δεκέμβριος 20, 2010 στο 11:38 πμ

    Έχω ξεχάσει τη χημεία προ πολλού και δεν μπορώ να αποκρυπτογραφίσω τι χάπι είναι αυτό το ness

  3. Δεκέμβριος 20, 2010 στο 8:06 μμ

    αγαπημένη μου,
    σ΄ευχαριστώ
    αφενός για τη μουσική επένδυση
    αφεδύο για τους στίχοι
    και
    αφετρία για τη συμπαράσταση (ξέρεις εσύ….)

  4. Δεκέμβριος 20, 2010 στο 8:11 μμ

    ρε συ σύντεχνε…αποφάσισε:
    θέμε ή δεν θέμε ο δημιουργός να
    μιλάει για το έργο του;

    Πάντως δεν μιλάμε για χάπι του Λοχ (νεςς)
    Από κει και πέρα, κάθε διαφορετική ανάγνωση
    δεκτή
    αν όχι επιβεβλημένη

    υγ. άντε να σε βοηθήσω: N-methyl-3-phenyl-3-[4-(trifluoromethyl)phenoxy]propan-1-amine
    είναι το επιστημονικό όνομα… Ε, μη μου πεις ότι και τώρα δεν κατάλαβες…

  5. Δεκέμβριος 21, 2010 στο 12:32 πμ

    Mπααα….
    Το μονο που θυμαμαι είναι το COO-Na-COO-Na-Ti-CHOO-CHOO-Na !!!

  6. Δεκέμβριος 21, 2010 στο 9:25 πμ

    εγώ πάλι δε θυμόμουν την ένωση που προσθέτεις
    σε τούτον τον επιστημονικό διάλογο…!!!

    πάντως, μέσες-άκρες…μέσα είσαι!

  7. Ιανουαρίου 12, 2011 στο 9:07 μμ

    Δηλαδή δεν αναφέρεσαι στο Νες καφέ?
    Γαμώ την ασχετοσύνη μου μέσα. Και ποτέ μου Κουκ δεν μου άρεσε η Χημεία. Το ξέρεις άλλωστε, εκ της γνωστής σχολής φοίτησής μου.

    Υ. Γ. Τι να περιμένεις από Λαρισαίο. Το μυαλό του στον καφέ.
    (αυτοσαρκασμός)

    Υ.Γ. ΙΙ
    Το blog άνοιξε υποκατάστημα με τη μέθοδο του franchise και στην wordpress.com (υπάρχει αντίστοιχη παραπομπή στο «μητρικό» blog) έτσι σε δουλειά να βρισκόμαστε.
    Φοβάμαι μη με κλείσει η google και είπα να είμαι καλυμμένος.
    Ή μη με κλείσει η wordpress ή να γράφω στο ένα και να διαβάζω στο άλλο ή ξέρω γω, άι σιχτίρ…με το συμπάθειο, τσατίστηκα πάλι, που δεν καταλαβαίνω αυτές τις ακαταλαβίστηκες μαλακίες των δημιουργών.
    Με το συμπάθειο πάντα έτσι?

  8. Ιανουαρίου 13, 2011 στο 1:31 μμ

    μετά το «τσάι και συμπάθεια»
    έρχεται το «καφές -νες- και συμπάθειο» !!!

    Καλημέρα Χρήστο – της γνωστής αλυσίδας των blog , πλέον !!!

    Ούτε κι εμένα μου άρεσε ποτέ η Χημεία
    αν και είμαι γνωστό Χυμείο

    υγ. απορία : το «ποιο» στον καφέ; – :-))))

    υγ. αφιερωσούλα ψιλοάσχετη:


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 163,218 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Δεκέμβριος 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

