20
Ιολ.
10

Monsieur Palamar ! (updated)

Καλοκαιράκι, βαρκούλες, μόλοι, παλαμάρια…

>

και η ανάλογη μουσικούλα (με μια μικρή παράφραση):

>>ή αν προτιμάτε…:

>

update με «πειραγμένο» σκίτσο από τον chrismos :

Ναυτικό palamar by chrismos

17 Responses to “Monsieur Palamar ! (updated)”


  1. Ιουλίου 20, 2010 στο 11:20 μμ

    Υποκλίνομαι (ή όπως λέγαν και οι αρχαίοι Ρώσοι καννίβαλοι):
    Δεν έχω Πούτιν και φαλλοί κλίναι.

  2. Ιουλίου 21, 2010 στο 9:45 πμ

    ή
    ίππο clean- homme est

    καλημέρα κι ευχαριστώ !

  3. Ιουλίου 21, 2010 στο 5:06 μμ

    Ευτυχώς που δεν ξέρω το photoshop.
    Έτσι αρκούμαι μόνο σε θαλασσινές παραλλαγές…
    Monsieur Kalamar

  4. Ιουλίου 22, 2010 στο 12:40 μμ

    Ότι πρέπει για να σε δέσουμε με τον ζουρλομανδύα Kouk

  5. Ιουλίου 22, 2010 στο 1:19 μμ

    περιττεύει , υποθέτω, να πω
    πως είμαι ενθουσιασμένος
    με το «πείραγμα» των
    αναρτήσεών μου

    Ευχαριστώ chrismos

  6. Ιουλίου 22, 2010 στο 1:19 μμ

    εγώ συμφωνώ απολύτως με το αποπάνω μου σχόλιο

  7. Ιουλίου 22, 2010 στο 1:22 μμ

    κι εσείς τεκνόν Φαίδρα;

  8. Ιουλίου 22, 2010 στο 1:51 μμ

    αα όχι!εγώ προηγήθηκα στις ιδιωτικές συζητήσεις
    στα σχετικά με τον ζουρλομανδύα θέματα
    και δεν υπήρξατε τόσο ευγενικός μαζί μου…
    ενώ δημοσίως περιορίζεστε σε ένα ρητορικής φύσεως ερώτημα

    ανεπαισθήτως σας απομάκρυνε από κρίσιμο ενδεχόμενο
    η σοφή τοποθέτηση της λέξεως «τεκνόν» μ.

  9. Ιουλίου 22, 2010 στο 4:04 μμ

    Κάπταιν,
    -Αποδεικνύεις πως το μπλογκ σου τολμά
    στο «πείραγμα» από…ντολμά (της Τέχνης)
    Θενκς, λοιπόν, για την απρόσμενη «φιλοξενία»!
    Κι εσένα και τους φίλους σου που τους φιλώ
    (αν και ξένοι) καθότι φιλώ ξενοι.
    -Πάντως εγώ όχι techno, αφού ως μελαν-χροισμός προτιμώ …ν’ αραπάρω.

    Φαίδρα,
    σ’ ευχαριστώ και για την δική σου έγκριτη έγκριση
    Εκτός κι αν εννοούσες το σχόλιο του Gyro.
    Έτσι κι αλλιώς, όμως, σου είμαι υπο(και υπέρ)χρεωμένος.

    Gyro,
    Εν Άννα Μονή τής δικής σου εκδοχής

    Monsieur varkar,
    Don’t Pay The Ferryman. Don’t πέη λέμε…

  10. Ιουλίου 22, 2010 στο 6:25 μμ

    α, όχι αγαπημένη μου
    (με αναγκάζετε να βγάλω τα εν οίκω εν δήμω)
    ευγενέστατος υπήρξα και ιδιωτικώς:

    Απλώς εγώ σας πρόσφερα τον (ζουρλο)μανδύα μου
    ένα βραδάκι με λίγη ψύχρα – για να μη μου κρυώσετε-
    κι εσείς – λόγω της εγγενούς φύσης του ενδύματος-
    με παρεξηγήσατε…!

  11. Ιουλίου 22, 2010 στο 11:38 μμ

    @chrismos

    κι εγώ έτσι νιώθω για το πληθωρικό σου χιούμορ!
    αλλά νιώθω κάπως αμήχανα με τις αλλεπάλληλες
    ένθεν και ένθεν ευχαριστίες…:)

    αγαπημένε
    οποία τρυφερή αιχμή!
    με συγκινήσατε τώρα…
    θα σας ανταποδώσω ενώπιος ενωπίω
    δεσμεύομαι…

    καληνύχτα

  12. Ιουλίου 23, 2010 στο 12:16 μμ

    Επειδή δεν τα πάω καλά με τους κόμπους
    κι επειδή ως Αλέξανδρος, έχω παράδοση στο ανορθοδοξο ξεμπέρδεμά τους, λέω να μην ασχοληθώ με το θέμα.
    Άσε που φεύγω 3 μέρες σε έναν μικρό κολπίσκο παραδίπλα απο τα Σφακιά που δεν ξέρω αν πιάνει και το κινητό
    κι εκεί έχει πολλά παλαμάρ και βαρκάρ και ψαρ.
    (αυτό ήταν για να ζηλέψετε!)

  13. Ιουλίου 23, 2010 στο 9:57 μμ

    @chrismos
    Eγώ δεν μπορώ όχι να ζωγραφίσω, αλλά ούτε τον κύκλο να τετραγωνίσω.

  14. Ιουλίου 24, 2010 στο 9:50 πμ

    Σύντεχνε….
    εντάξει.
    Τα κατάφερες !!!
    (ωραίος τρόπος…)

  15. Ιουλίου 24, 2010 στο 9:55 πμ

    Σιγά το δύσκολο βρε Gyro.
    Αν σου βρίσκεται κάνας πραγματικά
    δύσκολος γρίφος, ευχαρίστως να
    ασχοληθώ και να σου δώσω τη λύση.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,039 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουλίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

