14
Ιολ.
10

LoVe FiSH (updated και δεύτερο update στο καπάκι)

προσχέδιο

>>

άποψη 1

>>>

update με την άποψη του chrismos :

g spot - by chrismos

>>>>

ξανά update με τις απόψεις του Αλέξανδρου Ανδρουλάκη :

ΚωCTaCO by Alexandros Androulakis

και

...σέρνει καράβι by Alexandros Androulakis

19 Responses to “LoVe FiSH (updated και δεύτερο update στο καπάκι)”


  1. Ιουλίου 14, 2010 στο 12:02 μμ

    Τι κουφό είναι πάλι τούτο;!
    Πολύ πολύ μ΄αρέσει!!!!

  2. Ιουλίου 14, 2010 στο 12:58 μμ

    προφανώς είναι κουφό
    ξέχασα να του βάλω αφτιά !

    υγ. πολύ πολύ χαίρομαι – κι εμένα , χωρίς να ξέρω ακριβώς γιατί…?!;!

  3. Ιουλίου 14, 2010 στο 6:17 μμ

    Βρε, κουφά λες…(ή μήπως δεν λες;)
    Θεέ λείπου τ’ ανανά κρυφτεί κι η χαρά δε Ντίνα φίνοι!
    Κι εμένα μ’ άρεσε πολύ. Αφού θυμίζει σκίτσο της γυναικείας ανατομίας, με το μάτι στη θέση του σημείου G -απ’ όσο θυμάμαι… (έχουν περάσει και 30 χρόνια από τότε που …διάβαζα Biology -Μπει όλο G)
    (http://lh5.ggpht.com/_z70UALAwBaQ/TD3QRzgsjgI/AAAAAAAAG0o/GTEtr7oXVpY/love-fish-apopsi-1.jpg)
    Συνειρμό-σφάλλω-κρατικώς, αλλά άμα είσαι κολημμένος…

  4. Ιουλίου 15, 2010 στο 9:07 πμ

    Χρήστο,
    όπως λέει και το γνωστό ανέκδοτο ‘μου αρέσει ο τρόπος που σκέφτεσαι’.

    δεν είχε πάει το (όποιο) μυαλό μου εκεί, αλλά για άλλη μια φορά μαγεύομαι από τις αμέτρητες δυνατότητες της δημιουργικής ανάγνωσης.

    υγ. έχω προσθέσει το σκίτσο σου στην αρχική ανάρτηση χωρίς να σε ρωτήσω. Ωστόσο αν σε ενοχλεί (για οποιονδήποτε λόγο) πες το μου να το αφαιρέσω.

  5. Ιουλίου 15, 2010 στο 10:50 πμ

    Και πολύ καλά έκανες!
    (Τόξα να ΗΠΑ: Κάτω ή διώχτη CIA!)
    Άλλο μ’ ενοχλεί. Η ανεπάρκειά μου στην Τέχνη, που ίσως και να παράγει κιτσαρίες…Που πήρα το ακριβό σου κόσμημα και το «θάμπωσα»…
    («Για δες ποιοί παίρνουν τα τραγούδια μου, μωρό μου,
    και τα πουλούν για απορρυπαντικά… «
    -Τζιμάκος)
    Κρίνε αν «στέκει» κι αν δεν προσβάλλει την αισθητική…
    …Κιτς up to you να το κρατήσεις

  6. Ιουλίου 15, 2010 στο 11:05 πμ

    Εμένα πάλι kouk μου θυμίζει ανοιχτήρι για μπουκάλια μπύρας.
    Πώς φαίνεται ο άσχετος με την τέχνη ε?
    Μ’ αρέσει που ήθελα να γίνω και στιχουργός-ποιητής (και καλά..)

  7. Ιουλίου 15, 2010 στο 11:08 πμ

    Με το μπαρδόν δηλαδή

  8. Ιουλίου 15, 2010 στο 12:11 μμ

    @ chrismos
    Χρήστο, όχι μόνο δεν βρήκα κιτς το σκιτσ(ο) σου αλλά μου άρεσε και πάρα πολύ, εξ ου και το έβαλα στην ανάρτηση.

    Σιγά το ακριβό κόσμημα ! ένα σχεδιάκι είναι κι επεξεργασμένο στο φώτοσοπ. Εκτός αν μιλάς για την καλλιτεχνική του αξία η οποία (σε 100-200 χρόνια που θα αναγνωριστεί η προσφορά μου στην παγκόσμια κουλτούρα) θα είναι όντως ανεκτίμητη.

  9. Ιουλίου 15, 2010 στο 12:18 μμ

    Gyro,
    με το pas de quoi δηλαδή (σ’ έσκισα μουστάκια ! )
    αλλά και μόνο η σουρεαλιστική ματιά σου πάνω στο σκίτσο
    αποδεικνύει ότι όχι μόνο ήσουν αλλά και είσαι και θα είσαι
    ποιητής.

    Σκέφτομαι, πως αν βρω χρόνο και τρόπο
    (δε μου λείπει και τίποτα δηλαδή)
    θα μπορούσα να φτιάξω ένα βιντεάκι
    (άλα της και video art ο καλλιτέγνης ! )
    που να περιλαμβάνει τόσο την ιδέα του chrismos
    όσο και τη δική σου αλλά και όσες προκύψουν
    από τη δημόσια διαβούλευση
    (πολύ ΠΑΣΟΚ ακούστηκε αυτό- 1000 συγγνώμη)

  10. Ιουλίου 15, 2010 στο 12:24 μμ

    …ας πούμε,
    τώρα που το ξαναβλέπω,
    μου θυμίζει εκείνες τις δαγκάνες (δεν ξέρω πώς τις λένε)
    που έπιαναν τις κολώνες του πάγου
    (εάν θυμάστε οι παλαιότεροι)

  11. Ιουλίου 15, 2010 στο 1:10 μμ

    Εγώ τις θυμάμαι. Αμυδρά μεν αλλά τις θυμάμαι και μου είχαν κάνει εντύπωση. Ήμουν στις πρώτες τάξεις δημοτικού και είχαμε τέτοιο ψυγείο. Πού το θυμήθηκες… Ανάμνηση από τα πέτρινα ή παγωμένα χρόνια της νιότης μου.

    Kouk μην το ξεχάσω. Απέκτησα ολίγη-πολύ μικρή- πρεσβυωπία.
    Ασχετο τελείως. Και αυτό όμως είναι μια μορφή τέχνης. Βλέπεις τα πράγματα με άλλη ματιά. Πιο θολή.

  12. Ιουλίου 15, 2010 στο 3:53 μμ

    Εγώ πάλι τις μπίρες τις ανοίγω με τον αναπτήρα.
    Αλλά αυτό το έργο μου θύμισε ένα άλλο του
    Πάμπλο Κωστάσσο

    Mου θύμισε επίσης και μια παροιμία που κάτι λέει για καράβι, αλλά δεν μπορώ να θυμηθώ καλά τώρα.
    Πάντως είναι κάπως έτσι

  13. Ιουλίου 15, 2010 στο 5:53 μμ

    Gyro,
    ο οφθαλμίατρος καλά έκανε και σου είπε ότι έχεις πρεσβυωπία. Γιατρός είναι δεν είναι φιλόσοφος.
    Εγώ όμως που είμαι φίλος (δικός σου και της Σοφίας) οφείλω να σου πω τη μ(πάσα) αλήθεια:

    Εσύ μια χαρά βλέπεις. Τα πράγματα έχουν γίνει θολά…

  14. Ιουλίου 15, 2010 στο 5:59 μμ

    Σύντεχνε είναι λογικό αν ανοίγεις τις μπύρες με τον αναπτήρα
    αφού
    ανοίγεις το κουτί με τα πούρα που σου στέλνει η Κουβανέζικη πρεσβεία
    με το ανοιχτήρι.

    Περί εμπνεύσεως δε, κολοκυθόπιτα
    και να είμαστε καλά να φτιάχνουμε
    ό,τι τραβάει η όρεξή μας. Ευχαριστώ. (έγινε βέβαια το κατάλληλο update)

  15. Ιουλίου 15, 2010 στο 7:35 μμ

    Ευφάνταστοι σύντεχνοι,
    Πάμπλο Κωστάσο και παροιμία ΑΠΑΙΧΤΑ!!!
    Αλλά χρειάζονται κι άλλων αναγνωστών οι απόψεις.
    (Solo-kouko δεν φέρνει την Άνοιξη)
    Μέχρι τώρα: Σκίτσο, κόσμημα, ανατομία, ανοιχτήρι, παγοδαγκάνες, Κωστάσο, παροιμία (7 απόψεις… ας γίνουν τουλάχιστον 10 κι όπου να ‘ναι το video art ετοιμάζεται)

    (άσχετο)
    Ο κ. Νίκας ρωτάει τον υπηρέτη του:
    -Η λέξη «ράβει» βρίσκεται στην αρχή τού τόμου Ρ’;
    κι ο υπηρέτης διορθώνει:
    Τόμου Ν’, σερ Νίκα!… «ράβει»!

  16. Ιουλίου 17, 2010 στο 8:05 πμ

    …μιας κι η αναφορά στον Πάμπλο Κωστάσο
    παραπέμπω σε μια ζωγραφιά που είχα φτιάξει
    όταν οι Αμερικάνοι εισέβαλαν στο Ιράκ:

    ΟΙ ΚΥΡΙΕΣ ΤΗΣ ΒΑΓΔΑΤΗΣ

    προσοχή στην υπογραφή !


    για λόγους ιστορίας της Τέχνης και συγκριτικής τεχνοκριτικής
    παραπέμπω και στο έργο του καλού -πλην μακαρίτη- συναδέλφου:

    ΟΙ ΔΕΣΠΟΙΝΙΔΕΣ ΤΗΣ ΑΒΙΝΙΟΝ

  17. Ιουλίου 20, 2010 στο 11:11 μμ

    Κάπταιν,
    Πολύ καλή η αντιμιλιταριστική εκδοχή της Αβινιόν.
    Βλέπεις πολύ μακριά. Σαν να χρησιμοποιείς το τηλεσκόπιο Palomar.
    (το τελευταίο είναι άσχετο, αλλά ήθελα να συνδέσω το σχόλιο με το επόμενο θέμα ….)

  18. Ιουλίου 21, 2010 στο 9:41 πμ

    μα Χρήστο,
    αν ήταν να λέμε μόνο σχετικά
    θα βαριόμασταν.
    Ο μόνος κίνδυνος -λέγοντας άσχετα- είναι να μας περάσουν
    για τεχνοκριτικούς. Αλλά, βέβαια, αυτοί λένε μόνο άσχετα !


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 163,221 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουλίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 1234
567891011
12131415161718
19202122232425
262728293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

