10
Ιον.
10

«6+7» –δίπτυχο 2x(60×240εκ.)–ακρυλικά σε καμβά

Σημείωση: Το «6+7» είναι ένας προσωρινός τίτλος. Διάφορες ιδέες πέρασαν από το μυαλό μου σχετικά αλλά ακόμα δεν έχω καταλήξει. Κάθε πρόταση δεκτή. Μερικοί από τους τίτλους που έχω σκεφτεί μέχρι τούδε είναι κι οι εξής:

1. Η Χριστίνα και οι 12 μαθήτριες

1α. Ποια είναι η Ιουδαία;

1β. Μυστικό όργιο

2. άτιτλο Νο 67

3. Το τυχερό 13

4. Υστερία στο ατελιέ

Σημείωση 2: Περιττό να περιγράψω τον χαμό που έγινε στο εργαστήρι προσπαθώντας να «στήσω» τα μοντέλα μου. Επίσης, θα ήθελα να διευκρινίσω ότι κάποιες πόζαραν αμισθί ενώ στις υπόλοιπες υποχρεώθηκα να πληρώσω με υποσχετικές σε είδος καθόσον η κρίση (που λέει κι ο σύντεχνος) έχει επηρεάσει τα οικονομικά και των καλλιτεγνών. Ας είναι: χρειάζεται θυσίες η Τέχνη.

32 Responses to “«6+7» –δίπτυχο 2x(60×240εκ.)–ακρυλικά σε καμβά”


  1. Ιουνίου 10, 2010 στο 6:13 μμ

    Χαιρετίζω την έλευση των ακρυλικών στο εργαστήριό σου (μαζί με την έλευση των μοντέλων)
    Πολύ μου αρέσει το έργο. Και η επιλογή των χρωμάτων και η απόδοση.
    Και το θέμα φυσικά μ΄αρέσει , αλλά αυτό είναι … άλλο θέμα.
    Όσο για τίτλο, τώρα εγώ είμαι επηρρεασμένος απο τα δικά μου αλλά…
    «άδειος καναπές» ;

  2. Ιουνίου 10, 2010 στο 6:41 μμ

    Κάπταιν,
    Πολύ καλή και έξυπνη η ιδέα του κοκκινόμαυρου φόντου.
    Μου άρεσαν πολύ οι λιτές και οι λυτές (χωρίς περιορισμούς) γραμμές των σωμάτων. Δείχνεις πολύ καλή γνώση στο γυναικείο σώμα κι ας δυσκολεύτηκες να …»στύσεις» τις μοντέλες.
    Την άλλη φορά που θα τις ξαναμαζέψεις, φώναξέ με. Δεν θα σε βοηθήσω και πολύ στο «στύσιμο», αλλά θα «στυθώ» αμισθί!!! (οικονομικά…)
    Την πρώτη από αριστερά, την γνωρίζω. Είναι πολύ καλή και είναι από την Πέραμο.
    Την καλής Πέραμου.

  3. Ιουνίου 10, 2010 στο 9:54 μμ

    Με αφορμή τάχα μου την τέχνη βγάζουμε τα απωθημένα μας? Ο τίτλος Μυστικό όργιο δεν παίζει αφού το έμαθε όλη η χώρα.
    Οι γυναίκες αναγνώστριες τι έχουν να μας πουν επί τούτου?

  4. Ιουνίου 11, 2010 στο 10:21 πμ

    Σύντεχνε,
    η ιδέα «άδειος καναπές» δεν είναι καθόλου κακή:
    Ας πούμε θα μπορούσε να θεωρείται άδειος διότι προφανώς χωρούσαν κι άλλες : χίλιες καλές χωράνε , που λέει κι ο σοφός λαός
    Ή , ας ξαναπούμε, θα μπορούσε να θεωρείται άδειος αφού παρά τον (σχετικό) συνωστισμό λείπει εκείνη…! Όχι κάποια τυχαία, αλλά ΕΚΕΙΝΗ ! (και καλά…)

    Δεν ξέρω για τα χρώματα και την απόδοση αλλά αυτό έλλειπε να μη σου αρέσει το θέμα (κι αυτό είναι το θέμα ! )

  5. Ιουνίου 11, 2010 στο 10:29 πμ

    Χρήστο (chrismos),
    την επόμενη φορά που θα τις μαζέψω οπωσδήποτε θα φωνάξω ενισχύσεις: εσένα, τον Σόλο κτλ. Δεν θα ξανατολμήσω τέτοιο εγχείρημα μόνος μου:
    που να τις ζωγραφίσω όλες με ένα πινέλο ;! έχουν και οι θυσίες (για την τέχνη) τα όριά τους.

    Καλημέρα.

    υγ.το «κορίτσι της Περάμου (και οι φίλες της)» το εκλαμβάνω ως πρόταση τίτλου

  6. Ιουνίου 11, 2010 στο 10:35 πμ

    Gyro,
    έχεις δίκιο, κι εγώ το κατάλαβα: με αφορμή την τέχνη ήθελαν όλες τους να βγάλουν τα απωθημένα τους πάνω μου (και το έκαναν! )

    Γιατί δεν παίζει ο τίτλος ‘μυστικό όργιο»;
    Εδώ τον μυστικό δείπνο τον έχει μάθει όλη η υφήλιος κι εξακολουθούμε να τον λέμε μυστικό.

    την Καλημέρα μου

    υγ. δεν μπορώ να προκαταλάβω τις αναγνώστριες ως προς το τι έχουν να πουν αλλά μπορώ να υποθέσω ως προς το τι θέλουν να κάνουν: να συμπεριληφθούν σε ένα επόμενο έργο 😉

  7. Ιουνίου 11, 2010 στο 12:43 μμ

    πόθοι που τείνουν στην εύληπτη ευσέβεια

    υπό την ιδιότητα του θεατή λέω πως το έργο
    είναι πολύ ξεχωριστό και μ’αρέσει σε κάθε σημείο και χρωματισμό

    υπό την ιδιότητα της αναγνώστριας και κατόπιν ενδελεχούς
    αναγνώσεως των εκπυχθέντων σχολίων,
    έχω να πω πως δεν θα ήθελα να είμαι ούτε η Εκείνη._

    ως τίτλο προτείνω κάποιον από τους ακόλουθους
    1.Παρασκευή και δεκατρείς
    2.Κάλλιο δεκατρείς στο χέρι
    3.Δεκατρία φεγγάρια μετά
    4.Ο μήνας έχει δεκατρείς κι εγώ έχω μόνο Μία~δηλαδή την Εκείνη
    5.Ιαμβικός δεκατρεισύλλαβος
    6.Δεκατρείς πίθηκοι
    7.Το τυχερό 13άρι
    8. Θ’ανάψω δεκατρείς φωτιές
    9.Ο εξορκισμός
    10.Χαρούμενα πινέλα.

  8. Ιουνίου 11, 2010 στο 2:41 μμ

    Άλλοι πιθανοί τίτλοι
    1. Περιμένοντας τον οδοντίατρο
    2. Που είναι η 14η;
    3. Όταν οι άντρες είναι σε σύσκεψη
    4. Άντρες στα πρόθυρα νευρικης κρισης.
    5. Άσε με, άσε με, μόνος μου να ζήσω.
    6. Όμορφη και παράξενη πατρίδα.
    7. Στου καναπέ την ολόμαυρη ράχη.
    8. Κι εσύ λαέ βασανισμένε μην ξεχνάς τον καναπέ

    κλπ

  9. Ιουνίου 11, 2010 στο 5:58 μμ

    Αγαπημένη μου,
    αρχικώς ψάρωσα με την εύληπτη ευσέβεια και τα εκπυχθέντα σχόλια !!! Ευτυχώς που υπάρχουν και τα συμφραζόμενα.

    Το δεν θα ήθελα να είμαι ούτε η Εκείνη δεν συνεπάγεται ότι δεν θα θέλατε να σας ζωγραφίσω. Νομίζω δηλαδή , αν έκανα ορθή συντακτική ανάλυση.

    Ευχαριστώ για τις προτάσεις από τις οποίες ξεχωρίζω -μακράν- το νο5 κι έπειτα τις 4, 2 & 10.

    Χαίρομαι που σας αρέσει αν κι αυτό το ξέρετε ήδη.

  10. Ιουνίου 11, 2010 στο 6:02 μμ

    Αλέξανδρε σ’ ευχαριστώ επίσης.
    Τόσο οι δικοί σου όσο και οι τίτλοι της Φαίδρας μου έφτιαξαν τη διάθεση. Από τους δικούς σου μου αρέσουν ιδιαίτερα το νο5 (σύμπτωση! ) , το 4, και το 7 και το 6

    Ωστόσο θα παράλλαζα τον νο 1 κάνοντάς τον : Περιμένοντας τον οφθαλμίατρο!

  11. Ιουνίου 11, 2010 στο 8:24 μμ

    Χα, χα, χα… Αμφότεροι και οι …τρείς, είστε πολύ ευρύ ματικοί!
    Γέλασα με τον …»Βακχικό δεκατρεισύλλαβο» (Φαίδρα), με το «μ…νηστικό όργιο» (Κώστας) και το «Περιμέν’ οντάς τον …κοντό» (Άλεξ).
    Εύγε και στυσ’ σήκωσ’ τέσσερεις ιδέες!

    (sry για τη δις λεκσία μου…)

  12. Ιουνίου 11, 2010 στο 9:21 μμ

    αγαπημένε μου ΚουΚ γι’αυτό το έγραψα κι εγώ.για να ψαρώσετε
    γιατί δεν θυμάμαι πόσες φορές την ημέρα με αποκαλείτε ψάρι…
    πήρα το αίμα μου πίσω…καταλάβατε?
    λοιπόν τώρα που καλόμαθα στα μπλε
    δεν θέλω να ξαναγίνω μαύρη…επιληφθείτε παρακαλώ
    αλλιώς δεν θα ξανακάνω πασαρέλα με τον Καπετανάκη~εσάς εννοώ αφού όλοι σας προσφωνούν Καπετάνιο!!!

    ορθή κάνατε!ορθοτάτη!συνδυασμένη δε,με ακμαίο ηθικό
    μη σας πω καλύτερα πού ακριβώς μας οδηγεί…

    είχα υπολογίσει σε διαφορετική ιεράρχηση
    όχι πολύ διαφορετική δηλαδή
    αλλά δεν έχει σημασία…

    @chrismos
    σ’ευχαριστώ και ανταποδίδω αναφορικά με την ευρηματικότητα
    παρακολουθώ στενά όλα τα σχόλιά σου.είναι ευφυή τα λογοπαίγνια…

  13. 13 πέννυ
    Ιουνίου 14, 2010 στο 1:37 πμ

    όου κάπτεν μάι κάπτεν! όου μάι, όου μάι!
    Από τα πιό ωραία έργα που έχω δεί τελευταία-όχι οτι βλέπω και πολλά αλλά κάτι έχουν δει κι εμένα τα ματάκια μου, γιού νόου μπέτερ-.
    Ιδανικά, θα το ήθελα σε στενή τρέσα-δεν ξέρω πως τα λέτε εσείς οι ζωγράφοι- να διατρέχει ολόγυρα το δωμάτιο,μ;
    Θυμίζει πομπηία, χωρίς άντρες. Γι αυτό, ίσως λίγο να βαριούνται..ή να ξεκουράζονται!Βάλε και καναν άντρα στο επόμενο, σε λίγο θα πουλάμε μόνο στη Λέσβο:)
    Ευγε!

  14. Ιουνίου 14, 2010 στο 10:11 πμ

    Πέννυ,
    με τα τυπικά πρώτα: ευχαριστώ πολύ για τα ωραία λόγια που είπε ο στόμας σας…μπλα μπλα μπλα και να μην ξεχάσω μπλα μπλα μπλα κτλ.

    Οι δύο ζωγραφιές είναι τοποθετημένες εν γωνία (90 μοιρών) και εφαπτόμενες στον χώρο που τοποθετήθηκαν. Κατά μία έννοια δηλ. είναι μια τρέσα που διατρέχει το μισό δωμάτιο. Μόλις ευκαιρήσω θα αναρτήσω και μια φωτογραφία σχετική. (για σένα και τον ιστορικό τέγνης του μέλλοντος αιώνος – αμήν)

    Αν πείσεις τον Σόλο να μου ποζάρει, σου υπόσχομαι ότι στον επόμενο πίνακα θα υπάρχει και άντρας. Όπως καταλαβαίνεις δεν συμβιβάζομαι με κανέναν κατώτερο του καλυτερότερου !!!

    Ευχαριστώ και πάλι.

  15. Ιουνίου 14, 2010 στο 11:04 πμ

    Nα ποζαρω ρε σύντεχνε αλλά τι θα κάνω; Τον οδοντίατρο;
    Μπορείς βέβαια να βγάλεις το κεφάλι μου εκτός κάδρου να ψάχνονται οι ιστορικοί του μέλλοντος να βρουν ποιός είν΄αυτός ο κοψοκεφαλάκης.

  16. 16 πέννυ
    Ιουνίου 14, 2010 στο 12:02 μμ

    αλέξανδρε γιατί αρνείσαι; ο σύντεχνός σου από ότι βλέπω και με τα γυναικεία μοντέλα του είναι πολύ διακριτικός, δεν διακρίνονται λεπτομέρειες..του προσώπου.
    πες του να σε κάνει πλάτη!είναι το καλύτρεο, αγνώριστο θα σε κάνει!
    όσο για τίτλο δεν ξέρω γιατί αλλά μου θυμίζει ελληνική βουλή που ενώ ο κόσμος καίγεται, αυτοί χτενίζονται, στο πιό καλάισθητό του, εννοείται!
    να μην ξεχάσω πως τα χρώματα μου θυμίζουν ερυθρόμορφα αγγεία και μ’ ενθουσιάζουν οι διαφορές στο χρώμα του κάθε σώματος..σκέφτεσαι να τα κάνεις σειρά όπως οι γυναίκες με τις ομπρέλες;

    καλή εβδομάδα

  17. Ιουνίου 15, 2010 στο 6:42 πμ

    Μα τι μου λες τώρα βρε Αλέξανδρε; Ξέρεις τι μου ζητάς; Αν λείπει αυτό το κεφάλι από το έργο αμέσως-αμέσως θα υποδιπλασιαστεί η αξία του. Είμαστε για τέτοιες γαλαντομίες στις δεκαετίες (και στους αιώνες) που έρχονται;

    Άσε που μετά θα ψάχνω πάλι για τίτλο. Ενώ αλλιώς (με το κεφάλι εντός κάδρου) τον έχω έτοιμο : «Η γυμνή αλήθεια ενός αληθινού καλλιτέχνη – Αλέξανδρος Ανδρουλάκης»

  18. Ιουνίου 15, 2010 στο 6:47 πμ

    Πέννυ,
    δεν ξέρω ακόμα αν θέλω να κάνω σειρά με αυτό το θέμα. Εξάλλου οι ομπρέλες είναι 7 ζωγραφιές με 7 γυναίκες ενώ εδώ με τη μία (άντε με τις 2) είναι ήδη 13 ! Βέβαια, ποτέ δεν ξέρεις. Λειτουργώ τόσο χαοτικά στην επιλογή των θεμάτων μου που μπορεί να μου τη δώσει και…

    Καλή εβδομάδα κι από μένα (αν κι ελαφρώς καθυστερημένα)

  19. 19 Μ
    Ιουνίου 15, 2010 στο 8:55 μμ

    Καλησπέρα στην παρέα,

    Το έργο (ομολογουμένως αρκετά ενδιαφέρον) μου έφερε στο νου έναν ιδανικό κόσμο άρα πιθανός τίτλος ίσως θα μπορούσε να είναι ο «Ηδ(ο)ανικός καναπές»?

  20. Ιουνίου 16, 2010 στο 9:21 μμ

    M,
    χαίρομαι που βρίσκεις αρκετά ενδιαφέρον το έργο και
    βέβαια σ’ευχαριστώ για τη πρόταση η οποία καταγράφεται.

    υγ. εννοείς ιδανικός είναι ένας κόσμος χωρίς άντρες ;
    υγ2. εννοείς ότι ιδανικός είναι ένας κόσμος για έναν
    άντρα (ας πούμε τον ζωγράφο) αν περιλαμβάνει μόνο
    γυναίκες και τον ίδιο; ή αν περιστοιχίζεται (αυτός ο άντρας) μόνο
    από γυναίκες – ανεξαρτήτως αν υπάρχουν κι άλλοι άνθρωποι;

    υγ3. πάντως και σκέτο Ηδονικός Καναπές στέκεται (στα ‘μάτια’ μου
    τουλάχιστον)

  21. 21 Μ
    Ιουνίου 17, 2010 στο 10:27 πμ

    Θα προσπαθήσω να απαντήσω στην ερώτησή σου αν και το θεωρώ αρκετά δύσκολο, τουλάχιστον γραπτώς.
    Λοιπόν…δεν εννοούσα τίποτα από αυτά που αναφέρεις…
    Καταρχάς ένας κόσμος χωρίς άντρες (ή χωρίς γυναίκες) για μένα μάλλον δεν θα είναι ιδανικός. Απο κεί και πέρα το ιδανικό σκέφτομαι ότι μάλλον είναι αυτό που σου προσφέρει απόλυτη ευχαρίστηση (?). Και σε έναν ιδανικό κόσμο το πως και απο που προέρχεται αυτή η ευχαρίστηση δεν θα πρέπει να μας απασχολεί – από τη στιγμή που η απόλαυση βέβαια προσφέρεται σε όλους όσους συμμετέχουν στην προσπάθεια :-). Αυτό είδα και στο έργο σου. Δεν πολυστάθηκα στο αν είναι ΜΟΝΟ γυναίκες (έτσι σου άρεσε προφανώς εσένα οπότε δεκτό), ούτε πόσοι είναι…απλά είδα την απόλαυση 🙂 Χωρίς απαγορεύσεις, κατακρίσεις, «κολήματα» (μήπως θέλει 2 λλ?) κλπ, κλπ…και αυτό ακριβώς εννοούσα συνδυάζοντας την ηδονή με το ιδανικό (Ηδανικός καναπές), pure pleasure…τώρα θα με κακοχαρακτηρίσεις? Χα χα θυμήσου : δεν το έφτιαξα εγώ 🙂

    Καλημέρα !!!!!!!

  22. Ιουνίου 17, 2010 στο 11:11 πμ

    #Κάπταιν
    Έχεις δίκιο. Επί του καναπέος ο Αλέξανδρος είναι απαραίτητος. Ακόμα κι αν ο ίδιος δεν θέλει να βάλει το κεφάλι του να ποζάρει. Οι τεχνο…Κρητικές θα τον αναγνωρίσουν έτσι κι αλλιώς! Κι εννοώ, από το …στυλ, από το στύσιμο…
    Κι όπως λέει και το τραγούδι:

    «Αφού είν’ ο κόσμος ηδονικός
    αν το μοντέλο είναι Κρητικός
    τότε τρελά πουλάει ο εικαστικός.»

    Τίγκα λημέρια μου

  23. Ιουνίου 18, 2010 στο 5:52 πμ

    M,
    «…σε έναν ιδανικό κόσμο το πως και απο που προέρχεται αυτή η ευχαρίστηση δεν θα πρέπει να μας απασχολεί – από τη στιγμή που η απόλαυση βέβαια προσφέρεται σε όλους όσους συμμετέχουν στην προσπάθεια.» + «απόλαυση Χωρίς απαγορεύσεις, κατακρίσεις, “κολλλλλλήματα” (βάλλλε λ να υπάρχουν, εκεί θα κολλλλήσουμε; )

    …και προφανώς δεν είμαι εγώ που θα διαφωνήσω – ούτε με σένα ούτε με τον αρχαίο καλό συνάδελφο 😉

  24. Ιουνίου 18, 2010 στο 5:57 πμ

    Χρήστο,
    οι φήμες λένε ότι εκτός από τις τεχνοκρητικές θα αναγνωρίσουν την αλαβάστρινη υφή και την αγαλματένια κορμοστασιά και οι τεχνοθεσσαλές , οι τεχνοπελοποννήσιες, οι τεχνομακεδόνισσες κτλ. έως και άπασαι αι τεχνοαλλοδαπαί !!!

  25. 25 Μ
    Ιουνίου 18, 2010 στο 9:43 πμ

    O αρχαίος καλός φιλόσοσφος που υποψιάζομαι ότι εννοείς δεν είχε βέβαια το σέξ περι πολλού…Εμείς όμως μπορούμε να αλλλλλλλάξουμε λίγο τη φιλοσοφία του για να κολλλλλάει καλλλλλύτερα με τη δική μας κοσμοθεωρία?
    Όπως βλλλέπεις ακολούθησα τη συμβουλή σου και έβαλα λ να υπάρχουν παντού, αλλλλλα μήπως το παράκανα λίγο?
    Και δυστυχώς δεν μπορώ να κρατηθώ (το πάλεψα πραγματικά, θέλω να με πιστέψεις) και θα κάνω την ερώτηση τελικά: Γιατί θέλεις τίτλο ?
    Ευχές για μια Υ Π Ε Ρ Ο Χ Η μέρα !

  26. Ιουνίου 18, 2010 στο 10:53 πμ

    #O αρχαίος καλός φιλόσοφος εμένα μου φέρνει κάπως σε Μ
    (αρκήσιος ντε Σαντ)

    #Εντάξει, με πείσατε. Άντε να ποζάρω. Κάτσε όμως να περάσει το καλοκαίρι να έχει ολοκληρωθεί η θαλασσογλυπτική επι της αλαβάστρινης κορμάρας μου!

  27. 27 Μ
    Ιουνίου 18, 2010 στο 11:03 πμ

    Οχι και Μαρκήσιος ντε Σάντ ….υπερβολικό σας βρίσκω κύριε Ανδρουλάκη (η υπερβολή βέβαια για μένα σαφώς έχει μια ομορφιά …το μέτρο όπως και να το κάνουμε πάντα θα παραμένει μέτριο…)

    Καλή σας μέρα!

  28. Ιουνίου 19, 2010 στο 7:19 πμ

    Μ,
    και βέβαια μπορούμε να προβούμε σε μια τόση ΔΑ μετατροπή. 2400 χρόνια μετά (περίπου) θέλει ένα φρεσκάρισμα ο τοίχος…;)

    Τον τίτλο δε τον θέλω για μένα (αλλά για την ιστορία της τέχνης). Έτσι κι αλλιώς ξέρω τι ζωγράφισα αφενός και οι πίνακες έχουν ήδη φύγει από μένα και έχουν τοποθετηθεί εκεί για όπου προορίζονταν αφετέρου (ήταν παραγγελία τρόπον τινά)

    Όμορφο και ξέγνοιαστο Σ/Κ !

  29. Ιουνίου 19, 2010 στο 7:29 πμ

    Αλέξανδρε,

    «σαν θα κολυμπάς, θυμήσου
    τούτη δω τη δέσμευσή σου
    πως στην Τέχνη πια θ’ ανήκει
    το αλίχτυπο κορμί σου»

  30. Ιουνίου 20, 2010 στο 12:05 πμ

    Το αλίχτυπο κορμί μου!!!
    Με διέλευσες τώρα.

  31. Ιουνίου 20, 2010 στο 7:47 μμ

    Δεν έχω να προσθέσω κάτι. Το σχόλιο το κάνω επειδή είναι το Νο31…
    Και να! Και να! Ο Δικαιόπολις ήρθε πρώτος! Τήνελλα Καλλίνικε!

    (αι ψευδαιστύσεις οφείλονται στον πίνακα…)

  32. Ιουνίου 21, 2010 στο 6:34 πμ

    @$#@$^&^();*…32…κάηκα… 😦

    Την κανέλα Καλλίνικε ! για το γαλακτομπούρεκο,
    να γλυκάνω τον πόνο μου…


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 163,220 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουνίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

