25
Φεβ.
10

ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ (μακέτα): ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ

7 Responses to “ΕΓΚΑΤΑΣΤΑΣΕΙΣ ΜΕΓΑΛΗΣ ΚΛΙΜΑΚΑΣ (μακέτα): ΕΚΤΕΛΟΥΝΤΑΙ ΕΡΓΑ”


  1. 1 Δον Κιχώτης
    Φεβρουαρίου 25, 2010 στο 3:25 μμ

    Mπαίνει η βγαινει ο κρονος σου;

  2. Φεβρουαρίου 26, 2010 στο 11:42 πμ

    Δεν έχει σημασία Δον μου,
    από την δημιουργία του ηλιακού συστήματος
    είχε να γίνει συντήρηση
    (αλλά μάλλον βγαίνει – δεν το είχα σκεφτεί ότι πρέπει να συμβαίνει το ένα ή το άλλο – γιατί τα σήματα της διαστημονομίας είναι ακόμα καθαρά, χωρίς λάσπες κτλ.)

  3. 3 Δον Κιχώτης
    Φεβρουαρίου 26, 2010 στο 2:54 μμ

    Οφειλω να ομολογησω οτι η φαντασια σου ειναι τρομερή, οργιαζουσα και φυσικα μας παρασυρεις μαζι σου

  4. Φεβρουαρίου 28, 2010 στο 12:32 πμ

    Ποια φαντασία του είναι τρομερή;
    Μου έκλεψε το γερανό της τελευταίας μου ανάρτησης κι έλεγα κι εγώ τι μου λειπει απο τον πίνακα και δεν έχουν ακόμα εκστασιαστεί οι θαυμαστές μου με το αριστούργημα!!!
    Απαιτώ τον γερανό μου!

  5. Φεβρουαρίου 28, 2010 στο 11:01 πμ

    Ο Μάνος Χατζηδάκης -νομίζω- έλεγε:
    οι μέτριοι αντιγράφουν, οι μεγάλοι κλέβουν !!!

    Δεν μπορώ παρά να σε ευχαριστήσω , σύντεχνε, για το έμμεσο κομπλιμέντο !

  6. 6 Δον Κιχώτης
    Φεβρουαρίου 28, 2010 στο 11:23 πμ

    Μη μαλωνετε δεν ακταλαβατε κατι οτι τα μεγαλα πνευματα συναντωνται Ο ενας ζωγραφιζε την προσευχη και ο ελας για καποιον περιεργο λογο ειδε μεσα του το γερανο και να η αναρτηση Αυτο συμαινει οτι πρεπει να πατε στον Γιουρι Γκελερ που ψαχνει διαδοχο

  7. Φεβρουαρίου 28, 2010 στο 10:45 μμ

    Δεν διαφωνώ με τη σοφή κουβέντα (την έχω ξανακούσει αν κι εγώ δεν θυμάμαι ποιός την είπε) αλλά ξέχασε να μας πει και τη συνέχεια.
    Δηλαδή πως όταν κλέβουν οι μεγάλοι τους μεγάλους, στο τέλος την πληρώνουν οι μικροί.
    ΘΑ ΤΟ ΔΙΑΛΥΣΩ ΤΟ ΔΙΑΔΥΧΤΙ!!!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,043 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Φεβρουαρίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

