31
Ιαν.
10

Ό,τι τους συνέδεε δεν ήταν παρά μερικοί συνδετήρες…

14 Responses to “Ό,τι τους συνέδεε δεν ήταν παρά μερικοί συνδετήρες…”


  1. 1 Δον Κιχώτης
    Ιανουαρίου 31, 2010 στο 2:51 μμ

    αν μπορεις πεταξε τους να δουμε τι θα γινει μετα

  2. 2 Κοκκινοκορδελω
    Ιανουαρίου 31, 2010 στο 4:32 μμ

    οτι τους συνεδεε δεν ηταν παρα μερικοι συνδετηρες που εκ των πραγματων ποτε δεν πανε μονοι τους..καθοτι εκτος απο την διαιωνηση του ειδους σφηναρει k η επιλογη του/ της παρτενερ (οσον αφορα την επιθυμια για ευχαριστηση)Αρα καταργουμε την λεξη »παρα».Τωρα τετοιος που εισαι :-)(απο οτι καταλαβαινουμε δηλ). ανετα συνεχιζεις την ιστορια κ με αλλα συνδετικα οπως το »και» καθοτι τα αποσιωπητικα υπονοουν συνεχεια…
    μασανε vre οι κατσικες ταραμα?

    Που ειναι τωρα ο Αλεξανδρος να κανει την περιφημη αναστροφη του κ να κολλησει στην ελληνικη λεξη το Ε στο τελος!!!

    Δον μου η κουβεντουλα σου μου θυμσε την περιφημη ατακα που λεει ο λαος : »καποιος απειλουσε την γυναικα του κι εκοψε το απαυτο του»
    ΣΟΦΕ ΛΑΕ ΑΠΟ ΤΗΝ ΖΩΗ ΑΤΑΚΕΣ ΒΓΑΖΕΙΣ
    Την καλημερα μου στους θαμωνες του κουτουκιου τουτου…:-)

  3. Φεβρουαρίου 4, 2010 στο 7:24 μμ

    …ή (του) σφύριξε (μια) Βαρβάρα,
    ξεσυνδέθηκε
    κι εσυνεδέθην μαζί της παρομοίως !

  4. 5 ψουξ
    Φεβρουαρίου 7, 2010 στο 4:14 μμ

    ωραία σχέση…
    καλύτερη απ΄τις άλλες με την θερμοκόλληση
    που ποτέ δεν ανοίγουν εύκολα ….
    καθυστερώντας απλά την διάλυση 🙂

  5. 6 Δον Κιχώτης
    Φεβρουαρίου 11, 2010 στο 11:42 πμ

    https://moggolospolemistisvalkaniosagrotisoklonos.wordpress.com/
    δειτε συμπτωση δο δευτερο ποιημα του κυριου Αιναλη μιλα για τους συνδετηρες μας νομιζω Καταπληκτικη ταυτιση ή μηπως ειναι η ιδεα μου

  6. 7 Κοκκινοκορδελω
    Φεβρουαρίου 11, 2010 στο 4:10 μμ

    ΝΑ υποθεσουμε Δον μου οτι η λέξη »Συνδετηρες» ειναι απαγορευμενη? ;H μηπως όποιοι τους αναφερουν ειναι ταυτισμενοι? xaxa
    διοτι τωρα ως βελζεβουλα τωρα μου’ρχεται αυτοματα να γραψω ποιημα

    »συνδετηρες μας συνεδεσαν
    με Κάιρο και ΡΩΜΗ
    μα εσυ δεν εννοεις
    να μ’αγαπας ακομη
    συνδεομαι συνδεομενη
    συνδεοντας τους συνδετηρες
    αχ την γλυκα που’χω υψηλη
    ακομα δεν την ειδες»
    Ιω
    ΧΑΧΟ:-))

  7. 8 Δον Κιχώτης
    Φεβρουαρίου 11, 2010 στο 6:16 μμ

    Αγαπητη δεν ειναι απαγορευμενη λεξη αλλα ειναι συμβολικη
    Μαλλον συνειρμοι παραλληλοι συνεδεσαν τον κον Αϊναλη και τον Καπταιν Κουκ
    Οσο για το ποιημα σου δεν κανει να πω πια τιποτε για στιχους και σε στιχους και πρεπει να το δεχτω πως ειμαι ψωναρα του κερατα αν συνεχισω να ριμαρω. Ετσι κι αλλως για πλακα γραφω στιχους. Κι αυτο ευτυχως για μενα μου το θυμισε ο γνωστος μας ο ανωνυμος οπου εκτος από ψωναρα με προβιβασε και γι αυτο τον ευχαριστω σε Μενεγακη.
    Πλεον ετσι μ αποκαλει «. Τι λες μωρες Μενεγάκη, Ψωναρα ε Ψωναρα » μου γραψε «Που στο μπλοκ του Γιανναρά ολοι σε γλειφανε λες και εκτελουσανε διατεταγμενη υπηρεσια;» Επισης μου θυμισε οτι εγλειφα τον Αιμο-Ροϊδη και οτι με χεσανε ολοι οι φιλοι της εκει διαδραμματιζομενης πνευματικης και μυστηριακης παρτουζας, αυτο το τελευταιο το εγραψα εγω οταν του ειπα οτι ειχα περιεργια να δω τι στο καλο κανει αυτο το μπλοκ που προερχεται από το Βελγιο και εχει αρρωστια και εμμονη με θεματα που μου θυμισαν τις τακτικες των μαρτυρων του Γεχωβα καποια περιοδο στον τοπο μας. Του εγραψα οτι ηθελα να κανω μια ερευνα για τα μπλογκ και τον κοσμο τους και φυσικα δεν ηταν δυνατο να μην ερευνησω ποια πληρωνονται για να κανουν προπαγανδα και εκτελουν πραγματι διατεταγμένη υπηρεσια και ποια αντιθετα ( οπως ο φιλος Κουκ) ευχαριστιουνται απλα να μιλουν με φιλους και να εκτονωνουν το δημιουργικο τους ταλεντο.
    Δεν μπορεις να φανταστεις τις εχουμε πει με τον φιλο ανωνυμο ειμαστε Φιλοι καλοι και αυτο το εννοω Ξερεις ως Τρελοδον δεν παρεξηγω εκλαμβανω δε τα φτυσιδια ως χαδια Η μηπως ετσι ειναι ;

  8. 9 Κοκκινοκορδελω
    Φεβρουαρίου 11, 2010 στο 7:33 μμ

    δον μου οταν βρεθουμε θα εχεις να μου λες..
    οι φωτογραφιες απο τα εγκαινια βγηκαν κ ειναι πανοραμικες μπορω να σου στειλω με το μειλ κ να μου πεις ποιος εισαι …κ που πας χαχα
    λοιπον εισαι τις αποκριες να ντυθουμε ΣΥΝΔΕΤΗΡΕΣ!!!!!!!!!!!!!!!ΝΑΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙΙ
    -Συνδετηρες πολλοι συνδετηρες γιατρε μου…
    -καλα χαρτι μου μην τους πετας επανω μου!!!
    Αη χαιρετω σας..

  9. 10 Δον Κιχώτης
    Φεβρουαρίου 11, 2010 στο 8:02 μμ

    Δεν μπορω φιλτατη να σου πω τιποτε αλλο από οσα σας γραφω εδω και εδω το κλεινω αυτο το κεφαλαιο Αν βρεθουμε ντυμενοι συνδετηρες πιστευω οτι θα ειμαστε οπως μας γεννησε η μανα μας

  10. Φεβρουαρίου 11, 2010 στο 10:48 μμ

    Άμα ντυθείτε εσείς συνδετήρες , και είστε και τσιτσίδια, θα ντυθώ κι εγώ φύλλα συκής, να με πιάσετε.

  11. 12 Δον Κιχώτης
    Φεβρουαρίου 11, 2010 στο 11:19 μμ

    Καλο πολυ καλο Αλεξανδρε μου εγραψες παλι

  12. Φεβρουαρίου 12, 2010 στο 12:16 μμ

    μπαλ μασκέ μου το κάνατε
    το κουτούκι.

    Ψάχνω στολή, για να ντυθώ «καταραμένος Εργοτέλης»

  13. 14 Κοκκινοκορδελω
    Φεβρουαρίου 12, 2010 στο 1:49 μμ

    ο Αλεξανδρος φυλο συκης…κ θελει να τον συνδεσουμε κι ολας? τι λεε ρε!!!ξερεις τι φαγουρα κανει το γαλα της συκιας? Kαταρχην ο Δον θελει να γδυθει συνδετηρας αλλα εγω ΟΧΙ..δεν γδυνομαι κρυωνω..χαχαχα αλλαξα γνωμη θα ΝΤΥΘΩ ΜΑΓΝΗΤΗΣ! Πανευκολο..κι εσεις αη πα να φαγουριζεστε!!!!!
    κουτουκουκι φιλε μου
    ο εργοτελης τι χαρακτηριστικο εχει? πες μου για να ραψω το κουστουμι
    το Καταραμενος ξερω πως!!


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,886 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιανουαρίου 2010
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

