23
Δεκ.
09

Ο δρόμος είναι η «παρά φύσιν πορεία»

αφι-ερωμένο στην αγαπημένη μου Φαίδρα

14 Responses to “Ο δρόμος είναι η «παρά φύσιν πορεία»”


  1. 1 Δον Κιχώτης
    Δεκέμβριος 23, 2009 στο 10:50 πμ

    Αν καταλαβα καλα οι ποιητες ξεστρατιζουν, βγαινουν από την ασφαλτοστρωμενη πορεια και κοβουν μεσα από τις πεδιαδες και τα δαση με στοχο εναν αλλον προορισμο, τον δικό τους.
    Ναι αν ειναι αυτος ο σκοπος του εργου ετσι.
    Καλημερα συνκαφενητες μου Αμαν από χθες χαλια αισθανομαι μ εκεινα τα πουρα

  2. 2 Ανώνυμος
    Δεκέμβριος 23, 2009 στο 3:51 μμ

    ξέρεις,με σένα δεν χρειάζομαι ψυχολόγο ή διαγνώσεις
    είναι βέβαιο πως θα καταλήξω το λιγότερο στο Αιγινήτειο
    αλλά ελπίζω να είμαστε σε διπλανά κρεβάτια
    όχι για ευνόητους λόγους
    για τους άλλους,τους δυσνόητους

    δεν θα σου πω ευχαριστώ
    γνωρίζω πως δεν σου αρέσει
    όμως θα ήθελα να έχω γράψει αυτό
    το στιχάκι και να στο’δινα

    «φτάνω με χέρια ανοιχτά
    στου φόβου τη βεράντα
    όποιος πετάξει μια φορά
    λένε πετάει για πάντα»

    αυτή προφανώς είναι μια παρά φύσιν πορεία…
    για την οποία νοιάζεται μόνο ο οδοιπόρος
    και οι συνοδοιπόροι ή αλλιώς όσοι τελικά
    θα πετάξουν

  3. 3 φαίδρα φις
    Δεκέμβριος 23, 2009 στο 3:52 μμ

    επειδή βγήκα ανώνυμη στο προηγούμενο σχόλιο
    και αγνοώ το λόγο
    το υπογράφω εδώ

  4. 4 Δον Κιχώτης
    Δεκέμβριος 23, 2009 στο 4:17 μμ

    Τελεια η στροφη της διασιμης πλεον στο Καφε ποιητριας Φαιδρας!
    Εμενα μου εφερε δακρυα στα ματια ειλικρινα.

  5. Δεκέμβριος 23, 2009 στο 7:16 μμ

    Γιατί; τι έχει το Αιγινήτειο; Μια χαρά κέντρο είναι κι απέναντι από το Μέγαρο Μουσικής, και δίπλα στο μετρό κι ένα τσιγάρο δρόμος μέχρι το Σύνταγμα. Χώρια που είμαι σίγουρος πως τα άσπρα σας πηγαίνουν μούρλια !

    Λέτε να με βάλουν κι εμένα μέσα; Για αυτοκτονικό ιδεασμό ίσως;

    ααα, μη με μπερδεύετε με τα δυσνόητα ! μου αρκούν τα ευνόητα.

    Τώρα γιατί εγώ νομίζω πως η πτήση ΔΕΝ είναι παρά φύσιν; Είναι άραγε παρά φύσιν η εκπλήρωση της επιθυμίας; Κι ας πάψει να είναι επιθυμία μετά (που λέει ο λόγος, όχι εγώ)

  6. Δεκέμβριος 23, 2009 στο 7:20 μμ

    Δον μου,
    όπως βλέπεις το μαγαζί είναι transformer ! Η Φαίδρα σήμερα το έκανε αεροδρόμιο.

    Καλησπέρα, και με μέτρο τα πούρα (αφού σε χαλάνε, έστω την επόμενη μέρα)

  7. 7 φαίδρα φις
    Δεκέμβριος 23, 2009 στο 11:25 μμ

    αν διαθέτει και τα γνωστά φυστίκια στα διαλείμματα
    μια χαρά θα είναι
    το σινεμά που θα μας υπερβαίνει…
    μέχρι τώρα το υπερβαίνουμε
    κάτι σαν άλμα επί κοντώ

    τα άσπρα αυτά που υπονοείς ναι μου πηγαίνουν εξαιρετικά
    και σε συμφέρουν διότι τα χέρια μου θα είναι δεμένα
    πράγμα που σημαίνει ότι δεν θα μπορώ να ενεργήσω κατά βούληση

    η εκπλήρωση της επιθυμίας αφού θα είναι εκπλήρωση τι μας νοιάζει αν θα είναι σύμφωνα με τη φύση ή παρά φύση?

  8. 8 φαίδρα φις
    Δεκέμβριος 23, 2009 στο 11:25 μμ

    Δον Κιχώτη ευχαριστώ πολύ

  9. 9 Δον Κιχώτης
    Δεκέμβριος 23, 2009 στο 11:43 μμ

    http://www.heleneterlien.com/site/kunstwerk/12036188_Laughing-Angel-in-the-Attic.html
    Στην στροφη που εγραψε η Φαιδρα εγω ειδα κατι σαν αυτο

  10. Δεκέμβριος 24, 2009 στο 3:11 πμ

    Εγώ πάλι απο το πρωί που είδα την ανάρτηση σκέφτηκα να σχολιάσω με …εικαστικό. Μάζεψα μάλιστα και το κατάλληλο υλικό αλλά… δεν πρόλαβα και δεν προκειται να προλάβω ούτε αύριο. Γι΄αυτό εξηγώ με λέξεις τι ήθελα να φτιάξω.
    «το δρόμο του ζωγράφου»
    Ο δρόμος που βλέπουμε εδώ αλλά παντού χρωματιστά αποτυπώματα απο πατούσες. Στο τέλος το δρόμου, κάπου στο βάθος ή μπροστά μπροστά , χρωματιστά ίχνη απο ρόδες.

    Η στροφή της Φαίδρας είναι πράγματι καταπληκτική.
    Μου θύμισε και μια παλιά μαντινάδα που λέει

    «το μονοπάτι τση ζωής σ΄ένα γκρεμνό τελειώνει
    κι απούχει στην ψυχή φτερά τ΄ανοίγει και γλιτώνει»

  11. Δεκέμβριος 26, 2009 στο 11:10 μμ

    ΑΣΧΕΤΟ
    Κάνοντας κάποια κλικ στη «στάση Ζωγράφου», δεξιά διαπίστωσα πως το παρακάτω λινκ ταιριάζει γάντι με τη θεματική της.
    Πρόκειται για ενα – πράγματι -επίτευγμα της τεχνολογίας. Για την ακρίβεια παντρεύονται δύο τεχνολογίες , η σημερινή κι αυτή του 6ου αιώνα (μχ)
    http://www.360tr.com/34_istanbul/ayasofya/english/

  12. Δεκέμβριος 27, 2009 στο 10:08 πμ

    ΑΣΧΕΤΟ επί του ΑΣΧΕΤΟΥ:

    Σκέφτομαι, σύντεχνε, πόσες δυνατότητες δίνει αυτή η νέα τεχνολογία -που χρησιμοποιήται στη συγκεκριμένη σελίδα- και για καλλιτεχνική δημιουργία. Μπορεί κανείς να φτιάξει περιβάλλοντα που είτε να «παίζουν» σε οθόνες υπολογιστών είτε με προτζέκτορες στους άσπρους τοίχους ενός δωματίου, είτε σε οθόνες τηλεοράσεων είτε σε κινηματογραφικές οθόνες, είτε πάνω σε υπαίθριους τοίχους, σε μνημεία κτλ.

  13. 13 Κοκκινοκορδελω
    Δεκέμβριος 27, 2009 στο 2:03 μμ

    ….το καναμε
    το καναμε
    μεχρι κ πανω στο κορμι μας, μπορω να πω!!!
    ΑΛΛΟ……
    Εχω μια εμμονη τωρα γυρω μου με εκεινες τις διπλες εικονες που χορευουν οταν στρεφονται αριστερα δεξια
    ΤΑ ΓΡΑΦΙΣΤΙΚΑ ΟΛΟΓΡΑΜΜΑΤΑ ΝΑ ΠΩ?
    υπηρχαν απο παλια αλλα τωρα θελω να τα κανω κι εγωωω
    (αυτα που ειναι σε εξωφυλλα σημειωματαριων κλπ.)

    ΑΛΛΑΗ ΣΚΗΝΙΚΟΥ το λεμε στο θεατρο αυτο το ασχετο επι ασχετου πανω στο ασχετο Κουτου-κουκι μμμμ.
    εορταστικα κ τρυφερα ΦΙΛΙΑ ΧΟΧΟΧΟ

  14. Δεκέμβριος 27, 2009 στο 11:07 μμ

    ΑΣΧΕΤΟ ΕΠΙ ΑΣΧΕΤΟΥ ΩΩΩΩΩ!
    ΑΣΧΕΤΟ:
    Γιατί αργει ν΄αλλάξει ο χρόνος;
    2ον: Αυτή η τεχνολογία που δεν ξέρω πως τη λένε και με τι προγράμματα καθίσταται δυνατή , σου δινει μια δυνατότητα δυναμικής προβολής του έργου σου, Του στατικού έργου σου, ενός πίνακα.
    Πριν τα δω όλ΄αυτά είχα αποπειραθεί να το κάνω με τις 4 εποχές. Έστειλα σ΄αυτόν που μου παράγγειλε το έργο ένα βίντεο που τράβηξα εγώ με μια ψηφιακή μηχανή της σειράς και με μουσική υπόκρουση που έπαιζε απο τα ηχεία μου. Εντελώς ερασιτεχνικό αλλά σου έδινε μια αίσθηση του πίνακα ….άλλο πράγμα. (υπάρχει στο γιουτιουμπι αλλά δεν ξέρω πως μπορεί να το βρει κανείς, εγώ έχω ξεχάει και κωδικούς και τα πάντα)
    Φοβερή αίσθηση να τραβάς 5λεπτο βίντεο έναν πίνακα!!!!
    Όταν έχεις κα ιτέτοια τεχνολογία στη διάθεσή σου, μπορείς να κάνεις, μεγαλεία.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,014 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Δεκέμβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Νοέ.   Ιαν. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

