12
Δεκ.
09

Εγκατάσταση Μεγάλης Κλίμακας (μακέτα): ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ

(κλικ για μεγέθυνση)

Υλικά: Κόκκινη κορδέλα, ελικόπτερο, παιδάκι, καλάμι ψαρέματος, το χέρι του Θεού

Σημείωση: όπως είναι εύκολα κατανοητό, αν δεν υπάρχει Θεός η εγκατάσταση είναι αδύνατη.


52 Σχόλια to “Εγκατάσταση Μεγάλης Κλίμακας (μακέτα): ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ”


  1. 1 φαίδρα φις
    12 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:15 μμ

    δηλαδή εκ των προτέρων αδύνατη η εγκατάσταση
    τουλάχιστον μόνα τους τα υλικά-πλην της χειρός-
    είναι σε πολλές περιπτώσεις χρήσιμα
    ειδικά το καλάμι….

    είχα κι άλλα να πω αλλα αυτολογοκρίθηκα
    για ευνόητους λόγους

    πάντως είναι ευφυής η σύλληψη-ειδικά εφόσον αναφέρεται και το ελικόπτερο-

  2. 12 Δεκεμβρίου, 2009 στο 9:31 μμ

    Αγαπημένη μου,
    με λιπαρά και βιταμίνες θα την παχύνουμε, διότι κι εμένα μου φαίνεται κάπως αδύνατη.

    Λέτε να μην υπάρχει Θεός; Θα εισηγηθώ τον αφορισμό σας (και ξέρω από αφορισμούς). Αλλά ακόμα και να μην υπάρχει καμιά φορά πρέπει να βάλει το χέρι του (το που είναι μια άλλη ωραία αλλά μεγάλη κουβέντα)

    Σκέφτομαι (μου συμβαίνει κι αυτό καμιά φορά, ιδίως τα δίσεκτα έτη) πως αν κάτι απαγορεύεται σε τούτη τη γωνιά της μπλογκόσφαιρας είναι οι απαγορεύσεις, οπότε κι η λογοκρισία, οπότε και η αυτολογοκρισία. Από την άλλη ξανασκέφτομαι (φοβάμαι το εγκεφαλικό με τόση σκέψη σήμερα) ότι…»κρύβε λόγιαααα». Οπότε δεκτή (μόνο για σήμερα) η αυτολογοκρισία.

    Θα είχα να πω πολλά για το καλάμι (και όχι για τη μεταφορική του χρήση) αλλά μιας και «κρύβουμε λόγια» σήμερα, δε λέω.

    Φιλιά (όπως αυτά στο χέρι, του θεού, του παπά, του παππού κτλ., σεμνά δηλαδή καθόσον με το καλάμι ξέφυγε η συντηρητική σκέψη μου προς ασέμνους ατραπούς)

  3. 12 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:57 μμ

    Ωραιότατη εγκατάσταση (ή έστω η μακέτα)
    Αλλά… ρε μεγάλε ακόμα κι αν υπάρχει θεός, πρέπει να΄χεις χοντρό βύσμα για να τον βάλεις να σου κάνει τέτοια εκδούλευση.
    Εδώ ολόκληρο ουρανό κι έβαλε το χαμάλη τον Άτλαντα να τον κρατάει.
    Την ανθρωπότητα ήθελε να σώσει και δεν ήρθε ο ίδιος, έστειλε το γυο του να σταυρωθεί.
    Να διδάξει ήθελε το λόγο του και δεν πήγε ο ίδιος , μόνο έστειλε τον αρχάγγελο στον Μωάμεθ.
    Πολύ τεμπελαριό.
    Οπότε – φοβάμαι – πως είτε υπάρχει είτε δεν υπάρχει , το φιλόδοξο έργο θα μείνει στη μακέτα.
    (εκτός κι αν βάλεις το παιδί με το ένα χέρι να κρατάει το καλάμι και με το άλλο την κορδέλα!)

  4. 13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:43 πμ

    Μην το λες, δεν είναι και τόσο τεμπελαριό.
    Καταρχήν του βγήκε η Παναγία (κι ας μην την είχε γνωρίσει ακόμα) 6 μέρες να φτιάχνει…
    Έπειτα λίγη δουλειά είναι να ακούς τόσες προσευχές κι εξομολογήσεις καθημερινά ακόμα κι από άπιστους; Οι ψυχολόγοι παίρνουν ένα σκασμό λεφτά για το ίδιο πράγμα.
    Βάλε τα θαύματα… εκεί να δεις δουλειά…Τόση που έχει πάρει τόσους αγίους στο μαγαζί γιατί μόνος του δεν προλάβαινε. (αν και τώρα με την κρίση φημολογείται ότι μετά την OPEL θα προβεί κι αυτός σε απολύσεις και περικοπές)
    Για να μην πω το σμίλευμα των 10 εντολών, την καταστροφή των Σοδόμων και των Γομόρων, το άνοιγμα της ερυθράς θάλασσας κτλ. κτλ. και είμαστε μόνο στον ιουδαιοχριστιανισμό…

    Σκέψου πόσες θνητές α-γά(π)ησε ο Δίας,
    πόσους νεκρούς κουβάλησε ο Ερμής,
    τι δουλειά πάτησε το Δωδεκάθεο στον τρωικό πόλεμο,
    τι πνευματική εργασία κόπωση υπέστη ο Απόλλωνας (με το κληρονομικό χάρισμα) στους Δελφούς, κτλ.κτλ.

    Δεν ανησυχώ. Έχω βύσμα τον Χριστόδουλο που (σύμφωνα με τα λεγόμενά του) «με πάει», κι άμα μιλήσει ο Χριστόδουλος…ο Θεός κάθεται σούζα. Άσε που κι ο Παπαθεμελής μπορεί να κάνει την ίδια δουλειά με τον μακαριστό.

    Το πραγματικό πρόβλημα της εγκατάστασης δεν είναι πως θα «ψήσω» τον Θεό. Είναι ότι μπορεί να πέσω σε καμιά απεργία των πιλότων ελικοπτέρων ή σε καμιά απεργία των υπαλλήλων της Ακρόπολης κι άντε μετά να στήσω.

    Με τον Θεό τα βγάζει πέρα κανείς, με τους συνδικαλιστές τι κάνουμε;

  5. 5 Δον Κιχώτης
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:55 πμ

    Δεν θα μπω στη διαδικασια αναλυσης των θεολογικων ζητηματων που σας απασχολουν και αυτο γιατι ξερω οτι δεν θα εχω τη χαρα να ανοιξω διαλογο με τον ανωνυμο Εχθες εμαθα οτι ο Διας και οι υπολοιπο εξωγηινοι ητα που ηρθαν εδω για να μας μαθουν διαφορα πραγματα Οτι θελει ο καθενας γραφει και φυσικα εμεις διαβαζουμε Ετσι ολα ειναι σχετικα με αυτην την επωδω και το εν οιδα οτι ουδεν οιδα σταμτω τα θεολογικα Ομως η αναρτηση δειχνει πολλη φαντασια και αυτο μου αρεσει Κωστα.

  6. 6 Δον Κιχώτης
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 12:28 μμ

    και τα καλα γυαλια φορω και παλι σας τυφλωνω Συγνωμη

  7. 7 SURΓΕΛΩ
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:28 μμ

    Λοιπον ηλθε η ωρα μου…
    ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ!!! Η Αδυναμια μου ή η δυναμη μου…
    οι Συμβολισμοι υπαρχουν ακομα κι οταν αυτη ειναι τυλιγμενη κι ετοιμη προς πωληση…απλα ειναι αμετρητοι κ καποτε προσωπικοι.

    Κοκκινη κλωστη δεμενη στην ανεμη τυλιγμενη
    κοκκινη λουριδα που κυλα…ειν’ η τροφη για την καρδια
    κοκκινη κηλιδα που διαφευγει ψυχη που ταξιδευει
    κοκκινο το συνορο αγαπης που μας ενωνει
    κοκκινη η γραμμη που αφηνει τους λαους χωρισμενους σε χρωματα
    κοκκινη κορδελα που μετρα τα παντα…..
    κοκκινη γραμμη ειναι κ εκεινη που κανει τον φονια να διαφερει απο τον ηρωα….
    μια ανεπαισθητη κοκκινη γραμμη
    κ το παιδι σκια γκριζα να κανει κουνια ψαρευοντας στο λεκανοπεδιο της αυτοκαταστροφης τι?
    μαλλον το σωμα που του λειπει !!!!!!!!!!

    Το χερι παλι θυμιζει την οικογενεια ADAMS
    To ελικοπτερο αιωρειται σαν διασωστικο, αναγνωριστικο, πυροσβεστικο, στρατιωτικο (αυτο που ριχνει τους κομαντος)
    Αποριας αξιον ειναι γιατι ενονονται Λυκαβητος κ Ακροπολη..οπως γιατι εγινε τριπτυχο με τις λωριδες του ασσυμετρα απο το θεμα..αλλα συμμετρικα απο το μηκος της μακετας

    Να πω ως τελευταιο φυσικα οτι χερι κ ελικοπτερο εχουν ακριβως την ιδια χρησιμοτητα…τουλαχιστον στο παιδι.

    Αν μπορουσα καπου να χωθω στην μακετα για να κανω κατι…(γιατι με προκαλει κατι να κανω) θα διαλεγα να καρφωσω στο αγκιστρι κρυφα…εναν νου για το παιδι που να ψαρευει στα συνεφα τα ψαρια του (σαν κι αυτα του ιησου που πενταπλασιαστικαν…) κ εναν σπορο (απο εκεινους των ξεχασμενων γιαγιαδων μας που να φυτρωνει παντου!!!

    Εξαιρετικα εμπνευσμενο κου του κουτ! χαχα

  8. 13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 7:33 μμ

    καλησπέρα Δον μου,
    και καλώς μας επέστρεψες εκ Παρισίων.

    Πως ξέρεις ότι δε θα έχεις διάλογο με τον ανώνυμα; μας κρατάει μούτρα για κάτι που κάναμε; (χωρίς να το καταλάβουμε τουλάχιστον σε ό,τι με αφορά)

    Ευχαριστό και για τον καλό σου λόγο.

  9. 9 Δον Κιχώτης
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 7:52 μμ

    Φιλε μου ειναι η αληθεια οτι μου λειψατε τοσο εσυ οσο και ο Αλεξανδρος Ωραια η εσπερια αλλα εδω στο καφε σου χαλαρωνω.
    Επισης δηλωνω οτι στοιχιματιζω το κεφαλι μου οτι ο ανωνυμος δεν θα ξαναεμφανιστει ποτε πια και φυσικα δεν θα ακολουθησει τον Δον οπως ειχε υποσχεθει Βλεπεις η τρελα του Δον δεν αντεχεται ευκολα

  10. 13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 7:56 μμ

    SURγέλω,
    καταρχήν μου τη σπάει να σου απευθύνομαι χρησιμοποιώντας αυτό το ψευδώνυμό σου.
    Η πρώτη συνειρμική σκέψη που έκανα διαβάζοντας το σχόλιό σου ήταν τον Θεό να μασάει τσίχλα ADAMS (στο κίτρινο κουτάκι, ασφαλώς θα θυμάστε οι παλαιότεροι)
    Το γνωρίζω ότι η κόκκινη κορδέλα είναι η αδυναμία σου (και το ότι την αποδίδεις με σχεδιαστική δύναμη). Επίσης υποπτευόμουν -βάσιμα όπως αποδεικνύεται- το τι σημαίνει για σένα η κόκκινη κορδέλα: όσα γράφεις στο σχόλιο κι άλλα τόσα (τουλάχιστον που εννοείς).

    Διαφωνώ μαζί σου: το ελικόπτερο έχει μεγαλύτερη χρησιμότητα από το χέρι. Ως υπαρκτό. Αλλά ας μην μπούμε (απόψε τουλάχιστον) στην κουβέντα «αν το ον είναι όντως ον» κτλ.

    Για τις απορίες (Αποριας αξιον ειναι γιατι ενονονται Λυκαβητος κ Ακροπολη..οπως γιατι εγινε τριπτυχο με τις λωριδες του ασσυμετρα απο το θεμα..αλλα συμμετρικα απο το μηκος της μακετας) έχω απαντήσεις, δεν έγιναν τυχαία, ήταν επιλογές μου. Αλλά αλήθεια, έχει κανέναν νόημα να φλυαρίσω;

    (άσε τον νου για τους μεγάλους βρε sur, κι άσε εμάς τα παιδιά να ψαρεύουμε απερίσκεπτα)

    Καλησπέρα

  11. 13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 7:58 μμ

    Δον,
    καταλαβαίνεις ότι αν εμφανιστεί ο ανώνυμος θα είστε ένα από τα επόμενα ψηφιακά μου σκίτσα: το κεφάλι σου σε Δίσκο (σαν του Βαπτιστή) και τον ανώνυμο στο ρόλο της Σαλώμης…

  12. 12 Δον Κιχώτης
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:01 μμ

    ΔΕΝ ΘΑ ΕΜΦΑΝΙΣΤΕΙ ΔΕΝ ΤΟΛΜΑ

  13. 13 SURΓΕΛΩ
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:39 μμ

    αλλαζω επωνυμια κ μαλιστα το ειχα κατα νου να αλλαζω καθε τοσο χωρις προειδοποιηση ετσι για παιχνιδιαρισμα….Τωρα σας προειδοποιω αλλα μετα θα κτυπησω ΥΠΟΥΛΑ!!!
    Κι εγω ετσι καταλαβα οτι ο Ανωνυμος δεν θα ξαναεμφανιστει…καποτε ο Δον πρεπει να μας λυσει το μυστηριο…(γιατι νομιζω πως μπορει)
    αν κ το χερι δεν ηταν υπαρκτο η κορδελα δεν θα εκανε τετοια καμπυλη…αρα για την κορδελα κατι χρησιμευει ο θεος!!!
    για την σκια δεν λεω τιποτα καθοτι μπορει να κανει οτι γουσταρει…
    αν δε σας αφησω να ψαρευετε απερισκεπτα…μονο καπελα κ παπουτσια θα μαζεψετε αντε κ στην καλη σας την τυχη κανεναν καημενο αλλοδαπο που μπορει να σας τον πεταξει πισω στο λεκανοπεδιο το »πραγματικο ελικοπτερο»…τετοιο που ειναι!
    ο Νους χρειαζεται….για να ταξιδευει ανοριακα κ να παιρνει κ την καρδια μαζι ΧΟ σας
    »ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ»

  14. 14 Δον Κιχώτης
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:52 μμ

    Μερικα πραγματα δεν λεγονται φιλτατη επιγελουσα

  15. 15 Κοκκινη Κορδελα
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 9:07 μμ

    αλλαξα αλλαξα λεγε με τωρα RED LINE ή κοκκινοκορδελω!!!!! ΣΥΜΦΩΝΩ αλλα πολλα πραγματα μπορουμε να τα φανταστουμε χαχα οποτε τωρα θα αλωνησουμεεεεεεεε

    Δεν πειραζει πλακα κανω…ΟΠΟΙΟΣ ΔΕΝ ΑΝΤΕΧΕΙ Κ ΦΕΥΓΕΙ σημαινει ΟΤΙ ΔΕΝ ΗΤΑΝ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΕΙ…οποτε καλη του τυχη στα αλλα Μπλοκαρισματα Δον μου ( γιατι του κου του κουτ κ των υπολοιπων…. ειναι αμπλοκαριστα χο)

  16. 16 Δον Κιχώτης
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:45 μμ

    Ruban rouge δεν μπορεις να φανταστεις τιποτε από αυτα που στην αληθεια συμβαινουν και που σχετιζονται με την εξαφανιση του ανωνυμου Οτι και να φανταζεσαι ειναι λαθος πιστεψε με
    Αλλα εγω περιμενω υπομονετικα να δω μεχρι που μπορει να φθασει το μυαλο σου

  17. 13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:06 μμ

    Θα έγραφα τώρα μια ελεγεία
    για την κόκκινη κορδέλα
    που της πάει τρέλα
    και δεν γουστάρει κότερο
    μα πάει με ελικόπτερο
    μα φοβαμαι κάποιο χέρι
    μην ερθει μέρα μεσημέρι
    και με ψαλίδι αντί βραβείων
    την κόψει σε τελετή εγκαινίων

    Κι έτσι, δεν γράφω τίποτα.

  18. 18 Δον Κιχώτης
    13 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:08 μμ

    Αν αυτο ειναι το τιποτα τοτε πως θα ειναι το ολα;

  19. 19 Κοκκινη Κορδελα
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:26 πμ

    ΚΑΛΗΜΕΡΑ….ΤΙ καλα που σας διαβαζω με το πουρνο…σαν να κτυπησε την πορτα ο ταχυδρομος πριν την δουλεια μας κ να τον κερναω καφεδακι

    Ιπποτικε μου Δον μην παιζεις με την φαντασια μας καθολου γιατι εδω εχεις να κανεις με ανοριακους καλλιτεχνες, με ευφανταστους ποιητες κ με τον ΚΟΥ ΤΟΥ ΚΟΥΤ… (μοναδικο μοντελο)…χαχα Γουσταρω παντως πολυ αυτο το παιχνιδι…βαζω το 1ο Θεμα του σπονδυλωτου εργου (θα μου το επιτρεψετε για αρχη κ μετα ας παρει την σκυταλη οποιος θελει) :ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ? (ελα μου ντε?)

    Αλεξανδρε δικιο εχει ο Δοντης
    Ολα ή Τιποτα δωστα ΜΕΓΑΛΕ……….ΟΥΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑΑ

  20. 20 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:05 πμ

    Ο ανωνυμος φοβαται
    να παραδοθει
    μηπως και προδοθει
    εστησε πετρινο οχυρο
    πάνω στον πιξελ τον χορο
    Εψαξα μηπως και τον βρω
    επιασα την ακρη του μανδυα του
    και θελησα να τον τραβηξω
    αρχισε να παραληρει
    για πηθικους της ζουγλας
    σαν παιδι
    Του εδειξα το προσωπο μου
    και τρομαξε πολυ
    αν και της μεδουσας
    δεν εχω τη φωνη
    του χαρισα τ ονομα μου
    προτιμησε πια να χαθει
    βλεπεις το παραμυθι
    θελει σκοταδι
    για να τραφει
    γλυκα να νανουρισε
    ενα ανωριμο παιδι

  21. 21 Κοκκινη Κορδελα
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:33 πμ

    Tωρα Δον μου γιατι μας τα λες ολα με την πρωτη!!!!! Αν τα ξερουμε η φαντασια θα λεει μπουρδες
    ξαναθετω το ερωτημα κ δεν απαντω πρωτη γιατι εχω ΠΟΝΗΡΟ ΣΚΟΠΟ……
    ¨΄΄ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΑΝΩΝΥΜΟΣ;΄΄

  22. 22 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:36 πμ

    Αν καταλαβες το ποιημα ουτε εγω εμαθα ποτε μου

  23. 23 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:40 πμ

    Βρηκα τροπο να επικοινωνησω κατ ιδιαν μαζι του και αυτος τρομαξε τοσ πολυ που εχασε τα λογια του και επαναλαμβανε τις φρασεις Ειαμστε ολοι πηθικοι και ολα ειναι μιμησης Η τεχνη η ανθρωπινη συμπεριφορα Αθτο με ξοργισε και δεν θελησα να συνεχισω ετσι Ομως μετανοησα που δεν προσπαθησα αμζι του πολυ και θελησα να σταματησω την συνομιλια και του εστειλα αυτο το ποιημα

    Γράμμα στο Σαντσο

    Γύρισες την πλάτη

    σου να φύγεις

    Στις ερημιές δεν θες

    να τριγυρνάς

    Τα πλούτη είναι μακριά

    Πίστεψες βασίλεια

    θα γνωρίσεις

    Της ψυχής τη δίψα

    να κορεσεις

    Στο απόκοσμο βλέμμα μου

    Είδες ιδέες

    Στο μυαλό το σαλεμένο βρήκες

    λογική

    και χόρεψες σ’ αυτήν

    τη μουσική

    Οι μάγοι δεν σε τρόμαζαν

    Τόλμησες

    την φυγή

    Οδήγησες το βλέμμα σου

    σε χώρα τραγική

    Κτυπήθηκες με δαίμονες

    Στα αλήθεια ήταν εκεί

    Και αυτοί σε μεταμόρφωσαν

    Σε άβουλο παιδί

    Τα παρακάλια άρχισα

    να δεις ξανά το φως

    εσύ μου το αρνήθηκες

    έγινες σκοτεινός

    Μην μου θυμώνεις φίλε μου
    εγώ σε αγαπώ
    δεν μπορώ περιπέτειες

    Αλλιώς να φανταστώ
    χωρίς του γαϊδάρου

    τον καλπασμό
    στου Ροσιναντε

    τον τριποδισμό
    δεν μπορώ με

    τους ανεμόμυλους

    να παραβγώ
    όταν δράκοντες

    τους θεωρώ
    αν εσύ δεν προσπαθήσεις

    στην ζωή να με κρατήσεις

    Δεν απαντησε ποτε στα μηνυματα
    Ειχε δηλωσει βεβαια οτι δεν θα ξαναχασει το χρονο του σε μπλογκ και οτι μονο για να γινει Σαντσο στο πλαι του Δον ειχε εισελθει σε αυτα
    Οπως καταλαβαινεις δεν υαπρχει αλλος χωρος για τη φαντασια σου Αυτη ειναι η ιστορια

  24. 14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:50 πμ

    Το μυστήριο με τίτλο «η εξαφάνιση του ανωνυμου» (ούτε ο Τζων Αυλακιώτης να ήταν), λύθηκε -ποιητικώ τω τρόπω- από τον Δον.

    Το σημασία έχει Κόκκινη Κορδέλα μου, το ποιος είναι ο ανώνυμος; Θα μπορούσε να ήσουν εσύ (δε σε βαφτίσαν δα και κόκκινη ούτε το επίθετο του μπαμπά σου είναι Κορδέλας), θα μπορούσε να είναι κι ο Δον Κιχώτης (ομοίως) θα μπορούσε να είμαι κι εγώ. Ακόμα θα μπορούσε να είναι το άλτερ έγκο του Αλέξανδρου ή της Φαίδρας. Στον υπέροχο -αλλά καμιά φορά υπέροχα εφιαλτικό- κόσμο της ανωνυμίας, το σημαντικό δεν είναι «ποιος» λέει αλλά «τι» λέει. Κι ίσως η -επιλεκτική, κι άντε μην τα πάρω- αποκάλυψη του Δον στον ανώνυμο, να γκρέμισε αυτή την προϋπόθεσή, του «τι» δηλαδή.
    Αναρωτιέμαι καμιά φορά, αν θα είχε σημασία να βρεθούμε πρόσωπο με πρόσωπο όλοι μας, από κοντά. Αν θα χανόταν δηλαδή όλος αυτός ο (μικρό)κοσμος που -δεν μπορεί- όλοι έχουμε φτιάξει στο κεφάλι μας. Ακόμα κι εσένα Κ.Κ. που σε γνωρίζω από κοντά, όταν σου γράφω από εδώ, στον ψευδωνυμικό εαυτό σου, σε φαντάζομαι αλλιώς.

    Σκέψη της στιγμής. Ίσως η κόκκινη κορδέλα της μακέτας θα μπορούσε να ξεκινάει από το Ρέθυμνο, το παιδάκι να παραμείνει ως έχει και να καταλήγει στον Λευκό Πύργο. Τι άλλο μας ενώνει εδώ μέσα παρά η κόκκινη κορδέλα που ακολουθεί μια διαδρομή από φαντασία σε φαντασία σε φαντασία κτλ. κτλ.

  25. 25 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:00 πμ

    Δεν εχεις αδικος Κωστα μου Ομως εγω ειμαι παραδοσιακος ανθρωπος Ναι την επιζητω την πραγματικη ανρθωπινη επικοινωνια Για μενα το συμαντικο ειναι να σας δω ολους από κοντα και να εχω την χαρα της αμεσης της φυσικης συνομιλιας. Σιγουρα το ιντερνετ ειναι ενας κοσμος που κρυβει πολλα ειναι μια αλλη επιπλαστη πραγματικοτητα που μπορει να κρυβει πολλους κινδυνους Ομως οσοι δεν ειναι επικινδυνοι και δεν φοβουνται δειχνουν το προσωπο τους Οπως κανετε εσυ και ο Αλεξανδρος και οπως εχω ηδη κανει εγω Ο Αλεξανδρος θα κατανοησει οσα λεω καλυτερα

  26. 14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:14 πμ

    Εμένα πάλι γιατί μου ήρθε η εξής εικόνα;
    Φυλακισμένοι σε γειτονικά κελιά που φωνάζουμε.

  27. 14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:17 πμ

    ναι, αλλά τουλάχιστον ακούμε κιόλας.
    λίγο είναι αυτό;

  28. 28 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:22 πμ

    Ο Αλεξανδρος εχει δικαιο Ψηλορειτη

  29. 14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:27 πμ

    άσχετο : με τον Αλέξανδρο τα έχω πάρει….
    πήγε και αντέγραψε την πατημασιά του στο χιόνι
    πάνω σε μια ψησταριά μόνο και μόνο για να
    μου πει ότι δεν ξέρω τι βλέπω !!!

  30. 30 Κοκκινη Κορδελα
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:01 μμ

    Με λενε ΙΩΑΝΝΑ ΑΣΣΑΝΗ, ζω στην θεσσαλονικη κ ειμαι εικαστικος κ καθηγητρια καλλιτεχνικων σε γυμνασιο κ λυκειο… ( ετσι το λεμεε τωρα το πολυκαλλιτεχνικο ταλεντο)
    συχνα σκηνοθετω με τα παιδια τις μπουρδες μου σε θεατρο κ πεφτει πολυ χειροκροτημα…ειμαι μελος στον συλλογο βορειου ελλαδος κ περιφερομαι εδω κ χρονια απο συνεδριο σε συνεδριο απο εργαστηρι σε εργαστηρι για να διαδοσω οτι μπουρδα κατεκτησα με τα χρονια.
    μαρεσουν τα σουβλακια στο πεζοδρομια…εχω ψοφισει στην διαιτα κ το αρνι του αλεξανρου μου εκατσε στη ψυχη χαχαχα. Αυτα ετσι για να σας ΧΑΛΑΣΩ ΤΙΣ ΨΕΥΔΑΙΣΘΗΣΕΙΣ….για να δουμε τωρα ΠΑΙΔΙΑ ΣΚΙΕΣ ΑΝΩΝΥΜΟΙ θαχουν ενδιαφερον οι συζητησεις μας

    ΤΙ ΛΕΣ κι εσυ ΚΟΥΤΟΥΚΟΥΤ;

  31. 31 Κοκκινη Κορδελα
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:21 μμ

    αν θελετε σας στελνω ως πρωτη δοση κ μια φωτο μου ….
    αλλα ηδη να πω οτι τιποτα δεν χαλασε την φαντασια μου η γνωριμια σας είτε με την φατσα σας ειτε με την προσωπικοτητα σας..μαλλον γιατι εχω μπολικη ισως ή γιατι ως καλλιτεχνης γουσταρω να εκτιθεμαι…
    Δοντι μου υπεροχο αυτο που εγραψες κ ΠΟΛΥ ΚΑΛΑ ΕΚΑΝΕΣ…οτι σου ειπα πρωτυτερα για το ΄΄ηταν να φυγει΄΄ το εννοουσα κ πριν μιλησεις. ΚΑΠΟΙΟΙ ΕΡΧΟΝΤΑΙ ΓΙΑ ΝΑ ΜΕΙΝΟΥΝ Κ ΟΙ ΠΕΡΙΣΣΟΤΕΡΟΙ ΓΙΑ ΝΑ ΦΕΥΓΟΥΝ…ΕΙΣΑΙ ΚΑΛΑΓΑΘΟΣ ΑΝΘΡΩΠΟΣ Κ ΚΑΘΟΛΟΥ ΧΑΖΟΣ…μαλλον ευφυης μπορω να πω…

    ΑΝΩΝΥΜΟΣ ΕΙΝΑΙ ΚΑΘΕ ΣΚΙΑ ΠΟΥ ΨΑΡΕΥΕΙ ΤΟ ΚΟΡΜΙ ΤΟΥ ΑΝΑΜΕΣΑ ΣΤΟ ΠΛΗΘΟΣ Κ ΙΣΣΟΡΡΟΠΕΙ ΕΠΙΚΥΝΔΙΝΑ ΣΕ ΚΟΚΚΙΝΕΣ ΚΟΡΔΕΛΕΣ ΑΣΦΑΛΟΥΣ ΨΕΥΔΟΥΣ οπως :
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΕΝΑΝ ΚΟΝΤΟΧΕΡΟ ΘΕΟ
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΔΥΝΑΜΗ ΤΗΣ ΤΑΞΗΣ χωρις το παιχνιδι της ανεμελης αταξιας
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΤΟΥΣ ΠΡΟΓΟΝΟΥΣ ΜΑΣ ΠΟΥ ΚΤΙΣΑΝΕ ΤΑ ΠΡΕΠΕΙ χωρις το παιχνιδι της ανεμελης εξαιρεσης
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΕΚΚΛΗΣΙΑ ΤΗΝ ΜΟΛΥΒΔΩΤΗ που τα φτυνεις για να την δεις ή πας με χαλασμενο τελεφερικ (φανταστητε οτι ειμαι αθηναια κι ακομη εκει δεν εχω ανεβει)
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΤΟ ΠΛΗΘΟΣ ΟΤΙ ΘΑ ΜΕ ΠΙΑΣΕΙ ΑΜΑ ΠΕΣΩ
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΟΤΙ ΣΑΝ ΣΚΙΑ ΜΕ ΓΟΥΣΤΑΡΟΥΝ ΟΤΙ Κ ΝΑ ΚΑΝΩ ΑΚΟΜΑ Κ ΑΝ ΓΙΝΩ ΞΑΝΑ ΠΑΙΔΙ
    ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΑΜΙ ΔΙΟΤΙ ΕΚΕΙΝΟ ΕΙΝΑΙ ΠΟΥ ΠΙΑΝΕΙ ΚΙ ΟΧΙ ΕΓΩ
    κ τελος ΠΙΣΤΕΥΩ ΕΙΣ ΤΗΝ ΚΟΚΚΙΝΗ ΚΟΡΔΕΛΑ ΟΤΙ ΕΧΕΙ ΣΗΜΑΣΙΑ ΜΥΣΤΙΚΗ ενω μα την παναγια σας σταυρο κανω κ σας το εξομολογουμαι κοκκινη κορδελα ιδεαν δεν εχω ποτε κ γιατι ξεκινησα να φτιαχνω….

  32. 32 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:23 μμ

    Ιωαννα χαιρομαι ιδιαιτερα και θελω να σε γνωρισω από κοντα
    Φυσικα οι εικαστικοι ειναι ολοι εν δυναμει φιλοι μου εκτος αν με μισησουν αφορητα Εγω δεν παιθενω στη διαιτα Το εκανα αυτο οταν ημουν νεοτερος και φυσικα υπηρξα και ωραιοτερος
    Σηεμρα απλα προσπαθω να μην το παρακανω
    Τωρα θα πιω καφε και φυσικα θα φαω σοκολτακια Αγαπητου ξερεις εκεινα τα θεικα στρογγυλα.
    Ακουω το γκρηνς λιβς στο τριτο προγραμμα τωρα και ομολογω η αποκαλυψη του ονοματος σου συνδεθηκε μουσικα με αυτο το κομματι

  33. 33 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:37 μμ

    Ιωαννα μου τωρα οι συζητησεις μας εξανθρωπιζονται
    Φυσικα ο Δον κατοικει στην ιδια με σενα πολη και μπορει να δωσουμε ραντεβου σε γνωστο καφε της πολης που θα μαε εκφραζει αισθητικα φυσικα Θα με καταλαβεις αμεσως θα φορω και μια μπλουζα που θα προδιδει ποιος ειμαι Διαλεγεις το που και ποτε θα συνατηθουμε

  34. 34 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:46 μμ

    απαντω ki εδω :doncichote@hotmail.com

  35. 35 Κοκκινη Κορδελα
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 7:39 μμ

    xaxaxa εισαι ολα τα λεφτα…
    δεχομαι ευχαριστως την προσκληση με την υποσχεση να μην σε πειραζει που θα φοραω ως αναγνωριστικο μια κοκκινη κορδελα στο αυτι!!!! Τωρα που ξεκινανε οι διακοπες μας θα ειμαι πιο χαλαρη…ρε συ λες να ειμαστε γειτονες!!!ουαααααα
    αλλα κ παλι πιο πριν θα το κανονισω…

  36. 36 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 7:41 μμ

    Μπορει να ειμαστε και γειτονες Ιωαννα μου εγω παντος θα χαρω πολυ να συνομιλησουμε
    Στελνεις μηνυμα για τα υπολοιπα

  37. 37 Κοκκινη Κορδελα
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:11 μμ

    καλα κουτου κουτ τι εμπνευσμενη συμπτωση κι αυτη με την κορδελα ε!!!!!
    αν κ στο δικο σου εργο που προυπηρξε των δικων μου εχει αλλη σημασια…μα τι λεω ο βλαξ Μονο στο δικο σου εχει τοσο σπουδαια σημασια..γιατι εγω την χρησιμοποιω μονο εικαστικα χαχοχι

  38. 38 Κοκκινη Κορδελα
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 9:52 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=-M7h3wtSG2k&feature=player_embedded σας στελνω κι αυτο,.μιας κ εχετε ευγενικο οικοδεσποτη ..εντελως ετσι κ γενικως τυχαια μα παλι ανακαλυπτω οτι μεχρι να τελειωσει ο ηχος εχει συρει μια κοκκινη γραμμη………………………………………………………………………………………………………

  39. 39 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:06 μμ

    Tελειο Ιωαννα οπως μ αρεσει

  40. 40 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:36 μμ

    Φιλοι μου εδω και μερες σκεφτομαι εντονα κατι που ειδα στο αεροδρομειο
    Στα εβερεστ οι υπαλληλοι φορουσαν κατι γελοια σκουφακια με αυτακια και μυτη δαν να ηταν ξωτικα Δεν μπορειτε να φανταστειτε πως αισθανθηκα Ενιωσα ενοχη σα να ημουν εγω το αναλγητο γελοιο αφεντικο που αναγκαζει τους υπαλληλους να εργαζονται φορωντας αυτη την κακουγουστη καρακιτς στολη Τερμα δεν αντεχω πια τον εξευτελισμο του εργαζομενου που επειδη εχει αναγκη τα χρηματα γινεται κλοουν για το ηλιθιο μαρκετινγκ που καποια αρρωστημενα μυαλα εχουν αναδειξει σε θρησκεια . Δυστυχως δεν ειμαι ο Σπαρτακος και φυσικα δεν μπορω να παρω στις πλατες μου το βαρος μιας εκστρατειας εναντια στην γελοιοποιηση και την εξαθλιωση του εργαζομενου στο βωμο του μαρκετινγκ με τις ξενοφερτες καταβολες Που τα ειδαν τα ξωτικα οι εξωγηινοι εβερεστιανοι στην Ελλαδα Τι σοι χωριατικη σαλατα στο ονομα του κερδους ειναι αυτη με τις δηθεν χριστουγεννιατικες παραδοσεις αλλοεθνων που τις επεβαλαν με το στανιο στον τοπο μου ;
    Αισχος. Φυσικα εγω και οι τεσσερεις γυναικες που με συνοδευαν αρνηθηκαμε να παρουμε οτιδηποτε από τα Εβερεστ μονο και μονο γι αυτον το λογο Καποιος ομως πρεπει να τους το πει για να εχει αξια η αντισταση μας

  41. 14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:19 μμ

    Βρε, βρε τι γίνετ΄εδώ μέσα!
    Πάνω που έλεγα για κελιά και φωνές
    και συ σύντεχνε πως ακούμε κι όλας, απ΄ότι φαίνεται δυο
    θα ειδωθούνε κιόλας.
    Τι έγινε; Ποιός τους έδωσε χάρη;
    Σύντεχνε , μην το παίρνεις προσωπικά με την πατημασιά μου στο χιόνι (του Ψηλορείτη)
    Έχεις ακούσει για τον πίνακα «Ηλιοβασίλεμα στην Αδριατική» του Γιοακίμ Ραφαέλ Μπορονάλι που παρουσιάστηκε στο Σαλόνι των ανεξάρτητων το 1910; Έλαβε ενθουσιώδης κριτικές απο την υψηλή διανόηση , για να αποκαλύψουν οι εμπνευστές του πως ήταν φάρσα και πως τον είχε ζωγραφίσει ο γάιδαρος ο Λολό που του είχαν δέσει στην ουρά μια βούρτσα.
    Αν δε βαρεθώ να αντιγράψω το κείμενο που είναι κάπως μεγάλο αξίζει τον κόπο να γίνει μια ανάρτηση.
    Εδώ την πάτησε ολόκληρος Απολινέρ , στεναχωριέσαι εσύ για μια σκουριασμένη ψησταριά;

  42. 42 Δον Κιχώτης
    14 Δεκεμβρίου, 2009 στο 11:29 μμ

    Βλεπεις Αλεξανδρε κι εσυ δεν θα τη γλιτωσεις θα κατεβω εγω επαε και να δεις τι εχει να γινει θα καει το πελεκουδι ολο ρακες φυστικια και τραγουδια θα ειμαστε Πως την περιμενω αυτη τη μερα ναξερες Σαν φυλακισμενος που περιμενει την πενθημερη Ομως κι εσυ μπορεις να ερθεις εδω θα παμε για σουβλακια με την Ιωαννα και μετα για σιροπιαστα και αλλα καλουδια και θα πιουμε και διαφορα οινοπνευματα και θα παμε και εκδρομη στα χωρια γυρω από την νυμφη του Βορα Μεχρι Βεροια κι Εδεσσα θα φθασει η χαρη μας θα δεις Παρε εσυ την αποφαση

  43. 15 Δεκεμβρίου, 2009 στο 12:57 πμ

    #Δον Κιχώτη… δε λένε τέτοια πράγματα σε φυλακισμένους.
    Ντροπή!

    Υ.Γ. το σωστό είναι «ετά» , όχι «επαέ» που σημαίνει «εδώ».
    Πχ, σε παίρνω εγώ τηλέφωνω, και το σηκώνει άλλος:
    «Μπρος!»
    «Ετά΄ναι μρε ο Δον Κιχώτης;»
    «Δεν είν’ επά, ποιός είσ’ εσύ;»
    «Και κατέεις που’ ναι;»
    «Στου Κουτουκούκη το μπλόγκι, ποιός είσαι λέω;»
    «Κ’ ήντα’ ναι ο κουτουκούκης μωρέ; ήντα λολάγρες μου λέεις;»
    «Ένας που ξετρέχει τσι τέχνες λέει’ ναι»
    «Κι ΄’ητνα γυρεύ’ ετά ο Δον Κιχώτης ;»
    «Λαλεί τα σχόλια, κατέω ΄γω;Ποιός είσαι μρε θα μου πεις;»
    «Όι δε σου λέω. Είμ΄Ανώνυμος πέ του»
    «Ιιιιιούλοι μέσα σου μεσκίνι»
    χράααπ…και το κλείνει.

  44. 15 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:27 πμ

    Μα καλά βρε SURγέλω, Κόκκινη Κορδέλα, Ιωάννα,
    απ’ όσο με ξέρεις,
    νομίζεις ότι μπορείς να μου χαλάσεις τις ψευδαισθήσεις;

    Όταν φορτώνεις γίνεσαι χείμαρρος. Αλλά αν νομίζεις ότι θα αντισταθώ στο ρεύμα σου, απατάσαι. Πιο πολύ προτιμώ να αφεθώ (στο ρεύμα και στην ψευδαίσθηση).
    Αυτό που ήθελα να επισημάνω, και μάλλον δεν έγινα με δική μου ευθύνη κατανοητός, είναι ότι ενώ στην πραγματική επαφή συμμετέχουν και οι πέντε αισθήσεις, στην εικονική αντίθετα μόνο η όραση (για να διαβάζουμε τι λέμε και τι λεν κι οι άλλοι) έχει έναν ρόλο.
    Η νόηση στην πραγματική επαφή έχει δεδομένα από 5 αισθήσεις ενώ στην εικονική παίζει σχεδόν μόνη της.
    Αυτό ,νομίζω, είναι μια σημαντική διαφορά που μπορεί ωστόσο να λειτουργήσει με δυο διαφορετικούς τρόπους:

    Στη μία περίπτωση, μπορεί να πει κανείς, ότι στην εικονική πραγματικότητα το μυαλό έχει περισσότερη δουλειά και γι αυτό περισσότερες δυνατότητες, αφού πρέπει στοιχειωδώς να δημιουργήσει από το μηδέν τα δεδομένα των αισθήσεων προκειμένου να επικοινωνήσει ενώ στην κυρίως ειπείν πραγματικότητα τα δεδομένα αυτά τα έχει κατά κάποιο τρόπο έτοιμα.

    Στη δεύτερη περίπτωση/θεώρηση μπορεί ο ίδιος κανείς να πει, ότι στην πραγματική πραγματικότητα η φαντασία μπορεί να δουλέψει ακόμα καλύτερα και να φτάσει μακρύτερα αφού έχει περισσότερα υλικά στα χέρια της.

    Ο καθένας, λειτουργεί με τον τρόπο που του ταιριάζει καλύτερα. Δεν υπάρχει λάθος και σωστό. Δηλαδή δεν απαξιώνω την αξία της πραγματικής επαφής ΣΕ ΚΑΜΙΑ ΠΕΡΙΠΤΩΣΗ. Ίσα ίσα που την επιδιώκω όποτε είναι δυνατόν. Εξάλλου η εικόνα είναι κάτι που με αφορά σε μεγάλο βαθμό (τι σκατά εικαστικός καλλιτέχνης το παίζω;). Ωστόσο, μου αρέσει να παίζω με την ιδέα των παράλληλων κόσμων που στην συγκεκριμένη περίπτωση (της σύγχρονης ανωνυμίας και επωνυμίας στο διαδίκτυο) δεν είναι επιστημονική φαντασία. Γνωρίζοντας φυσικά ότι αυτό είναι ένα παιχνίδι. Αλλά σε ποιον δεν αρέσει να παίζει; Και αλήθεια, υπάρχει κάτι πιο σοβαρό από το παιχνίδι;

    (Μην ξεχνάς Κοκκινοκορδέλω μου, την ιστορία του Φώντα και της Ντ’Αβάνα)

    Δον μου,
    προφανώς και θέλω να σε συναντήσω. Είτε ανέβω είτε κατέβεις σε πρώτη ευκαιρία. Ακόμα κι αν στην συνάντησή μας μου συστηθείς ως Γιώργος Καραγκούνης, ακόμα κι αν κουβεντιάσουμε για τον Τεν Κάτε, την επόμενη φορά που θα ξαναμιλήσουμε εδώ ή στου Αλέξανδρου ή όπου αλλού διαδικτυακά για μένα θα είσαι ο Δον Κιχώτης.

    Σύντεχνε,
    ευτυχώς που δε μπορείς να με δεις στο κελί μου. Έχω βγάλει αφρούς και δεν είμαι ευχάριστο θέαμα. Ακούς εκεί να αμφισβητήσεις το τεχνοκριτικό μου πόρισμα ! Κι επειδή το είπε ο καλλιτέχνης ότι είναι μια σκουριασμένη ψησταριά; Σιγά μη ρωτήσουμε και τους δημιουργούς για το έργο που παρουσιάζουν. Θα το κλείσουμε το μαγαζί με τέτοιες ιδέες.
    (άσε που καμιά φορά ένας καλλιεργημένος γάιδαρος μπορεί να ζωγραφίσει καλύτερα από έναν ακαλλιέργητο ζωγράφο. Καμιά φορά είπα, όχι πάντα)

  45. 45 Δον Κιχώτης
    15 Δεκεμβρίου, 2009 στο 9:20 πμ

    Kαλημερα φιλοι μου
    Αλεξανδρε να εισαι καλα μ εκανες και γελασα και αυτο ειναι το πολυτιμοτερο δωρο για μενα
    Τελειος ο διαλογος!
    Κωστα μου ξερεις εσυ επικοινωνεις οποτε θελεις και βρισκομαστε οπου εσεις θελετε
    Περιμενω την Ιωαννα να αποφασει που θα βρεθουμε
    Αν θελει παμε να πιουμε καφε στο Μουσειο Μοντερνας Τεχνης Μ αρεσει εκει
    Για το μονο που λυπαμαι ειναι οτι λακισε ο ανωνυμος από την παρεα μας και επισης γιατι τσατιστηκε ο Κωστας με την πρωτοβουλια που πηρα και του εδιωξα το φιλο
    Συγνωμη Κωστα μου δεν το ηξερα οτι θα αντιδρασει ετσι Μου εδωσε λαθεμενη εντυπωση οταν εγραφε οσα εγραφε περι Σαντσο και Δον

  46. 15 Δεκεμβρίου, 2009 στο 9:42 πμ

    Δεν τσαντίστηκα καθόλου Δον μου. Εδώ με εκφράζει η Ιωάννα με κείνο το ωραίο που είπε ότι όποιος φεύγει δεν ήταν για να μείνει (κάπως έτσι). Θα προτιμούσα να είναι κοντά μας, αλλά με το ζόρι δε γίνεται. Κι επίσης, σε τούτη την παρέα, ο καθένας είναι ο εαυτός του. Μπορεί να κάνει και να λέει οτιδήποτε, μπορεί να μπαίνει και να βγαίνει όποτε θέλει.
    (νομίζω ότι και το κλίμα δε σηκώνει απρέπειες οπότε η ελευθερία έκφρασης μας δεν κινδυνεύει από τίποτα και φυσικά είναι αδιαπραγμάτευτη.)
    Καλημέρα

  47. 47 Κ Κ
    15 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:34 μμ

    λοιπον επειδη μου αρεσε πολυ η Αγκαθα Κριστι κ ο Σερλοκ χολμς…θα κανω 3 υποθεσεις…που ουτως ή αλλως δεν προκειται να ανακαλυψουμε ποτε αν ειναι αληθεις..εκτος αν ο νους του γλυκιτατου Δον αστραψει κ λαμψει την σκοτεινη αληθεια…που του κρυβεται …ουαααα πως τα λεω η κυρα!!!
    1ον Ο ανωνυμος ειναι περα για περα γνωστος σου, αλλα δεν το ξερεις
    2ον Οανωνυμος ανωνυμα συνεχιζει κ διαβαζει τις κουβεντες μας ταρανν ταραννν κ καποια στιγμη θα εμφανιστει με αλλο προσωνυμιο-αν δεν το εχει κανει ακομα-
    3ον ψαξε τον εργασιακο σου χωρο…καπου εκει βρισκεται…ειναι νεαρης ηλικιας-φαινεται απο την συμπεριφορα κ τα σχολια-
    4ον βρε τι του¨΄μελε να παθει αλλα καλα να παθει αφου ηταν ανωνυμος κ ετσι εκμεταλευομαστε την υπαρξη του κ του κολλαμε ολα τα κουσουρια κ τις φαντασιοπληξιες μας…ΚΑΛΑ ΓΙΝΕΤΑΙ ΜΙΑ ΘΕΑΤΡΙΚΗ ΔΡΑΣΗ ΜΕ ΟΛΟ ΑΥΤΟ…ΚΑΤΣΕ ΚΑΛΑ!!!!!!!-ΣΣΣΣΤ τωρα κατι μου κατεβαινει….Ενας ανωνυμος στο πληθος περπατα κ καποιος αλλος τον φωναζει
    – ανωνυμος ανωνυμος
    τοτε γυρνανε κ απαντανε ΟΛΟΙ….
    ΝΑΙ.;……..
    ΝΑΙ;
    ΝΑΙ;
    χαχαχα ΚΑΛΟΟΟΟ
    Θα το μελετησω
    Η ιδια δραση μπορει να γινει κ με το επωνυμος, που ισχυει περισσοτερο σε αυτην την χωρα…

    Αλεξανδρε δεν ξερω πουλακι μου αν ο περιγυρος σου σε χαιρεται οπως ολοι μας εδω-αυτοι τελος παντων που επιμενουν να πινουν ουζο με μεζεδες στο Κουτουκι του Κου του Κουτ, -αλλα αν δεν σε ευχαριστιουνται ΑΛΛΑΞΕ ΤΟΥΣ χαχαχα
    επρεπε να σε ειχα στα χερια μου ως ηθοποιο κ συν-σκηνοθετη…μου λειπεις ηδη μπρε
    ΣΟΦΟΤΑΤΟΣ Ο ΛΟΓΟΣ ΣΑΣ ΚΩΣΤΑ ΜΟΥ αλλα προσπαθω να θυμηθω την ιστορια με τον φωντα κ την νταβανα….ειναι μαλλον εκεινη που θα διαβασουν τα παιδια των παιδιων μας στην εφηβεια τους…νομιζω ως best seller? Aν λεμε το ιδιο βιβλιο ειναι γραμμενο σε αποσπασματα κ πολυ πολυ παλιο…ΠΟΥ ΤΟ ΞΕΤΡΥΠΩΣΕΣ ΒΡΕ..χαχα

    παντως ειμαι απολυτα συμφωνη παρ¨οτι μου ειναι δυσκολο πολυ να δικαιολογω την αρχετυπη σκεψη μου κ την αυτοματη γραφη μου. Αν θα το κανω θα ειναι πολυ αργοτερα απο την πραξη ή το δημιουργημα μου

  48. 48 Δον Κιχώτης
    15 Δεκεμβρίου, 2009 στο 6:41 μμ

    Απαντησεις θα παρεις αν μου γραψεις στη ιδυεθυνση που σουδωσα .
    Οντως ο ανωνυμος δεν ειναι γνωστος μου δεν τον ξερω τον ανρθωπο Δεν ,μπορω να υποθεσω τιποτα για την ηλικια του Ισως να μην ενδιαφερει τελικα αυτο.
    Ο περιγυρος μου ξερω από ποιους απαρτιζεται Τελος ο ανωνυμος ειχε το προνομιο να ξερει πως ειναι το γραφειο μου, πως ειναι ο διακοσμος του και να μπορει να με καλεσει σε κινητο και σταθερο τηλεφωνο. Ξερει ολες τις ισχυουσες ηλεκτρονικες διευθυνσεις μου καθως και το που ακριβως βρισκεται το γραφειο μου. Αν ο ανθρωπος ειχε πραγματικο ενδιαφερον για τον Δον ως Σαντσο θα μπορουσε να το εκδηλωσει
    Αυτα ειναι ολα νομιζω δεν εχω να πω τιποτε αλλο

  49. 16 Δεκεμβρίου, 2009 στο 12:22 πμ

    Σύντεχνε
    Άστ΄αυτά τα «όποιος θέλει μπαίνει όποιος θέλει βγαίνει»
    Μας έχεις τοσους μήνες συμβασιούχους εδώ μέσα και ούτε για δώρο χριστουγέννων κουβέντα, ούτε για συντάξιμα ένσημα, ούτε για τίποτα.
    Εγώ δεν πάω πουθενά.

    #ΚΚ
    Δεν κατάλαβα γιατί με θέλεις για ηθοποιό ή συν – σκηνοθέτη!!!
    Εγώ μόνο σκηνικά κάνω (άντε να γράψω και κανα διάλογο, ή να φέρω ρακές στους ηθοποιούς να σου χαλάσω την πρόβα!!!)

  50. 16 Δεκεμβρίου, 2009 στο 8:24 πμ

    ααα, εσείς οι καλλιτέχνες δεν καταλαβαίνετε τίποτα !
    Εδώ μιλάμε για κρίση, για κίνδυνο κατάρρευσης της οικονομίας,
    για υπέρογκο δημόσιο τομέα, για απελπισμένους εμπόρους,
    για τον νέο δίσκο της Μπεζαντάκου κτλ.
    κι εσύ μου θες ένσημα, και ΙΚΑ και δώρα Χριστουγέννων και
    επιδόματα αδείας, ανθυγιεινής εργασίας και δε συμμαζεύεται…

    Νομίζω ότι η ασφαλέστερη λύση είναι να πουλήσω το πλειοψηφικό
    πακέτο των μετοχών του μπλογκ στον Μπομπ Κοζώνη !

    Για τη συν-σκηνοθεσία που λέει η ΚΚ, ούτε εγώ το κατάλαβα.
    Για ηθοποιό όμως το καταλαβαίνω να σε θέλει, αφού αν δεν
    βάλεις και ένα δυο μοντέλα στο έργο δε θα πατήσουν παρά
    λίγοι κουλτουριάρηδες στην παράσταση.

  51. 51 Δον Κιχώτης
    16 Δεκεμβρίου, 2009 στο 9:12 πμ

    Εγω σε θελω για συνθεατή παντως και για παρεα.
    Εχεις δικαιο ο ΚτΚ θελει να τη γλιτωσει μας περασε για μαθητευομενους του ΟΑΕΔ και δεν κολαει ουτε ενσημο ουτετ α μεροκαματα δινει και απο πανω μας λεει οτι μας κανει και χαρη
    Καινουργιο φρουτο αυτος ο Μπομπ; Ειλικρινα μου διαφευγει
    Σωστο και αυτο με τα μοντελα αν δεν ξεγυμνωσεις μερικους ωραιους ηθοποιους αρσενικους και θηλυκους δεν κανεις σεφτε

  52. 16 Δεκεμβρίου, 2009 στο 10:56 πμ

    δεν φτάνει που σας προσέλαβα βυσματικά στα stage,
    μου θέλετε και διακαιώματα…

    μωρέ μου φαίνεται ότι θα καθιερώσω το σύστημα με τα βιογραφικά…
    και μετά θα προσλαμβάνω όποιον μου «γυαλίζει» στη συνέντευξη.

    όμορφα πράγματα, δημοκρατικά !


Αφήστε απάντηση στον/στην Δον Κιχώτης Ακύρωση απάντησης


Blog Stats

  • 177.455 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Δεκέμβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->