23
Νοέ.
09

ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΜΗΔΕΝ !

Δείτε την εικόνα σε πλήρες μέγεθος κλικάροντας στο εικονίδιο παρακάτω.

Καλού κακού πάρτε κανένα υπογλώσσιο πριν το κλικ. (Ειδικά αν δεν αντέχετε τις μεγάλες -αισθητικές- συγκινήσεις και τα βαθιά -απύθμενα- νοήματα)

ΥΓ. Δεν έχω ιδέα με τι μούτρα θα αντικρίσω κάποτε τον Μπουμπούκο…

Advertisements

45 Responses to “ΣΕΒΑΣΜΟΣ ΜΗΔΕΝ !”


  1. 1 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 2:03 μμ

    Τι σε κανει να πιστευεις οτι θα περασει ατιμωρητο αυτο. Ο Διας νεφεληγερετης σου την εχει στημενη.
    Δεν εχετε πια ουτε ιερο ουτε οσιο μερικοι μπλογκερς Ου να μου χαθειτε. Εχετε καταλυσει καθε εννοια αρχης και σεβασμου στα θεια
    Θα σε βαλει ο Μπουμπουκος να απαγγειλλεις το ζητα της Ιλιαδας ολο και μαλιστα στο δωρικον πρωτοτυπο
    Επισης θα γραψεις το Η αυτης, με αρχαιοελληνικους χαρκτηρες και θα θυσιασεις του βωμο του Διός, δυο βοες και τεσσαρες αιγες μια αγελαδα που θα ακουει στο ονομα Ντορα και εναν τραγο που θα λεγεται Αντωνης και με αρχιερεα των Γεωργιο τον πολιορκητη ινδαλμα και προστατη αγιο του Μπουμπουκου και με πρωθιερεια την σεβαστη κορη Μανωλιδου.

    Αλλιως σε πηρε και σε σηκωσε

  2. 2 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 2:09 μμ

    http://artistasdepuertorico.ning.com/photo/photo/listForContributor?screenName=2iajetq9oea56
    Από σενα υπαρχουν και χειροτεροι μην χαιρεσε και πολυ για κοιτα τον συναδελφο σου τι εκανε

  3. Νοέμβριος 23, 2009 στο 2:28 μμ

    Ωραίος ο Patrick McGrath Muñiz !!!
    Τα έκανε σαν το όνομά του.

    να σου αποκαλύψω Δον μου ότι έχω 4 ψηφιακά με τον εσταυρωμένο (από την Άνοιξη κιόλας) τα οποία δεν τολμώ να τα αναρτήσω. Αν βρω το κουράγιο ίσως το κάνω το Πάσχα που θα είναι και επίκαιρα.

    Με το δίκιο του θα με τιμωρήσει ο μπουμπούκος.

  4. Νοέμβριος 23, 2009 στο 2:30 μμ

    κι αυτό για να εξευμενίσω την πρωθιέρια …

  5. 5 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 2:34 μμ

    Εχω την αισθηση οτι σας επηρεασε ο φιλτατος ανωνυμος και το ριξατε στα βιντεακια και στις «ακροτητες».

    Σεμνάααααα.

  6. 6 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 2:37 μμ

    Ειστε λιγοι ολοι σας που θα τολμησετε να πιασετε στο πληκτρολογιο σας την νεα υπερμουσα 9 Μουσες σε μια ισον Ευγενια

  7. 7 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 2:40 μμ

    Επισης ζηλευετε θανασιμα την τυχη του Μπουμπουκου που πηρε μια γυναικα τετοια που μονο μια φορα στα χιλια χρονια βγαινει και ολοι σερνεται το σαρκιον σας στη μιζερια των μετριοτητων που σας πλαισιωνουν και παλι επιεικης ειμαι

  8. 8 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 4:07 μμ

    gkoyxoy γκουχου…πaiρνω enα υφοs sovaro…
    1ον ΠΟΙΟΣ ΕΙΝΑΙ Ο ΜΠΟΥΜΠΟΥΚΟΣ?
    2ον ΠΟΙΟΣ ΘΑ ΦΑΕΙ ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΣΚΟΥΠΙΑ?
    3ον ΓΙΑΤΙ ΜΑΣ ΚΡΥΒΕΙΣ ΤΟ ΚΑΛΥΤΕΡΟ ΡΕ ΚΩΣΤΑΑΑ (διφορουμενο που λεει κι ενας κολλητος φιλος)
    4ον ΕΠΙΤΕΛΟΥΣ ΟΥΤΕ ΑΥΤΟΣ ΔΕΝ ΕΧΕΙ ΑΚΟΜΑ ΑΜΑΚΑΛΥΨΕΙ ΤΗΝ ΗΛΕΚΤΡΙΚΗ ΣΚΟΥΠΑ? κ παιδευεται με ξεσκονοπανα τυπου Φτερουυυ..που ειναι η roventa?
    Μην πω ποσο με χαλασε το κουφωματακι!!!Μα ειναι αυτο κουφωνα ρε φιλε για ενα τετοιον γλυφτο αντρα!!!!!!!!!!!
    κι επιτελους ΦΙΛΟΙ ΑΝΤΡΕΣ του διαδικτυου…φορανε οι νυκοκυρες μας σημερα τετοια ποδιτσα κ τετοιο καπελακι?ΑΥΤΟ ΚΙ ΑΝ ΕΙΝΑΙ ΥΒΡΙΣ!!!!!!!!!!!!!

    ΥΓ. Αυτο το εκποματικο εργαλια κατω του πως το λενε ρε παιδια γιατι το χρειαζομαι για τον τουρκικο μπιντε κ δεν ξερω πως να το ζητησω….Οταν δε το τολμησα μια φορα να το εξηγησω με κινησεις με στειλαν για προφιτερολ!!!

  9. Νοέμβριος 23, 2009 στο 4:08 μμ

    καμιά δουλειά δεν είναι ντροπή
    κι ούτε υπάρχουν πια
    αμιγώς γυναικείες ή αντρικές δουλειές..
    ‘ανήκομεν εις την Δύσιν’
    μην πω και ‘εις τον Βορρά’ !

  10. 10 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 4:09 μμ

    ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΑΣ…τα λαθη: ΚΟΥΦΩΜΑ, ΝΟΙΚΟΚΥΡΕΣ, ΕΡΓΑΛΕΙΑ,

  11. 11 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 4:18 μμ

    2yg.sorry διορθωνω…ΛΕΞΙΚΟ ΑΡΧΑΙΑΣ… koufwma, noikokures, ergaleia
    xexases na peis k gia tin anatoli k gia ton noto….’s galleries

  12. 12 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 5:37 μμ

    Ιεροσυλία από την επιγελουσα δεν γνωριζει τον Μπουμπουκο!!!!

  13. 13 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 5:40 μμ

    Αδωνις Γεωργιαδης αγαπητη μου

  14. 14 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 6:49 μμ

    ΑΑΑΑΧΧΧΧ το μωρο μουουυυ……….ο Αδωνης , η λατρεια μου, ο ερωτας της ζωης μου, αυτο το ξυσμα οφθαλμων…αυτο το ακουστικο αποφραγμα…(αποφθευγμα, αποφραξη μαζι κ διαφραγμα) που συνδιαζεται τελεια με την »στερηση κατα πλακας» γυναικαρα του »αιδιου βελινεκους»….οπως λενε αρχα’ι’στι οι μορφωμενοι συναδελφοι τους….Αχχχχχχχχχ τι με κανατε να θυμηθω γιά..κ τωρα πως θα ξαναματαξεχαστω?Α ολα κι ολα τον παρακολουθω ατακτως στην περατσαδα μου απο τα »δαχτυλιδια βιωτιας», μασαζοπαντοφλιτσες ο »μεγαλοποδαρος» κ τα τηλεμαρκετιν του τοπου τουτου.ΑΧΧΧ τι με κανετε μπρε ουφφφφφφφφφφ ΑΔΩΝΙΗΗ αλλη σε πηρε τυχεριηηη κι εγω να αρκουμαι να νανουριζομαι με σενα, τον ξαδελφο σου, τον αδελφο σου, τον γαμπρο σου κι ολο σου το σόι (παναθεμα σε, που να σου κανουν οι παντοφλες μασαζ στο σβερκο)κ να φαντασιωνομαι μοναχη μου καθημενη στον θρονο του βασιλιά κ να λεω ΓΙΑΤΙΙΙΙΙΙ πλατς (ηχητικο εφε) γιατι Ηρωδη αφησες σε μας το καλυτερο??

  15. 15 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 23, 2009 στο 7:03 μμ

    υγ. αν σας πω οτι στο βιντεο της πανωραιας΄»η γαια» διαβασα : Χαρογραφημα σε δυο πραξεις…τι θα με πειτε? μην μιλησω για την συγκινηση που ενοιωσα οταν διαπιστωσα την εγκεφαλικη συνευρεση τους, που δεν εγνωριζα μεχρι τουδε..κ την παιδικη αγαπη του Αδωνη για τα αρχαια πραματα…Τωρα καταλαβαινωωω ΝΑΙ ΕΛΑΜΨΕ Ο ΦΩΣ !!!Κωστακηη?? Γιαυτον το κουφωμα, Γιαυτον κ η ποδιτσα εεεε? Κ Το σκουποδορυ για μας παλι Κωστακη???

  16. Νοέμβριος 24, 2009 στο 12:04 πμ

    Είχα ακούσει πως είναι πάρα πολυ καλό το νέο μουσείο της Ακροπόλεως, αλλά δεν περίμενα να έχει τόσο ωραία θέα απο μέσα.
    Όπως λέμε «καρπούζια Μανωλάδας»
    λέμε και «άντρας Μανωλίδου»;
    ολίγη σοβαρότης αγαπητοί

  17. Νοέμβριος 24, 2009 στο 1:19 μμ

    Hyper,
    η φράση «καμιά δουλεια δεν είναι ντροπή» αν αναφέρεσαι στις δουλειές του σπιτιού ισχύει.
    Γενικώς όμως η φράση αυτή είναι μια από αυτές τις μεγαλοστομίες που χρειάζονται επειγόντως τον σμικρυντικό φακό προηγούμενης εγγραφής. Ισχύει βέβαια γενικώς αλλά όχι στον απόλυτο βαθμό με τον οποίο συνήθως λέγεται. Και το ευτράπελο πολλές φορές είναι ότι ντρέπονται για τη δουλειά τους όσοι δε θα έπρεπε ενώ δεν ντρέπονται όσοι θα έπρεπε. Μην μπω σε περιπτωσιολογία γιατί νομίζω πως καταλαβαίνεις τι θέλω να πω. Αλλά πάλι αν θες μπορώ να σου αναφέρω μερικά παραδείγματα.

    Συμφωνώ επίσης μαζί σου ότι δεν υπάρχουν αμιγώς αντρικές ή γυναικείες δουλειές αλλά και να υπήρχαν (ή αν κάποιοι πιστεύουν ότι υπάρχουν) δεν τρέχει και τίποτα αν και εφόσον υπάρχει συνεννόηση και αλληλοκατανόηση στις ενδοοικογενειακές σχέσεις.

    Ανήκομεν εις την Βίσην
    μην πω και εις την Βανδή. 😉

  18. Νοέμβριος 24, 2009 στο 1:27 μμ

    Τι σου φταίει τι κούφωμα βρε SUR ;
    Ίσα-ίσα που έχει και πρόβλεψη για διπλά
    τζάμια ώστε να αφήνει έξω από τον χώρο της
    οικογενειακής γαλήνης (χο)
    τους ενοχλητικούς θορύβους (των ρητόρων)
    και τις ενοχλητικές μυρωδιές (τις ρομαντικές εποχές
    πριν την εφεύρεση των αυτοκινήτων οι πόλεις
    βρωμούσαν από τις «εκπομπές» ρύπων των
    αλόγων, γαϊδάρων βοδιών κτλ.)

    Αμάν πια με τη Μανωλίδου ! Μη δείτε μια νόστιμη
    κοπέλα να καλοπαντρεύεται (κι αυτή το έκανε δις)
    αμέσως να πέσετε να τη φάτε….

    Μωρέ καλά σας τα λέει ο Δον Κιχώτης…!

  19. Νοέμβριος 24, 2009 στο 2:58 μμ

    ευχαριστώ για την εμπεριστατωμένη απάντηση
    παρά τον κίνδυνο των παραδειγμάτων

    [και παρά τρίχα τη γλίτωσα και δεν με αποκάλεσες φύρερ]

    : )

  20. 20 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 24, 2009 στο 3:04 μμ

    Θα συμφωνησω με τον Κωστα Η ερμηνεια του πανω στη φραση κλισε ειναι ορθη.
    Η εννοια της ντροπης δεν συναδει με την εργασια Ντροπη βρισκεται στην απρανομια και σε οτι καταπατα τα ανθρωπινα δικαιωματα Εγω ντρεπομαι οταν εργαζομαι για μια Τραπεζα Προχτες μια αριστερη φιλη μου μου ειπε οτι το παιδι της προσληφθηκε στον Τειρεσια Δεν μπορω να φανταστω ανρθωπο του Συριζα η του ΚΚΕ να εργαζεται για 1000 Ευρω στην Τειρεσια με πτυχειο και μεταπτυχιακα Ξερω την οικογενεια και την σεβομαι και το παιδι αξιολογοτατο ειναι Πως ομως δεχθηκε να παιρνει χρηαμτα από αυτο που ακταστρεψε τον τοπο που ξεπερασε το συστημα των προγραφων του Συλλα Που δημιουργηθηκε από το κεφαλαιο για να προσταυει το κεφαλαιο Που εσβησε τον μικρομεσαιο επιχειρηματια που τολμησε να εργαστει μεσα σ ενα συστημα σαπιο και τρυπιο που δεν τον προστατεψε Οταν επετρεψε την κυκλοφορια των μεταχρονολογημενων επιταγων Οταν οι ιδιες οι τραπεζες εδινα μπλογκ χωρις δεικλιδες ασφαλειας και οποιον απρει ο χαρος Δεν σαε το κρυβω οτι αρνηθηκα να δουλεχω μεχρι και σηεμρα για τραπεζα ακομια κι αν αυτο θαταν η σωτηρια μου.
    Την αποψη σας θελω

  21. Νοέμβριος 24, 2009 στο 6:39 μμ

    Hyper,
    η τάξις απεκαταστάθη !

  22. Νοέμβριος 24, 2009 στο 6:52 μμ

    Καλέ μου Δον,
    νομίζω πως είναι ελάχιστοι οι συμπολίτες μας που κάνουν τη δουλεια που τους αρέσει (στη δουλεια, επίτηδες δε βάζω τόνο πολλές φορές).
    Κι ακόμα κι από κείνους που κάνουν τη δουλειά που τους αρέσει πολλοί θεωρούν ότι δεν αμείβονται ικανοποιητικά για τη δουλεια τους.

    Καταρχήν (επειδή δεν το διευκρινίζεις το λέω) το γεγονός ότι η φίλη σου είναι αριστερή δε σημαίνει ότι και το παιδί της ασπάζεται τις απόψεις της. Από την άλλη, τι να έκανε το παιδί; Να έμενε άνεργο. Μπορεί ιδεολογικά να φαίνεται σε σένα (και ίσως και σε μένα ορθό) αλλά ίσως να έχουμε την πολυτέλεια να ομιλούμε χωρίς να έχουμε αισθανθεί την ντροπή της ανεργίας. Ίσως κάποιες φορές να καλούμαστε να επιλέξουμε το λιγότερο ντροπιαστικό διότι ουσιαστικά δεν έχουμε το δικαίωμα της επιλογής.
    Μεγάλο το θέμα που ανοίγεις

  23. 23 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 24, 2009 στο 8:59 μμ

    Στον κοσμο αυτο ξερω μεσα στους πολλους εναν και πολυ τον αγαπω που διαλεξε να κανει αυτο που αγαπα με καθε κοστος με καθε θυσια κερδισε την αθανασια.

    Με καλυψες κατα τα αλλα Κωστα μου
    Δεν υπαρχουν ιδεολογιες και δεν αντεχω πια ολους αυτους που μοιαζουν με την Καλλας στην σκαλα του Μιλανο οταν μιλουν για τον Μαρξ και τον Λενιν τα ροφανα της σοβιετιας τα στεγασα στο γραφειο μου Το μεγαλο κεφαλαιο ειναι παντου Η κοπελα ειναι προοδευτικη και αριστερη με τακουνια πραντα και βιλα στη Χαλκδικη οι γονεις ειναι για μενα ανρθωποι που σεβομαι γιατι δεν πετουν ποτε ψηλα Ομως δεν αντεχω εκεινο το αφ υψηλου οταν κρινουμε τους αλλους και το δικο μας το παιδι ολα καλα τα κανει Οι αλλοι ειναι δηθεν και λαθος εμεις οι προοδευτικοι και οι σωστοι . Αλεξανδρε πες μου αν εχω λαθος
    Παντως η κεπορνευση ψυσης δεν διαφερει από εκεινη του σωματος μην πως πως οι πουτανες ειναι ποιο ειλικρινεις από αλλεους Οπως μου λειει και μια παλαια καραβανα των οικων ανοχης εκειμενσα γνωρισε περισσοτερη μεπσα και ταξη από το μπουρδελο της Ελληνικης κοινωνιας Ετσι οταν πουλας την ψυση σου για το χρημα την πουλας με καθε μεσο ειτε δουλευεις στον Τειρεσια ειτε στο Μπουρδελο
    καληνυχτα σας.

  24. Νοέμβριος 24, 2009 στο 9:41 μμ

    Δον μου,
    να σου πω μια σκέψη (και μαζί σε όλη την παρέα) για την υπεράσπιση της οποίας έχω κάνει ολονύχτιες λογομαχίες:
    (συγγνώμη εκ των προτέρων για την κάπως ανάρμοστη γλώσσα αλλά ίσως και να περιττεύει η συγγνώμη μου μιλώντας μεταξύ μας – σε κουβέντες δηλαδή μεταξύ φίλων)

    Όταν πουλάς, νοικιάζεις σωστότερα. το κορμί σου ή μέρος του κορμιού σου είσαι το ίδιο (καλός ή κακός, αξιοπρεπής ή αναξιοπρεπής – βάλε ό,τι θες) είτε αυτό είναι
    -τα μπράτσα σου – αν είσαι εργάτης
    -τα χέρια σου – αν είσαι ένας απλός υπάλληλος γραφείου
    -τα πόδια σου και τα χέρια σου – αν είσαι πωλητής, ταξιτζής, αθλητής
    -το μυαλό σου – αν είσαι ανώτερο στέλεχος, δικηγόρος, γιατρός, δικαστής
    -το στόμα και τα αφτιά σου – αν είσαι τηλεφωνητής
    (και συνήθως σε όλα τα παραπάνω επαγγέλματα νοικιάζεις ολόκληρο το κορμί σου απλά επικεντρώθηκα στα ξεχωριστά πιο σημαντικά για κάθε κατηγορία)
    -το αιδοίο σου – αν είσαι πόρνη
    (πιο κομψά, πως να το πω;)

    Λοιπόν ηθική αξιολόγηση που καταλήγει ως συνεπαγωγή ότι το αιδοίο είναι σημαντικότερο από τα χέρια, τα πόδια ή το μυαλό ενός ανθρώπου -συγχώρεσε την ανεπάρκειά μου – αλλά δεν την καταλαβαίνω και ως εκ τούτου δεν την ασπάζομαι.

    Θέλω να πω, πως η ενοικίαση του κορμιού δεν είναι φαινόμενο που απαντάται μόνο στις πόρνες. Η εκπόρνευση με τον έναν ή με τον άλλο τρόπο αφορά την πλειοψηφία του πληθυσμού. Μάλλον όμως οι εκ του πονηρού ηθικολόγοι μιλούν μόνο για τις κυρίως ειπείν πόρνες, μιας και αν μιλούσαν επικριτικά γενικώς για την εκπόρνευση δεν θα έβρισκαν εύκολα εργάτες για τα εργοστάσιά τους κτλ.

    Για την οικογένεια που φέρνεις ως παράδειγμα, σκέφτομαι το εξής κοινότοπο. Πως η ευκολία της κριτικής είναι ευθέως ανάλογη με τη δυσκολία της αυτοκριτικής. Αλλά μάλλον αυτό είναι κομμάτι της ανθρώπινης υπόστασης. Οι ελάχιστες εξαιρέσεις (όσων υπερβήκαν την ανθρώπινη φύση) δεν κάνουν άλλο από το να επιβεβαιώνουν τον κανόνα (ως γνωστόν)

  25. Νοέμβριος 25, 2009 στο 12:06 πμ

    Αν και συμφωνώ με το πνέυμα σου Κώστα, δεν συμφωνώ με την ισοπεδοτική σου ανάλυση.
    Αν και η κάθε δουλειά έχει διαφορές απο άλλες κλπ, η δουλειά της πόρνης διαφέρει σε δυο πολύ σημαντικά ζητήματα΄σε σχέση με οποιαδήποτε άλλη δουλειά.
    α) Προσφέρει ΑΜΕΣΗ απόλαυση η ίδια.Αυτό δεν το κάνει κανένας άλλος εργαζόμενος. Και ο ζαχαροπλάστης πχ, προσφέρει απόλαυση αλλά έμμεση, διότι απολαμβάνουμε το γλυκό του όχι τον ίδιο.
    β) Η πόρνη εμπορεύεται το γεννετήσιο ένστικτο.
    Εμπορεύεται δηλαδή την ίδια τη φύση του πολιτισμού μας με όλα τα καλά και τα κακά που κουβαλάει και μέσα σ΄αυτά και τη θρησκεία. Να μη το αναλύσουμε τώρα αυτό γιατί θα χαθούμε κι έχουν γραφτεί και κάτι χιλιάδες τόμοι επί του θέματος.
    Δεν είναι το ίδιο πάντως η ενοικίαση των χεριών μου ή του μυαλού μου, με του πουλιού μου. Διότι αυτό το πουλί εκτός απο υλικό μέρος ενός σώματος είναι και το Νο 1 τοτέμ και ταμπού ταυτόχρονα, σχεδόν όλων των πολιτισμών.
    Ύστερα αυτή η «ενοικίαση» μέρους του σώματός μας, με βρίσκει εντελώς αντίθετο ως έκφραση, διότι φανερώνει μια μηχανιστική αντίληψη του κόσμου με την οποία εγώ διαφωνώ.Όταν σκάβω με τα χέρια μου μόνο τα χέρια μου δουλεύουν;
    Τέλος, και ίσως σημαντικότερο για τη βάση της αφετηρίας της σκέψη σου,το να νοικιάζω το σώμα μου γιατί είναι κακό; Κατ΄αρχήν απαξιώνεται η εργασία, χρησιμοποιώντας το «ενοικιάζεται» που παραπέμπει και σε χυδαίες μορφές εκδούλευσης. Η εργασία, στη βάση του πολιτισμού μας και με τη σημερινή έννοια, δεν επιβλήθηκε απο κανέναν. Δεν ανάγκασε κανείς τους ανθρώπους να καλλιεργούν, το έκαναν απο μόνοι τους επειδή κατάλαβαν πως έτσι θα ζούσαν καλύτερα.Ως κυνηγοί δεν δούλευαν; (τους έβγαινε ο κώλος).
    Η εργασία με την έννοια του «κάνω κάτι για να ζήσω» υπάρχει σε όλες τις μορφές ζωής. Η δική μας ως…ανώτερη την έκανε και πιο πολύπλοκη. Όταν καλλιεργώ εγώ και σου δίνω ένα μέρος της σοδειάς για να φυλάς τα χωράφια μας ή για να κανονίζεις τις ανταλλαγές προϊόντων (δίνω ντομάτες, δώσε μου μπύρες, κρασί ρακή και παϊδάκια) δεν υπάρχει κάτι κακό. Όταν γίνεται σωστά και δίκαια το πράγμα είνα μια χαρά.
    Το πρόβλημα αρχίζει όταν σου δινω εγώ ντομάτες για να μου δώσεις άλλα προιόντα κι εσύ όχι μόνο δεν μου δίνεις, αλλά μου παίρνεις κα τις ντομάτες που μου περίσσεψαν.(θα σε σκίσω ρε ατιμε!)
    Αυτά τα βαθυστόχαστα.
    Πάω ν’ ανοίξω μια μπίρα γιατί με τσάντισες,
    ακούς εκεί να μου πάρεις όλες τις ντομάτες!!!

  26. Νοέμβριος 25, 2009 στο 12:38 μμ

    Ενστάσεις προς το σχόλιο του σύντεχνου:
    1) Λες πως η πόρνη προσφέρει άμεση απόλαυση η ίδια, κάτι που δεν το κάνει κανένας άλλος εργαζόμενος. Οι ηθοποιοί, οι τραγουδιστές κι οι χορευτές τι κάνουν δηλαδή; Μπορεί να μην τους αγγίζουμε αλλά απόλαυση άμεση προσφέρουν κι αυτοί. Αισθητική απόλαυση μεν, απόλαυση δε. Και τι έγινε αν η απόλαυση είναι άμεση ή έμμεση; Το κεντρικό ζήτημα (αν υπάρχει τέτοιο) είναι πως πολλοί άνθρωποι με τη δουλεια τους προσφέρουν απόλαυση. Αλλά αυτό δεν είναι κακό. Η απόλαυση δηλαδή δεν είναι κακό πράγμα. Το κακό ίσως βρίσκεται στο αν κανείς προσφέρει (έμμεσα ή άμεσα) απόλαυση παρά τη θέλησή του. Αυτό είναι βέβαια εκτός της κουβέντας που κάνουμε τώρα.

    2)Λες ότι η πόρνη εμπορεύεται το γενετήσιο ένστικτο. Δύο επιμέρους ενστάσεις εδώ:
    α)το γενετήσιο ένστικτο αφορά το ένστικτο της διαιώνισης του είδους όμως , απ’ ό,τι φαντάζομαι κανείς δεν «συναναστρέφεται» με πόρνες για αναπαραγωγικούς λόγους.
    β) κατ’ αυτήν την έννοια, ο αγρότης κι ο μανάβης, ο κτηνοτρόφος κι ο χασάπης, ο ταβερνιάρης κτλ εμπορεύονται το ένστικτο της αυτοσυντήρησης, της επιβίωσης. Και μαζί τους και ο χτίστης, ο πολιτικός μηχανικός κτλ. αφού πρέπει να προστατευτούμε κάπου για να επιβιώσουμε.
    Αλλά και σε αυτά δεν αντιλαμβάνομαι κάτι κακό.

    3)Γράφεις: «Δεν είναι το ίδιο πάντως η ενοικίαση των χεριών μου ή του μυαλού μου, με του πουλιού μου. Διότι αυτό το πουλί εκτός από υλικό μέρος ενός σώματος είναι και το Νο 1 τοτέμ και ταμπού ταυτόχρονα, σχεδόν όλων των πολιτισμών.»
    (ανοίγει παρένθεση. απομονώνω : «…του πουλιού ΜΟΥ. Διότι ΑΥΤΟ το πουλί εκτός από υλικό μέρος ενός σώματος είναι και το Νο 1 τοτέμ και ταμπού ταυτόχρονα, σχεδόν όλων των πολιτισμών» και αποστέλλω τα συγχαρητήριά μου στη σολομαντζάραινα – μόνο μη το μάθει η ktkoukαινα και μου κάνει σκηνές. κλείνει η παρένθεση)
    Ακριβώς το ότι έβαλες εκείνο το «σχεδόν», δείχνει ότι το ταμπού δεν έχει να κάνει με την ανθρώπινη φύση (ως dna) αλλά μάλλον με πολιτισμικές παρενέργειες ή παράπλευρες απώλειες κακώς εννοούμενων πολιτισμικών, θρησκευτικών και ό,τι άλλο επιβολών. Και ακριβώς το ότι το αναγνωρίζω κι εγώ (μαζί με Σένα και κάποιον Φρόυντ νομίζω) ως τοτέμ και ταμπού (ως προκατάληψη με μια λέξη) μας δίνει την ελευθερία να μην το αντιμετωπίζουμε ως τέτοιο υπερβαίνοντας την προκατάληψη.

    4)Όταν σκάβεις με τα χέρια σου, προφανώς δεν δουλεύουν μόνο τα χέρια σου. Για να μην το ξαναγράφω, δες ότι κι εγώ το έχω διευκρινίσει στην 3η παρένθεση του προηγούμενου σχόλιού μου.

    Πάνε οι ενστάσεις (εκτός και μου έρθει καμιά ακόμα ξαναδιαβάζοντας το σχόλιό σου)

    Έχεις δίκιο ότι η έκφραση «νοικιάζω» το κορμί μου , το μυαλό μου κτλ. ακούγεται κάπως βαριά και παραπέμπει και σε δεδομένες παραστάσεις και σε «χυδαίες μορφές εκδούλευσης». Αν ξεφύγουμε όμως από τα κλισέ, ο φύλακας του κτήματος του ντοματοπαραγωγού (για να μείνω στο παράδειγμά σου) τι άλλο κάνει από το να ενοικιάζει την ύπαρξή του για κάποιες ώρες κάθε μέρα προκειμένου από το ενοίκιο να βγάλει τα προς το ζην (κι αν βγάλει και παραπάνω ακόμα καλύτερα). Κι εδώ βέβαια θα μπορούσε να ανοίξει μια τεράστια κουβέντα για το ποιος κατέχει τα κτήματα, ποιος τα δουλεύει και ποιος καρπώνεται τν υπεραξία της δουλειάς εκείνου που τα δουλεύει.
    Πάντως η εργασία, είναι η βάση του πολιτισμού μας. Συμφωνούμε σ’ αυτό. Η εργασία διαχρονικά έχει κάνει και συνεχίζει να κάνει καλύτερη τη ζωή μας.

    Μα αν δεις στη 2η παρένθεση του προηγούμενου σχολίου μου δεν απαξιώνω την εργασία (προσπερνώ την αξιολόγηση για την ακρίβεια) λέγοντας ότι το να ενοικιάζεις το κορμί σου, εννοώντας να δουλεύεις (μην ξανακολλήσουμε σ’ αυτό) μπορεί να είναι καλό ή κακό, αξιπρεπές ή αναξιοπρεπές κτλ. Δεν μπήκα δηλαδή καν στην αξιολόγηση της εργασίας (ή της δουλειάς που στο μυαλό μου σημαίνουν διαφορετικά πράγματα).

    Πάω να φάω καμιά από τις ντομάτες σου
    γιατί (παρόλο που οι μπύρες το κρασί, η ρακή και τα παϊδάκια που σου έδωσα γι αντάλλαγμα έχουν μακρινή ημερομηνία λήξης) αν τις αφήσω κάνα δυο μέρες ακόμα δε θα κάνουν ούτε για σάλτσα. Ωραίος φίλος είσαι…από τα ληγμένα μου έδωσες;

  27. 27 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 1:54 μμ

    Ψευδοερωτηματα.
    Σημeρα τελικα βρηκα τι ειμαστε.
    Συμφωνα με τον Δαρβινο ειμαστε απογονοι των πιθηκων και αυτος η εξeλιγμενη μορφή αλλων ζωων που υπάρχουν στα γονιαδια του.
    Μεσα μας υαπρχουν γονιδια ερπετων, πτηνων αιλουροειδων αρπακτικων κλπ.
    Ειμαστε ολα αυτα.
    Οταν σε καποιον ανθρωπο εκδηλωνεται μια συγκερκιμενη συμπεριφορα οπως για παραδειγμα του αρπακτικου η του χορτοφαδου ζωου πψ της αγελαδας ή του προβατου ( το λεμε κι ολας στην καθομιλουμενη ασυνειδητα ) σημαινει οτι οπως με τις ασθενειες καποιο γονιδιο ειναι ισχυροτερο και γενετικα προβαλεται και χαρκτηριζει συγκεκριμενη συμπεριφορά.
    Η πορνη εχει αυτην την προδιαδθεση και κανει αυτο που τις ταιριαζει γονιδιακα
    Ο «φασισμος» των γονιδιων δεν μπορει να μας επιτρεψει να αλλαξουμε ευκολα
    Ρωτα τον Αλεξανδρο αν μπορει να ζησει χωρις την καλλιτεχνικη δημιουργια να δεις τι θα σου πει. Πρωτα θα ρωτησεις βεβαια τον εαυτο σου
    Ολα τα αλλα ειναι φουμαρα Σε μια κοινωνια ζωων ολα ειναι δυνατα αφου ειμαστε ολα τα ζωα μαζι σ ενα.

  28. Νοέμβριος 25, 2009 στο 2:24 μμ

    Λοιπόν Δον μου,
    σήμερα θα διαφωνήσω μαζί σου.
    Δε νομίζω ότι η πόρνες κάνουν αυτό που τους ταιριάζει γονιδιακά. Δε νομίζω δηλαδή ότι υπάρχει το γονίδιο της πόρνης. Όχι απλά δε νομίζω, είμαι μάλλον σίγουρος. (αν ίσχυε ο πρώτος συλλογισμός σου, από ποιου ζώου το γονιδίωμα θα έλκυε την καταγωγή του το γονίδιο της πορνείας; )

    Ωστόσο στο ότι δεν μπορούμε να υπερβούμε τη φύση μας (τη γονιδιακή κληρονομιά μας δηλαδή) , όχι εύκολα τουλάχιστον αλλά ίσως και καθόλου, με βρίσκεις σύμφωνο.

    Και μια φαλλοκρατικής έμπνευσης παρατήρηση (την οποία δεν συνυπογράφω): Η πόρνη κάνει αυτό που κάνει γιατί οι υπόλοιπες (οι μη πόρνες δηλ.) δεν κάνουν αυτό που έχουν την προδιάθεση να κάνουν.

  29. 29 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 2:32 μμ

    Ψευδοερωτημα τα ζωα θεωρουν φυσιολογικο το σεξ βλεπε τους πηθικους που κανουν ερωτα τα θηλυκα μεταξυ τους τις υαινες που εχουν υπερχιλιζουσα σεξουαλικοτητα Να μην πω για αλλα ζωα εμεις θεωρησαμε οτι πρεπει να μαινει φραγμος στους οργασμους η στην επιθυμια για αυτους κακι ονομασαμε πορνες αυτες που τους πουλουν οι μοιραζονται τους δικους τους με αλλους

  30. Νοέμβριος 25, 2009 στο 2:37 μμ

    Προφανώς και ο φραγμός στην επιθυμία και την απόλαυση Δον μου είναι ανθρώπινο «προνόμιο». Μόνο η ανθρώπινη διαστροφή θα μπορούσε να βάλει τέτοιους φραγμούς. Και τους έβαλε. Ωστόσο κανένα άλλο ζώο δεν «δίνει» απόλαυση για να πάρει οτιδήποτε άλλο παρά απόλαυση. Απ΄ όσο ξέρω δηλαδή.

  31. 31 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 3:06 μμ

    ετσι και χειροτερα Κωστα μου

  32. 32 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 5:06 μμ

    καλησπερα…περα για περα κι ακομα παραπερα…τωρα σας διαβαζω προσεκτικα προσεκτικα κ δεν εχω τελειωσει ακομα την διατριβη μου στα λογια σας…Αλλα να ρωτησω ρε παιδι μου κατι που θα ηθελα να το σκεφτει καλα ο αντρικος πληθισμος της σελιδας κ ΝΑ ΜΗΝ ΜΟΥ ΑΠΑΝΤΗΣΕΙ. Αληθεια προσφερει τοση μεγαλη ηδονη η καημενουλα η πορνη? (ασε που σιγουρα κι εκει θα υπαρχουν ποιοτητες κ ποιοτητες) ΑΛΗΘΕΙΑ ΠΡΟΣΦΕΡΕΙ ΤΟΣΗ ΜΕΓΑΛΗ ΗΔΟΝΗ Η ΠΟΡΝΗ ΠΟΥ ΑΠΑΓΟΡΕΥΕΤΑΙ ΝΑ ΦΙΛΑ? ή θα παρουμε σαν κανονα την εξαιρεση? ΠΑΩ ΝΑ ΣΥΝΕΧΙΣΩ ΤΟ ΔΙΑΒΑΣΜΑ χο

  33. 33 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 5:11 μμ

    …υγ. να εντεινω κ τον ισχυρισμο του Αλεξανδρου περι μερικως διαφορετικης αξιας των μελών μας κυριως του γυναικειου φυλου καθοτι επιστημονικως βεβαιως βεβαιως το αιδιον ειναι εισοδος στα εσωτερικα της γυναικως κ κατ’επεκτασην πιο ευαισθητον στας εισβολας απο οτι το χερι το ποδι κλπ. κ σε προλαβαινω κωστακη για το στομα που μολις θα πεις….δεν ειναι το ιδιο

  34. 34 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 5:22 μμ

    κυρα κουτουκουκενα ο κουτουκους σου που παειιι…
    για που το βαλε κ που το ξενυχταειιι..
    στον σολωνομαντζαρο
    πουχει πραμα συμβολο
    κι ολο το μοιραζεται καιιιι
    μας νοιαζεται..
    ταν ταραν ταραν
    ο κτκουκ ειν πονηρος
    κι αυτα που λεει μην τα τρως
    γιατι το δικο του το πουλι
    θα του το φαει ενα Γατι
    ωωωωωωωωω!

  35. 35 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 5:38 μμ

    Κ να τελευσω την καταπληκτικη μου εισηγηση με καποιες ερωτησεις…
    ποσα παιρνει μια πορνη?
    υπαρχει ανατιμηση στο ειδος?
    πληρωνεται καμμια φορα σε ειδος?
    εχει διαφορα η πορνη του χωριου με την πορνη τοης πολης , του εξωτερικου κλπ
    εχετε ποτε συλλογιστει οτι για χρημα, φαί, χασισακι, μαριχουανα, κλπ εισβαλλεται πολλες φορες την ημερα κ θα πρεπει να τ’ ακουμπα κ στον προστατη κ να ταιζει διαφορους..κλπ
    Ελεος γιατι τοση επιφανειακη σκεψη για ενα ζητημα που δεν εχει ηθικη αν συλλογιστητε οχι την πραξη, αυτο καθε αυτο, απο τον δρωντα αλλα απο το συστημα των υαινων που »τρωει» κ απο αυτους αλλα κ τους ιδιους (ταλαιπωρα κορμια πολλες φορες ανηλικα κλπ) ΚΙ ΟΛΑ ΑΥΤΑ ΓΙΑ ΕΝΑΝ TWEETY………………. ΕΛΕΟΣ

  36. 36 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 5:40 μμ

    ΑΛΛΑΖΩ ΟΝΟΜΑ….ΘΑ ΓΙΝΩ CAT WOMAN χαχαχαχαχαααααα

  37. Νοέμβριος 25, 2009 στο 8:14 μμ

    Αγαπητή Cat Woman,

    1. Δεν γνωρίζω πόσο μεγάλη ηδονή προσφέρει μια πόρνη (δεν έχω προσωπική εμπειρία) αλλά υποθέτω για να υπάρχει προσφορά θα υπάρχει και ζήτηση και οι ζητώντες κάποια ευχαρίστηση θα πάιρνουν για να ξαναζητούν…

    2. Το αιδοίο είναι είσοδος στο εσωτερικό της γυναίκας. Επίσης τα αφτιά είναι είσοδος στο εσωτερικό των ανθρώπων γενικότερα και δεν γνωρίζω αν η υποτίμηση, οι προσβολές και οι απειλές ενός αφεντικού (που εισβάλουν μέσω των αφτιών) είναι λιγότερο επώδυνες κι επιβλαβείς από την είσοδο στο αιδοίο, και αν προκαλούν μεγαλύτερη, ίδια ή μικρότερη ψυχολογική φθορά σ’ αυτόν που υποδέχεται την εισβολή. (σιγά μη σου έλεγα για το στόμα…τσσσ)

    3. Πόσα παίρνει μια πόρνη; Υποθέτω μετά την πτώση του ανατολικού μπλοκ δεν υπάρχει διατίμηση οπότε είναι θέμα διακανονισμού.

    4. Υπάρχει ανατίμηση; Μάλλον, αν ακολουθεί τη συλλογική σύμβαση εργασίας…

    5. Πληρώνεται καμιά φορά σε είδος; Μα και βέβαια και είναι το συνηθέστερο. Αφορά και τις θηλυκές και τις αρσενικές πόρνες αυτό : σκέψου πόσοι παντρεύονται για οικονομικούς λόγους.

    6. Η διαφορά στην πόρνη της πόλης από αυτή του χωριού υποθέτω θα είναι στην προφορά (στο αξάν που λέτε κι οι γαλλομαθείς).

    «εχετε ποτε συλλογιστει οτι για χρημα, φαί, χασισακι, μαριχουανα, κλπ εισβαλλεται πολλες φορες την ημερα κ θα πρεπει να τ’ ακουμπα κ στον προστατη κ να ταιζει διαφορους..κλπ»

    επίσης για χρήμα, φαί (ίσως χασισάκι, μαριχουάνα αλλά και τσιγαράκι) δισεκατομμύρια συνάνθρωποι μας πρέπει να δουλεύουν σε συνθήκες δουλείας, και πρέπει να ακουμπά και την υπεραξία του κόπου του στο αφεντικό

    ΥΓ. ε, όχι και επιφανειακή σκέψη όταν περί αιδοίου ο λόγος !

  38. 38 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 25, 2009 στο 8:51 μμ

    Ισοπεδωνεις Κωστα προκειμενου να ταιριαξεις εξυπνα τα λογια σου…
    δεν ειναι ετσι τα πραγματα..ουτε ολα βρισκονται στον ιδιο πηχη
    σε ενα κακο παντα υπαρχει κατι πιο κακο ακομα κ παει λεγοντας..ομως το συστημα εμποριας κορμιου στηριζεται κατα κορον στον αντρικο πληθυσμο κ οχι στον γυναικειο…μην τρελλαθουμε τωρα ξερεις πως λειτουργει ο κοινωνικος μηχανισμος..κ ιδιαιτερα ο δυτικος..ξεφτυλα στην ξεφτυλα κ ειναι ενα μικρο μερος η εκμεταλευση του κορμιου Ασε! γιαυτο πουλακια μου αντρουλιδες αυτου του τοπου αφηστε τα πλυντηρια κ πλυντε στο χερι χαχαχα κ εσεις κοριτσακια αυτου του τοπου βοηθηστε τους Αοματους να δουν το φως τους αλλα ολοι σας ΣΕΜΝΑΑΑΑΑΑΑ ΧΑΧΑΧΑΧΑΧΑ

    αμερικαν μπαρ το καναμε

  39. Νοέμβριος 25, 2009 στο 9:24 μμ

    μα μέχρι πρόσφατα αλλά κι ακόμα κατά πάρα πολύ μεγάλο ποσοστό (ίσως πάνω από 90%) όλα τα συστήματα εμπορίας στηρίζονται στον αντρικό πληθυσμό. Είτε μιλάμε για το νόμιμο εμπόριο, είτε μιλάμε για λαθρεμπόριο, είτε για δουλεμπόριο, για εμπόριο σάρκας ή για εμπόριο ναρκωτικών, όπλων, ελπίδας κτλ.

    Πόσο πιο ωραίος θα ήταν ο κόσμος αν δεν υπήρχαν άντρες … και για τις γυναίκες και για τους άντρες βέβαια.

    ωραίο το άσχετο !

  40. Νοέμβριος 26, 2009 στο 12:04 μμ

    Πράγματι αμέρικαν μπαρ το κάναμε δω μεσα. Πως γίνεται και κάθε φορά τα σχόλια ξεφεύγουν τόσο απο την αρχική ανάρτηση;
    Τι να πω τώρα; Κανονικά γράφεις βιβλίο με την την ύλη που υπάρχει εδώ.
    Να ξεκινήσω με τον φασισμό των γονιδίων. Είναι όντως φασισμός να ισχυρίζονται κάποιοι «επιστήμονες» πως τα γονίδια προκαθορίζουν τι θα κάνουμε στη ζωή μας. Ίσως να έχουν – όχι ίσως, έχουν – να μας πουν για κάποιες ασθένειες και για την προδιάθεσή μας προς αυτές. Αλλά μέχρι εκεί.
    Κανένας πληρωμένος κρετίνος -γιατί τέτοιοι είναι πολλοί γενετιστές – δεν θα με πείσει πως για το χάλι της κοινωνίας μας φταίνε τα γονίδια.
    Όσο για την εργασία, η θέση μου είναι πως δεν είναι εκπόρνευση. Υπάρχουν βέβαια και ανήθικες εργασίες που θα έπρεπε να ντρέπονται κανονικά αυτοι που τις κάνουν. (δεν θεωρώ της πόρνης μια απ΄αυτές).(δήμιος, παπάς, τραπεζίτης, φουσκωτός σε κωλόμπαρο, κλπ). Υπάρχει βέβαια και η ανηθικότητα των ανθρώπων που επηρρεάζει και την όποια δουλειά κάνουν.
    Μήπως για την δουλειά της πόρνης περί άμεσης απόλαυσης έπρεπε να συμπληρώσω ότι συμμετέχουν με την ίδια ένταση και οι 5 αισθήσεις;
    Παρεξηγήθην αγαπητέ με το ΜΟΥ στο πουλί. Μη δημιουργούμε παραπλανητικές εντυπώσεις και …φρουδες ελπίδες.
    Το ΜΟΥ αφορά το συλλογικό ασυνείδητο της ανθρωπότητας στην οποία ανήκω (πω, πω τι είπα!!!)
    ΣΟΥΡΓΕΛΩ
    Οι τιμές στα «σπίτια» πρέπει να είναι 20-25 ευρώ.
    Αλλά δεν είναι μόνο τα «σπίτια». Αν τις φέρεις σπίτι σου δεν έχω ιδέα πόσο μπορεί να κοστήσει αλλά αλλα υπάρχουν μεγάλες διατιμήσεις. Αν τα φυσάει η τσέπη σου και αναλόγως τα βίτσια σου μπορεί να σου στοιχίσει και κάτι χιλιάρικα. Εκεί πρέπει όντως να προσφέρεται απόλαυση διότι …είναι πολλά τα λεφτά.
    Υπάρχουν και τα κωλόμπαρα, στριπτιζάδικα κλπ. Εκεί εκτός απο αυτά που πληρώνεις για τη συνεύρεση, σου φεύγουν κι ένα κάρο λεφτά σε ποτά που…υποχρεωτικά την κερνάς (και που δεν τα πίνει φυσικά).
    Υπάρχουν , βέβαια και τα κανονικά μπαράκια που πάει όλος ο κόσμος. Εκεί μπορεί και να γνωρίσεις τον άντρα σου ή τη γυναίκα σου.
    Δεν έχω αποφασίσει ποιά είναι χειρότερα.
    Η πόρνη του χωριού σαφώς και διαφέρει απο αυτή της πόλης.
    Του χωριού έχει άλλον αέρα.

  41. 42 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 26, 2009 στο 5:33 μμ

    Αν λεω αν ειναι αθεος σωστος θα καταλαβεις οτι τα γονιδια εχουν το πάνω χερι και τιποτε παραπανων σε ολα
    Αν παλι κατσεις να δεις τα χωα θα δεις τι συμβαινει σε περιοδους κρισεως μεσα σε ρογανωνμες κοινωνιες και πως αλλα εχρθικα ηδη που θελουν το φαι τους μπορους ακομα και να τους υποδουλωσουν σκοτωντας με μπαμεσια τη βασιλια σας και βαζοντας στη θεση τηςν δικη τους πμιμουμενοι δε τις φερορμονες των ακτακτημενων τους στρωνουν στη δουλεια και αυξανονται αυτοι σε βαρος τους .
    Ανδ εχθεις ομως οτι κατι αλλο περα από τα θεοποιημενα από τους δαρβινιστες γονιδια ενυπαρχει στον ανρθωπο που μπορει να τα ελεγξει εστω και με κοπο αλλα να το κατορθωνει τοτε το συζηταμε
    Οσο γαι την πορνη φυσικα και δεν κανει αμαρτια οντως ο τραπεζιτης και ο μπρατσαρας μαφιοζος και ο Δεσποτης στυλ ανθιμου ενα γπραγμα ειναι που πρεπει να ντρεπονται για αυτο που κανουν
    Η προνη του χωριου εχει οντως αλλον αερα μυριζει θυμαρι και ριγανη ενω της πολης μυρζει καυασαερια θεμα γουστου στο χαρμανι ειναι

  42. 43 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 26, 2009 στο 8:42 μμ

    Καλα Δον μου η βραφη σου ειναιο ολαο τα λετφα!!!!!!!!!!!!καλεεεεε γραψε πιο σιγα να διαβασουμε κ τι λες!!!αφου ειμαστε περιεργοι κ θελουμε να μαθουμε γιατι μας το κοβεις με στους αναγραμματισμους …ΒΟΗ ΘΕΙΑ ΜΑΣ χοχοχο

  43. 44 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 26, 2009 στο 9:09 μμ

    Δικαιο εχεις επιγελουσα μου γραφω γρηγορα και δεν προσεχω γιατι δεν βλεπω και πολυ καλα Επισης τα μηνυματα αυτα πεταγονται σφηνα αναμεσα σε σοβαρα πραγματα για να χαλαρωσω Ο μεγας Ναπολεων και εγω εχουμε ελαχιστα κοινα. Καταλαβαινεις τι εννοω Δεν δινω στα κειμενα μου την δεουσα προσοχη και αυτο δεν ειναι σωστο ζητω συγνωμη αγαπητη μου

  44. 45 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 26, 2009 στο 10:37 μμ


    ΛΟΓΩ ΘΕΜΑΤΟΣ…κ θεατροποιησης του σας το αφιερωνω σε ολη την καλη σας παρεα…Δον μου ευτυχως δεν χρειαζεται παρα νακουσεις κ να αρχιζεις μοναχα να καλπαζεις ενα ταγκο με τ’αλογο σου……


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Blog Stats

  • 164,014 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Νοέμβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

Αρέσει σε %d bloggers: