17
Νοέ.
09

Χαμογέλασες…

…κι όλο το Σύμπαν γέμισε φως.

 

Σημείωση: μια περιουσία στοίχισε η κορνίζα που να χωράει όλο το σύμπαν. Φαρμακείο αυτοί οι κορνιζάδες … Αλλά χαλάλι σου !

45 Responses to “Χαμογέλασες…”


  1. 1 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 2:30 μμ

    δηλαδη χαμος….στο γελιο!!!!!!!!φανταζομαι το μπιζελακι σου να γελα φαφουτικα κ συμφωνω!!!!!!!!!

  2. 3 ανωνυμος
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 3:16 μμ

    Τελεία, ξέρεις από ψυχοθεραπεία………….

  3. 4 ανωνυμος
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 3:17 μμ

    οφείλω να το ομολογήσω………..

  4. 6 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 3:45 μμ

    Κωστα μου αυτο σκεφτηκα κι εγω φαρμακειο πλεον οι κορνιζαδες γι αυτο ζωγραφγιζω πλεον στις τσαντες και τις μπλουζες
    Τους χαιρετισμους μου στους οψιμους μαθητες του Φρουτ και του Λακαν ανιτε και του Χαιντεγκερ

  5. 8 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 3:55 μμ

    Γλυκιτατοι μου ανθρωποι δεν ξερετε οτι η ψυχοθεραπεια βοηθα περισσοτερο τον ψυχοθεραπευτη παρα τον ασθενη του???? ΧΑΧΑΧΑ αν βεβαια εννοεις ανωνυμε οτι εγω τα καταφερα…γιατι αν εννοεις τον Κωστα εκει ας τοποθετηθει ο ιδιος φιλακια καλη 17 νοεμβρη (η τηλεοραση μου χαλασε εχθες κ θα αναμοχλευσω αναγκαστικα της αναμνησεις μου…)

  6. 9 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 4:07 μμ

    http://www.tommasiferroni.com/gtferroni/menupage.php3?&art=tf
    κατι ξερει η επιγελουσα για το ποιος βοηθιεται από την ψυχαναλυση τελικα

  7. 10 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 4:08 μμ

    Ζωγραφισε γλυκεια μου αντι να χαραμιζεςι τα λεφτα σου στα πληρωμενια αυτια που λεγονται ψυχιατροι Την εκφραση πληρωμενο αυτη την ειπε μια αξιοσεβαστη κυρια που δεν ζει πια και την ακουσα από την θαυμασια κορη της μια πανεξυπνη επιτυχημενη επιστημονα και βραβευμενη στην αλλοδαπη καλλιτεχνης

  8. 12 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 4:27 μμ

    κατι ξερει παραπανω ο ανωνυμος ετσι κι εγω δεν του εναντιωνομαι σε οτι αφορα τα ψυχιατρικά

  9. 13 ανωνυμος
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 4:34 μμ

    Ρίξε μου στα αυτιά…….

  10. 14 ανωνυμος
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 4:37 μμ

    και εγώ δεν ξέρω …..ένας φίλος μου τα σύστησε και έκατσα και τα διάβασα..

  11. 15 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 4:41 μμ

    καλα ας το χαψουμε κι αυτο

  12. 16 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 5:02 μμ

    Αν κ ψυχικα ειμαι turbojet..κ δεν χρειαστηκα…(παροτι με χρειαστηκαν σαν ασθενη προς μελετη κ ανιχνευση…)σου υποσχομαι ανωνυμε πως θα αγορασω καποιο βιβλιο του χορχε…μαλλον το »ο δρομος της αυτοεξαρτησης» κ γλεπομε χιχι…αχ δον κιχωτακι μου τοσα χαβεις χαψε κι ενα παραπανω κ μετα…σοδα »εψα» (να διαφημισουμε τα ντοπια μας)

  13. 17 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 5:12 μμ

    EΨΑ στην Αγρια του Βολου
    Η αγαπημενη μου Λεμοναδα
    Οταν ψαρευω εχω παντα ενα ψυγειακι με ΕΨΑ ολα τα ειδη αλλα η αδυναμια μου ειναι η Λεμοναδα
    Αληθεια επιγελουσα ζεις στο Βουνο των Κενταυρων;

  14. Νοέμβριος 17, 2009 στο 7:28 μμ

    Αν κι έχω δει με τα μάτια μου ανθρώπους που άλλαξε η ζωή τους -κυρίως γιατί άλλαξαν τη στάση τους απέναντί στη ζωή- χάρη στην ψυχανάλυση…
    …εντούτοις μια σειρά από έμμονες σκέψεις και συλλογισμούς με κάνουν επιφυλακτικό απέναντί της.

    Μάλλον δεν είναι της παρούσης. Άσε που δεν αντέχω να εκνευρίσω τον ανώνυμο για δεύτερο συνεχόμενο ποστ.

    Πάντως δεν την απορρίπτω (να εξηγούμαστε) και ο Φρόυντ (ο θείος, όχι ο ζωγράφος ανιψιός) είναι από τους συγγραφείς των οποίων έχω διαβάσει τα περισσότερα βιβλία τους και όχι μόνο μια φορά. Ομολογώ, βέβαια ότι τους μαθητές του και τους επιγόνους/συνεχιστές ή αμφισβητίες του δεν τους κατέχω.

    υγ.αυτός ο Μπουκάι ενδιαφέρων φαίνεται. Να τον έχω υπόψιν μου.

  15. 19 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 10:31 μμ

    ναι πραγματι σταθερα γευστικη λεμοναδα….Δον μου..τωρα αν μενω στο βουνο των κενταυρων?…κατι αλογοανθρωπους συναντω καθε τοσο κ κατι νεραιδουλες..κ κατι ξωτικα..ακομα κι εξωγιηνους μαζι με ψωναρες γλυπτές απο τα πολυ bodyline..κ…πολυ κινηση το ορος Δον μου τοσο που του ανοιγουμε τρυπες κ βρισκουμε μεσα το παρελθον μας!Δεν βαριεσαι ειμαι πολυεστιακη καλλιτεχνης ΧΑ..Κωστα μου τι περιμενεις? με το να μιλας συνεχεια σε εναν που ρωταει περιεργως τα εσωψυχα σου ξαφνικα θα γινεις (οχι εσυ οποιοσδηποτε εννοω) ο χαρουμενος ανθρωπος? Μα κ οι καλοι μας φιλοι σαμπως δεν παιζουν τον ιδιο ρόλο?Τι θελει ο ανθρωπος!!να μην νοιωθει μονος κ να επικοινωνει οχι να ακουγεται ουτε απλως να κουβεντιαζει..ο καλος ψυχολογος το μονο που μπορει να κανει ειναι οτι κ ο καλος δασκαλος..να βρει τις ομορφιες σου κ να εστιασει την ζωη σου σε αυτες…αντε κ να χαρισει καποια σκεψη, στο τσακιρ κεφι, που θα σου κανει κλικ!Ηζωη μας αλλαζει οταν εμφανιζονται σε αυτην ανθρωποι που περιμενουμε να βρουμε κι οταν οι φιλιες μας γινονται ανιδιοτελης κι οταν στην δουλεια μας εχουμε ανθρωπους με τους οποιους μπορουμε να μιλησουμε απο συνταγες μαγειρικης εως βαθειες σκεψεις καρδιας. Δειτε ρε παιδια τον Χοκινς…σας φαινεται ανθρωπος που χρειαζεται ψυχολογο ή ψυχιατρο? Ασε που τωρα που κοιταω ττα γνωρισματα της δυσλεξιας μια χοντρη την ειχα σιγουρα..χαχα σας φιλω

  16. 20 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 17, 2009 στο 11:06 μμ

    Η επιγελουσα λεει αληθειες σημερα και την πρωτιμω ετσι Θελω να γινει μελος των φιλων μου
    Κι εγω γλυκεια μου μια δυσορθογραφια μπορει να την εχω αλλα πιστεψε με αυτο δεν εμποδειζει τον εγεκφαλο μου να ταξιδευει
    Ο καλος ο ψυχολογος ειναι αυτος που ακουει και συμπονα ταυτοχρονα ειναι ο ανθρωπος που μπορει να βιωσει τον φοβο για παραδειγμα ωστε να καταλαβει την φοβια του ασθενους του, ειναι εκεινος που θα κλεισει τον κλειστοφοβικο στο ασανσερ και μετα θα τον περιμενει κατω στην πορτα του ισογειου, ειναι εκεινος που θα μπορεσει να του εξηγησει οτι οι πολεμοι κερδιζονται με τις μικρες νικες και αργες και σταθεροποιημενες κατακτησεις
    Λογω της δουλειας μου πιστεψτε με καταλαβα τι σημαινει ψυχολογος σημαινει ΑΝΘΡΩΠΟΣ Ο αγαπων τον συναθρωπο μπορει να τον βοηθησει Η δυναμης που κρυβει ο ανρθωπος μεσα του ειναι μεγαλη ο ψυχολογος ειναι αυτος που θα την οδηγησει σωστα οταν αυτη ξεστρατευει
    Πολλες φορες το μετανιωσα που δεν εγινα ψυχιατρος κι αυτο γιατι κανω συχνα δουλεια δικη τους συν τον πονοκεφαλο των νομικων από πανω ιδιως στα διαζυγια Η ποιο μεγαλη πληρωμη που πηρα ηταν οταν μια κερατωμενη συζυγος μανα τεσσαρων παιδιων μου ζητησε να μου κανει μια αγκαλια μετα από την μιαμισης ωρα κουβεντα μας Ελπιζω να πηγαινει καλα σημερα Τις εδειξα οτι ειχε ξεχασει να ζει

  17. Νοέμβριος 18, 2009 στο 1:05 πμ

    Ρε σύντεχνε, πρέπει να βάλεις μια τάξη έπαε μέσα.
    Δεν είναι δυνατόν να μην κατάλαβε κανείς το νόημα της ανάρτησής σου!
    Εγώ πάντως σε ευχαριστώ βαθύτατα που έβαλες και στο μπλογκ σου άλλη μια αυτοπροσωπογραφία μου
    (λεπτομέρεια, εννοείται)

  18. Νοέμβριος 18, 2009 στο 1:19 πμ

    Υ.Γ.
    Σύντεχνε διάβασε ένα βιβλίο ενός μαθητή του Φρόυντ – του περίφημου Γιούνγκ – το οποίο είναι απο τα καταπληκτικότερα βιβλία που έχω διαβάσει. «Ο ΑΝΘΡΩΠΟς ΚΑΙ ΤΑ ΣΥΜΒΟΛΑ ΤΟΥ»
    Το έχει γράψει ομάδα μαθητών του Γιουνγκ υπο την επίβλεψη του Γιουνγκ και ο ίδιος έχει γράψει ενα ή δυο κεφάλαια.

    Υ.Γ. 2 Μετά που θα το διαβάσεις στείλε το και σε μένα, γιατί δεν αντέχω να το ξανααγοράσω (είναι και ακριβούτσικο) για τρίτη φορά. Την πρώτη φορά το έχασα και δεν ξέρω πως. Τη δεύτερη το «δάνεισα» σε μια … υποψήφια γκόμενα, αλλά μετακόμισα απο την … πόλη και ξέχασα να της το γυρέψω πίσω (επίσης ξέχασα να καβαντζώσω και τη γκόμενα, έτσι πήγα σε άλλη πόλη – στο Ρέθυμνο δηλ.- δίχως γκόμενα και δίχως βιβλίο!!!!)

    Υ.Γ.3 Εξακολουθώ να είμαι δίχως γκόμενα και δίχως βιβλίο (15 χρόνια μετά)

    Υ.Γ 4. Ξανα μανά ευχαριστώ για τη λεπτομέρεια της αυτοπροσωπογραφίας μου!

  19. Νοέμβριος 18, 2009 στο 10:01 πμ

    Σύντεχνε όπως ασφαλώς θα
    παρατήρησες με το (τσακίρικο) μάτι σου (αυτό τουλάχιστον της λεπτομέρειας)
    απέφυγα να βάλω φόντο εξωτερικά γύρω από την κορνίζα.
    Ακριβώς για να τονίσω ότι το σύμπαν δεν είναι παρά
    ένας περιορισμένος χώρος (για το μελαλείο του πνεύματός Σου).
    Την ευλογία Σου.

  20. Νοέμβριος 18, 2009 στο 10:15 πμ

    SURΓΕΛΩ Και Δον,
    νομίζω ότι άλλη η δουλειά του δάσκαλου κι άλλη η δουλειά του ψυχολόγου. Προφανώς ένας καλός δάσκαλος πρέπει να έχει και
    γνώσεις ψυχολογίας αλλά αυτό δεν τον κάνει ψυχολόγο.
    Η δουλειά του ψυχολόγου δεν είναι ούτε να διδάξει ούτε να νουθετήσει
    τον ψυχαναλυόμενο, αλλά μόνο να παρίσταται (σχεδόν) σαν αρωγός
    στην αυτοεξερεύνηση του. Ο ψυχολόγος δεν προσπαθεί να αλλάξει
    τον άνθρωπο αλλά να τον βοηθήσει να καταλάβει τον εαυτό του. Ο (καλός) δάσκαλος πρέπει να μάθει πράγματα στον μαθητή, να του εξηγήσει τον κόσμο και το πως λειτουργεί, πρέπει να τον συμβουλέψει ή να τον νουθετήσει όποτε χρειαστεί, και βέβαια να τον βοηθήσει να ανακαλύψει τα ταλέντα του, τις δεξιότητές του, τις κλίσεις του.
    Υπάρχει και μια αντικειμένική δυσκολία στο να είναι ο δάσκαλος και ψυχολόγος για τον κάθε μαθητή: Ο μεγάλος αριθμός μαθητών που έχει ένας δάσλκαλος κάνει την εις βάθος επαφή με τον κάθε μαθητή του ξεχωριστά από δύσκολη έως αδύνατη. Νομίζω δηλαδή ή τουλάχιστον έτσι έχω καταλάβει τα πράγματα.

  21. 25 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 11:11 πμ

    Οταν συγκρινουμε 2 πραγματα φυσικα τα συγκρινουμε γιατι ειναι διαφορετικα κ γιατι μοιαζουν..αν προκειται να θεωρησω τον ψυχολογο εναν ανθρωπο που θα μου θετει ερωτηματα τα οποια θα με οδηγησουν στην αιτια της δυστυχιας μου ή της προσωπικοτητας μου εεε βρε δεν κοιτω τον καθρεφτη καλυτερα!!!νομιζεις οτι ο καθενας μας με το κουκουτσι που κατεχει δεν γνωριζει τι του φταιει? εξαλλου οσα περισσοτερα γνωριζεις τοσα περισσοτερα σου φταινε…κοβεις ενα κεφαλι γεννιουνται δυο κλπ.ετσι οπως τον »ζωγραφιζεις» ρε κωστα τον ψυχολογο πιο πολυ σαν ματακιας μου φανηκε χαχα..ο δασκαλος ειναι μια αλλη πονεμενη ιστορια αλλα πιστεψε με τα ορια των δυο διαφορετικων ειδικοτητων, που »πληρωνονται» κ διαφορετικα…,ειναι ασαφη κ διαπλεκομενα..

    κ κοιτα τωρα τι σου κανει μια κορνιζα…οριοθετει το απειρο που ξεφευγει απο τα ορια της… (καλα μεσα σου ειμαι?)
    κ κοιτα τι σου ειναι ο καλλιτεχνης…φτιαχνει μια σκεψη που γινεται ξεκαθαρη θολωνοντας την εννοια του εργου του
    κ κοιτα τωρα τι σου ειναι οι παρατηρητες της τεχνης…βλεπουν το εργο απο την πλευρα τους κ το οικιοποιουνται ή το απορριπτουν…

  22. 26 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 11:55 πμ

    κ κοιτα τωρα τι σου ειναι το υπονοουμενο… να πηγαινει σε εναν αλλα να ταιριαζει σε ολους…
    κ κοιτα τωρα τι σου ειναι η συμπτωση…ο καλλιτεχνης κ ο παρατηρητης να σκεφτονται κ να λενε το ιδιο πραγμα!

  23. 27 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 18, 2009 στο 4:54 μμ


    Ετσι για απανωτα χτυπηματα…

    ωραια η αυτοπροσωπογραφια σας κυριε Ανδρουλακη..μονο που ελαμψε το γυαλι σας την στιγμη της αποθανατισης κ αστραψε….το συμπαν.ΩΧ ΣΤΡΑΒΩΘΗΚΑ!

  24. Νοέμβριος 19, 2009 στο 1:03 πμ

    Όχι αγαπητή SURΓΕΛΩ
    δεν έλαμψε το γυαλί μου.
    Η απαθανάτιση με πέτυχε τη στιγμή που είχα φάει ένα… φλασάκι και μου ήρθε μια σπουδαία έμπνευση.

  25. 29 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 9:08 πμ

    τι ωρες ειναι αυτες που απαντατε μιστερ Αλεξανδρος? με τοσες φωτεινες εμπνευσεις βραδυατικα θα πρεπει να κερδιζετε περισσοτερα απο την ΔΕΗ (αν εξαιρεσουμε τα εναντι , τα τουναντιων, τα της φαμιλιας τους…ε να μην φορεσει κι γουνινο βρακι η κυρα του διευθυντη…κλπ κλπ)
    ΥΓ. Προσοχη στις δυσπεψιες…το φλασακι πρεπει να τρωγεται αργα αργα κ με σαλατα!!!!!!!!!!!

  26. Νοέμβριος 19, 2009 στο 1:41 μμ

    Sur,
    γράφεις «βρε δεν κοιτω τον καθρεφτη καλυτερα!!!»
    Καταρχήν, τι σε κάνει να νομίζεις ότι ο καθρέφτης σου μπορεί να ανακλάσει την δυστυχία σου: Εκτός αν εννοείς αυτό που λέτε όλα τα μοντέλα: «Η ομορφιά ανοίγει πόρτες αλλά κατά βάθος είναι βάρος και δυστυχία»

    Εξάλλου η αντανάκλαση στον καθρέφτη είναι ένα δισδιάστατο είδωλο οπότε το μάτι ΔΕΝ μπορεί να του κλέψει όγκο και να κατανοήσει το βάθος και την ιδιαιτερότητα της ύπαρξης – όπως θα λεγε και μια κοινή γνωστή μας με την οποία τσακώνεσαι συχνά αλλά σε αυτό ταυτίζεστε. χο !

  27. 32 SYRΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 6:20 μμ

    …ΕΓΩ??? εγω τσακωνομαιιι? Αυτη αρχιζει πρωτη…αυτη κ ο ογκολιθος της..που μας τα’χει πρηξει με τον διχασμο της…χαχαχα

    που το βρηκατε το καλοοοο κυριε Δον μου? Ξερετε εγω τι ρυτιδα σε αφυδατωση γλεπω στον καθρεφτη? τι σακουλες βεροπουλου να επιστρεφουν σπιτι γεματες, γεματες κι αντε να χαρεις την περιουσια που δινεις στις κρεμες (γαλακτος) κ στις μασκες σουφλε μετα!! τι επειδη μας χαρισε ο θεος την ομορφια μπορει μετα κ να μας την παιρνει ετσι?

    ΥΓ. Ευτυχως Κωστα μ που ο καθρεφτης μας δειχνει δυσδιαστατους γιατι δεν θα αντεχα τα κιλα μου σε πολλαπλα ειδωλα ουτε τα ψωμακια μου σε πανελληνιο σησσιτιο της φιλοπτωχου….φιλακιαααααα

  28. 33 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 6:42 μμ

    Eπιγελουσα μου ποια ειναι η μυστιριωδης φιλη με την οποία τσακωνεστε του στυλ μαζι δεν κανετε και χωρια δεν μπορειτε, Την ξερει και ο Κωστας μαλιστα.
    Οσο γι αυτο με την ομορφια εχει μια δοση αληεθιας μοιαζει κατι σαν εκδικηση για κατι που δεν εκανες η δεν καταλαβες οτι εκανες
    οσο για τα κιλα θα μαθουεμ να ζουμε με αυτα και τελος

  29. 34 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 7:45 μμ

    ….κ υστερα λες μυστηριωδη την φιλη μας…Δον μου…που εχετε σπειρει τοσο μυστηριο γυρω απο το ονομα σας κ την παρουσια σας που βιβλια γραφουν σοριδον για παρτυ σας!!!!

    τι να ‘κανα η καψερη κ τι δεν εκανα δηλαδη…δεν ειμαι παρα μια απλη, κοινη διμετρη κορμαροκαλλονη…..τιποτα αλλο!
    κι αυτο πρεπει να μου το προσαψετε?
    Ο Θεος Δον μου φταιει που αλλού πινει κι αλλού παει κ το δινει…(παντως εγω δεν τον κερασα ουτε σταγονα)
    ΚΑΠΟΙΟΣ ΝΑ ΜΕ ΥΠΟΣΤΗΡΙΞΕΙΙΙΙ….ο Δοντης μου επιτιθεται με το δορυ κ το μουλαρι του κλωτσαει πισινεςςς χαχαχαχα

  30. 35 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 8:04 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=9F2du-pliDo oυδεν σχολιο για την τραγουδαρα του γειτονα……

  31. 36 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 19, 2009 στο 9:48 μμ

    Φιλτατη επιγελουσα εγω δεν εχω καιδ εν ειχα να κρυψω ποτε τιπτεο αυτοι που αλληλογραφω μπορουν να με βρουνε Οντως στο διαδκικτυο κυκλοφορουν ανρθωποι και ανθρπωοι δεν θα κρινω την δυμπεριφορα της φιλης μας ουτε θα την αναλυσω εδω τωρα Απλα εμαθα οτι στη ζωη πρεπει να ειαμστε πελεον κουμπομενοι περισσοτερο από οσο οι αλλοι ειναι Η ταση μου να ειμαι ανοικτο βιβλιο δεν μου κανει καλο Ισως καποτε κι γω να τα σωσω σε συχολογους εξ αιταις αυτης της αποφασης ομως θαχω ολα τα τα ρουχα μου κι οχι τα μισα η τιποτα
    Δεν σου επιτιθεμαι καλη μου και σε ακτανοω κι εγω χαζευω μπροστα στις θεογκομενς που δεν εσουν κυτταριτιδα αλλα και μυαλο μαζι εκει που τρωγομαι οταν υπαρχει το πακετο και οντως τετοια σπανια μαργαριταρια υπαρχουνσ το κομσο ισα για να κανουν τη διαφορα Θα αγαπαμε τον εαυτο μας με τα ελαττωματα του και θα προσπαθουμε παντα να περιοριζουμε τις επιπτωσεις τους με απλες διορθωτικες κινησεις χωρις ομως αγχος

  32. 37 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 9:45 πμ

    σωστα ομιλεις Δον μου για τα πακετα…μονο που αυτα τα πληρωνει ακομα; ο λαος!!!χαχα ομως για τα κουμπια κ τις κουμποτρυπες διαφωνω….εγω προτιμω γυμνη…γυμνη κ ξυπολιτη…που να βρισκεις τωρα κουμπια!!!κ αντε πες τα βρηκες θα πετυχεις την κουμποτρυπα για θα ψαχνεσαι κ θα ζητας βοηθεια!!!
    Υπαρχει συνταγη για μενα ,ουσα γυμνη (μην φαντασιωνεστε τιποτα εσεις τα αγορακια…χαχα ΧΑΛΙΑ ΕΙΜΑΙ)
    χαμογελο, διαισθηση, επιμονη κ πιστη, επιγνωση κ βουτια με το κεφαλι….
    την καλημερα μου σε ολους τους καθρεφτες…..

  33. 38 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 2:45 μμ

    Επιγελουσα σ αγαπω
    Γυμνη η ντυμενη δεν με νοιαζει
    Εισαι ανρθωπινη κι αυτο με εντυπωσιαζει
    Πολλοι σε αυτα τα μπλογκ ειναι μουρες και ανοητα σερνουν τη διανοια τους από καφε σε καφε ( οπως αυτο του Καπταιν Κουκ) Εσυ ομως γλυκια μου καταθετεις την ψυχη σου κι αυτη μ ενδιαφερει
    Να το ξερεις εσαι υπο την προστασια των οπλων μου πλεον

  34. 39 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 3:18 μμ

    Διευκρινιζω οτι και ο Κωστας και ο Αλεξανδρος ειναι ανρθωπινοι και για αυτο ξεκουραζομαι στα μπλογκ τους κι τους ευχαριστω που με φιλοξενουν
    Οι δυο τους μου δινουν την ευκαιρια να εκφραστω, οχι μονο με τον λογο αλλα και με την τεχνη και το πακετο αυτο ειναι το ιδανικο, οχι το αλλο της μωρης παρθενας Τζουλιας ( εχω ξαναγραψει για το φαινομενο αυτο).
    Εχθες μεσα στο λεωφορειο της πολης μου αριθ 12 παρακαλω ο κοσμος πατα με να σε πατω, καθομαι στο μοναδικο καθισμα και μετα κταλαβα γιατι και διπλα μου αλλη μια θεση αλλα εμφανως ακαταλληλη, γεματη νερα. Τρεχουν τ άτιμα τα αιρ κοντισιον Κατω από το καθισμα ενα καλοριφερ στυλ φλογιστρου ειχε μετατρεψει τα καθισματα σε εστιες για ψησιμο κρεπας.
    Ο κυριος διπλα μου καποιας ηλικιας από τα 65 και μετα, γερα ντυμενος αρχισε να ψήνεται
    Παρακαλεσα καποιες κοπελες να πουνε στον οδηγο μεταδιδοντας το
    αιτημα τους και στους μπροστινους να κλεισει το φλογιστο
    Ο κυριος δεν ηταν καλα κι εγω δεν πηγαινα παρακατω γερος ανθρωπος. Τα παραθυρα σφυνωμενα Οι μικρες με κοιταξαν με το βοοειδες βλεμα που τονιζετει από το «σμοκι αϊ» μακιγιαζ τους και εκαναν πως δεν ακουν Σηκωθηκα αγανακτισμενος και προχωρησα λιγο παραπερα μια αλλη κοπελα ομορφουλα βρεθηκε μπροστα μου και θεωρησα οτι ισως αυτη να καταλαβει οτι για λογους υγειας θα πρεπει να παψει να ψηνεται πισω ο κοσμος Με κοιταξε μ εκεινο το ιδοο βλεμα του βοδιου με λιγη δοση από προβατο και τραβηξε από το αυτι της ενα ακουστικο Ηταν τα ΕΜΠιθρι που θρι ναναι οι μερες αυτων που τα εβγαλαν στην αγορα
    «Δεν καταλαβα» μου αντιγυριζει της επεανελαβα το αιτημα και απαντα ξαναβαζοντας το ακουστικακι «Δεν μπορω» .
    Τοτε εγινα εξαλλος προχωρησα μονος μου μεχρι τον οδηγο αφου ελλιχθηκα χωρις να πατησω κανεναν και οταν τουπα τι γινεται πισω αυτος εκανε «ΑΧ το ξεχασα» γιατι ξερει τι σακαρακα οδηγει και αμεσως εκλεισε την ψηστιερα. Εφθασα με την ιδια «δυσκολια ευκολια» στη θεση μου και φυσικα κοιταξα το χρωμα του κυριου που ηταν ευτυχως σταθερο εκανε και μια προσπαθεια να ανοιξει το παραθυρο του και τα καταφερε και ετσι σωθηκαμε .
    Εκεινη την ωρα μας φανταστηκα ολους και ολες ντυμενουε ως ινδους σκαραφαλωμενους σε αυτα τα ινδικα λεωφορεια τα στολισμενα με τα φουντακια και τις χαντρες και την θεο Σιβα μπροστα Η αποφορα και η ζεστη με ταξιδεψε στη Βομβαη και τα νερα που τρεχαν από πανω μας μουδωσαν την εντυπωση οτι διασχιζω καποιο μονοπατι στης ζουγκλας . Καθε πρωι εγω και οι ερμοι συμτοπιτες μου αναβιωνουμε την υπερπαραγωγη ¨Το περασμα στην Ινδια ¨
    Η αλλη βερσιον ηταν αφρικανικη και περνουσα από το μια ακρη της σαβανας στην αλλη. Τοτε σκεφτηκα οτι ειμαστε ευρωπη και οτι αυτο το καθεστως των απαραδεκτων μονοπωλείων των μεταφορων στην πολη μας πρεπει να παψει
    Φανταστηκα ναμαι αναπαυτικα καθισμενος σε ενα ωραιο ηλιακο λεωφορειο ( σαν αυτο της λιλιπουπολης ) και να μου σερβιρει καφε στη θεση μου μια ωραιοτατη δεσπινις ( το πακετο επιγελουσα που λεγαμε) και εγω να τηλεφωνω στους συνεργατες μου, να δινω εντολες και ταυτοχρονα να βλεπω τα μαιλς μου και τι μου γραφει ο ανωνυμος για να με σκασει.
    Τι λεω καλε χαζεψα εγινα ενα με τα γκολντεν μποις του καταναλωτισμου . Μαζεψτε με να μην χαλαρωνω γιατι με βλεπω στη Σιβηρια ο Λενιν δεν αστειευεται

  35. 40 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 4:02 μμ

    χαχαχα δεν λες που ταξιδεψες σαν τον ιντιανα τζοουν μονο με 1 ευρωπουλο!!! Βρε κρατικος μηχανισμος διασκεδασης κ αναψυχης ειναι….κυριως για την τριτη ηλικια! Ασε που πρεπει να ευγνωμονεις τα εμ πι θρι κ τα αγελαδινα βλεμματα γιατι δεν προλαβανε κ δεν σκεφτηκανε να σου παρουν την θεση! ΑΑΑ εγω εχω αλλες συγκλονιστικες εμπειριες…αυτο το σημειο φυγης εχει σηκωθει κι εχει φυγει γιατι μεχρι καποιες αγελαδες να το καταλαβουνε συχτηρισε..-ποσα σημεια βλεπεις εδω ομορφια μου? (τα καλοπιανω τα πενταμετρα μοσχαροβουβαλα μπας κ τα πιασω στο φιλοτιμο), σημειωτεον 15 τα σημεια αντι για ενα..χαχα -ενα κυρια φωναζει ο αντιλλαλος. ΓΙΑΤΙ ΠΟΥΛΑΚΙ ΜΟΥ ΘΕς ΝΑ ΒΛΕΠΕΙς ΤΗΝ ΚΥΡΑ ΝΑ ΑΥΤΟΚΤΟΝΕΙ ΚΑΘ’ ΕΠΑΝΑΛΗΨΗ?

    Ασε Δον μου δεν υπαρχει λυτρωμος!!!Ουτε απο τις νεες φλεβες…Εχει ομως κ τα αριστουργηματα…η τεχνη..κ ειναι πιο πολλα!!!

  36. 41 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 4:09 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=3qv88lCbGew Aντε Δον μου ακου κι αυτο να πιουμε τον μεσημεριανο καφε νταλκαδιασμενοι….(μπας κ μας πισει η Αλκηστης οτι υπαρχει καπως ελπιδα να τα βρουμε ωραια τα »μπροστα μας» 🙂

  37. Νοέμβριος 20, 2009 στο 7:41 μμ

    Δον μου είμαστε πολύ πρωτόγονοι ακόμα…
    Ακούς εκεί «καλοριφέρ στυλ φλόγιστρου» !!!

    Και την τεχνολογία των φούρνων μικροκυμάτων τι την έχουμε;
    Θα μπαίναμε στα λεωφορεία ωμοί και σε δυο στάσεις (σε μια αν είχε μποτιλιάρισμα) θα ήμασταν έτοιμοι και καλοψημένοι.

    Όμορφη η φαντασίωσή σου για το ηλιακό λεωφορείο. Αλλά στην χώρα που μας έλαχε να ζούμε (αν δεν αναλάβει κανένας Ντουμπαϊνός που έλεγες και σε προηγούμενη κουβέντα) δεν το βλέπω να πραγματοποιείται. Θα σου μείνει απωθημένο φοβάμαι.

    Ιστορίες μιας μισοάθλιας πραγματικότητας θα ζούσαμε μόνο
    αν δεν βρίσκαμε (άλλος συχνότερα κι άλλος σπανιότερα)
    τόπους (πραγματικούς ή διανοητικούς) φυγής.

  38. Νοέμβριος 20, 2009 στο 7:43 μμ

    SUR,
    αυτό που σου χρειάζεται είναι ένα μοσχαροβούβαλο, να πάει πίσω από την εικόνα που τους δείχνεις και να σου πει:
    -Σημεία φυγής δεν βλέπω, βλέπω όμως κάτι σημεία ερχομού.

  39. 44 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 8:17 μμ

    Το καφε σου ειναι ενα από αυτους τους τοπους Κωστα

  40. 45 SURΓΕΛΩ
    Νοέμβριος 20, 2009 στο 9:32 μμ

    ΧΑΧΑΧΑ που κωστα μου…τετοια απαντηση για μενα θα ηταν ονειρο…αλλα που…να σας πω μονο το πιο απλο που κανει ενας συναδελφος μου για να σπαμε πλακα κ ναι πιστεψτε το…ΠΙΑΝΕΙ Ρωταει πρωτα ποιος θα παει να του φερει, απο πανω απ’ την »ΑΜΕΛΙ» (ΕΤΣΙ ΛΕΜΕ το εργαστηριοκαπνιστηριογραφειο κλπ) για να του φερει μια »πατιλίτσα», κ τρεχοντας τα μοσχαροβουβαλα (καποια συγκεκριμενα φυσικα)ανεβαινουν σκαλες, πανε, δεν βρισκουν τιποτα γιατι δεν σκεφτονται να ρωτησουν τι ειναι κ επιστρεφουν….παλι τρεχοντας…φυσικα τοτε μονο σκεφτονται να ρωτησουν τι ειναι…που φυσικα πατιλίτσα δεν υπαρχει χαχαχα. ΕΧΟΥΜΕ ΚΑΝΕΙ ΤΕΤΟΙΕΣ ΠΛΑΚΕΣ ΜΠΟΛΙΚΕΣ . Ακου εκει μιλαμε για απελεκητες καταστασεις. Εδω ρε συ ο αλλος εφυγε τρεχοντας απο την ταξη χωρις να μου ζητησει αδεια (σκαστο το τουβλο) κ οταν γυρισε κ τον ρωτησα πως εφυγε ετσι μου απαντησε με το γνωστο αγελαδινο του βλεμμα (ξερεις εσυ Δοπν μου ποιο εννοω…)οτι κατουριοτανε κ δεν προλαβαινε να με ρωτησει /15 χρ παιδοβουβαλο…Ασε δεν λεω αλλα γιατι θα τα εκδοσω ειπα….


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 163,218 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Νοέμβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Οκτ.   Δεκ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

