13
Νοέ.
09

Διανοητικό – Διαπολιτισμικό – Διαπλανητικό Πινγκ Πονγκ

ping pong

αφιερωμένο :

στον Αλέξανδρο (σύντεχνο)

στον ανωνυμο

στον Δον Κιχώτη

σtη surγελω

και σε μένα


121 Σχόλια to “Διανοητικό – Διαπολιτισμικό – Διαπλανητικό Πινγκ Πονγκ”


  1. 1 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    13 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:49 μμ

    Κωστα εγραψες

  2. 2 SURΓΕΛΩ
    13 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:57 μμ

    εισαι μεσα στο θεμα (κι απεξω συγχρονως μπορω να πω)….εμενα παντως δεν ξερω πως μουρθε…αλλα με βρισκω μεσα στο αεροπλανο…
    Σ’ευχαριστουμε….για την εμπνευση που σου δωσαμε κ μας μετουσιωσες σε avatar…poly kalo!!!!!!΄-)

  3. 3 SURΓΕΛΩ
    13 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:59 μμ

    υγ. να πω οτι αντι για μπαλακια θαθελα να ειναι οι γες…(η γη, της γης, οι γες) αλλα επεμβαινω στην τεχνη του καλλιτεχνη οποτε δεν το λεω…

  4. 4 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    13 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:00 μμ

    Εγω στους ιπταμενους δισκους ειμαι

  5. 5 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    13 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:01 μμ

    Η γη εχει ηδη ακταστραφει δεσπινης στο διαστημα ειμαστε πλεον και παιζουμε με ενα παρλσαρ

  6. 6 ανωνυμος
    13 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:55 μμ

    ότι πείς δον κιχώτη μου, σου αφιερώνω και την φωτογραφία μας με το τραγουδάκι, θα σου αρέσει..

  7. 7 ανωνυμος
    13 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:58 μμ

    Δεν ξέρω τι πρέπει ακόμα να πω, κάνε ότι νομίζεις…………….

  8. 8 Ανώνυμος
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:38 πμ

    Αυτή η εικόνα είναι για τους τίτλους του Χαρδαβδέλα.
    Δον σε ποιό ούφο είσαι;
    Σουργελω, πάρε κι εσύ ένα ούφο. Πάνε πιο γρήγορα
    Εγώ που είμαι ρε; Καβάλα στ’ άλογο;

    Υ.Γ. Πάντως τον Καρλ Σαγκαν τον έχετε αδικήσει (ιδίως στο προηγούμενο ποστ). Ο άνθρωπος ήτανε σοβαρός και πολύ καλός επιστήμονας. Έχω διαβάσει τα περισσότερα βιβλία του και είχα ψιλοαπογοητευτεί τότε (πολύ παλιά) που δεν πίστευε στα ούφο.
    Βέβαια εδώ του αξίζει η αναφορά μιας και παραπέμπει σε κείνη την πλακέτα που είχε βάλει στο …Σογιούζ ή Βόγιατζερ;

    Υ.Γ 2 Διαβάζεις τον Λούκουλο στην κόρη σου; Οι τενίστες μου θύμισαν κάτι απο ρακετοκοράκια.

  9. 14 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:41 πμ

    Τι διά$%#*@) γίνεται με το WordPress;
    O προηγούμενος Ανώνυμος είμαι εγώ που με πέταξε έξω απο τη σύνδεση!!!!

  10. 11 ανωνυμος
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:10 πμ

    Και λίγη ποίηση επιτέλους………..

  11. 12 ανωνυμος
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:29 πμ

    καθώς και το υπαρξιακό ερώτημα τι είναι η πατρίδα μας είναι μετά να μην ασχολείσαι με τα ούφο??

  12. 13 ανωνυμος
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:36 πμ

    http://www.cufos.org/

    Γιά να ασχοληθούμε με κάτι σοβαρό επιτέλους, όχι με παπαριές ………

  13. 14 ανωνυμος
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 2:11 πμ

    Εσύ αγόρι μου είσαι στο λεωφορείο με την γατούλα……….
    νιάου νιάου βρε γατούλα…..κτλπ.

  14. 15 SURΓΕΛΩ
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:21 πμ

    Ξερω τωρα οτι θα σας στειλω ολους στο συμπαν……….ΤΣΑΓΚΑΡΑΔΑ στο ξενοδοχειο ΞΕΝΙΑ καλοκαιρι του 1973 (περιπου…δεν θυμαμαι καλα αλλα μπορω να το βρω),ολο το ξενοδοχειο γευματιζει το μεσημεριανο του στον κηπο κι εμεις επιστρεφουμε οικογενειακως απο τον περιπατο μας στη φυση…
    ΕΙΚΟΝΑ ολο το ξενοδοχειο, ορθιο κοιτα δεξια στον ουρανο κ δειχνει…κοιταμε κι εμεις..
    ΕΙΔΑΜΕ (το θυμαμαι σαν τωρα) Ενα ασημενιο τριγωνο να αστραφτει (μαλλον εξαιτιας της μεταλικης του χροιας) κ να στεκεται σταθερο κ ακινητο στον ουρανο για πολυ ωρα…μετα απο καποιο χρονικο διαστημα παιρνει καποιες στροφες αριστερες δεξιες στροβιλιζεται κ φευγει ξαφνικα σε χρονο dt. πηρε ο πατερας τηλ. στην αστυνομια κ δεν ξερω κι εγω που αλλου..φυσικα δεν καταγραφτηκε τιποτα.
    Τωρα θα πειτε η κυρα ειναι σαλεμενη, ή κυρα ειναι αμορφωτη, η κυρα ειναι ευκολοπιστη, η κυρα ειναι φαντασιοπληκτη…ή καλα!!!κ γαμω τις εμπειριες…Ε κ καποιος απο εσας θα πει σιγουρα καλα ετουτην εδω που την ε-βρηκα???

    ΣΗΜΕΙΩΣΗ ενδιαφερουσα ο πατερας μου ηταν ιπτ. μηχανικος στα jumbo κ ηξερε……κι εγω το ειδα καθαρα
    ΜΕΤΑΦΡΑΣΗ του καθενος 1 ητο ΟΥΦΟ
    2 ητο δορυφορος
    3 ητο ανεμογκαστρι της παναιας
    4 ητο ειδικο μιραζ υπερσυγχρονης τεχνολογιας
    ακομα κρυφης εις τον οχλον
    5 ητο μπαλονακι ασημι τριγωνικο (απο USA)
    του Θανασακη που ανοιξε ο κομπος κ
    ξεφουσκωσε πορδιζοντας προς το απειρο
    6 ητο το ματι σου τ’ αλληθωρο που τρεχει στις
    ανηφορες

    οτι κι αν ητο παντως ητο αγνωστο, ανεξιχνιαστο (αντε τωρα να την βρεις την περιπτωση απο τοτε), κ το ειδαμε πολλοι για να εχουμε στην ωρα του λαχανοντολμα το ιδιο ΟΡΑΜΑ

  15. 14 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:24 πμ

    Κοίτα να δεις τώρα τι σου είναι η τέχνη. Για το ψηφιακό σκίτσο αυτό πήρα την άδεια (από τη σημαία) να μιλήσω αν και δημιουργός του με 3 βασικά επιχειρήματα:
    1. Το πρώτο δεν το θυμάμαι
    2. Δεν είναι και κανα έργο τέχνης (αν το έφτιαχνα τώρα θα το έκανα εξάλλου πολύ διαφορετικό, έχει περάσει πολύς καιρός – σε νανοδευτερόλεπτα- από τότε που το έφτιαξα)
    3. Είναι ένα καλό παράδειγμα του ότι ο κάθε αναγνώστης/θεατής βλέπει αυτό που θέλει, αναδημιουργώντας τρόπον τινά το έργο.

    Η ιδέα, όπως και οι 4 έχετε καταλάβει υποθέτω, μου ήρθε από το πινγκ-πονγκ απόψεων που προηγήθηκε στα 2 προηγούμενα (σχεδόν, με τον Φερέτο μόνο ο σύντεχνος ασχολήθηκε) σκίτσα.
    Επειδή βόλευε το νούμερο (4) σκέφτηκα το διπλό πινγκ-πονγκ. Έβγαλα, τα κεφάλια και τα αντικατέστησα με ρακέτες, μιας και οι «μπαλιές» ήταν διανοητικής υφής. Έβαλα, πολλά μπαλάκια μιας και η κουβέντα περιστράφηκε γύρω από πολλά θέματα, όπου ο καθένας απαντούσε συγχρόνως σε όλους. Έβαλα κι εμένα (διασκευάζοντας την αυτοπροσωπογραφία μου με μια σφυρίχτρα για κεφάλι) σε ρόλο διαιτητή, παρατηρητή δηλ. περισσότερο του ματς. Τοποθέτησα το γήπεδο πάνω από τα σύννεφα (υπαινιγμός για τον κόσμο των Πλατωνικών Ιδεών – άλα της κουλτούρα ο καλλιτέγνης!!! ) και το τραπέζι πάνω στον δίσκο της Φαιστού (που μας ξέφυγε συζητώντας για ανεξερεύνητα μυστήρια). Τέλος, χρησιμοποίησα τις διαφημιστικές ταμπέλες και το ντεκόρ του ουρανού για νύξεις πάνω στα θέματα που θίχτηκαν (Ντουμπάι, Κίνα, Ολυμπιακή, UFO, Σαγκαν).
    Η ακρόπολη, μπήκε ως νύξη της ελληνικότητας και ο Μεγαλέξανδρος επειδή 2 εκ των αγωνιζομένων είναι από Θεσσαλονίκη κα ποιος τους άκουγε μετά για το κράτος των Αθηνών, τους χαμουτζήδες και δε συμμαζεύεται…). Ο Βούδας μοιάζει άσχετος, αλλά πρώτον κολλάει παντού και έπειτα στο μυαλό μου έχει να κάνει με τις ανατολικές φιλοσοφίες, τους άλλους τρόπους σκέψης, τους μυστικισμούς, τους αποκρυφισμούς κτλ. )
    Ηχηρή τέλος απουσία (λάμπει θα λέγαμε δια της απουσίας του ο Χαρδαβέλας).

    Αντί λοιπόν γι αυτά, η Surγελω είδε τον εαυτό της μέσα στο αεροπλάνο, ο Δον μέσα σε έναν ιπτάμενο δίσκο κι ο σύντεχνος αναρωτήθηκε αν είναι πάνω στον Βουκεφάλα. Κι αν τα δύο πρώτα μπορούσα να τα υποθέσω (που δεν τα υπόθεσα) στο τρίτο δεν θα μπορούσε να πάει με τίποτα το μυαλό μου – που δεν είναι και μεγαλύτερο από το ρεβύθι μέσα στη σφυρίχτρα.

  16. 14 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:33 πμ

    Surγελω,
    καλοκαιρινές διακοπές ήταν, μεσημέρι ήταν, πολύς κόσμος μαζεμένος στο εστιατόριο ήταν, πολλή ώρα στάθηκε το ΑΤΙΑ στον ουρανό,
    άρα
    δεν μπορεί…
    κάποιοι (αν όχι όλες οι παρέες) θα είχαν φωτογραφική μηχανή μαζί τους και θα τραβήξατε υπέροχες φωτογραφίες του παράξενου αντικειμένου. Ελπίζω να έχεις μερικές και να μου στείλεις…είμαι περίεργος να δω αυτό που είδατε.

  17. 18 SURΓΕΛΩ
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:14 μμ

    »Αντί λοιπόν γι αυτά, η Surγελω είδε τον εαυτό της μέσα στο αεροπλάνο, ο Δον μέσα σε έναν ιπτάμενο δίσκο κι ο σύντεχνος αναρωτήθηκε αν είναι πάνω στον Βουκεφάλα. Κι αν τα δύο πρώτα μπορούσα να τα υποθέσω (που δεν τα υπόθεσα) στο τρίτο δεν θα μπορούσε να πάει με τίποτα το μυαλό μου – που δεν είναι και μεγαλύτερο από το ρεβύθι μέσα στη σφυρίχτρα.» AΚΡΙΒΩΣ… αυτο σημαινει οτι ειμαστε ζωντανοι σκεςπτομενοι οργανισμοι κ παμε την κουβεντα ακομα ενα βημα παραπερα… τωρα ολα αυτα που προειπες ειναι φανερα κ τα καταλαβαμε χωρις αναλυση φιλε κωστα…
    δεν εχω φωτο δυστιχως γιατι δεν κραταγαμε μηχανη..καποιοι θυμαμαι πως το φωτογραφησαν αλλα δεν πηραμε φωτογραφιες..ομως το θυμαμαι παρα πολυ καλα βεβαια αν επιμεινει κανεις σε λεπτομερειες τυπου..σε ποια θεση, τι υπηρχε γυρω κλπ θα τον απογοητευσω..το σιγουρο ηταν πως ειχε τριγωνικο σχημα (δορυφορος?) ηταν μεταλλικο γιατι αστραφτε ασημενιο απο τον ηλιο, στεκοταν ακινητο σε ενα σημειο /κ θυμαμαι τον πατερα μου που ελεγε οτι αυτο ηταν το παραξενο/κ μετα απο αρκετη ωρα εστριψε 2 φορες σιγα σιγα κ εφυγε αστραπιαια προς τα επανω!!!! πες μου λοιπον την διαφορα της μαγειας κ της λογικης κ ποσο τελικα η λογικη ανασταινει την μαγεια!!!!!!!!!!

  18. 14 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:32 μμ

    Μια μικρή απολογία: Βλέπω μερικές φορές Χαρδαβέλα. Το ομολογώ. Τι είναι αυτό όμως που με τραβάει στις «πύλες του ανεξήγητου»;
    Η άποψή μου είναι ότι ανέκαθεν υπήρχαν τσαρλατάνοι, που εκμεταλλευόμενοι την ανάγκη και την ανεπάρκεια των ανθρώπων εφεύρισκαν διαφόρων ειδών μεταφυσικά φαινόμενα έτσι ώστε αφενός να κονομάνε αφετέρου (κι αυτό είναι σημαντικότερο) να ποδηγετούν τις μάζες με «πηδάλιο» τον φόβο (τον φόβο του θανάτου, του άγνωστου, του αύριο κτλ.). Παλιότερα, ήταν οι θρησκείες που με τα διάφορα θαύματα και οράματα έπειθαν τον (αγράμματο) κόσμο. Κι αυτό βέβαια ισχύει ακόμα και θα ισχύει όσο οι πραγματικά αναλφάβητοι (οι πανεπιστημιακοί τίτλοι δεν παίζουν ρόλο εδώ) θα είναι τόσο πολλοί. Ωστόσο, όσο τα χρόνια περνάνε και ο μέσος όρος «««μόρφωσης»»» ανεβαίνει αλλά η ανάγκη ποδηγέτησης των μαζών παραμένει, έπρεπε να εφευρεθούν νέα κόλπα, πιο σοφιστικέ, πιο σύγχρονα. Ταυτόχρονα και νέες δυνατότητες κονομισιάς αναδύθηκαν. Έτσι εμφανίστηκαν ufo, σύγχρονες θρησκείες, θεωρίες (κούφια Γη, οι νεφελιμ, το 2012 κοκ.) Και το ημιμαθές κοινό (που συχνά είναι πιο επιρρεπές από το αμαθές) τσίμπησε. Ε, αυτό το κοινό είναι κυρίως το κοινό του Χαρδαβέλα (ο οποίος είναι από αυτούς που κονομάνε πουλώντας όλα αυτά τα νέα καλούδια) και οι καλεσμένοι του είναι οι σύγχρονοι πραματευτάδες της ελπίδας. Αυτό το φαινόμενο είναι που βρίσκω ενδιαφέρον να παρατηρώ χαζεύοντας τις εκπομπές αυτές. (Παρεμφερές είναι και το κόλλημα που τρώω όταν πάνω σε ραδιοφωνικό ζάπινγκ πέσω πάνω στο σταθμό της εκκλησίας – του Πειραιά συνήθως- κι ακούσω να έχει κήρυγμα. Δεν ξεκολλάω με τίποτα. Αλλά αυτό πρέπει μάλλον να το κοιτάξω με κάποιον ειδικό.) Κοντά σ’ αυτά τα χούγια μου είναι και η ακρόαση ή η ανάγνωση του Γιανναρά. Ίσως θιχτεί κάπως εδώ ο Δον αλλά είναι εντυπωσιακό (και ο εντυπωσιασμός μου έχει κυρίως αισθητικά κριτήρια) το ότι ένας άνθρωπος που έχει διαβάσει πολύ, έχει σκεφτεί και φιλοσοφήσει επίσης πολύ δεν μπορεί να κατανοήσει το κενό μέσα στο οποίο περιστρέφεται η σκέψη του. Ή σωστότερα: να κατανοήσει ότι η σκέψη του κινείται γύρω από ένα νοηματικό κενό και μια εντελώς αβάσιμη παραδοχή, που πια μετά από χιλιετηρίδες διατυπώσεων και επαναδιατυπώσεων έχει χάσει και τη γοητεία του καινού, του νέου.

    Σκέφτομαι, ότι μυστικό που το ξέρουν πάνω από δύο δεν είναι μυστικό. Αν όλα αυτά τα μεταφυσικά και τα μυστικιστικά είχαν κάποια βάση…δεν μπορεί κάποια θα είχαν διαρρεύσει προς γενική χρήση και κατανάλωση. Τίποτα τέτοιο όμως δεν έχει συμβεί. Αλλιώς θα ήταν κοινός τόπος και όχι θέμα προβληματισμού (όσων προβληματίζονται).

  19. 14 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:42 μμ

    Υπάρχει η λογική της μαγείας : Λέω ακαταλαβίστικα, χρησιμοποιώ ματζούνια και πετυχαίνω να εντυπωσιάσω (να μαγέψω) όσους έχουν έρθει σε μένα -τον μάγο- έτοιμοι να μαγευτούν.

    Υπάρχει και η μαγεία της λογικής: Κοιτάζω γύρω μου και μαγεύομαι από τον τρόπο που λειτουργεί η φύση (τίποτα μαγικό δεν συμβαίνει εκεί), μαγεύομαι από ένα «μαγικό» τοπίο, μια ωραία γυναίκα κτλ. Μπορείς αντί για μαγεύομαι να βάλεις : εντυπωσιάζομαι, «μαγνητίζομαι», έλκομαι κτλ. Δεν αλλάζει κάτι δραματικά (ούτε κωμικά συνήθως)

  20. 21 SURΓΕΛΩ
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:58 μμ

    συμφωνω σε οτι λες απολυτα..Τον χαρδαβελα τον θεωρω χαμηλό σε κοινωνικο επιπεδο κ τον απορριπτω εξ’ αρχης, με κουραζει αφανταστα να τον χαζεψω ακομα…το ιδιο κι ο Γιανναρας που τον θεωρω υψιλου κοινωνικου επιπεδου κ δεν ξερω να τον παρακολουθησω δεν εχω γυμνασει νου κι αντιληψη με αποτελεσμα να μην καταλαβαινω χριστο!!!Τουναντιων τα λογια του Ιησου τα καταλαβα για πρωτη φορα στην ζωη μου πριν απο 6 χρονια…τοτε που ασχοληθηκα να τα αποδωσω θεατρικα…κ πραγματικα αντιληφθηκα το μεγαλειο των λογων του, κ χεστηκα αν ταχουν πει κι αλλοι (που καποια τα ειπαν) ή αν μεταφραζεται συνεχως οπως συμφερει τους χρησιμοποιουντας τον λογο του κ την υπαρξη του…
    Οντως οταν μελετας το συμπαν, τον μικροκοσμο κ την φυση, την συνθεση της κ την πολυμορφια της μαγευεσαι με ανωδικη πορεια/ οσα περισσοτερα πραγματα μαθαινεις τοσο μαγευεσαι…/ εκει συμφωνω….αλλα προυποθετει να εισαι ανοιχτος στις διαφοροποιησεις, στις αλλες αντιληψεις κ ακομα κ η αντιπερα γνωμη να περναει απο τον νου κ να επεξεργαζεται…

  21. 22 SURΓΕΛΩ
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:01 μμ


    αυτο το βαζω ετσι…τωρα το βλεπω κι εγω.

  22. 23 SURΓΕΛΩ
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:18 μμ

    http://www.oroskopos.gr/default.asp?pid=22&la=1
    εδω θα πεσει πολυ γελιο κ χαρα αν πατε να δειτε τι εισασταν στην προηγουμενη ζωη κ τι θα εισαστε στην επομενη ΧΟ!!!

  23. 24 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:07 μμ

    Ανωνυμε
    Ο χονδρος ειμαι εγω ο λιγνος εσυ Σημειωνω οτι με αυτους μεγαλωσα Στο σπιτι του θειου μου ειχαμε μηχανη προβολης κανονικης και μικρο εγω χαζευα αυτες τις ταινιες για ωρες.
    Ο Θανασης Βεγγος επισης η μεγαλη μου αγαπη Ο Βεγγος ειναι ενας ηθοποιος ΜΕΓΑΛΟΣ μας κανει να κλεμε μονιμα ή από τα γελια ή από βαθεια λυπη Ειναι ενας αγωνιστης του κινηματογραφου που εγω σεβομαι βαθεια Θαθελα να του σφιξω το χερι από κοντα αλλα νομιζω θαχα δακρυα στα ματια και η φωνη μου δεν θα ‘βγαινε καθολου από τη συγκινηση Λιγοι ηθοποιοι με σημαδεψαν οπως αυτος.
    Στην επιγελουσα θα πω οτι την πιστευω απολυτα σε οτι λεει Πολλες φορες ατομα της οικογενειας μου που ζουσαν σε εξοχικη οικεια σε επαρχιακη πολλη διπλα σε στρατοπεδο ανεφεραν τετοια φαινομενα με σφαιρικα αντικειμενα που αλλαζαν χρωμματα ηταν ακινητα στον ουρανο και ξαφνικα χαθηκαν με απιστευτη ταχυτητα από τα ματια τους
    Παντα κοιταζα τον ουρανο με την ελπιδα της θεασης σ αυτον καποιου αντικειμενου που να κινειται μ ενοχλουσε η ψευδαισθηση της σταιτκοτητας σε αυτον. Θυμαμαι ημουν τεσσαρων χρονων σε μια μικρη επαρχιακη πολη που για πρωτη φορα ειδα εναν μεγαλο μετεωριτη να διασχιζει τον ουρανο και να χανεται Τοτε καταλαβα οτι ημουν γνησιος Γαλατης γιατι νομισα οτι ο ουρανος θα πεσει πανων μας και εκλεισα τα ματια μου για ωρες δεν τ ανοιγα και οι γονείς μου επρεπε να μου εξηγησουν το φαινομενο για μα πεισθω και να συνελθω . Παντα κατι με τραβουσε στην παρατηρηση του συμπαντος και στην οωειροποληση ετσι αγορασα τηλεσκοπιο καλο
    Ο ανθρωπος νομιζω γεννηθηκε με αυτον τον προορισμο
    Ασυνειδητα κατανοουμε την υπαρξη της ζωης που δεν εχει την ιδια μ εμας μορφη και αυτο ειναι το αξιοπαρατηρητο. Ολοι ξεορυμε μεσα μας οτι δεν ειμαστε μονοι
    Δεν χρειαζομαι φωτο για να το απαντησω αυτο απλα υπαρχουν και αλλες μορφες ζωης
    Δεν εχω περιεργεια τωρα να τις γνωρισω γιατι μαλλον δεν ειμαστε ακομη ετοιμοι Οταν ο ανρθωπος δεν εκτιμα την ιδια του τη ζωη και συνεχιζει να κανει πολεμους και να αφαιρει ζωες ομοίων του, δεν ειναι ετοιμος να κατανοηση τους μηχανισμους υπαρξης των πολλαπλων μορφων ζωης στο Συμπαν
    Οσο για το κηρυγμα και τον Γιανναρα
    Ολοι ξερουμε οτι η αναγκη του ανθρωπου να εξηγησει την προελευση του και τον προορισμο του ειναι εντονη. Η παντελης αρνηση δημιουργου υπακουει στην αναγκη αυτη και δεν την αναιρει .
    Ο Δαρβινος εχει δικαιο λεει το παδι μου γιατι ο ανρθωπος προηλθε από τους πιθηκους και οι πιθηκοι από τον Θεο. Το παιδι μου εχει περισσοτερο μυαλο από μενα Γαιτι το πρωτο κλικ που δωσε το εναυσμα της εκρηξης της ζωης υπηρξε. Ποιος το προκαλεσε φιλοι μου εγω λεο ο Θεος δηλαδη παραδεχομαι οτι η θεασης της δημιουργιας από μονη της ειναι ικανη να μου δηλωσει οτι η ενεργεια που τα προακαλεσε ολα προυπηρξε και διατηρειται ( κατα τα γνωστα του Αινσταιν) . Οσο για τον Γιανναρα τα εχει τακτοποιησει μεσα του με βαση το συστημα αρχειοθετησης της ορθοδοξης εκκλησιας. Ενα τεραστιο μυαλο που σεβομαι γιατι σε αυτην την ηλικια εχει την δυναμη και την εναργεια και δημιουργει θεωριες και συλογισμους Ειναι αφθαστος γνωστης τοσων λέξεων και ξερει καλα αυτο που εγω αγνοω ειτε ηθελημενα ειτε αθελητα τα Ελληνικα. Τα εκφραστικα του εργαλεια ειναι ανωτερα των δικών μας σε μια γλωσσα αρχαια και ξεπερασμενη οπως η δικη μας Ο θαυμασμος μου γι αυτον ειναι αποτοκο οχι της εμμονης του σε παλαια συστηματα αρχειοθετησης των δεδομενων και των θεωριων του αλλα στην ικανοτητα να αρθρωνει με λογικα επιχειρηματα. Λογος ΛΟΓΙΚΟΣ δεν ειναι απαραιτητα ο σωστος μπορει να ταυτιζονται αυτα τα δυο συνολα , μπορει να ειναι και ο ορθα δομημενος λογος με βαση περισσοτερο η λιγοτερο αποδεκτα δεδομενα.
    Προς παρηγορια της επιγελουσας εγω δεν καταφερνω περισσοτερα από οσο εσεις αγαπητη μου με τα βιβλια του. Αισθανομια το βαρος των γερατιων μου οταν με πιεζουν οι φρασεις του τοσο στο κεφαλι οσες φορες κι αν ανοιξω το λεξικο μου τοσες κι αλλες τοσες θα ξεχασω τις δυσκολες και σπανιες λεξεις που αυτος με τα κειμενα του διασωζει και διαδιδει Αν σας ενδιαφερει η Ελληνικη γλωσσα μπορει να διαβασετε τα κειμενα του ειδαλως θα μιλουμε ολοι αγγλικα ( πλην εμου που αρνηθηκα να μαθω τη γλωσσα των ιμπεριαλιστων οπως ελεγα μικρος)

  24. 25 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    14 Νοεμβρίου, 2009 στο 7:53 μμ

    Πολλη ουφολογια βρε παιδια Η ειμαστε τοσο ευφανταστοι που φτιαχνουμε τετοια βιντεακια για να πουμε το αυτονοητο ή ηλιθιοι που δεν ενημερωνουμε τον κοσμο για το αυτονοητο η τελικως φτιαξαμε με την φαντασια μας τον Παρασκευα μας για να μην τραλαθουμε από τη μοναξια στην ακρη αυτη του γαλαξια

  25. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:48 πμ

    Aγαπητέ σύντεχνε, με εκπλήσεις!
    Γιατί δεν φαντ’αστηκες πως ένας Αλέξανδρος θα φανταζόταν τον εαυτό του πάνω στον Βουκεφάλα;
    Μου θυμίζεις ένα τραγουδάκι παλιό με το Νταλάρα που έλεγε
    «…μα είμαι ένας Αλέξανδρος κοινός
    Αλέξανδρος καθημερινός
    Αλέκο με φωνάζουνε
    και δε με λογαριάζουνε»
    (κλαψ…)
    Κατά τ’ άλλα….

    Τι γίνεται ρε με αυτή την ιστορία;!
    Μου’ λαχε κατά τις 9 και κάτι να πέσω σε ανοιχτή τηλεόραση στον ΑΝΤ1 και βλέπω τίτλο «Ο ΔΙΆΔΟΧΟς ΤΟΥ γΙΟΥΡΙ Γκελερ» και να ο Φερεντίνος να αναγγέλει τα «μαγικά» που θα κάνουν οι παίκτες , να και κόσμος απο κάτω (μεταξύ του πλήθους ο δήμαρχος της Θερίσσου, ένας πλαστιός χειρούργος κλπ) και …
    Νααα κι ο Γιούρι Γκέλερ!!! άρτι αφηχθείς – λέει – απο το Τόκιο!!!!
    Τι φράγκα πέφτουνε ρε πούστη μου!
    Κάνανε και σχόλιο για την Εθνική που ήταν στο ημίχρονο και ο …μάγος είπε πως θα τους στείλει ενέργεια να τους ενισχύσει να κερδίσουνε. Τελικά – απ’ ότι ειδα πριν λίγο – αντί να πάρουν την ενέργεια του μάγου πήραν τ΄α..΄… τους.
    Όλ ΄αυτά είναι ωραία για κατ΄ιδίαν φαντασιώσεις, ονειροπολήσεις, εμπνεύσεις ίσως κλπ. Δίνουν κάτι απο αυτό που εγώ λέω «μαγεία» στη ζωή μας.
    Όταν όμως γίνονται αγοραία και χυδαία – έχει αποδειχτεί – καταλήγουν πολύ επικίνδυνα.
    ‘Αντε και… Γκελερηθείται όλοι… (όχι εσείς)

  26. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:25 πμ

    Δον μου,
    συμφωνώ ότι η γλώσσα του Γιανναρά είναι πλούσια τόσο που αξίζει κανείς να διαβάζει τα κείμενά του και μόνο για αισθητικούς λόγους. Με μια διαφορά βέβαια: Δεν γράφει λογοτεχνία (αν και κατέχει την τέχνη του λόγου). Δηλαδή ποιο πολύ από το «πώς» το λέει μας (με) ενδιαφέρει το «τι» λέει. Και με αυτά που λέει σε ό,τι αφορά τα μεταφυσικά δε βρίσκω ούτε ένα σημείο επαφής μαζί του, σε ό,τι αφορά τα πολιτικά…δεν διαφέρει από τόσους και τόσους άλλους που καταγγέλλουν μεν αλλά δεν προτείνουν δε. Οι διαπιστώσεις που κάνει δεν απέχουν πολύ από τον κοινό τόπο, αν και οι εμμονές του (συχνά-πυκνά) του περιορίζουν το οπτικό πεδίο.

    Για τον Θεό τα έχουμε συζητήσει πολλές φορές και θα τα ξανασυζητήσουμε. Τίποτα, μα τίποτα γύρω μου δεν μου υποδηλώνει, δεν υπονοεί (στο ρεβύθι μου) και δεν συνεπάγεται πολύ περισσότερο την ύπαρξη ενός θεού. Όχι ενός θεού δημιουργού δηλαδή…

    (κάπου εδώ θα παρέμβει ο ανωνυμος και θα μου υπενθυμίσει ότι έχω Ιουδαιοχριστιανικά απωθημένα – κλείνει η παρένθεση)

    …όχι ενός θεού δηλαδή με βούληση και σχέδιο που έφτιαξε/κατασκεύασε/χωροθέτησε το σύμπαν. Και κατά συνέπεια ούτε ενός θεού, παντοδύναμου, παντογνώστη πανάγαθου και δε συμμαζεύεται!

    Αν λες ότι αυτό το κάποιο (άγνωστης ακόμα προέλευσης) ποσό ενέργειας που έδωσε το εναρκτήριο λάκτισμα για τη δημιουργία του σύμπαντος το ονομάζεις θεό, δεν έχω πρόβλημα να συμφωνήσω μαζί σου. Θα μπορούσαμε όμως να το πούμε και Γιώργο, Νίκο ή ακόμα σωστότερα Σολωμάντζαρο που ως γνωστόν το άτομο…είναι θεός.

  27. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:35 πμ

    Σύντεχνε,
    ο Μέγας συνονόματος Σου έφτασε μέχρι τις Ινδίες.
    Για τον Μέγιστο συνονόματο του όμως (όπως πολύ σωστά
    διόρθωσες τον Δον στη σελίδα σου) οι κατακτήσεις
    μέσω της Τέχνης και της Σκέψης Του θα περιβάλλουν
    όλον τον πλανήτη…
    …αν δε βάλουν αντίγραφα των έργων Του
    και αποσπάσματα των ποιημάτων Του
    σε κάποιον Βόγιατζερ για να γεμίσουν το σύμπαν
    με το απόσταγμα της ανθρώπινης σκέψης και δημιουργίας.

    (απόσταγμα μεθυστικό – θα σουρώσει σύμπασα η δημιουργία,
    πράγμα που ενδεχομένως ήδη έχει συμβεί αν παρατηρήσεις
    τις αλλοπρόσαλλες τροχιές που ακολουθούν οι ιπτάμενοι δίσκοι
    στα διάφορα βιντεάκια)

    …γι αυτό δεν πήγε το μυαλό μου σε Σένα…

  28. 29 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 3:25 μμ

    Ένα πράγμα δεν μπορώ να ανεχτώ,έχω και εγώ τα ελαττώματα μου, αυτό το αφ υψηλού κλάσιμο τάχαμ δήθεμ επιπέδου….. ααα σιχτήρ………

  29. 30 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 3:37 μμ

    Αυτό ακριβώς κάνει και ο Χαρδαβέλας στα σούργελα που πάνε στις εκπομπές του……… τους έχει γραμμένους εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και βλέπει το κόσμο απλά χωρίς κανένα μυστήριο κι αυτός μαγεύεται από τοπία, γυναίκες……. τέτοια πράγματα… με ούφο θα ασχολείται τώρα σοβαρός άνθρωπος είναι…..

  30. 31 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 3:57 μμ

    Η συναισθηματική εκτόνωση έχει ανεκτίμητο θεραπευτικό χαρακτήρα……

    αααααιιιι σιχτιιρρ….

  31. 32 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:13 μμ

    Ανωνυμε συνελθε

  32. 33 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:18 μμ

    Έχω ήδη συνέλθει οουυυφφφφ εκτονώθηκα……

  33. 34 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:26 μμ

    Βρε ανωνυμε τι επαθες και ασολεισαι με τον Χαρδαβελα Να σκεφτεις μονο οτι αυτος βασιζεται πανω στην ανρθωπινη βλακεια και βγαζει φραγκα και εμεις χανουμε εργατοωρες ακουγοντας τον Πως θα αντιδρασουμε στο ασυδωτο μεγαλο κεφαλαιο που δεν εχει πελεον χρομμα και χωρα προελευσης και ειναι το ιδιο επικινδυνο ειτε ειναι κινεζικο ειτε ρωσικο ειτε αμερικανικο , αυτο ειναι το ζητουμενο τωρα Μονο αν κανεις κονε με εξωγηινο θα προσωρησω στην οργανωση με στοχο να στειλω στη σεληνη τα σκατα που εφεραν τον πλανητη μπας και σωθουμε

  34. 35 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:27 μμ

    «σε αυτην την κατασταση» ηθελα να πω

  35. 36 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:34 μμ

    Εσείς ασχολείστε με τον Χαρδαβέλα εγώ απλώς έκανα την τεκμηρίωση των λεγομένων σας…………

  36. 37 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:36 μμ

    καλα εγω ασχολουμαι
    εγω τον φερνω ως παραδειγμα ανθρωπινης αποβλακωσης προς αποφυγην δηλαδη

  37. 38 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:45 μμ

    Το ότι πολύς κόσμος αρέσκεται να ασχολείται με μυστήρια αυτό είναι χαρακτηριστικό του πολύ κόσμου,γι αυτό άλλωστε υπάρχει ο Χαρδαβέλας και τα εν Ελλάδι παρελκόμενα του. Αυτή η γοητεία του μυστηρίου η οποία φυσικά είναι γραφική και χομπιστική είναι κατ εξοχήν θρησκευτικό φαινόμενο όπως θα έλεγε κι ο Γιανναράς , άλλο όμως η τρίχα και εντελώς άλλο η τριχιά……. η τριχιά είναι επικίνδυνη όπως λέει κι ο Βέγγος στο ποίημα του, μπορεί να σε καρατομήσει χχχχρρτςςςςς

  38. 39 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:48 μμ

    Σε ευχαριστώ Χάρντυ που με νοιάζεσαι τι θα γινόμουν χωρίς εσένα….

  39. 40 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:12 μμ

    Oliv tu le sais je ne pourrais pas te laisser seul
    Le monde est tres cruel et toi tu es si delicat comme un petit fleur

  40. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 7:48 μμ

    ανώνυμε γράφεις:
    «ένα πράγμα δεν μπορώ να ανεχτώ,έχω και εγώ τα ελαττώματα μου, αυτό το αφ υψηλού κλάσιμο τάχαμ δήθεμ επιπέδου….. ααα σιχτήρ………»

    «Αυτό ακριβώς κάνει και ο Χαρδαβέλας στα σούργελα που πάνε στις εκπομπές του……… τους έχει γραμμένους εκεί που δεν πιάνει μελάνι, και βλέπει το κόσμο απλά χωρίς κανένα μυστήριο κι αυτός μαγεύεται από τοπία, γυναίκες……. τέτοια πράγματα… με ούφο θα ασχολείται τώρα σοβαρός άνθρωπος είναι…..»

    Λίγο πιο πάνω έγραφα:

    «Υπάρχει και η μαγεία της λογικής: Κοιτάζω γύρω μου και μαγεύομαι από τον τρόπο που λειτουργεί η φύση (τίποτα μαγικό δεν συμβαίνει εκεί), μαγεύομαι από ένα «μαγικό» τοπίο, μια ωραία γυναίκα κτλ. Μπορείς αντί για μαγεύομαι να βάλεις : εντυπωσιάζομαι, «μαγνητίζομαι», έλκομαι κτλ. Δεν αλλάζει κάτι δραματικά (ούτε κωμικά συνήθως)»

    Θεωρείς ότι με την τοποθέτησή μου «σας έκλασα αφ υψηλού» ;

  41. 43 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 7:53 μμ

    Κωστα μου μην τον ξεσυνεριζεσαι συχνα ξεφευγει από τα ορια χωρις λογο

  42. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 7:58 μμ

    Μα αν η μπηχτή απευθύνεται σε μένα
    θέλω να το ξέρω. Κακό είναι ;

    Εξάλλου, όσο μου πέφτει λόγος, έχω πει
    πως στο παρόν καφενείο/ταβέρνα/τεκέ/αναψυκτήριο/μπαρ κτλ.
    ΔΕΝ υπάρχουν όρια.

  43. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:47 μμ

    ΑΚΡΙΒΩΣ ανωνυμε !

    Ο Λευτεράκης ΔΕΝ υπήρξε ΠΟΤΕ !!!

    Κατασκεύασμα του Ηλιόπουλου στην αρχή της ταινίας
    Κατασκεύασμα της γυναίκας του στη συνέχεια.

    Το ζήτημα σε όλες τις παρόμοιες περιπτώσεις είναι ότι οι διάφορες κατασκευές (που εξυπηρετούν συνήθως αμφίβολης πρόθεσης σκοπούς) μπερδεύουν τόσο τις καταστάσεις που ακόμα και μη εμπλεκόμενοι αρχικά εμπλέκονται και βρίσκουν αλήθειες σε ότι το ψέμα και μόνο κατασκεύασε. Και οι μεταγενέστεροι αυτοί εμπλεκόμενοι μπορεί να είναι ακόμα καθηγητές (με πτυχίο ή κατά φαντασίαν).

  44. 48 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:37 μμ

    Δες και το παρακάτω όλοι οι παρακάτω εμπλέκονται με νοητικές κατασκευές
    κάνουν δηλαδή τέχνη, είναι τόσο άσχετοι που έχουν και πτυχίο, κατά τα άλλα ευτυχώς που μας δείχνεις τις αλήθειες γιά να μη γινόμαστε σαν όλους αυτούς

    http://fr.wikipedia.org/wiki/Rapport_COMETA

  45. 49 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:39 μμ

    Ορίστε και τα κατασκευασμένα ψεύδη των γάλλων,

    Click to access Cometa.pdf

  46. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:44 μμ

    άλλα λόγια να αγαπιόμαστε ανωνυμε…

  47. 51 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:48 μμ

    Είσαι τόσο σίγουρος γιά τον εαυτό σου που ούτε την σελίδα του cufos (στου κουφού την πόρτα όσο θέλεις βρόντα) είδες το report cometa, ούτε γιά το project blue book σπατάλησες τον ελάχιστο χρόνο όπου η άλλη αστροφυσική αγορίνα Σάγκαν εμπλέκεται, είσαι απόλυτα βέβαιος γιά τις πεποιθήσεις σου μπράβο.

  48. 52 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:51 μμ

    Και ο Χαρδαβέλας τόσο βέβαιος είναι και τους έχει όλους γραμμένους και καλά κάνει μεταξύ μας………..

  49. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:52 μμ

    ανωνυμε,
    μελαγχολώ μερικές φορές όταν, ποιος ξέρει τι είδους, απωθημένα μη βρίσκοντας διέξοδο προς (μερική έστω) εκτόνωσή τους προκαλούν βία – φραστική στην συγκεκριμένη περίπτωση.

    Η διαφορετική άποψη και στάση ζωής μοιάζει να είναι για σένα κόκκινο πανί που σε κάνει επιθετικό.

    Να μας διευκρινίζεις σε κάθε κουβέντα τι θέλεις να λέμε για να μη σε εκνευρίζουμε. Αρκετό θυμό κουβαλάς μέσα σου.

  50. 54 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:05 μμ

    Σου το είπα δεν με ενοχλούσε η διαφορετική άποψη, με ενοχλούσε το μπλαζέ ύφος αυτό που αποκαλώ κλάσιμο, τέτοιο ύφος μπορώ να πάρω κι εγώ, και λοιπόν??? Άσε και τις θλίψεις γιατί και σε μένα θλίψη προκαλείς
    η παρένθεση του ανωνύμου κλείνει εδώ..

  51. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:08 μμ

    τη σελίδα του Κουφού την είδα και βαρέθηκα γρήγορα, αλλά την είδα.
    έτρεξα στα γρήγορα και τα blue book archives.

    τα γαλλόφωνα δεν μπήκα στον κόπο να τα δω καν.

    Αναφορές αναφορές αναφορές

    Στα αρχεία της αρχιεπισκοπής θα υπάρχουν άλλες τόσες αναφορές ανθρώπων που είδαν την Παναγία, τον Χριστό (φανάρο ή λοχία) κτλ.

    Ο Μέγας Κωνσταντίνος είδε το εν τούτω Νίκα (πριν ο Νίκας βγάλει παριζάκι)

    Ε και ;;;

    ΥΓ.Καλά που το επισήμανες: εκτός από το τι να λέμε πρέπει να μας διευκρινίζεις και το πως πρέπει να αισθανόμαστε…

  52. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:12 μμ

    Το ότι ψάχνω για αποδείξεις και όχι για αναφορές που μπορεί να κάνουν κάποιοι για διάφορους λόγους…

    (για να επιβεβαιώσουν αυτό που διατείνονται)
    (για να πάρουν υπόσταση)
    (για να δικαιολογήσουν κονδύλια σε έρευνες)
    (για να βγούν στην τηλεόραση)
    κτλ. κτλ.

    …εσύ το ονομάζεις μπλαζέ ύφος και με ύφος κήρυκα σε άμβωνα με επιπλήττεις.

    Έτσι είναι αν έτσι νομίζεις…
    αλλά λάθος νομίζεις – νομίζω…

  53. 57 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:13 μμ

    Είδες που τάλεγα δεν μπορείς να κόψεις το υφάκι του ξερόλα, τα είδες όλα τα απέρριψες όλα είσαι ο μέγας Κωσταντίνος είπες τω εν τούτω νίκα….

  54. 58 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:15 μμ

    Αυτό το υφάκι σου χαλάει όλη σου την αξία, γιατί έχεις αξία..

  55. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:15 μμ

    βρε εγώ δε σου ζήτησα λινκς ;;;;

    που το είδες το ύφος του ξερόλα ;;;

    το ότι έχω άποψη για ορισμένα πράγματα) δε σημαίνει ότι δεν τη θέτω πρώτος εγώ σε αμφισβήτηση.

  56. 60 SURΓΕΛΩ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:24 μμ

    ανωνυμε ευκολα κατηγορεις καποιον που δεν γνωριζεις κ αναγνωριζεις μονο στα γραμματα κ στις συλλαβες…κι ομως εδω γραφεις κ μαλιστα ανωνυμα…τι κερδιζεις? εχεις ποτε σκεφτει το υφος ποσο παιζει ρολο στις σκεψεις? ποσο διαφορετικη γινεται μια ιδεα, μια προταση αν την πεις με αλλο υφος. (εγω τωρα σου μιλαω επικριτικα) κ στο γραφω για να φανταστεις το υφος μου . κρινεις ανωρημα αυτη την φορα γιατι γενικως δεν σε γνωριζω κ βγαζω κι εγω τα συμπερασματα μου το ιδιοπ επιπολαια με σενα…Αραγε σου αρεσει?

  57. 61 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:38 μμ

    Που την θέτεις σε αμφισβήτηση???? Περιμένεις οι άλλοι να σου την αμφισβητήσουν γιά να αρνηθείς έπειτα,το βλέπεις αυτό ως αμφισβήτιση?
    Η δε ‘αλλη τακτική είναι αυτή του συντέχνου σου τον οποίον καλά κάνεις κα στηρίζεις συντεχνός σου είναι, ο οποίος ομολογουμένως είναι πιό μουσίτσα, βλέπε νιάου βρε γατούλα με τη ροζ μυτούλα…..κτλπ.

  58. 62 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:42 μμ

    Σουργέλω κόψε το δούλεμα και άσε τον ρόλο της υπεράσπισης, το να γουστάρεις την παρέα σου είναι δικαίωμα σου, το να εκλογικεύεις τα συναισθήματα σου είναι ότι χειρότερο….

  59. 63 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:56 μμ

    Καληνύχτα Δον Κιχωτάκο μου, είδες τι τραβάω γιά σένα……….

  60. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:58 μμ

    Σύντεχνε, μ΄αυτά που μου γράφεις θα μου τον ξετινάξεις το λογαρισμό (αυτόν τον γνωστό στην Πειραιώς)

    Υ.Γ. Βίντεο κλουμπ έγινε εδώ μέσα.
    Δε βάζεις λέω γω καμιά κριτική για καμιά έκθεση να ισιώσουμε λιγάκι;

  61. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 10:59 μμ

    ανώνυμε,
    δεν γνωρίζω τίποτα (περί της δημιουργίας του κόσμου κτλ).

    Αλλά αυτό που ισχυρίζομαι είναι ότι και κανένας άλλος δεν γνωρίζει.
    Και ομολογώ ότι μου τη δίνουν όσοι κατασκευάζουν αλήθειες
    είτε για να καλύψουν υπαρξιακά κενά (στην καλή περίπτωση)
    είτε για να το κονομήσουν (σε χειρότερη περίπτωση)
    είτε για να ποδηγετήσουν τις μάζες (στην χείριστη περίπτωση)

    και οι κατασκευασμένες αλήθειες φαίνονται από ένα χιλιόμετρο μακριά, πόσο μάλλον αν δείχνοντας καλή διάθεση τις πλησιάσεις.

    Όμως.
    Όμως επειδή ακριβώς δεν γνωρίζω τίποτα, καλοδέχομαι πάντα απόψεις και γνώμες από όπου κι αν προέρχονται. Αυτό δε σημαίνει ότι πρέπει να τις ασπάζομαι κιόλας.

    Καλώς ή κακώς στη ζωή μου δεν μου χρειάστηκε κανένας θεός, καμιά μεταφυσική δύναμη από την οποία να ζητήσω κάτι ή η ύπαρξή της να μου λύνει περισσότερες απορίες από αυτές που θα μου δημιουργούσε.
    Αυτό το γεγονός είναι που ευθύνεται για τη στάση ζωής που κρατώ (αν και δεν είναι αυτό το θέμα μας)

    Αν είχε κλείσει το μυαλό μου και η σκέψη μου δεν θα έψαχνα τίποτα (μάλλον θα είχα πεθάνει δηλαδή). Το γεγονός ότι ψάχνω και ψάχνομαι νομίζω ότι είναι η έμπρακτη απόδειξη της αμφισβήτησης προς τον εαυτό μου.

    ΥΓΠήρε η μπάλα βλέπω και τον σύντεχνο (καλησπέρα στο όμορφο Ρέθυμνο)
    και τη Σουργέλω (καλησπέρα στην ερωτική Θεσσαλονίκη)

  62. 66 ανωνυμος
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:11 μμ

    Γιατί σου πα να ανάγεις τα ουφο σε μεταφυσική θρησκευτική δοξασία???
    Ίδρυσα καμιά θρησκεία και σε παρότρυνα να την ασπαστείς???
    Αυτό που δεν με αφήσατε να πω είναι πως η τακτική της στρουθοκαμήλου
    μάλλον έβλαψε, και θα συνεχίζει να βλάπτει (βλέπε την σουπιά Σάγκαν).
    Το φαινόμενο είναι υπαρκτό και σίγουρα έχει απαγορευμένες και απαγορευτικές πτυχές γιά όλους εμάς τους ασήμαντους θνητούς που αερολογούμε και παπαρολογούμε με τελείως ελλειπή και ανεπαρκή δεδομένα
    αμάν Δον Κιχώτη τι μου κάνεις…..

  63. 67 SURΓΕΛΩ
    15 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:32 μμ

    το κανααααα ναιιιιιι το καταφερααααα… εκλογικευσα τα συναισθηματα μου!!!!!!!!!!!!ΑΛΛΑ ΓΑΜΩΤΟ ΠΩς ΤΟ ΚΑΝΑ??? μπουουουου. κωστα η θεσσαλονικη μονο στ ονομα ειναι ερωτικη…κ ξερεις τι γινεται με τα ονοματα οταν τα αμφισβητεις…καλυτερα να σου βγει το ματι!
    υγ. καλα με αρεσετε μπρε που νομιζετε οτι μπορειτε να βρειτε απαντηση στο αν υπαρχουν εξωγιηνοι κ θεοι ή οχι!! εντομεταξυ κ τα δυο εχουν περασει απο χιλια μυρια για να σταθουν στη γη κ στο μυαλο μας!!!
    Δεν αξιζει κανεις να μαλωνει κ να αρπαζεται για κατι τετοιο γιατι πολυ απλα καταναλωνει σαλιο κι αν λεει »αη σιχτιρ» παθαινει αφυδατωση… κ γιαυτο ανωνυμε δεν σε αφησανε οι κολλητοι να πεις κατι (μετα τα saits, τα βιντεο κ τα αη σιχτιρ εννοω) ΑΗ ΜΠΡΕ μην στεναχωριεσαι γιατι αν βλεπω καποιον στεναχωρημενο μουρχεταιο να πεσω στα τριγωνα πανοραματος κ να τα κανω δυο σβουρες κ μετα να τα διακτινησω…θεε συγχωραμε

  64. 15 Νοεμβρίου, 2009 στο 11:36 μμ

    μα βρε ανώνυμε
    η φράση σου
    «το φαινόμενο είναι υπαρκτό και σίγουρα έχει απαγορευμένες και απαγορευτικές πτυχές γιά όλους εμάς τους ασήμαντους θνητούς»
    δίνει ακριβώς ένα ύφος αποκρυφισμού, μυστικισμού κτλ.
    Λίγοι εκλεκτοί που γνωρίζουν και οι πολλοί (εμείς ο χύμα λαός) που αγνοούν. Το ίδιο δεν κάνουν και οι θρησκείες;

    Αλλά τα ερωτήματα που αμφισβητούν την ορθότητα των θρησκευτικών δοξασιών δεν διαφέρουν και τόσο από αυτά που θα μπορούσε να θέσει κανείς σε κάποιον (δε λέω σε σένα γιατί δεν έχω καταλάβει αν υποστηρίζεις αναφανδόν την ύπαρξη ΟΥΦΟ – με την έννοια των εξωγήινων που έχουν επισκεφτεί τον πλανήτη) που υποστηρίζει τις διάφορες ΟΥΦΟθεωρίες.

    Το πρώτο που μου έρχεται στο μυαλό είναι:
    140 χρόνια περίπου από την ανακάλυψη της φωτογραφίας με κάθε κάτοικο του πλανήτη να έχει μια φωτογραφική μηχανή (ειδικά τώρα με τα κινητά) και αμέτρητους να κουβαλάνε και βιντεοκάμερα, θα έπρεπε τα στοιχεία που δεν επιδέχονται αμφισβήτηση για την ύπαρξη ΟΥΦΟ να είναι τόσα πολλά που να μην τίθεται θέμα καν (δεν αμφισβητεί ας πούμε κανείς την ύπαρξη άμμου στη Σαχάρα, ακόμα κι αν δεν την έχει επισκεφτεί).

    Οι θεωρίες ότι κάποιοι ξέρουν, ότι ο χύμα λαός δεν πρέπει να γνωρίζει κτλ. θυμίζουν από ελευσίνια μυστήρια μέχρι το «πίστευε και μη ερεύνα»
    σε εκσυγχρονισμένη εκδοχή. Ίσως τα αντιθρησκευτικά αντισώματα που έχει με τον καιρό αναπτύξει ο οργανισμός μου να αποκρούουν κι αυτές τις θεωρίες.
    Μπορεί.
    Πάντως το ίδιο περίπου σκεπτικό να με έκανε να διαγράψω πριν από καμιά 20αριά χρόνια (κάτι λιγότερο ίσως) και τον Ντένικεν αφού πρώτα είχα μάθει απέξω όλα του τα βιβλία που αν μη τι άλλο ήταν γοητευτικά.

  65. 69 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:00 πμ

    Δυστυχώς αυτοί που ερμηνεύουν σωστά είναι αυτοί που έχουν στα χέρια τους
    ντοκουμέντα και όχι απλές ενδείξεις, η γνώση αυτή είτε μας αρέσει είτε δεν μας αρέσει είναι πυθαγόρεια, πολλοί λίγοι την κατέχουν, και όλοι εμείς οι υπόλοιποι βλέπουμε χαρδαβέλα και διαβάζουμε λιακόπουλο, και εδώ ακριβώς είναι και η δύναμη των πολύ λίγων, αυτή η δικαιολογημένη απαξίωση των τσαρλατάνων και η απομάκρυνση μας από κάτι το συγκλονιστικό γιά τα δεδομένα της αστροφυσικής, είναι η απόλυτη δύναμη,
    και η τελική υποταγή μας σε πράγματα που είναι απαγορευμένα εξ ορισμού γιά μας.

  66. 70 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 12:04 πμ

    να και μιά συλλογή από πίνακες που σίγουρα θα αρέσει στον σύντεχνο,

  67. 71 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 4:16 μμ

    Η κατασταση ειναι εκτος ελεγχου
    Ο Κωστας κανει υπομονη και τον ευχαριστουμε γι αυτο

  68. 72 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:09 μμ

    Ώστε δεν μ αγαπάς εε το ήξερα αλλά το έπαιζα αδιάφορος…..
    Ποτέ δεν είπες μιά καλή κουβέντα γιά μένα, όλο με ένα αφ υψηλού»ανώνυμε» μου απευθύνεις τον λόγο, δεν ήμουν ποτέ γιά σένα ο ανώνυμος ΣΟΥ, ενώ γιά μένα είσαι πάντα ο Δον Κιχώτης μου, και γιά τις τρυφερές μας στιγμές, ο Δον Κιχωτάκος ΜΟΥ.

  69. 73 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:12 μμ

    Χαμογελάς αφ υψηλού βλέποντας τον ασήμαντο ανώνυμο …… άνθρωπος είμαι και εγώ……

  70. 74 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:14 μμ

    Δεν νομιζω δες τι σου εστειλα σημερα στο ταχυδρομειο σου;

  71. 75 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:15 μμ

    Γιατί με παρακολουθειίς ????? είσαι της γκα γκε μπε?

  72. 76 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:17 μμ

    Επειδη λες οτι δεν σ αγαπω γι αυτο σε παρακολουθώ

  73. 77 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:23 μμ

    Δεν μ αγαπάς όμως εσύ με παρακολουθείς……….

  74. 78 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:24 μμ

    Μηπως για να σου πως αυτα που δεν μπορουν να ειπωθουν μπροστα στους αλλους μικρε;

  75. 79 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:25 μμ

    Η για να σου ττραβηξω το αυτι κατ ιδιαν καθοσν δεν ειναι πολυ παιδαγωγικο αυτο να γινεται μπροστα στους αλλους

  76. 80 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:27 μμ

    Είσαι μήπως στους men in black και με απειλείς μη βγω και τα αποκαλύψω όλα στον Χαρδαβέλα, τον διπλό σου ρόλο τις σχέσεις σου με τους γκρίζους
    τα διαπλανητικά σου ταξείδια στον Nexus???

  77. 81 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:28 μμ

    Πολλες ταινιες βλεπεις μικρε
    Ενας Δον Κιχωτης ειμαι μονο

  78. 82 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:29 μμ

    Αλλα διαπιστωνω οτι κανεις τον κινεζο και δεν λες και τιποτα για τον ωραιο ζωγραφικο πινακα που στουστειλα Ετσι σε φανταστηκα παντως

  79. 83 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:36 μμ

    Παραδωσου μικρή μην αντιστέκεσαι

  80. 85 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:38 μμ

    Παραδίδομαι παραδίδομαι

  81. 86 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:40 μμ

    Έχεις φαντασία βρε Δον Κιχώτη με έκανες και μικρή μπα σε καλό σου….

  82. 87 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:40 μμ

    ΔΕΝ ΒΛΕΠΩ ΝΑ ΚΑΝΕΙΣ ΚΑΝΕΝΑ ΒΗΜΑ , ΠΕΡΙΜΕΝΩ ΝΑ ΞΕΡΕΙΣ
    ΤΟ ΕΠΟΜΕΝΟ ΒΗΜΑ ΕΙΝΑΙ ΝΑ ΕΡΘΩ ΣΤΟ ΣΠΙΤΙ ΣΟΥ

  83. 88 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:41 μμ

    ζυγίζω 100 κιλά μύες όχι ξιγκι αλλά δεν το παίζω άντρας….

  84. 89 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:42 μμ

    στον πινακα που σου στειλα και σε λιγο θα δειξω σε ολους εισαι αγοροκοριτσο
    Αν δεν απαντησεις στα μηνυματα μου θα σε φωναζω μικρή

  85. 90 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:44 μμ

    Εγώ δεν απειλώ κανένα , άλλοι παίρνουν τέτοιο ρόλο

  86. 91 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:44 μμ

    http://manolofuster.com/Obra2.html#2 Θα βρειτε πως φανταστηκα τον ανωνυμο εδω

  87. 92 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:45 μμ

    Ο Δον Κιχωτης οταν του την εδινε απειλουσε μην το ξεχναμε αυτο

  88. 93 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 5:47 μμ

    Κατάλαβα θες καβγάδες, δεν είμαι του καβγά και τα νταιλίκια τα αφήνω στους νταιδες σε ευχαριστώ δεν θέλω να έχω παρτίδες με σένα
    γειά σου.

  89. 94 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 6:44 μμ

    http://www.artelibre.net/ingindex.htm εδω ειναι ο πινακας με το αγοροκοριτσο του ραλιστη ζωγράφου Μανωλο Φιστερ

  90. 95 SURΓΕΛΩ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:26 μμ

    Ti εγινε ρε παιδια? απο που μας ηλθε αυτος ο εξωγιηνος μετεωριτης κ μας χτυπησε στο δοξα πατρι…κ υιο κι αγιο πνευμα(για να μην μεινουν παραπονεμενοι…) Τι συμβαινει με σας τους δυο??
    ΥΠΟΘΕΣΕΙΣ κατα SURΓΕΛΩ
    1on γνωριζεστε παρα πολυ καλα κ μας δουλευετε
    2ον δεν γνωριζεστε καθολου κ μας δουλευετε
    3ον εισαστε το ιδιο προσωπο σε διχασμενη προσωπικοτητα κ μας
    δουλευετε
    4ον θελετε να γνωριστητε αλλα δεν τολματε..κ μας δουλευετε
    5ον θελει ο ενας να γνωριστητε κι ο αλλος οχι κ μας δουλευετε
    6ον θελετε να γνωριστητε αλλα η κοινωνια η ψευτρα, η πουριτανη
    δεν σας αφηνει κι ετσι μας δουλευετε
    7ον ενας απο τους δυο ειναι αντρας κ ο αλλος γυναικα κ μας
    δουλευετε
    8ον κ οι δυο εισαστε αντρες κ μας δουλευετε
    9ον κ οι δυο εισαστε γυναικες κ μας δουλευετε

    ΑΝ ΤΑ ΔΙΑΒΑΣΕΤΕ ΟΛΑ ΕΧΕΤΕ ΕΝΩ ΣΗΜΑΝΤΙΚΟ ΚΟΙΝΟ ΣΗΜΕΙΟ….ΜΑΣ ΔΟΥΛΕΥΕΤΕ!!!!
    γιατι βρε καλοι μου ανθρωποι? τοσα ομορφα πραγματα μπορουμε να πουμε μεταξυ μας πιο σημαντικα απο το δουλεμα….ΚΑΛΟΙ ΑΝΘΡΩΠΟΙ ΕΙΜΑΣΤΕ γιατι απλα να μην αγαπιωμαστε κιας ειμαστε διαφορετικοι…ΑΠΤΑ ΑΗ Κ ΚΑΛΗ ΣΚΕΨΗ

  91. 96 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:30 μμ

    Εγω αγαπητη μου οταν θελω καποιον μπορω να τον βρω προσεξετε καλα Επισης να σας δηλωσω οτι ο ανωνυμςο μας τελειωσε οπως βλεπω γιατι ενω εγω του κτυπησα την πορτα αυτος ειναι μεσα κρατα την αναπνοη του και δεν ανοιγει Οπως οταν κτυπουν οι πλαισες ενα πραγμα Παντως εγω θελησα να του δειξω οτι πιστευω σε οτι μουλεγε ομως αυτο δτελικα δεν πιστευσε σε τιποτα από οσα εγραψε Τωρα κλαιω
    Ομως στο λογο της τιμης μου δεν τον γνωριζα τον ανωνυμο από πριν

  92. 97 SURΓΕΛΩ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:35 μμ

    DΟΝ ΚΙΧΩΤΗ ΜΟΥ πολυ αμερικο sait καλλιτεχνικο μας στελνεις…σου αρεσουν αυτα? εγω προτιμω κατι τετοιο

  93. 98 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:38 μμ

    http://www.johnwellington.com/
    μην με προκαλεις θα χασεις

  94. 99 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:40 μμ

    http://www.claireoliver.com/artists.html?artist_no=21
    κι οταν λεω θα χασεις το εννοώ

  95. 100 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:41 μμ

    Κοίταξε Δον Κιχώτη απεχθάνομαι βαθειά τους νταίδες και τα νταιλίκια. Δεν το παίζω βαρύς άντρας και σιχαίνομαι τις μαγκιές, το ελάττωμα μου είναι η
    γλώσσα μου, δεν το βουλώνω και δεν κάνω το κορόιδο, γι αυτό ίσως είμαι
    αντιπαθητικός, μπορείτε όμως να μου το πείτε απ ευθείας στο μπλογκ, και
    άνθρωπος με κατανόηση είμαι θα το βουλώσω αμέσως. Σιχαίνομαι τις μεθόδους γκεστάπο είμαι μακριά από χαφιεδιλίκια, ρουφινιλίκια και άλλα
    ίκια έχω το χούι να ακούω μπινελίκια, αλλά και να ρίχνω….
    Σας ευχαριστώ και συγγνώμη γιά την ενόχληση……

  96. 102 SURΓΕΛΩ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:42 μμ

    καλη μου Δον κιχωτη…ειμαι μαζι σου!!!!δεν θα κλαις για κατι που δεν εφταιξες…κανεις δεν αγαπιεται με το ζορι ουτε κρατιεται φιλος!!! ΕΔΩ παρειτσα δες τον freyd…

  97. 103 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:46 μμ

    Κι εγω που νομιζα οτι μου θυμωσες Δεν θελω να μου θυμωνεις φιλε μου απλα σε πειραξα λιγο οπως αλλωστε κανεις ανετα κι εσυ με ολους μας Απλα να θελω ναμαστε λιγο ποιο προσεκτικοι εδω αφου ειαμστε προσκαλεσμενοισ το ακφε του φιλτατου και αντκικου Κωστα και για μενα το λεω αυτο δεν παω εγω παρακατω από σενα

  98. 104 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:47 μμ

    Ηθελα να γραψω στο καφε του φιλτατου και ανεκτικου Κωστα

  99. 105 SURΓΕΛΩ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:47 μμ

    ανωνυμε τους νταιδες να τους συγγχωρεις …να μην σε αγγιζουν γιατι οταν στεκεσαι απο πανω τους σημαινει οτι τους πολεμησες κ τους ξεπερασες!!!! οχι κομπλεξ γιατι? η γλωσσα μπορει να γινει κ τρυφερη..κ καλοδιαθετη κ χιλια δυο καλουδια να μοιραζει…δεν σου ελεγαν μικρο το παραμυθι με την ασχημη γυναικα πουβ εφτυνε βατραχια κ την ομορφη που μιλαγε ροδοπεταλα?? Παρε παραδειγμα…ο γλυκομιλητος δεν χανει ποτε ποτε ποτε

  100. 106 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:48 μμ

    Επιγελουσα μου δεν εκαναν ακομα αλλαγη φιλου οταν θα κανω θα με αποκαλειτε καλη μου οπως το λει ο Ηλιας μας ο Ψινακης και ο φιλτατος Λακης

  101. 107 SURΓΕΛΩ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:57 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=xrVaSLkDXzQ αντε ακουστε αυτο για να γαληνεψετε κ οι δυο….σας το αφιερωνω γιατι τοχετε αναγκη….

  102. 108 SURΓΕΛΩ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 8:57 μμ

    καλε γραψτε λαθος…αναγραμματισμος γιά!

  103. 109 SURΓΕΛΩ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:00 μμ

    μην κανουμε κ τον Δοντι μας συκια με πανγλυκα συκα!!!απαπαπα ειμαι ασυγχωρητη…Συγγνωμη δον μου

  104. 110 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:27 μμ

    Θα σε αποκαλέσουμε όλοι θεά, είσαι θεά χρυσό μου……….

  105. 112 ανωνυμος
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:38 μμ

    Πέτα την βέρα σου και μη θαρρείς πως δεν θα μ αγαπήσεις……..

  106. 113 ΔΟΝ ΚΙΧΩΤΗΣ
    16 Νοεμβρίου, 2009 στο 9:50 μμ

    Ακομα περιμενω φιλε μου τους λογους να μου εκθεσεις για οσα λες αλλα προς θεου οχι στον καφε του Κωστα αλλου κατ ιδιαν

  107. 17 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:38 μμ

    Τώρα και Μοτέλ δια τα περεταίρω οι «στάσεις». Δεκτόν. (Μόνο μηνύσεις δεν δεχόμεθα, που έλεγε παλιότερα το ποντίκι)

  108. 116 SURΓΕΛΩ
    17 Νοεμβρίου, 2009 στο 1:50 μμ

    απαπαπα πονοςςς!!!!!!! ενισχυτικη διδασκαλια κανεις Κωστα μ….τι να πω πια…βρε ωραια ειναι η ζωη με τα αλατια της τα πιπερια της κ τις καφτερες της….στο μαγαζι εχομεν κ ηχητικες υποκρουσεις!!!!κι οποιος ελιωσε ελιωσε…(δεν μπορει καποιος θα τσιμπησει…) Δεν μι λετε ΔΟΝ ΜΟΥ κι ανωνυμε…καθοτι καινουργια στο κουρμπετι…ποσο καιρο αγαπιοφαγωνεστε τοιουτοτροπως? κι αν αντεχετε για ποσο καλε? κι εσυ
    Κωστα μου, μου φαινεται οτι απο τις πολλες αλλαγες κ ανακαινησεις που κανες στο μαγαζι εχεις χασει πελατεια!!!!ΠΟΛΛΟΙ ΛΟΙΠΟΥΝ ΑΠΟ ΤΟ ΣΤΕΚΙ…κ μαλλον ειναι οι πιο γλυκομιλητοι

  109. 117 SURΓΕΛΩ
    17 Νοεμβρίου, 2009 στο 2:03 μμ

    Κι εσυ Δον μου γιατι τοση εικαστικη ψυχεδελεια?…θα σου χαρισω λουλουδακια για να σε γλυκανει αυτο το στεκι μπας κ νοιωσεις την φιλοξενεια του πλεον ευεργετικη…http://images.easyart.com/i/prints/rw/lg/4/7/Claude-Monet-Le-jardin-de-Monet—Giverny-47297.jpg

  110. 118 SURΓΕΛΩ
    17 Νοεμβρίου, 2009 στο 2:08 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=3htd8TW-vp4&feature=player_embedded κ αυτη την μουσικη για να συνοδεψει τις εικονες….

  111. 119 SURΓΕΛΩ
    17 Νοεμβρίου, 2009 στο 2:13 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=fau6U67ZDsc&feature=related κι αυτο για γλυκακι Δον μου μπας κ ακουσουμε κατι καλο απο το στομα σας….

  112. 120 SURΓΕΛΩ
    17 Νοεμβρίου, 2009 στο 2:23 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=TqQAEqNRTWo κι αυτο για τον ανωνυμο (ετσι για να ζηλευει ο οικοδεσποτης)

  113. 121 SURΓΕΛΩ
    17 Νοεμβρίου, 2009 στο 2:26 μμ

    http://www.youtube.com/watch?v=4eGhmEMSiaw&feature=related αντε βρε κι επειδη ειμαι καλος ανθρωπος αυτο για τον οικοδεσποπτη για να ανεβει ψυχολογικα απο τα κτυπηματα της επιχειρησης…..(5 δεν ειμαστε κ στο εργο?)


Αφήστε απάντηση στον/στην ανωνυμος Ακύρωση απάντησης


Blog Stats

  • 177.454 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Νοέμβριος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
30  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->