45 Σχόλια to “Πολύ χρήσιμο αντικείμενο: Χτένα για Λερναία Ύδρα”


  1. 1 ανωνυμος
    29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 3:13 μμ

    Είναι ακόμα ακριβό γκάτζετ, πιό φτηνό μου βγαίνει το κομμωτήριο. Τώρα
    βέβαια αλλάζουν τα πράγματα αν το άνοιξες το αναμενόμενο από όλους
    εμάς τηλεμάρκετινγκ,μετά τον πάταγο που έκανε το κομπολόι.
    Πάντως πιό επαναστατικό είναι το στεγνωτήριο μαλλιών γιατί με το πιστολάκι
    χάνεις όλη την ουσία.

  2. 2 Δον Κιχώτης
    29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 5:04 μμ

    Ντεμοντε το γκατζετ και ακινδυνο το τερας
    Τι θα λεγατε για Γιωργακη και Κωστακη με τα φουσατα τους και τις δικες τους πολυχτενες που κανουν πρωτα απ ολα περμαναντ και αμεσως μετα πλυση εγκεφαλου;

  3. 3 ανωνυμος
    29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 6:13 μμ

    Τι λες πάλι βρε Δον Κιχώτη?? Το τέρας είναι ούτως η άλλως ακίνδυνο
    αφού πάει στο κομμωτήριο και κάνει περμανάντ,όσο γιά το γκάτζετ, το
    περιμένουμε πως και πως,ξέρεις τι είναι να χτενίζεις το κάθε κεφαλάκι
    ξεχωριστά?? Ρώτα και τις κομμώτριες. Άκου εκεί κοτζάμ γκάτζετ να το
    βγάλεις ντεμοντέ

  4. 29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 6:29 μμ

    από το λαιμό και κάτω
    πώς θα χτενίζεται το ζωντανό ;

  5. 5 ανωνυμος
    29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 6:34 μμ

    Κοίταξε, από τον λαιμό και κάτω του κάνουμε ριζική αποτρίχωση, να φέρνει
    λίγο σε γύπα, υπάρχει και η παραπλήσια εκδοχή, λιονταράκι, γνωστή σε όλους μας.

  6. 6 Δον Κιχώτης
    29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:23 μμ

    οποιος δεν καταλαβε οτι τα τερατα οπως η υδρα ειναι ουτοπικα και ακινδυνα ενω τα δικα μου υπαρκτα και επικίνδυνα προβλημα του.

  7. 29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:44 μμ

    Ανώνυμε,
    έχεις δίκιο πως από τον λαιμό και κάτω του κάνουμε
    ριζική αποτρίχωση. Αλλά όχι για τους λόγους που αναφέρεις.
    Ανέλαβε μάνατζέρ του ο Ψινάκης και θέλει να το κάνει σαν
    τον Ρουβά και τον Μαρτάκη.

  8. 29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 8:50 μμ

    Τα τέρατα -σαν την ύδρα- είναι μάλλον συμβολικά Δον μου. Μπορεί να ήταν ένας ποταμός με τους παραποτάμους του, μπορεί ο ουρανός της καταιγίδας με τα αστραπόβροντά του, μπορεί…μπορεί. Και στη μυθολογία υπήρχε ένας ήρωας (κορόιδο συνήθως) που τα έκανε ζάφτι. Μια δύναμη του καλού που κατατρόπωνε το κακό.

    Τα τέρατα σαν το εκλογικό σώμα δεν έχει βρεθεί ήρωας να τα κάνει καλά. Μόνο κάτι πολιτευόμενοι (της δεκάρας) που η μόμη φιλοδοξία τους είναι να γίνουν οι κεφαλές της σύγχρονης ύδρας.

  9. 9 ανωνυμος
    29 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 9:51 μμ

    Τα τέρατα όπως το εκλογικό σώμα είναι τα κατοικίδια των κομμάτων, τα έχουμε συνηθίσει πιά, τα πάμε στο κομμωτήριο, τα πάμε βόλτα στο πάρκο
    με το λουράκι τους, ζουν βρε παιδί μου ανάμεσα μας.

  10. 10 Δον Κιχώτης
    30 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 1:07 μμ

    ΚΩΣΤΑΚΗΣ ΠΑΕΙ ΓΙΑ ΠΡΟΕΔΡΟΣ ΔΗΜΟΚΡΑΤΙΑΣ
    ΓΙΩΡΓΑΚΗΣ ΠΡΩΘΥΠΟΥΡΓΟΣ
    ΝΤΟΡΙΤΣΑ ΑΡΧΗΓΟΣ ΝΔ

    ΕΜΕΙΣ ΣΤΗΝ ΨΑΘΑ

    ΑΝ ΔΙΑΨΕΥΣΘΩ ΝΑ ΚΑΨΩ ΤΑ ΔΙΠΛΩΜΑΤΑ ΙΣΧΥΡΗΣ ΕΝΟΡΑΣΗΣ

  11. 11 ανωνυμος
    30 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 2:41 μμ

    Αυτό με την Ντορίτσα βάλτο με ένα ερωτηματικό Δον Κιχώτη μου.

  12. 12 ανωνυμος
    30 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 2:44 μμ

    Όπως και το προεδριλίκι του Κώστα μας, υπάρχει και η παράμετρος του
    χάους, οπότε πάντα ψάχνουμε και ελέγχουμε όλες τις πιθανότητες.

  13. 13 ανωνυμος
    30 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 3:20 μμ

    Το μόνο σίγουρο ο Γιώργος πρωθυπουργός με μία χώρα υπό πτώχευση.

  14. 14 ανωνυμος
    30 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 3:22 μμ

    Έχει βαρέσει ήδη κανόνι, είδαμε τη λάμψη τώρα έρχεται και η βροντή……
    μετά τις εκλογές……

  15. 30 Σεπτεμβρίου, 2009 στο 10:54 μμ

    Τρίχες κατσαρές!!!!
    Είστε θύματα του μάρκετινκ.
    Η Λερναία Υδρα είναι φαλακρή!!!

  16. 1 Οκτωβρίου, 2009 στο 6:34 πμ

    Ανώνυμε
    σκέφτομαι (ουάου) τις τελευταίες μέρες το εξής (που κολλάει και δεν κολλάει με τους προβληματισμούς σου):
    Στο facebook έχω 117 (εικονικούς) φίλους. Άλλοι είναι φίλοι και στην πραγματική ζωή, άλλοι είναι μόνο εικονικοί. Από αυτούς στατιστικά οι 80 με 90 θα ψηφίσουν πασοκ ή νδ. Πρέπει να ντρέπομαι για τους φίλους μου ή για τον εαυτό μου περισσότερο;

  17. 1 Οκτωβρίου, 2009 στο 6:42 πμ

    Σύντεχνε, ακόμα και στην περίπτωση που έχεις δίκιο (το οποίον είναι πολύ πιθανό), οι επιστήμονες των εργαστηρίων μας έχουν προνοήσει:
    Οι λειτουργικά τοποθετημένες και εργονομικά λειασμένες άκρες των δοντιών της πολυχτένας χρησιμεύει και για να ξύνει τα κεφάλια της -με μια απλή κίνηση- η Λ.Υ.
    Καθότι μπορεί να έχει εννιά κεφάλια (κάποιοι κακοήθεις λένε για επτά, αλλά είναι σαφές ότι θέλουν να υποτιμήσουν το ζωντανό) αλλά δύο μόνο χέρια.
    Έτσι μπορεί χρησιμοποιώντας το ένα μόνο χέρι της (με το άλλο μπορεί να….ψηφίζει ή ό,τι άλλο τέλος πάντων) να ξύνεται σε περίπτωση ταυτόχρονης φαγούρας ή όταν θέλει να κατεβάσει καμιά καλή ιδέα. Χωρίς την πολυχτένα οι εγκέφαλοι δεν συντονίζονται και ο καθένας κάνει του κεφαλιού του. Γι αυτό και μέχρι τώρα δεν έχει προκόψει το είδος !

  18. 18 Δον Κιχώτης
    1 Οκτωβρίου, 2009 στο 8:10 πμ

    Οθτε για το ενα οθτε για το αλλο Κωστα μου να ντρεπεσαιγια την συμμετοχη στου στοβιβλιο των παγκοσμιως σταμπαρισμενων
    Για πολλους φιλους μου αυτος ο χωρις δεν ειναι και τοσο αθωος Επελεξα να απεχω από αυτον τον χωρο κατι δεν μου κολαει

  19. 19 Δον Κιχώτης
    1 Οκτωβρίου, 2009 στο 8:16 πμ

    Και κατι αλλο που μου ειπε μια φιλη εχθες και το βρηκα ορθο
    Αν ειναι ανδρες αληθινοι και κατι εχουν αναμεσα στα σκελια τους ο Γιωργακης και ο Κωστακης θα συγκυβερνησουν για το καλο του τοπου πρεπει ο ενας να συνεργαστει με τον αλλο και οχι ο ενας προεδρος και ο αλλος πρωθυπουργος και η Ντοριτσα αρχηγος οπς η Μπιλντεμπερκ αποαισε για να μην μαλνουν οι μπυληδες και η μπεμπεκες των μαπαμπαδων τους
    Επισης το ξαναλεω θα ωηφιζα υχαριστα προσωπικοτητες οπως ο Γιανναρας ο Γραμματικακης ο Δανεζης και αλλοι στους οποίους διακρινων ακρετο ηθος και οχι στειρα αρχομανια
    Εχθες επαναλαμβανα μεσα στο μυαλομου , την ωρα που ακουγα τον Κωστακη στις ειδησεις οτι ο πολιτικος λογος απεχει από την κοινη λογικη και ολα βασιζονται στην κυριαρχια του παραλογου που μας το παρουσιαζουν ως λογικο. Φτανει μωρε δεν τους αντεχω αλλα θελω και να αντιδρασω φυσικα οχι με τις ιαχες της ανταρσιας ( κομα κι αυτο)

  20. 20 Δον Κιχώτης
    1 Οκτωβρίου, 2009 στο 9:57 πμ

    Τα ανωτερω κειμενα τα εγραψα χωρις τα γυαλια μου
    Που παω ο Καραμητρος νμιζω οτι ειμαι ακομα νεος και κανω μαγκιες
    Αφου τα τελευτεια μου γυαλια ειναι πολυεστιακά καταλαβατε πιστευω οτι ου γαρ ερχεται μονον

  21. 1 Οκτωβρίου, 2009 στο 10:06 πμ

    Δον Κιχώτη
    Μια συγκυβέρνηση είναι πιθανή απο Μάρτη και μετά
    Αλλά… για το καλό του τόπου;
    Σκέψου τώρα που ο ένας έχει αντιπολίτευση τον άλλο και πάλι τα κάνει μπάχαλο και μίζες και ρεμούλες και παροχές στους έχοντες και ξεπουλήματα κλπ, κλπ
    Φαντάσου να συγκυβερνήσουν κιόλας !!!
    Ποιός θα τους ελέγχει; το Λάος ή το ΚΚΕ και ο ΣΥΡΙΖΑ;

  22. 22 ανωνυμος
    1 Οκτωβρίου, 2009 στο 9:41 μμ

    Γιά πες μου βρε Δον Κιχώτη, αν πάει δηλαδή η Κωστάρα μας στη προεδρία
    δεν συγκυβερνούν, ποιός θα ψηφίσει την Κωστάρα πρόεδρο μου λες ε?
    Ο συνασπισμός, το κκε?? Μη τρελλαθούμε κιόλας………. αχ πως τρίβει
    τα χεράκια του ο Καρατζαφέρης με το μπάχαλο που έρχεται στη νέα δημοκρατία……σαν κεράκι θα σβήσει τον πυρσό της νου δου ο Κώστας
    κάνοντας φου με τα ροδοκόκκινα μαγουλάκια του…… φου και θα αρχίσει
    το μπάχαλο.

  23. 23 Δον Κιχώτης
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 8:44 πμ

    Η συγκατοικηση στην εξουσια συνεβη στην Γαλλια που εχει προεδρικη κοινοβουλευτικη δημοκρατια ενω εμεις προεδρευομενη
    Ο ενας προεδρεος διαθετεςι τα απαραιτητα α..α ο αλλος ειναι ευνουχισμενος μιλω για τον δικο μας Εμεις τον προεδρεο για τις παρελασεις τον εχουμε μονο καταλαβατε
    Η θεση ειναι οτι πρεπει για τον Κωστακη θα παιζει Νιντεντο ανενοχλητος και μολις ερχεται η ωρα του φαγητου θα τρεχει σπιτι για τον μουσακα.
    Ο σο για το σουπιοειδες που ακουει στο ονομα Καρατζαφερ θελω να τονισω οτι επιστρατευσε οτι βλημα αχρηστο υπηρχε στην περιοχή μου Κατι ψυχασθενη πλασματα με σοβαρα προβληματα συμπεριφορας και οχι μονο Εμεις γι αυτα τα πλασματα επειδη τα ξερουμε εχουμε ειδικη μεταδχειρηση και φυσικα τα αντιμετωπιζουμε με πολλη επιεικια για λογους ανρθωπιστικους Αυτος τωρα θελει να μας τα βαλει να μας εκπροσωπησουν Ειπαμε ειμαστε ευγενεις και ανρθωπιστες οχι μαλακες και μιλω για την Β περιφερεια της περιοχης μου

  24. 2 Οκτωβρίου, 2009 στο 1:50 μμ

    Δον,
    μου αρέσει ο θετικός τρόπος που αντιμετωπίζεις τα πράγματα. Ισχυρίζεσαι δηλαδή ότι το μόνο κόμμα που έχει οπλοστάσιο ολόκληρο από βλήματα είναι του Καρατζαφέρη.
    Τίγκα στα βλήματα είναι ο τόπος (και το πολιτικό σκηνικό συνακολούθως). Μπορεί να διαφέρουν στο βεληνεκές, πάντως βλήματα τα μεν βλήματα και τα δε. Ακόμα πιο βλήματα εμείς που τα ψηφίζουμε και μάλιστα σε διπλό ρόλο: του βλήματος και του στόχου.

    ΥΓ. Μια λεπτομέρεια που προφανώς δε σου διαφεύγει: η Γαλλία κατοικείται από Γάλλους, κάτι που δεν μπορούμε να ισχυριστούμε για την ψωροκώσταινα.

  25. 25 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 4:13 μμ

    Συμφωνώ Κώστα μου αν δεις τα υπερηχητικά βλήματα της Νέας Δημοκρατίας
    αυτά του Πασόκ και του Καρατζαφέρη συνασπισμένα δεν βγάζουν πρόεδρο
    δημοκρατίας ούτε στην τέταρη ψηφοφορία, γέμισε ο τόπος ξανθιές λαμόγια
    που νομίζουν ότι αγοράζουμε τσόντα dvd από το περίπτερο και ότι κυκλοφορούμε με ρωσσο βουλγάρες.

  26. 26 Δον Κιχώτης
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 5:08 μμ

    Φιλοι μου για πρωτη φορα στη ζωη μου δεν θα ψηφισω κανενα κομμα ουτε αποκομα
    Θα απεχω
    Οταν η δημοκρατια μας θα ειναι αντιπροσωπυετικη και οταν οι μηχανισμοι που ισχυουν σηεμρα καταργηθουν και μπορει ο πολιτης να ρυθμιζει καταστασεις και οχι να του ρυθμιζουν οι Αμερικανοι και να αισθανεται οτι κατι κανει τοτε κι εγω θα ψηφισω ξανα Μεχρι τοτε μπορει και να ψωφησω αλλα θα εχω ησυχη της συνειδηση μου .
    Μαυρο στου Μαυρογυαλουρους Μαυρο δαγκωτο

  27. 27 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 6:39 μμ

    Ο δάσκαλος όμως λέει τιμωριτική ψήφο Δον Κιχωτάκο της οποίας πλέκει
    το εγκώμιο, εσύ Δον Κιχωτάκο θα πράξεις το αντίθετο εε????
    Δεν σου πα να ψηφίσεις τα λαμόγια -πράσινους- πράκτορες οικολόγους. Ψήφα ότι
    θες εκτός των δύο μεγάλων, των κακών αναρχο-κομμουνιστών, των επίδοξων φασιστών, των λαικών γυρολόγων στυλ Καρατζαφέρη.
    Μας απόμειναν τα ψώνια τίμα με την ψήφο σου ένα ψώνιο οικολόγο,
    ουφολόγο, αρχαιοελληνιστή, ελληνορθόδοξο, ψήφισε τέλος πάντων
    διαπλανητικό κόμμα, διατί αυτή η στείρα άρνησις, και τα ψώνια έχουν
    δικαίωμα στην ζωή.

  28. 2 Οκτωβρίου, 2009 στο 6:40 μμ

    Ανώνυμε,
    επιτέλους θα ξαναδιαφωνήσω μαζί σου. Έστω και ρητορικά.
    Κάτω τα χέρια από τις ξανθές.
    Από το να ακούω παπάρες από τον Παπαιωάνου, τον Πρωτόπαπα, τον Μπίστη και δε συμμαζεύεται…καλύτερα να τις ακούω από την Καϊλή. Οι παπάρες μένουν ίδιες, το θέαμα όμως δεν συγκρίνεται !

    Το αυτό ισχύει και με τους μπλε παπαρολόγους σε σχέση με την Ράπτη.

    Ίσως βέβαια με συγκινεί το θέαμα επειδή ενίοτε το παίζω και εικαστικός καλλιτέγνης (που λέει κι ο Σόλο)

  29. 29 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 6:44 μμ

    Η μήπως θα ψηφίσεις στα κρυφά καμιά νου δου, κανά πασσόκκ, και όλα
    αυτά αποτελούν λεονταρισμούς και βριχυθμούς γιά να μας αποκρύψεις
    ότι είσαι μουλωχτή πασσοοκκσου η νεοδημοκράτισσα εε??

  30. 2 Οκτωβρίου, 2009 στο 6:47 μμ

    Κι επίσης, θα συμφωνήσω αμέσως μετά αν και όχι με αφετηρία την ιδέα της τιμωριτικής ψήφου. (πάλι διαφωνώ με τον Γιανναρά).

    Δον, δεν είμαστε υποχρεωμένοι να ψηφίσουμε ένα από τα δύο μεγάλα καρκινώματ …εεε….κόμματα ήθελα να πω.

    Ίσα ίσα που η αποχή προσμετράται τελικά υπέρ του πρώτου, όποιος κι αν είναι αυτός. Δηλαδή προσμετράται υπέρ του δικομματισμού και όσων (κακών) αυτός συνεπάγεται.

    Οχτακόσια κόμματα υπάρχουν, ακόμα κι αν διαλέξεις ένα στην τύχη , με κλειστά μάτια (αφού έχεις πετάξει πρώτα τα ψηφοδέλτια των δύο) είναι καλύτερα από το να μην ψηφίσεις καθόλου. Νομίζω δηλαδή.

  31. 31 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 6:55 μμ

    Το είδα το ψηφοδέλτιο του Πασοκ Θεσσαλονίκης με δύο καραμπινάτες εξαιρέσεις και μία κληρονομικώ δικαίω υποψηφιότητα οι υπόλοιπες είναι
    ανεκτές. Αυτό της νου δου το αφήνω ασχολίαστο ερεθίζομζαι και δεν
    κάνει να πω περισσότερα. Όσο για τις ξανθές, εγώ είμαι φουλ μελαχρινές
    από μαύρη αντίδραση……

  32. 2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:03 μμ

    Δεν μπαίνω στον κόπο να βλέπω τα ψηφοδέλτια.
    Τι πάει να πει ανεκτές;
    Εξήγησέ το μας.
    Πως μπορεί να είναι ανεκτός κάποιος που συμπορεύεται με λαμόγια; Επειδή (απ’ όσο σε έχω καταλάβει) δεν τσιμπάς από σοβαροφανείς, γραβατωμένους και τα ρέστα, δεν μπορώ να καταλάβω πως βρίσκεις κάποιον που πίνει νερό στο όνομα του Γιωργάκη (όλοι τους το κάνουν αυτές τις μέρες) ως ανεκτό.

  33. 2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:06 μμ

    Όσο για τις μελαχρινές…
    δεν κάνω τέτοιου είδους διακρίσεις
    καλές και οι μεν καλές και οι δε

    Με τους ξανθούς, τους μελαχρινούς και του φαλακρούς όμως
    έχω πρόβλημα.

  34. 35 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:16 μμ

    Τι να σου λέω τώρα, σου λέω μαύρη αντίδραση, μαύροι πάνθηρες, νοώθω
    σαν τον Will Downing τέτοια αράπικη βαρβατίλα θα έχω όταν ψηφίσω
    Κυριακλη πρωί και θα μιλάω γιά αγάπη…. looove my loove…

  35. 36 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:28 μμ

    Άμα δεν σου αρέσουν τα βίντεο που βάζω η αν έχεις μία έντονη απέχθεια
    απέναντι σε κορυφές της μαύρης τζαζζ και σόουλ σκηνής πες το μου
    ξεκάθαρα να το κόψω, νομίζω ότι ήδη έχω παρεξηγηθεί

  36. 2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:32 μμ

    Από που βγάζεις το συμπέρασμα ότι δε μου αρέσουν τα βίντεο ρε συ ανώνυμε;

    Τους ξανθούς, μελαχρινούς και φαλακρούς πολιτευτές εννοούσα , όχι τους μουσικούς…

  37. 38 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:44 μμ

    Ξανθοί μελαχρινοί και φαλακροί πολιτευτές πάντα θα υπάρχουν είναι
    αναλώσιμοι………

  38. 2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:47 μμ

    Δεν είναι όμως καταναλώσιμοι, δηλαδή βρώσιμοι
    δηλαδή «δεν τρώγονται με τίποτα» (μόνο στα ψέματα και μεταξύ τους)

  39. 40 ανωνυμος
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 7:57 μμ

    Τι είπε ο δάσκαλος ψήφο τιμωρητική αυτή είναι η ανάλωση, μετά το κόμμα
    τους ανακυκλώνει…… όμως τώρα με το φαλιμέντο που βαράει η ανυπόληπτη
    Βουχάρα και η ανακύκλωση θα είναι δύσκολη …. δεν υπάρχουν πλέον φράγκα και οι ευρωπαίοι εταίροι μας έχουν πλέον στο κλάσιμο είμαστε
    εξαιρετικά γραφική χώρα οι ξανθιές είναι το κερασάκι στην τούρτα.

  40. 41 Δον Κιχώτης
    2 Οκτωβρίου, 2009 στο 8:26 μμ

    Δεν πιστευω σε τιποτα
    Δεν ψηφιζω τιποτα
    Ειμαι ελυθερος
    ( κλεμενο αλλα ορθο)

  41. 42 ανωνυμος
    4 Οκτωβρίου, 2009 στο 2:46 μμ

    Πρόδωσες το δάσκαλο σου Δον Κιχώτη,άλλα μας έλεγες στο μπλογκ του
    δασκάλου κι άλλα μας λες τώρα, έπαιζες δηλαδή διπλό παιγνίδι???
    Και τι ρόλο βαράω εεεγγώω που σαν σκιά σου σε ακολούθησα μέχρι
    εδώ. Ώστε όλα ήταν τίποτα το αίσθημα μας, η προσήλωση στα λόγια
    του δασκάλου κάθε Κυριακή πρωί, ήταν όλα λοιπόν ένα μηδέν, ένα
    ψέμα εεεεε??????

  42. 44 Δον Κιχώτης
    4 Οκτωβρίου, 2009 στο 3:42 μμ

    Ανωνυμε το χιουμορ σου ειναι οτι καλυτερο μπορει να εχει ενας ανρθωπος σημερα.
    περα από αυτο ο δασκαλος σημερα γραφει Η δημοκρατια σε αδιεξιοδο θεσμικο
    Ολο τα αρθρο μας ωθει ακριβως εκει
    Τερμα ο παραλαγισμος της αυταπατης Και επειδη δεν με εκγατελειψε ακομα ο κοινος νους δεν συμμετεχω στην αυτοπαγιδευση μου

  43. 45 Δον Κιχώτης
    5 Οκτωβρίου, 2009 στο 4:22 μμ

    http://musicophilie.blog.free.fr/index.php?
    για να δειτε οτι και αλλου συμβαινουν αυτα που μας ταλιπωρουν
    Δειτε πως αντεδρασε ο πολιτης εγω το βαζω αριστα
    Σκεφτομαι να τον προσλαβω να γραψει τραγουδακια για κατι τραπεζιτες που ενοχλουν τον κοσμακη από τηλεφωνα τρομοκρατωντας τον, ξερουν ποιες τραπεζες ειναι αυτες και σας καλω ολους να αντιδρασετε, οχι επειδη βγηκε ο Γιωργάκης και ειπε οτι θα τους κανει ντα να χαλαρωσετε.


Αφήστε απάντηση στον/στην Δον Κιχώτης Ακύρωση απάντησης


Blog Stats

  • 177.443 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Σεπτεμβρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->