26
Ιολ.
09

Εθνικιστική Κορώνα: ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ !

eggs hellas

38 Responses to “Εθνικιστική Κορώνα: ΤΗΝ ΠΑΤΡΙΔΑ ΚΑΙ ΤΑ ΜΑΤΙΑ ΣΑΣ !”


  1. Ιουλίου 27, 2009 στο 10:45 πμ

    α) Άδικα ψάχνουν οι Τούρκοι για πετρέλαιο στο ελληνικό υπέδαφος.
    Εδώ αποδυκνείεται περίτρανα πως το υπέδαφος έχει σκέτο έλαιο (αγνο παρθένο φαντάζομαι.
    β) Θα την ήθελα λίγο πιο ψημένη την πατριδομελέτα.
    γ) Καλύτερα να σου βγει το μάτι παρά το όνομα.

  2. Ιουλίου 28, 2009 στο 7:27 μμ

    Ψάχνουμε, η ΕΥΠ κι εγώ, να βρούμε ποιος βούτηξε τον κρόκο από την Λεβεντομάνα ! Αν έχεις επιτόπιο ρεπορταζ, ενημέρωσέ μας.

    -Μια καλοψημένη στο 4 παιδί !
    -Εφτασέεεειιιι….

  3. Ιουλίου 29, 2009 στο 4:02 μμ

    Καλησπέρα σας,

    πριν παραγγείλω:
    τα αυγά είναι ντόπια ή εισαγόμενα
    από καμιά γειτονική χώρα ;

  4. Ιουλίου 29, 2009 στο 6:00 μμ

    Καλησπέρα παιδί της ανοιχτής θάλασσας.

    Για να συνεχίσω στο ίδιο ύφος με τον τίτλο…
    …κι από γειτονική χώρα να είναι τι σημασία έχει;
    αφού
    «πάλι με χρόνια με καιρούς
    και πάλι ντόπια θα ‘ ναι !»

    ΥΓ. Καλώς ήρθες απ ‘ τα μέρη μας

  5. Ιουλίου 29, 2009 στο 7:05 μμ

    Ναι, αλλά ως τότε,
    φοβάμαι μήπως είναι πολύ μπαγιάτικα !

    υ.γ.
    καλώς σας βρήκα !

  6. Ιουλίου 30, 2009 στο 9:48 πμ

    Δίκιο έχεις.
    Μέχρι τότε…..
    ………………..
    μπορεί να έχουν καταργηθεί
    κι οι κότες

    (αλλά ως πολιτικοί επιστήμονες πρέπει να βλέπουμε μακριά)

  7. Ιουλίου 30, 2009 στο 10:08 πμ

    ναι πρέπει …
    και με την επερχόμενη πρεσβυωπία,
    το ‘μακριά’ είναι και μονόδρομος

    Ήθελα να πώ,
    (αλλά με τις τσιριμόνιες αποπροσανατολίστηκα)
    ότι πολύ μου αρέσει το συγκεκριμένο πόνημα !
    Δεν είναι πολύ καλοψημένο βέβαια και
    με μπερδεύει και το βυζαντινότροπο της υπογραφής..

    έλεγα λοιπόν, ότι
    έχω ένα ειδικό ενδιαφέρον για τους χάρτες,
    και μου περνάει από το νού
    να τον κλέψω τον συγκεκριμένο,
    για καλό σκοπό πάντοτε και
    με παραπομπή εννοείται.
    Μπορώ ;

  8. Ιουλίου 30, 2009 στο 10:18 πμ

    Μπορείς να παίρνεις από εδώ ό,τι θέλεις.
    Με παραπομπή ή χωρίς, όπως σε βολεύει
    (η δόξα με αφήνει παγερά αδιάφορο)

    Μη σε μπερδεύει η υπογραφή. Είναι για να
    εκνευρίζονται οι οπαδοί του
    «Ελλάς Ελλήνων Χριστιανών»
    όταν εκφράζω τις ….
    τις απόψεις μου τέλος πάντων.

    (Χαίρομαι που σου αρέσει το πόνημα.
    Σ’ ευχαριστώ που μπήκες στον κόπο να μου το γράψεις.
    Το ψήσιμο δεν έχει τελειώσει ακόμα,
    ο καθένας αφήνει το τηγάνι στο μάτι (κι άλλο μάτι)
    όσο θέλει)

  9. Ιουλίου 30, 2009 στο 10:53 πμ

    ευχαριστώ !

    εσένα μπορεί η δόξα να σ’αφήνει αδιάφορο,
    για μένα όμως η κλεψιά είναι αμαρτία !

    τον χάρτη λοιπόν τον ξεχώρισα προς κλοπή,
    για εκπαιδευτική χρήση,
    (έχω και ένα ‘σχολικό’ blog)..

    το τριγύρισα το blog,
    μου άρεσαν πολλά, για το πνεύμα τους και
    την τεχνική τους,
    είναι σπουδαίο να μπορείς να πείς :
    «.. αυτό που βλέπω,
    μου φτάνει και μου περισσεύει,
    με πάει ‘παραπέρα’,
    δεν φαντάστηκα παραπάνω,
    δεν μου λείπει κάτι,
    είναι ‘χορταστικό’..)
    και κάποια για την παλέτα τους..

    αν επιτρέπεις βέβαια !

  10. Ιουλίου 30, 2009 στο 11:09 πμ

    Τόσο καλά λόγια (και μαζεμένα)
    δεν έχω ξαναακούσει.
    Μήπως να
    έριχνες μια προσεκτικότερη ματιά
    μήπως αναιρέσεις μερικά;

    Σ’ αυτήν την εσχατιά της μπλογκόσφαιρας
    επιτρέπονται τα πάντα.
    Αν πας στην στάση «καλλιτεχνούπολη»
    στην πλευρική στήλη θα δεις ότι έχω γράψει κείμενα/σχόλια
    για πάνω από 60-65 εκθέσεις καλλιτεχνών.
    Θα ήταν από άκομψο έως γελοίο να μην
    επιτρέπω σχόλια για τα δικά μου έργα (τα ψηφιακά και τα άλλα).
    Και όχι μόνο σχόλια επαινετικά – όπως τα δικά σου-
    αλλά και επικριτικά. Η ελευθερία της έκφρασης
    είναι από τα λίγα ιερά πράγματα στα οποία υποκλίνομαι.
    Αν κι εδώ δεν υπάρχουν αρνητικά σχόλια…
    αλλά στο Facebook υπάρχουν και τέτοια.

  11. Ιουλίου 30, 2009 στο 11:31 πμ

    για κάποια ‘πονήματα’ μπορούσα να πώ κι άλλα,
    (για υφή, ύλικότητα’, την αίσθηση του απτού, σκιάσεις κλπ)..
    δεν ήθελα να το παραξηλώσω,
    από τώρα τουλάχιστον..

    Έτσι κι αλλιώς,
    κανείς στέκεται σε όσα του αρέσουν,
    στα άλλα,
    συνήθως δεν στέκεται και το μάτι (του/μου)

    στην ‘καλλιτεχνούπολη’ δεν κατάφερα να πάω
    (ίσως επειδή έχω βάλει κάποιο πρόγραμμα που
    κόβει τις διαφημίσεις και τα βίδεα, και
    μαζί και κανένα άτυχο cooky.. θα το ξαναδώ).
    Facebook δεν παίζω, δεν προλαβαίνω..

  12. Ιουλίου 30, 2009 στο 1:25 μμ

    Ρε συ …κατάσκοπος!!!
    Κλέβει χάρτες της πατρίδας με εικόνες του κοτετσιού εξαιρετικής σπουδαιοτητας.
    Υ.Γ. Από τα 3 αυγά τα 2 είναι τουρκίας;

  13. Ιουλίου 30, 2009 στο 1:46 μμ

    #αλέξανδρος ανδρουλάκης,

    κλέβει.. κλέβει.., αλλά χαμηλής ανάλυσης !

    ευτυχώς όμως τα 2 αυτά αυγά
    είναι ασφαλισμένα στην παλιά (προ 1881) Ελλάδα !
    (αν και ο δημιουργός, στη σχετική μου ερώτηση,
    ισχυρίστηκε ότι είναι όλα Τουρκίας και μελλοντικά ντόπια!!)

  14. Ιουλίου 30, 2009 στο 2:24 μμ

    Σύντεχνε μην ανησυχείς.
    Δούλεψε η αντικατασκοπία.
    Οι θέσεις των κρόκων είναι επίτηδες λάθος,
    έτσι όταν ο εχθρός θα επιτεθεί -με μπουκίτσες ψωμιού-
    δεν θα βρει το στόχο.

  15. Ιουλίου 30, 2009 στο 2:26 μμ

    Η ανάλυση είναι όντως χαμηλή
    αλλά που να πάει κι εμένα το μυαλό μου (όσο έχω δηλαδή)
    ότι μπορεί να ήθελε κάποιος τις εικόνες
    (για εκπαιδευτικούς ή κατασκοπευτικούς λόγους)

  16. 16 ανωνυμος
    Αύγουστος 4, 2009 στο 6:56 μμ

    Καλό καλοκαίρι σε όλους ανεξαιρέτως………

  17. 17 ανωνυμος
    Αύγουστος 4, 2009 στο 7:12 μμ

    Φυσικά δεν ξέχασα τον Δον Κιχώτη………

  18. 18 Δον Κιχώτης
    Αύγουστος 5, 2009 στο 8:21 πμ

    Ευχαριστω ανωνυμε για την ωραια μουσικη ιδιατερα το τελαυταιομ αρεσε ειναι χαρουμενο και οταν δουλευεις στην πολη χρειαζεται να ξυπνας με ωραια μελωδια για ν αντεξεις τον ζυγό. Ευομαι και σε σενα να περνας καλά

  19. Αύγουστος 5, 2009 στο 9:39 πμ

    Καλό Καλοκαίρι και σε σένα Ανώνυμε (σ’ ευχαριστούμε και για τις όμορφες μουσικές επιλογές)

    Καλό Καλοκαίρι και σε σένα Δον

    (Καλό υπόλοιπο Καλοκαίρι τουλάχιστον)

    Ετοιμάζομαι για την έκθεση στη Σίφνο κι έχω αρχίσει να αγχώνομαι. Μετά από 350 ημέρες διακοπών…
    …ποιος έχει διάθεση για 15 μέρες δουλειάς;

  20. Αύγουστος 5, 2009 στο 9:48 πμ

    Έκθεση στη Σίφνο !
    τι ωραία !
    για όλους τους άλλους εννοώ !
    σαν διακοπές ακούγεται,
    καλό κουράγιο και όλα καλά εύχομαι !

  21. 21 Δον Κιχώτης
    Αύγουστος 5, 2009 στο 12:45 μμ

    Ευχομαι στον φιλο Κωστα να εχει επιτυχια στην εκθεση του και φυσικα περιμενουμε φωτο με τα εργα στημενα στην εκθεση αυτη
    Λυπομαστε που δεν μπορουμε να παρευρεθουμε ειναι κατι που εγω θα ήθελα πολυ παντως

  22. Αύγουστος 5, 2009 στο 6:13 μμ

    Σας ευχαριστώ και τους δύο πάρα πολύ !

    (υποθέτω ότι σωστά υποθέτω πως το Hypericum Perforatum είναι το άλλο όνομα του L’Enfant de la Haute Mer)

    Οι διακοπές είναι μια λέξη (αλλά κυρίως μια έννοια) που με αφήνει αδιάφορο εδώ και πολλά χρόνια. Προσπαθώ όλο τον χρόνο να κάνω πράγματα που μου αρέσουν έτσι όταν έρχονται οι μέρες των – κατά το κοινώς λεγόμενο- διακοπών δε νιώθω την ανάγκη να διακόψω από κάτι.
    Να διακόψω από κάτι που μου αρέσει για να κάνω άραγε τι;
    Αυτή η στάση μου έχει τα θετικά της έχει και τα αρνητικά της (οφείλω να ομολογήσω). Είναι μια στάση τίμια πάντως (νομίζω τουλάχιστον) απέναντι στον εαυτό μου.

    Δον μου, το ζητούμενο (και από μια έκθεση) είναι η επικοινωνία. Να μη λυπάσαι καθόλου που δεν θα μπορείς να δεις την έκθεση. Η επικοινωνία μας νομίζω είναι σε καλό δρόμο – ηλεκτρονικό προς το παρόν και ίσως μια μέρα τα πούμε κι από κοντά

    Ευχαριστώ και πάλι.

  23. Αύγουστος 5, 2009 στο 7:09 μμ

    με υποθέσεις δεν κάνουμε δουλειά,
    μας χρειάζονται βεβαιότητες !
    🙂

  24. Αύγουστος 5, 2009 στο 7:20 μμ

    Η μόνη μου βεβαιότητα είναι
    ότι μπορώ να κάνω υποθέσεις.

    Υποθέτω όμως ότι δεν μπορώ
    να είμαι βέβαιος ούτε γι αυτό.

    (Πάντως και βεβαιότητες
    έχει το κατάστημα…
    με την κρίση αναγκαστήκαμε
    να βάλουμε και νέα προιόντα
    στα ράφια)

    ΥΓ. Αλλά τι είδους βεβαιότητες μας χρειάζονται;

  25. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:09 μμ

    βεβαιότητες ;
    έχει πάνω από δύο-τρείς το κατάστημα ;
    δεν το πιστεύω !

    δεν μας χρειάζονται βεβαιότητες,
    είδαμε και πάθαμε ν’αρχίσουμε ν’αμφιβάλλουμε ..
    και κάπου εδώ, δυστυχώς,
    εξαντλούνται και οι ικανότητές μου
    να θολώνω τα νερά !
    εντάξει λοιπόν !

  26. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:17 μμ

    Τελικά, τι να υποθέσω ;
    Μας χρειάζονται ή όχι βεβαιότητες ;

    Γιατί να θολώνουμε τα νερά;

    εντάξει λοιπόν ; (υπόσχεση ή παραίτηση;)
    αλλά τι να υπόσχεται και από τι να παραιτείται ;

    (Μια βεβαιότητα έχω, αλλά τη βγάζω σε διάφορα χρώματα
    για να φαίνεται ότι έχω ποικιλία στο μαγαζί)

  27. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:25 μμ

    παραίτηση..

    συνεννοηθήκαμε ..
    εγώ πάλι έχω δύο-τρείς
    σε μονόχρωμο

  28. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:31 μμ

    Δεν είμαι διευθυντής
    για να αποδέχομαι
    ή να απορρίπτω παραιτήσεις.

    Ελπίζω να είναι πρόσκαιρη.

    (Επίσης ελπίζω να μην είπα κάτι που σε πείραξε
    εκείνο το «έκανα ότι δεν το είδα» σχόλιο στο μπλογκ σου
    με μπέρδεψε)

  29. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:39 μμ

    μα… αλλοίμονο !

    ‘έκανα πως δεν το είδα’
    για να μην επιβεβαιώσω την υπόθεση
    και ‘παραιτούμαι’ = ομολογώ
    παραδέχομαι την ταυτοπροσωπία
    🙂

    μην χανόμαστε στα κουρέλια

  30. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:42 μμ

    πήγε η καρδιά μου στη θέση της
    -κι ας λένε πως είμαστε άκαρδοι και σκληροί δήθεν οι άντρες-

  31. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:45 μμ

    επέστρεψε απ’την Κούλουρη ;
    ωραία !

    λυπάμαι
    που τα μπέρδεψα 😦

    μα γίνεται ά-καρδος άνθρωπος ;

  32. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:50 μμ

    Πως δε γίνεται…;
    Άν του βγάλεις την καρδιά; (κυριολεκτικά)

    Βέβαια, απ’ την άλλη, αν του βγάλεις την καρδιά
    -εκτός από χαιρετίσματα στον Πλάτανο-
    δεν είναι παρά ένα κομμάτι κρέας.

    Αλλά δεν είναι και λίγα τα κομμάτια κρέατος
    που κυκλοφορούν ανάμεσά μας.
    Κάποια μάλιστα τα ψηφίζουμε κιόλας ενίοτε.

  33. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:55 μμ

    ‘Αλλά δεν είναι και λίγα τα κομμάτια κρέατος’
    μερικά θεωρούνται και καλά κομάτια
    αλλά… ως εκεί :
    στο ενίοτε διαφωνούμε !

  34. Αύγουστος 5, 2009 στο 8:59 μμ

    Δεν διαφωνούμε στο ενίοτε.
    Κι εγώ διαφωνώ με το προηγούμενο σχόλιό μου.
    Διορθωμένο
    «Κάποια μάλιστα τα ψηφίζουμε.-«

  35. Αύγουστος 5, 2009 στο 9:04 μμ

    όλο και στρώνει το πράγμα

    για να γείρω λίγο το κεφάλι ..
    εντάξει μου φαίνεται

    για να μισοκλείσω και μάτια ..
    τέλειο !

  36. Αύγουστος 5, 2009 στο 9:06 μμ

    Κάπως έτσι θα έγραφαν οι Γιαλαμάς-Πρετεντέρης,
    οι Τσιφόρος-Βασιλειάδης κτλ.

  37. Αύγουστος 5, 2009 στο 9:10 μμ

    τι .. κουρελού έγινε κι αυτό ;

  38. Ιανουαρίου 20, 2011 στο 4:19 μμ

    Κώστα,

    αφού το σκέφτηκα επί ενάμισυ χρόνο,
    το έργο εκλάπη τελικά και
    βρίσκεται εδώ:
    http://walk2geographies.wordpress.com/

    πολύ καλή σου μέρα !


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,886 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

