01
Ιολ.
09

ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΩΟΝ

oon

 

αφιερωμένο στον «ανώνυμο» φίλο

39 Responses to “ΕΓΩ ΕΙΜΙ ΩΟΝ”


  1. 1 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 10:54 πμ

    Πω πω τι Εγώ είναι αυτό…… άραγε ο Θεός ανήκει στην κατηγορία του όντος?????

  2. 2 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 11:03 πμ

    Ακόμα και το ψευδοεπιχείρημα του υπέρτατου όντος δεν ξεφεύγει από
    την οντολογική κατηγορία του Μήτσου του περιπτερά, κι αυτός την ίδια
    πεποίθηση έχει..

  3. 3 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 11:06 πμ

    Κι ο Μήτσος ο περιπτεράς είναι θεός στον κόσμο του..

  4. Ιουλίου 1, 2009 στο 11:09 πμ

    Πάντως τη δική μου θέση την ξέρεις (ή μπορείς να την υποθέσεις):
    ο Θεός δεν ανήκει ούτε στην κατηγορία του όντος μήτε στην κατηγορία του μη όντος. Μάλλον στην κατηγορία του απόντος. Του εκκωφαντικά απόντος.

    Πάντως έχεις δίκιο. Για αβγό έχει υπερβολικό Εγώ.

  5. Ιουλίου 1, 2009 στο 11:13 πμ

    Κι ο Μήτσος, δικαίως μπορεί να αισθάνεται ένας μικρός (έστω) θεός : Αυτός δημιούργησε το περίπτερο (θεός δημιουργός). Έστω κι αν δε δημιούργησε ούτε τα υλικά ούτε τα εμπορεύματά του

  6. Ιουλίου 1, 2009 στο 11:16 πμ

    Ρε παιδιά βαστάω τηγάνι.
    Εχει κανείς φωτιά;

  7. 7 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 11:24 πμ

    Γι αυτό σου λέω βιώνουμε την ακρότητα ως ανθρωπότητα, από την μία
    η εκκωφαντική απουσία του Θεού, από την άλλη η εκκωφαντική παρουσία
    διαφόρων Μήτσων περιπτεράδων που λειτουργούν συμπληρωματικά δημιουργώντας τα υλικά και τα εμπορεύματα….. πολλές φορές
    νοσταλγούμε την εκκωφαντική ησυχία της απουσίας του πρώτου..

  8. Ιουλίου 1, 2009 στο 11:41 πμ

    Μόλις έλαβα το παρακάτω τηλεγραφικό email και το παραθέτω αυτούσιο:

    «Τον κακό σας τον καιρό που θα
    βάλετε στο στόμα σας το όνομά μου
    επί ματαίω.

    Μήτσος»

  9. Ιουλίου 1, 2009 στο 11:45 πμ

    Σύντεχνε,
    δυστυχώς με την απαγόρευση του καπνίσματος
    μαζί με τα τσιγάρα πέταξα και τον αναπτήρα

  10. 10 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 4:58 μμ

    Το Μήτσος είναι ενδεικτικό αποκάτω μπορείς να υπογράψεις με όποιο
    όνομα σου κάνει κέφι

  11. 11 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 5:02 μμ

    Η πρόταση είναι οντολογικώς και πολιτικώς ορθή διότι υπεραμύνεται
    του αυτοπροσδιορισμού του προσώπου, να που η παλαιά διαθήκη
    συναντάται με τα ανθρώπινα δικαιώματα.

  12. 12 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 5:10 μμ

    Να λοιπόν γιατί σεβόμαστε τον Θεό………

  13. 13 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 5:28 μμ

    Δεν τον αγαπάμε όμως……

  14. 14 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 5:32 μμ

    Εμείς αγαπάμε τον δικό μας Θεό, ο Θεός είναι όπως η πορδή όταν είναι
    δικιά μας είναι θεσπέσια, του αλλουνού όμως βρωμάει… απλώς την
    ανεχόμαστε….

  15. 16 ανωνυμος
    Ιουλίου 1, 2009 στο 6:48 μμ

    Και για να είμαστε πολιτικώς ορθοί

  16. 17 Δον Κιχώτης
    Ιουλίου 1, 2009 στο 8:16 μμ

    O ανωνυμος με τα τραγουδια του Πως τωρα από το Θεο το γυρισαμε στο τελευταιο βιντεο κλιπ αγνωσται αι βουλαι του ( ανωνυμου)

  17. Ιουλίου 1, 2009 στο 11:43 μμ

    Nαι η παλαιά διαθήκη συναντάται συχνά με τα ανθρώπινα δικαώματα
    για να τους αλλάξει τα φώτα.
    Μου άρεσε πολύ το παράδειγμα με την πορδή!!!
    Σύντεχνε γιατί πέταξες τα τσιγάρα;
    (στο αβαταρ επιτρέπεται το τσιγάρο; ή θα φάμε πρόστιμο;)

  18. Ιουλίου 2, 2009 στο 7:49 πμ

    Την ώρα που τα ανθρώπινα δικαιώματα είχαν σκύψει (για να δέσουν τα κορδόνια τους; ) η Παλαιά Διαθήκη ήρθε από πίσω τους και είχαν μια … συνεύρεση.

    Δε σέβομαι κανένα θεό. Ούτε αγαπάω. Σέβομαι, ασφαλώς, και αγαπώ αυτούς που πιστεύουν -στον όποιο- θεό, ως συνανθρώπους και την ελευθερία τους να διαχειρίζονται τη ζωή τους όπως γουστάρουν. Ακόμα κι αν επιλέγουν να τη μιζεριάζουν (υπακούοντας στις εντολές των εκπροσώπων του θεού τους) ή να την καταστρέφουν με διάφορες χημικές ή πνευματικές «ουσίες». Ακόμα κι αν εκείνοι δεν σέβονται τις αντίστοιχες δικές μου επιλογές.

    Σύντεχνε,
    στην πρώτη σελίδα πρόσθεσα μπανεράκι (το είχα φτιάξει από μέρες) που επιτρέπει το κάπνισμα εντός του μπλογκ. Το «μαγαζί» παρά το τεράστιο πνευματικό του εύρος δεν υπερβαίνει τα 70 τ.μ οπότε με καλύπτει ο νόμος.

    Θερμή παράκληση:
    Μην φυσάτε τον καπνό σας στην οθόνη, γιατί θολώνει το βλέμμα μου και δεν βλέπω τις αηδίες που γράφω. Ευχαριστώ.

  19. 20 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 7:53 πμ

    Δον Κιχώτη μου σε θεωρώ έξυπνη κοπέλα, δες και τις κοπέλες του βίντεο
    κλιπ πόσο ευτυχισμένες είναι, αυτό είναι ο Θεός ομορφιά, γιατί συνεχώς
    διαμαρτύρεσαι????

  20. 21 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 8:08 πμ

    Αυτό το αγαπώ τους συνανθρώπους μου φίλε Κτκουκ είναι πολύ μεγάλη
    κουβέντα, έχεις κάνει κανένα κρασ τεστ και είσαι τόσο σίγουρος???
    Αυτή η καραμέλα των διαφόρων παπάδων είναι και η καραμέλα του
    πολιτικώς ορθού και των ανθρωπίνων δικαιωμάτων, βλέπεις δεν κάνω
    διακρίσεις στα ιερατεία…….

  21. Ιουλίου 2, 2009 στο 8:27 πμ

    Ανώνυμε, συμφωνώ μαζί σου (θα το κοιτάξω, μην ανησυχείς, ελπίζω ο νευρολόγος μου να μην έχει φύγει διακοπές).
    Όμως για να απαντήσω στο ερώτημά σου θα πρέπει πρώτα να διευκρινίσουμε τι θα πει αγάπη κι αν λέγοντας «αγάπη» πρέπει να εννοούμε πάντα ένα πράγμα ή αν υπάρχουν διάφορα είδη αγάπης και απλά η γλώσσα (όσο πλούσια κι αν είναι) δεν έχει διαφορετικές λέξεις για κάθε είδος ή αν προτιμάς για κάθε διαφορετικής έντασης ή απόχρωσης αγάπη.
    Θέλω να πω ότι ενώ χρησιμοποιούμε την ίδια λέξη (αγάπη) εννοούμε διαφορετικά πράγματα (συναισθήματα) κάθε φορά: Αλλιώς αγαπώ τις κόρες μου, αλλιώς το νόμιμο έτερο ήμισύ μου, αλλιώς το παράνομο, αλλιώς τους γονείς μου, αλλιώς τους φίλους, αλλιώς τους γείτονες ή τους συνανθρώπους. Άλλη έννοια έχει το «αγαπώ τα ζώα» κι άλλη το «αγαπώ τα ρεμπέτικα» κοκ.
    Τι εννοείς λοιπόν αν έχω κάνει κρας τεστ;
    (η απάντηση, έτσι κι αλλιώς, είναι ότι δεν είμαι σίγουρος)

  22. 23 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 8:39 πμ

    Τα διάφορα είδη αγάπης είναι και τα διάφορα είδη προσωπικών θεών
    νομίζω πως το εγώ ειμί ωόν είναι η βολική μας αγάπη, η αυτοικανοποίηση
    μας, αρκεί μα μη σε ενοχλώ και να μην με ενοχλείς .. δε λέει και τίποτα
    παραπάνω… από το πολιτικώς ορθόν εδώ βολευόμαστε όλοι.

  23. 24 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 8:44 πμ

    Το ζητούμενο είναι να βγούμε από το εγώ μας και να αγαπήσουμε τον
    άλλο, πράγμα εξαιρετικά δύσκολο έως ακατόρθωτο για όλους εμάς

  24. 25 Δον Κιχώτης
    Ιουλίου 2, 2009 στο 8:46 πμ

    ime empiros apla Ta gay arsenika pou evalan kapia stigmh tis xazogkomenes na trexoun piso apo to aftokinito den ine egiisi gia tin eftihia tous tiw kleo.

  25. Ιουλίου 2, 2009 στο 8:49 πμ

    Ναι, αλλά ακόμα δεν έχουμε ορίσει την αγάπη.
    Τι πάει να πει να αγαπήσουμε τον άλλο;

  26. 27 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 8:52 πμ

    Τον άλλο όπως είναι φιλαράκο μ όλα τα άλλα είναι υπεκφυγές και
    φτηνές δικαιολογίες……..

  27. Ιουλίου 2, 2009 στο 9:01 πμ

    Δε διαφωνώ. Τον άλλο όπως είναι. Αλλά πες μου πως θα μπορούσα να κάνω το κρας τεστ;

    Ωραία, λέω ότι εγώ (ο Κώστας) αγαπάω εσένα (τον Ανώνυμο) όπως είσαι. Δεν θέλω να σε αλλάξω. Δεν θέλω να αλλάξεις. Αλλά πες μου, τι σημαίνει το «σε αγαπώ» ; Τι πρέπει να κάνω για να δείξω ότι δεν το λέω μόνο αλλά το εννοώ κιόλας;
    Δεν προσπαθώ να υπεκφύγω αλλά να καταλάβω. Ή αν προτιμάς, να ορίσουμε τις έννοιες πάνω στις οποίες συζητάμε για να συζητάμε για τα ίδια πράγματα.

  28. 29 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 9:01 πμ

    Δον Κιχωτάκο παντού βλέπεις γκέι αρσενικά με αυτά τα μυαλά θα μείνεις
    γεροντοκόρη…….

  29. 30 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 9:13 πμ

    Άλλο το δεν θέλω να σε αλλάξω, από το δεν θέλω να αλλάξεις…
    Συχνά οι παρεμβάσεις μας στους άλλους είναι βλακώδεις προβάλουμε
    επάνω τους όλες μας τις ανοησίες.
    Θα σε παραπέμψω στον περί αγάπης λόγο του Παύλου

    Εάν ταις γλώσσαις των ανθρώπων λαλώ και των αγγέλων, αγάπην δε μη έχω, γέγονα χαλκός ηχών ή κύμβαλον αλαλάζον. και εάν έχω προφητείαν και ειδώ τα μυστήρια πάντα και πάσαν την γνώσιν, και εάν έχω πάσαν την πίστιν, ώστε όρη μεθιστάνειν, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ειμι. και εάν ψωμίσω πάντα τα υπάρχοντά μου, και εάν παραδώ το σώμα μου ίνα καυθήσομαι, αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι. Η αγάπη μακροθυμεί, χρηστεύεται, η αγάπη ου ζηλοί, η αγάπη ου περπερεύεται, ου φυσιούται, ουκ ασχημονεί, ου ζητεί τα εαυτής, ου παροξύνεται, ου λογίζεται το κακόν, ου χαίρει επί τη αδικία, συγχαίρει δε τη αληθεία. πάντα στέγει, πάντα πιστεύει, πάντα ελπίζει, πάντα υπομένει. η αγάπη ουδέποτε εκπίπτει. είτε δε προφητείαι, καταργηθήσονται. είτε γλώσσαι παύσονται. είτε γνώσις καταργηθήσεται. εκ μέρους δε γινώσκομεν και εκ μέρους προφητεύομεν. όταν δε έλθη το τέλειον, τότε το εκ μέρους καταργηθήσεται. ότε ήμην νήπιος, ως νήπιος ελάλουν, ως νήπιος εφρόνουν, ως νήπιος ελογιζόμην. ότε δε γέγονα ανήρ, κατήργηκα τα του νηπίου. βλέπομεν γαρ άρτι δι΄εσόπτρου εν αινίγματι, τότε δε πρόσωπον προς πρόσωπον. άρτι γινώσκω εκ μέρους, τότε δε επιγνώσομαι καθώς και επεγνώσθην. νυνί δε μένει πίστις, ελπίς, αγάπη, τα τρία ταύτα. μείζων δε τούτων η αγάπη.

  30. Ιουλίου 2, 2009 στο 9:48 πμ

    Προφανώς συμφωνώ πως είναι άλλο το «δε θέλω να σε αλλάξω» από το «δε θέλω να αλλάξεις». Γι’ αυτό έβαλα και τα δύο.

    Επίσης πολύ συχνά, όντως, προβάλουμε πάνω στους άλλους όλα μας τα απωθημένα, ή άλλες φορές προσπαθούμε να επιβάλλουμε στους άλλους αυτά που εμείς δεν μπορέσαμε ή δεν μπήκαμε στην προσπάθεια να καταφέρουμε (Οι σχέσεις γονιών-παιδιών έχουν συχνά αυτό το χαρακτηριστικό).

    Αν δε σου κάνει κόπο μετάφρασέ μου σε νέα ελληνικά μια φράση και δύο λέξεις από το κείμενο του Παύλου
    1. αγάπην δε μη έχω, ουδέν ωφελούμαι
    2. περπερεύεται
    3. φυσιούται

    Μετά τη μετάφραση, κι εφόσον ενστερνίζεσαι τα λόγια του Παύλου ως ορισμό της αγάπης, θα κάνω το κρας τεστ και θα σου πω αν σε αγαπάω (εσένα, και στο πρόσωπό σου κάθε ανώνυμο – με ονοματεπώνυμο ή χωρίς)

  31. 33 Δον Κιχώτης
    Ιουλίου 2, 2009 στο 1:18 μμ

    Θυμασαι τους Σπανταο Μπαλετ ανωυνμε
    Θυμασαι τους Πετςσοπ μποις
    Θυμασαι τους Κομυναρτς
    Θυμασαι τον Τζωρτζ Μαικλ
    Μια ταελιωτη σειρα από αρσετικα πλαισιωμενα με θηλυκα που δηθεν περιποιοταν και καθστουσαν ευτυχισμενα

  32. 34 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 3:29 μμ

    Αν πρόσεξες καλά Δον Κιχώτη μου το κλιπ των τεν σαρπ το σχολιάζω
    λέγοντας :για να είμαστε πολιτικά ορθοί.
    Τώρα βέβαια λες ο Τζωρτζ Ντιούκ να είναι τίποτα κρυπτογκέι, τι να πει
    τότε και ο μακαρίτης ο Μάρβιν Γκέι

  33. 35 ανωνυμος
    Ιουλίου 2, 2009 στο 3:45 μμ

    Το sexual healing σου το αφιερώνω αλλά δεν το βάζω γιατί θα θεωρηθεί
    ως σεξουαλική παρενόχληση, δεν μπορούμε να ξεφύγουμε βλέπεις
    από το πολιτικώς ορθόν………………

  34. Ιουλίου 3, 2009 στο 12:58 πμ

    Eπειδή τώρα που να ψάχνω το τιούμπ παραθέτω μόνο λιγους στίχους απο το τραγουδάκι του Λουκιανού Κηλαηδόνη που λέει το Μανωλάκι ο Μητσιάς και που – αν δεν κάνω λάθος – το ποίημα είναι του Νικόλα του Γκάτσου.
    «ΟΣΟ ΑΓΑΠΙΩΜΑΣΤΕ ΤΑ ΔΥΟ ΝΑ ΜΟΥ Κ(ε)ΡΑΤΑΣ ΤΟ ΧΕΡΙ
    ΕΙΝΑΙ ΠΟΛΛΕΣ ΟΙ ΣΥΜΦΟΡΕΣ ΠΟΥ Ο ΧΩΡΙΣΜΟΣ ΘΑ ΦΕΡΕΙ»
    κλπ.
    Αγαπητε σύντεχνε στα πολλά περι αγάπης παραδείγματα που παραθέτεις στο υπ. αριθμ. τάδε σχόλιο σου απάντηση προς ανωνύμω επιστολή κτκουκ το ανάγνωσμα (αλλοιώς αγαπάμε τα παιδιά μας , αλλοιώς τη νόμιμη σύζυγό μας κλπ) δεν αναφέρεις καθόλου τους μπλογκερ.
    Εμένα δηλαδη ρε μπαγάσα δε μ΄αγαπάς καθόλου; Τζάμπα σου γράφω τόσους μήνες στο μπλογκ; (μου γράφεις κι εσύ δε λέω!)
    Θα μπορούσες να με βάλεις κι εμένα ως παράδειγμα
    Θα μπορούσες να πεις πχ » αλλοιώς αγαπάω τη νόμιμη σύζυγό μου, αλλοιώς τον ΣωλοΜάντζαρο, κλπ»
    Άσε που μου χάλασες την επόμενη ανάρτηση που ετοίμαζα και που θα έλεγα πως το μπλογκ μου είναι κάτω των 70 τετραγωνικών και επιτρέπεται το κάπνισμα.
    Τώρα με βάζεις να ψάχνω πάλι.
    Έτσι είναι ρε η αγάπη;
    Να το κρας τεστ. Το πέρασες εν αγνοία σου και κόπηκες.
    «Θε μου τη δεύτερη φορά που θα’ ρθω για να ζήσω
    όσο τα μπλογκ κι αν λαχταρώ δεν θα ξαναγαπήσω»

  35. Ιουλίου 3, 2009 στο 6:34 πμ

    Σύντεχνε,
    απαντώ με στίχους από τραγούδι του Χιώτη (μου διαφεύγει ο στιχουργός)

    «Αυτό δεν είναι έρωτας
    αυτό δεν είναι αγάπη
    αυτό είναι μαρτύριο
    μαζί σου που ‘χω πάθει»

    ΥΓ. Μήπως πρέπει να αλλάξω το layout του blog; μήπως να το κάνω ροζ με φούξια γράμματα;
    ΥΓ2. Και πάνω που νόμιζα ότι είχα βρει οριστικά τον…προσανατολισμό μου…γαμώτι…

  36. Ιουλίου 4, 2009 στο 1:20 πμ

    Η ζωή είναι ωραία γιατί έχει εκπλήξεις
    (για τον ίδιο λόγο είναι και χάλια)


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,039 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουλίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιον.   Αυγ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

