26
Ιον.
09

ΓΚΟΛΓΟΘΑΣ

golgothas 01

Advertisements

23 Responses to “ΓΚΟΛΓΟΘΑΣ”


  1. 1 Δον Κιχώτης
    Ιουνίου 26, 2009 στο 2:06 μμ

    Αγριοι συμβολισμοι που μου διαφευγουν. εχω κοψει και την ποδοσφαιρολογια γιατι την ταυτιζω πλεον με την αιωνια μαλακια ( αν και ο αυνανισμος ειναι φυσιολογικο φαινομενο δεν παυει ομως να ειναι μια λυση αναγκης και οχι σταση ….ζωης)
    Ο Αμλετικος τροπος προσεγγισης μ αρεσει.

  2. 2 ανωνυμος
    Ιουνίου 26, 2009 στο 2:57 μμ

    Ακόμα δύο εκδοχές της ίδιας θεματολογίας, γκολφοθάς, καθώς και το αγροτικό δράμα Γκολφωθάς…..

  3. 3 ανωνυμος
    Ιουνίου 26, 2009 στο 3:15 μμ

    Που τον είδες τον αμλετικό τρόπο προσέγγισης Δον Κιχώτη μου?????
    Κρατάει το κρανίο στα χέρια ο τερματοφύλακας και αναρωτιέται to be
    or not to be???????

  4. 4 ανωνυμος
    Ιουνίου 26, 2009 στο 3:17 μμ

    Γολγοθάς = κρανίου τόπος Δον Κιχωτάκο μου……..

  5. 5 ανωνυμος
    Ιουνίου 26, 2009 στο 3:22 μμ

    Το κρανίο γκολ, γκολγοθάς

  6. 6 ανωνυμος
    Ιουνίου 26, 2009 στο 3:49 μμ

    Τι δουλειά έχει ο Σ(έ)ξπηρ με τα διάφορα θρησκευτικά φαινόμενα??????

  7. 7 ανωνυμος
    Ιουνίου 26, 2009 στο 4:02 μμ

    Και στηρίζω την παραπάνω θέση με τον στίχο του ποιητή .

  8. 8 ανωνυμος
    Ιουνίου 26, 2009 στο 4:04 μμ

    Όλο το έθνος προσκυνά σώβρακα και φανέλες.

  9. Ιουνίου 26, 2009 στο 7:18 μμ

    Όπως έχουμε αναπτύξει με τον σύντεχνο Αλέξανδρο Ανδρουλάκη στο πεντάτομο δοκίμιο «Αισθητικές αναισθησίες: ο καλλιτέχνης και το έργο του», είναι καλύτερα ο δημιουργός να μην παρεμβαίνει ερμηνευτικά στην κουβέντα γύρω από το δημιούργημά του. Συνεπώς θα πρέπει να μην αναμειχθώ στην κουβέντα Δον-Ανώνυμου.

    to goal or not to goal?

    Ανώνυμε η εκδοχή του Γκολφωθά μου ανεβάζει τον δημιουργικό πυρετό∙ κάτι που είναι καλό για μένα και κακό για την Τέχνη.

  10. 10 Δον Κιχώτης
    Ιουνίου 26, 2009 στο 8:25 μμ

    και εγω δεν πολυκαταλαβα οσα λεει ο ανωνυμος.

  11. 11 ανωνυμος
    Ιουνίου 27, 2009 στο 11:37 πμ

    Δεν μπορώ να το πιστέψω Δον Κιχώτη μου, εσύ που συνδιαλεγόσουν και
    ανάλυες την ηρακλείτεια σκέψη, ενός μεγάλου στοχαστή της εποχής μας
    του «κανένα» στο μπλογκ του Γιανναρά, δεν μπορείς να κατανοήσεις την
    παιδαριώδη σκέψη ενός ανωνυμου?????

  12. 12 Δον Κιχώτης
    Ιουνίου 27, 2009 στο 1:39 μμ

    Γεραματα ανωνυμε ου γαρ ερχεται μονον.

  13. Ιουνίου 27, 2009 στο 8:47 μμ

    Προφανώς έχει μπει γκολ την ώρα που ο τερματοφύλακας πιάστηκε στον ύπνο καθότι – ως καλός κηπουρός – μάζευε τα ραδικάκια που είχαν φυτρώσει στο γκαζόν.
    Οι τρεις θεατές στο πέταλο δεν φαίνεται να πανηγυρίζουν, οπότε μάλλον ανήκουν στην ομάδα του τερματοφύλακα – κηπουρού
    Δεν γνωρίζουμε όμως το τελικό σκορ.
    Θα μπορούσαμε να το εικάζουμε αν ξέραμε τον διαιτητή
    Όπως όμως αναφέρουμε στο προαναφερθέν πεντάτομο δοκίμιο – που σύντομα θα κυκλοφορήσει σε συνέχειες στον ΕΤ –
    η τέχνη πρέπει πάντα ν΄αφήνει ανοιχτά ερωτήματα

  14. 14 ανωνυμος
    Ιουνίου 28, 2009 στο 10:50 πμ

    Αγαπητέ Αλέξανδρε,κατά τα λεγόμενα του δημιουργού Κτκουκ η εκδοχή
    του αγροτικού δράματος είναι η πλέον συναρπαστική για τον δημιουργικό
    οίστρο και για την πρωτοτυπία του καλλιτεχνικού εγχειρήματος.
    Υπό αυτή την έννοια η σχέση ανωνυμου – Δον Κιχώτη είναι μία πρόκληση
    για σουτ και γκολ, αφού εμπεριέχει τις προδιαγραφές ενός σπανίου
    αγροτικού ερωτικού,δράματος που υπερβαίνει αναμφίβολα τις στερεότυπες
    εικαστικές αντιλήψεις που αφορούν και αναμασούν με ανιαρό τρόπο την
    χιλιοειπωμένη ελληνική ύπαιθρο και επαρχία ( Γκόλφω, Αστέρω).

  15. 15 ανωνυμος
    Ιουνίου 28, 2009 στο 10:58 πμ

    Να και μία πρόταση: Δονγοθάς

  16. Ιουνίου 28, 2009 στο 1:01 μμ

    #ανώνυμε
    πράγματι ο κτκουκ έχει μια έφεση στα αγροτικά δράματα.
    Δες πχ εδώ ένα δράμα που μας παρουσίασε απο μια εποχή που ο Καραϊσκάκης στρατοπέδευε στους αγρούς του Φαλήρου

  17. 18 ανωνυμος
    Ιουνίου 28, 2009 στο 1:12 μμ

    Αλέξανδρε το λινκ που δίνεις δεν μου βγάζει χεράκι και δεν μπορώ να το
    ανοίξω.

  18. Ιουνίου 28, 2009 στο 1:24 μμ

    Έτσι είναι η βαριά Τέχνη. Δυσκολονόητη κι επιδεχόμενη ποικίλες ερμηνείες, ατέρμονες συζητήσεις και απρόβλεπτες προεκτάσεις – από την Κίνα μέχρι το επέκεινα. (όποιος κουνήσει το κεφάλι με συγκατάβαση κάηκε…)

    Το πρόβλημα με το λινκ (στο σχόλιο του Αλέξανδρου) επιδιορθώθηκε.

    Σύντεχνε αν κι έκανα προσπάθειες στο photoshop να αλλάξω τα χαρακτηριστικά του κηπουρού…εσύ τον αναγνώρισες. Είναι βλέπεις το ένστικτο και το βλέμμα του φιλοσόφου/ εικαστικού/ρακοσυλλέκτη/ρακοπότη/ποιητή το οποίο θα κουβαλάς στην πλάτη σου (καλά, και στο μυαλό σου) για πάντα

  19. Ιουνίου 28, 2009 στο 1:25 μμ

    …επίσης, γειά σου ανώνυμε με τα κλαρίνα σου !

  20. 21 Δον Κιχώτης
    Ιουνίου 28, 2009 στο 7:19 μμ

    Tωρα γυρισα από τις εξοχες ημουν με φιλους περασα τελεια Η ελλαδα ειναι ομορφη παιδια μεσα στη μιζερια της. Εχασα διαλογο τρομερο και φοβερο. Να ζησειε ανωνυμε με τα ωραια σου.

  21. Ιουνίου 29, 2009 στο 12:30 πμ

    Το λινκ επιδιορθώθηκε
    η βαριά τέγνη καλά κρατεί
    (και θέλει βαριούς τόμους με βαριές φιλοσοφίες για να την κρατήσουν να μην πέσει)
    ο κηπουρός κι αυτός καλά κρατεί
    το βλέμμα του φιλόσοφου – εικαστικού κλπ, επίσης καλά κρατεί διότι στηρίζεται σε καλό οφθαλμίατρο και καλό οπτικό,
    αλλά αυτά τα περι ρακο- πρώτα συνθετικά δεν τα εννοώ.
    Εγώ ρακέτες παίζω.
    (κι άμα κερδίσω υψώνω και κανα μπιροδρέπανο)

  22. Ιουνίου 29, 2009 στο 8:50 πμ

    Η επανάσταση -τώρα- και στην παραλία !!! Έτσι είναι οι γνήσιοι επαναστάτες: υψώνουν το λάβαρο και στις διακοπές !

    ΥΓ. Και βέβαια έτσι εξηγείται και το γραμμωμένο χαλκο-μπρούτζινο κορμί (πόλος έλξης για τη στρατολόγηση συντροφισσών)


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Blog Stats

  • 164,014 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

Αρέσει σε %d bloggers: