06
Ιον.
09

Ο μπουμπούκος (και τρεις φίλοι του)

bubukos

4 Responses to “Ο μπουμπούκος (και τρεις φίλοι του)”


  1. 1 Δον Κιχώτης
    Ιουνίου 6, 2009 στο 11:05 μμ

    Θαυμασιο Κωστα μου θαυμασιο.
    Εγω παλι τελειωσα το βιβλιο της Ζωρζη Σαρη Μια φορα κι εναν καιρο .και μ επιασαν τα κλαματα.
    Θυμηθηκα οτι καποιοι εχασαν τη ζωη τους για να διωξουν τους Γερμανους και ειναι σημερα ολοι εδω και οχι μονοι αυτοι Εκεινο ομως που δεν ξεχνω και το κρατω μεσα μου ειναι οτι με καθε εχθρο ειτε αριστερο ειτε φασιτα βρισκονταν παντα συμπατριωτες μας για να συνεργαστουν μα το αζημιωτο βεβαια
    Αυτος ο Μπουμπουκος μ εκανε να λυπηθω πραγματικα Ειναι κριμα ενας ανρθωπος με τοσο καλη γνωση της Ελληνικης ναναι τοσο ολοκληρωτικος και αντιπαθης . Βρες μου τον αντιποδα του στην ευρυτερη Αριστερά;

  2. Ιουνίου 7, 2009 στο 8:58 πμ

    Δον μου,
    αυτό που έχω διαπιστώσει αρκετές φορές στη ζωή μου είναι ότι η πολύ καλή γνώση ενός ή περισσοτέρων γνωστικών τομέων δεν σε κάνει αυτόματα και καλύτερο άνθρωπο. Θα μου πεις τι είναι ο καλύτερος άνθρωπος; Αυτή είναι μια μεγάλη κουβέντα που επιδέχεται αμέτρητες απαντήσεις. Όμως για να μπορούμε να κουβεντιάζουμε και να συνεννοούμαστε δεχόμαστε π.χ ότι έναν ρατσιστή δεν τον θεωρούμε καλό άνθρωπο. Βέβαια, το γιατί κάποιος γίνεται ρατσιστής είναι επίσης μεγάλη κουβέντα και μάλλον (αν όχι προφανώς) έχει να κάνει με κοινωνιολογικούς λόγους (περιβάλλον, οικογένεια κτλ.). Το ότι κάποιος μιλάει αυτό που λέμε «πολύ καλά ελληνικά» μάλλον δεν σημαίνει από μόνο του και τόσα πολλά πράγματα όσα η οι ελληναράδες θέλουν να μας πείσουν ότι σημαίνει.

    Δεν βρίσκω αντίποδα στην ευρύτερη αριστερά, ίσως γιατί δεν ψάχνω. Αλλά, για να είμαι ειλικρινής, δεν έχω ανάγκη να τοποθετήσω τον εαυτό μου σε κάποιο κέντρο που να το ορίζουν (εν απουσία μου) δύο αντιδιαμετρικά σημεία (άκρα αριστερά – άκρα δεξιά). Ούτε και νιώθω την ανάγκη να αυτοπροσδιοριστώ ως αριστερός, κετρώος ή δεξιός. Υπερασπίζομαι την ανεξαρτησία του (όποιου) πνεύματός μου, την ελευθερία μου να σκέφτομαι και να πράττω (έως εκεί που μου κόβει) και την «πίστη» μου στην λογική (ακόμα -και κυρίως- κι όταν κάνω παράλογα πράγματα).

  3. Ιουνίου 8, 2009 στο 8:01 πμ

    Άλλο ένα ενδιαφέρον λινκ από τον Δον.
    Υποβλητικές εικόνες εκκωφαντικής σιωπής.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,043 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιουνίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μάι.   Ιολ. »
1234567
891011121314
15161718192021
22232425262728
2930  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

