17
Μάι.
09

Κόκκινο Ερωτικό

kokkino erotiko

19 Responses to “Κόκκινο Ερωτικό”


  1. 1 Δον Κιχώτης
    Μαΐου 17, 2009 στο 2:06 μμ

    Κοκκινο λαβας θυμωμένης
    στα σωθικα της γης της πυρωμένης
    κοκκινο σαν αιμα της πληγης
    καρδιας αθωα ερωτικης
    κοκκινο σημαιας επαναστατικής
    αγωνων αχτιδας ιδεατης
    κοκκινο στης ανοιξης λιβαδι
    σε χειλια αγαπης το σημαδι

  2. Μαΐου 18, 2009 στο 10:24 πμ

    Δον,
    έχω βρει (μου έχεις βρει εσύ δηλαδή) τι θα κάνω στις ώρες της καλοκαιρινής ραστώνης. Θα «χαζεύω» τις άπειρες σελίδες των λινκ που μου έχεις στείλει. Κλεφτές ματιές ήδη ρίχνω και η galleria marchiaro έχει πολύ πράγμα για ψάξιμο.

    Και πάλι σ’ ευχαριστώ.

  3. 5 Δον Κιχώτης
    Μαΐου 18, 2009 στο 11:00 πμ

    Aτελειωτα τα λινκ
    Κι εγω χαζευω. Τωρα με την κριση ολοι θα κανουμε το ιδιο και δεν θα ξοδευουμε από εδω και από εκει.
    Σημερα κουσα μια νοικοκυρα που ειπε Αγορασα 7 Ευρω φασουλακια το κιλο εννοειται και το σκεφτηκα οτι δεν κανων αλλα εξοδα δεν παω για καφεδες και ετσι δικαιολογουμαι

  4. Μαΐου 18, 2009 στο 12:10 μμ

    Δον,
    Πως τα κατάφερες από το κόκκινο ερωτικό (σήμα) να φτάσεις στα πράσινα (ερωτικά; ) φασολάκια ούτε που το κατάλαβα…

  5. 7 Δον Κιχώτης
    Μαΐου 18, 2009 στο 12:42 μμ

    ειμαι συνεπης Κωστα
    καθοσον οι τιμες ειναι απαγορευτικες
    Το σημα ισχυει κανονικα
    αν θελεις το κανω και σ εμμετρο
    Κοκκινο στις τιμες
    σε απολαυσεις καθημερινες

  6. Μαΐου 19, 2009 στο 1:00 πμ

    Σα να λέμε
    «Ωχ! μας πιάσανε»

    Υ.Γ. Το προηγούμενο μύνημα μου κόπηκε στη μέση , γι΄αυτό και το Σ ξεκρέμαστο!

  7. Μαΐου 19, 2009 στο 9:07 πμ

    Μου την τσακίσατε την ερωτική διάθεση.
    Αλλά τέτοιος που είμαι…καλά μου κάνατε.
    ((&^%%$%@%@&*(*%#@@)

  8. Μαΐου 19, 2009 στο 10:12 πμ

    Kαλά σου κάναμε!!!
    Βλέπω εγώ τα σχόλιά σου αλλού, που είσαι έτοιμος να δώσεις γη και ύδωρ για λίγο …βόλεμα.
    Καλά σου κάναμε.

  9. Μαΐου 19, 2009 στο 11:41 πμ

    Μωρέ καλά κάνω εγώ και δεν μπλέκομαι ανάμεσα στα (πρώην) ζευγάρια…

  10. 13 Δον Κιχώτης
    Μαΐου 19, 2009 στο 1:45 μμ

    ενας μάγος κηπουρος
    σε κηπους μυστικους

    την ανοιξη ψαχνεις
    ξαπλωμενος στο γρασιδι

    λουλουδια τριγυριζεις
    σαν μελλισας παιχνιδι

    δεν το νιωθεις
    πως αν απλωσεις
    το μικρο σου χερι

    στο Διαολο θα σε στειλει
    το μικρο σου αγερι;

    και τοτε μονος, θεια χαρα,
    θα γευτεις της ανοιξης καθ’ ευωδια

    Αυτο για τον Κωστα και την ερωτικη του διαθεση.
    Γιατι νομιζω ότι μονο εγω είμαι πιστος στη Δεσποινα των Λογισμών μου;

  11. 14 Δον Κιχώτης
    Μαΐου 19, 2009 στο 1:54 μμ

    ενας μάγος κηπουρος
    σε κηπους μυστικους

    την ανοιξη ψαχνεις
    ξαπλωμενος στο γρασιδι

    λουλουδια τριγυριζεις
    σαν μελλισας παιχνιδι

    δεν το νιωθεις
    πως αν απλωσεις
    το μικρο σου χερι

    στο Διαολο θα σε στειλει
    το πιστό σου αγερι;

    και τοτε μονος, θεια χαρα,
    θα γευτεις της ανοιξης καθ’ ευωδια

    Νομιζω ειναι καλυτερα ετσι

  12. Μαΐου 19, 2009 στο 2:11 μμ

    Μα κι εγώ μπορώ να είμαι πιστός στη Δέσποινα των Λογισμών μου φτάνει να μην ταυτίζεται με την Οικοδέσποινα του Οίκου μου.

    Επίσης είμαι πιστός στην Δέσποινα των Λογιστών μου, μπας και μου γλιτώσει κανέναν φόρο.

  13. Μαΐου 21, 2009 στο 12:14 πμ

    Άμα θες να γλιτώσεις κανένα φόρο θα πρέπει να είσαι πιστός στη Δεσποινα τη λογίστρια!

    Χρόνια πολλά απο τώρα.

  14. Μαΐου 21, 2009 στο 7:34 πμ

    Πάνω-κάτω το ίδιο λέμε (περί των λογιστικών). Βέβαια αν είναι να γλιτώσω φόρους μπορώ να είμαι πιστός και στον Μπάμπη τον λογιστή (οποία έκπτωσις αξιών !!! )

    Ευχαριστώ πολύ σύντεχνε.

  15. 18 φαίδρα φις
    Μαΐου 21, 2009 στο 11:05 πμ

    Χρόνια πολλά!

    δεν ανησυχώ
    στο κόκκινο υγειαίνουν όλα!

    ψυχή πάθος λάθος μυαλό έρωτας
    αγάπη

    σας φιλώ
    με χίλια

    με την αγάπη μου
    κι αυτή κοκκινίζει

  16. Μαΐου 21, 2009 στο 11:51 πμ

    Στην υγειά μας τότε…

    Όταν κοκκινίζει η αγάπη σας θα πρέπει να γίνεστε ακόμη ομορφότερη…

    Χίλια χείλια (δηλαδή πεντακόσια φιλάκια)

    ΥΓ. Όπως καταλαβαίνετε τα χίλια χείλια μπορεί να είναι και 250 φιλιά, αλλά αυτά είναι της αρμοδιότητος του ΣΜ.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 163,218 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Μαΐου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Απρ.   Ιον. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
25262728293031

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

