25
Απρ.
09

Ένα επιπλέον LiNK κι ένα σχόλιο

Ένα ενδιαφέρον link που βρήκα σερφάροντας στην Μπλογκοσλοβακία είναι το εξής :Greek Contemporary Artists.

Είναι ένα blog  που απλά ‘συγκεντρώνει’ νέους Έλληνες Καλλιτέχνες -γεννημένους μετά το 1960- και στην αρχική σελίδα του έχει την εξής πρόσκληση:

Εαν ειστε εικαστικοι καλλιτεχνες και γεννημενοι μετα το 1960 στειλτε μας μια φωτογραφια απο καποιο εργο σας (σε μορφη .jpg) μαζι με ενα μικρο βιογραφικο για να ΣΥΜΠΕΡΙΛΗΦΘΕΙΤΕ και σεις στην λιστα των Ελληνων Καλλιτεχνων. Συμμετοχη ελευθερη (μονο αποφοιτοι σχολων καλων τεχνων). EMAIL: gr.artists@gmail.com

 

Διότι είπαμε: η Τέχνη…Τέχνη αλλά κι η συντεχνία…συντεχνία. Καθόσον «που πας βρε κακομοίρη με τα πινέλα και τις μπογιές σου άπαξ και δεν έχεις αποφοιτήσει από τη Σχολή Καλών Τεχνών;».

 

Πλην όμως επειδή είμεθα υπεράνω , καίτοι ακατάρτιστοι (να μην πω άσχετοι), ετοποθετήσαμεν το συγκεκριμένο link εις την πλευρική στήλην του παρόντος μπλογκακίου (στάση Ζωγράφου) δια πάντα ενδιαφερόμενο.

 

Κατά τ’ άλλα…καλά.

Advertisements

10 Responses to “Ένα επιπλέον LiNK κι ένα σχόλιο”


  1. Απρίλιος 26, 2009 στο 12:32 πμ

    Αφού είναι έλληνες γιατί είναι greek;
    Έχει το ελληνικό αναλφάβητο τα γγράμματα x, w, v, j κλπ;
    Έχουν φακέλους με τους αποφοίτους του 81 και μετά; Που θα ξέρουν δηλ. αν εγώ δεν έχω τελειώσει τη σχολή;
    Και -όπως σωστά επισημαίνεις – τους ενδιαφέρει η τέχνη ή η συν-τεχνία;
    Έχει βέβαια να δεις ενδιαφέροντα πράγματα αλλά το σκεπτικό της κίνησης μου φαίνεται αντι-art (που λεν και στο χωριό μου)

  2. Απρίλιος 26, 2009 στο 8:58 πμ

    Ένα-ένα τα ερωτήματα γιατί ο τηλεοπτικός χρόνος είναι πανάκριβος και αν μιλάμε όλοι μαζί δε θα καταλαβαίνουν οι τηλεθεατές τίποτα:

    «Αφού είναι έλληνες γιατί είναι greek;»

    Διότι εκτός από τον Ρουβά, τον Σόμερ και την Βίση, υπάρχουν κι άλλοι καλλιτέχνες που θέλουν να κάνουν καριέρα στο εξωτερικό. Είναι κι η παγκοσμιοποίηση, είναι και που οι βάρβαροι δεν ξέρουν ελληνικά…Είναι πολλοί οι λόγοι.

    «Έχει το ελληνικό αναλφάβητο τα γγράμματα x, w, v, j κλπ;»

    Βεβαίως και έχει. Κατ’ αρχήν το λατινικό αλφάβητο προέρχεται από το Χαλκιδαϊκό αρχαιοελληνικό. Έπειτα κάθε φορά που ο Σωκράτης αποστόμωνε τους συνομιλητές του, ο Αλκιβιάδης αναφωνούσε «wow !»

    «Έχουν φακέλους με τους αποφοίτους του 81 και μετά; Που θα ξέρουν δηλ. αν εγώ δεν έχω τελειώσει τη σχολή;»

    Κατ’ αρχήν μπορώ να τους το πω εγώ, που είναι γνωστό τι καρφί είμαι. Έπειτα μην υποτιμάς τη δύναμη των συντεχνιών. Όλα τα ξέρουν αυτοί…

    «Και -όπως σωστά επισημαίνεις – τους ενδιαφέρει η τέχνη ή η συν-τεχνία;»

    Ούτε το ένα, ούτε το άλλο. Συνήθως αυτό που τους ενδιαφέρει είναι μπας και τους κάτσει καμιά έκθεση σε γνωστή γκαλερί, να καλέσουν συγγενείς, φίλους και όλη τη γειτονιά για να δουν πόσο σημαντικοί είναι και να σκάσουν απ’ το κακό τους. Να πάει κι η μαμά στο κομμωτήριο, να βάλει κι ο μπαμπάς το καλό το κοστούμι (με το γιλέκο) και να καμαρώνουν. (Είχα πρόσφατα μια εμπειρία, με φοιτητές της Σχολής και απόφοιτους, που κάποια στιγμή πρέπει να την μοιραστώ…)

    Κι ένα σχόλιο επί του σχολίου:

    «Έχει βέβαια να δεις ενδιαφέροντα πράγματα αλλά το σκεπτικό της κίνησης μου φαίνεται αντι-art (που λεν και στο χωριό μου)»

    Όλοι οι σημαντικοί δυτικοευρωπαίοι μαζευτήκατε στο Ρέθυμνο. Κάτι ο Λευτέρης από το Παρίσι, κάτι εσύ απ΄ την Οξφόρδη…

  3. Απρίλιος 27, 2009 στο 11:36 μμ

    Μιας και περι «λινκ» ο λόγος
    τι ένα τι δύο επιπλέον
    Αφού διαβάσεις πρώτα αυτό
    http://www.tovima.gr/default.asp?pid=2&artid=265300&ct=34&dt=26/04/2009
    (αν δεν το έχεις ήδη δει)
    πήγαινε μετά κι εκεί που λέει
    http://www.saatchi-gallery.co.uk/yourgallery/
    Είναι κάτι αντίστοιχο με το θέμα τους ποστ σου (άλλων διαστάσεων φυσικά και δεν μπαίνει και θέμα απο που είσαι τι σχολή έχεις τελειώσει κλπ)
    Λες να είναι αυτό το μέλλον μας.

  4. 4 AERIKO
    Απρίλιος 28, 2009 στο 1:29 πμ

    Δηλαδή οι γεννηθέντες πριν το 1960 δεν είναι νέοι; Νέο σωτήριον έτος προέκυψε..Ένα όμορφο Ξημέρωμα εύχομαι.Φιλί στη Φεγγαρονεραιδένια σου.
    Αυτή είναι το αληθινό έργο τέχνης παρόντος και μέλλοντος.! 🙂

  5. Απρίλιος 28, 2009 στο 8:30 πμ

    Σύντεχνε,

    γράφει ο Ζενάκος:

    «…δεν υπάρχει τίποτε εγγενώς στη δυνατότητα διακίνησης των έργων τέχνης που να μεταβάλλει ποιοτικά τη δημιουργική διαδικασία, πέραν της αυτονόητης οικονομικής διευκόλυνσης.»

    και κατά τη γνώμη μου γράφει μια μεγάλη ανοησία. Εκτός αν καμώνεται πως δεν ξέρει ότι οι γκαλερίστες «ωθούν» τα πράγματα προς εμπορικές κατευθύνσεις. Και, από η σκοπιά τους (τη σκοπιά του έμπορου) καλά κάνουν. Αν δεν κάνεις εμπορικά έργα μετά από μία ή δύο εκθέσεις η γκαλερί θα διακόψει τη συνεργασία της μαζί σου, καθόσον τα νοίκια τρέχουν, τα φώτα, τα νερά, τα τηλέφωνα και οι κουρτίνες θέλουν άλλαγμα. Βέβαια υπάρχει και μια λεπτομέρεια. Αν εσύ (ως καλλιτέχνης) έχεις έναν κύκλο αγοραστών, οι οποίοι θα έρχονται στις εκθέσεις σου και θα τις «σηκώνουν», τότε ο γκαλερίστας σε αφήνει να κάνεις ό,τι γουστάρεις – η δουλειά να γίνεται. Σ’ αυτήν την περίπτωση όμως αν έχεις ελάχιστη αξιοπρέπεια του ρίχνεις δυο φάσκελα του καλού σου συνεργάτη (του γκαλερίστα), πουλάς μόνος σου τους πίνακες και κρατάς όλο το αντίτιμο καθότι τα νοίκια τρέχουν και για σένα επίσης. Βέβαια είναι και η ματαιοδοξία σου (εσού του καλλιτέχνου) να κάνεις έκθεση σε γκαλερί και να σκάσουν οι γειτόνισσες – σωστό κι αυτό. Αν λοιπόν το ξέρω εγώ αυτό τότε υποθέτω (υποθέτω λέω αλλά είμαι σίγουρος) ότι το ξέρει κι ο καλός συνάδελφος. Οπότε ή του διέφυγε προς στιγμήν (την ώρα που έγραφε) ή δεν ήθελε να χαλάσουν και τις καρδιές τους με του γκαλερίστες εφόσον περί μια φιλία ζούμε κτλ.

    Πάντως προς τα κει πιστεύω ότι πηγαίνουν τα πράγματα. Κι εκνευρίζομαι όταν ακούω νέους καλλιτέχνες, φοιτητές, απόφοιτους ή άσχετους με τη Σχολή να γκρινιάζουν ότι «είναι δύσκολο να μπεις στις γκαλερί» κι ότι φιμώνεται ο πρωτότυπος, καινοφανής και αξεπέραστος λόγος τους από το κατεστημένο και άλλα τέτοια συμπαθητικά. Κι όλα αυτά στην εποχή του ίντερνετ !!! Όταν μπορείς είτε να μπεις στην προαναφερθείσα (από σένα) διαδικτυακή γκαλερί ή να φτιάξεις μια δική σου σελίδα και με λίγη προσπάθεια (με email, μέσω facebook, my space κτλ.) να παρουσιάσεις τη δουλειά σου σε τόσους ανθρώπους που ούτε στην Εθνική Πινακοθήκη (αν σου έκανε αφιέρωμα) δε θα μπορούσες. Και να την πουλήσεις ακόμα.

    ΥΓ. Να άλλο ένα ωραίο θέμα, από αυτά που με κάνουν να πιστεύω ότι εκείνο το μπλογκ που θα τα θέτει και θα καλεί κάθε ενδιαφερόμενο να πάρει μέρος στη συζήτηση θα είχε τρομερό ενδιαφέρον να το δημιουργήσουμε.

  6. Απρίλιος 28, 2009 στο 8:41 πμ

    Να σου πω καλό μου αερικό…
    Αν σου απαντήσω ως φιλόσοφος, φυσιοδίφης (και καταναλωτής λαχανοντολμάδων) θα σου φέρω το παράδειγμα ενός τύπου Σιφνιού (στην καταγωγή και μόνιμου κατοίκου μετά την συνταξιοδότησή του) που στα 86 αγόρασε τον πρώτο του υπολογιστή και σήμερα, στα 90, σερφάρει, στήνει σελίδες κτλ. καλύτερα από πολλούς γεννημένους μετά το 60. Οπότε το 1960 είναι μια αυθαιρεσία (της συγκεκριμένης σελίδας) και μισή.

    Αν, βέβαια, σου απαντούσα ως φαλλοκρατικό γουρούνι, η απάντησή μου θα ήτο άλλη 😉 Αλλά μάλλον δεν είμαι τέτοιο…

    Με την ευκαιρία να σου πω ότι η Φεγγαρονεραϊδένια μου περιμένει αδερφάκι. Αρχάς Ιουνίου, που λένε. Δεν έχουμε δει το φύλο (κι ούτε θα το δούμε – μέχρι τη γέννα φυσικά) οπότε δεν ξέρω να σου πω αν θα είναι Φεγγαρονεραϊδένια Νο 2 ή θα βγεί κανένας Φεγγαρομπαγάσας.

    Όμορφη, χρωματιστή ημέρα να έχεις Καλό μου.

  7. Απρίλιος 29, 2009 στο 12:05 πμ

    Ο Ζενάκος μάλλον έκανε διαλογισμούς Ζεν.
    Σκέφτομαι πάντως μόλις βρω χρόνο να προσπαθήσω να βάλω και την αρχοντομουτσουνάρα μου σ΄αυτη την ιστοσελίδα.
    (τρέχουν και τα νοίκια!)

    Τι μαθαίνω;
    Δις μπαμπάς;!
    Η ώρα η καλή.

  8. Απρίλιος 29, 2009 στο 7:41 πμ

    Το είχα ψυλλιαστεί ότι δε σε χωράει ο τόπος. (κι ότι κρυφά ζήλευες την Άντζελα Δημητρίου που πουλάει και στα εξωτερικά: Τουρκία, αραβικό κόσμο κτλ.)

    Πάντως καλά θα κάνεις. Και έργο έχεις και άποψη. Και δεν έχεις να χάσεις και τίποτα.

    Δις μπαμπάς. Όντως. Είπα όλη αυτή τη δυστυχία (του να με έχει μπαμπά) να μην τη σηκώνει στις πλατούλες της μόνη η Ιωάννα. Όσο να ‘ναι, αν μοιραστεί το βάρος, είναι καλύτερα.

    Ευχαριστώ για την ευχή.

  9. Απρίλιος 30, 2009 στο 7:41 πμ

    Τόσο πολλά κιλά μ…ς* είμαι.

    *μπαμπάς


Σχολιάστε

Εισάγετε τα παρακάτω στοιχεία ή επιλέξτε ένα εικονίδιο για να συνδεθείτε:

Λογότυπο WordPress.com

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό WordPress.com. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Twitter

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Twitter. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Facebook

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Facebook. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Φωτογραφία Google+

Σχολιάζετε χρησιμοποιώντας τον λογαριασμό Google+. Αποσύνδεση / Αλλαγή )

Σύνδεση με %s


Blog Stats

  • 164,043 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Απρίλιος 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
27282930  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

Αρέσει σε %d bloggers: