14
Μαρ.
09

ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΙΟΣ – ΑΝΕΜΥΣΤΗΡΙΟΣ

anemistirios001

8 Responses to “ΑΝΕΜΙΣΤΗΡΙΟΣ – ΑΝΕΜΥΣΤΗΡΙΟΣ”


  1. Μαρτίου 14, 2009 στο 11:57 μμ

    Σκέφτομαι ώρα να γράψω καμιά εξυπνάδα αλλά δε μουρχεται τίποτα.
    Το σκίτσο σου με μπλοκαρε.
    Πολύ καλό.

  2. 2 φαίδρα φις
    Μαρτίου 15, 2009 στο 4:22 μμ

    το σκίτσο μου άρεσε και μένα.
    για την ακρίβεια το βρήκα ευφυές!

    όμως πάλι φλυαρήσατε…
    τι σας συμβαίνει?

    φιλάκι
    φιλάκι

  3. Μαρτίου 15, 2009 στο 8:53 μμ

    Σύντεχνε,
    αν κατάφερα (έστω και μ’ αυτόν τον τρόπο)
    να μπλοκάρω ΕΣΕΝΑ (!!!) τότε μάλλον πρέπει
    ο Ρεχάγγελ να με έχει στα υπ’ όψιν τώρα που
    ο Νικοπολίδης έχει αφιερωθεί οριστικά
    στην κηπουρική.

  4. Μαρτίου 15, 2009 στο 8:59 μμ

    Φλυαρώ όντως, Αγαπημένη μου, τελευταία.
    Δεν ξέρω τι μου συμβαίνει.
    Ίσως η Άνοιξη που ήρθε/έρχεται (και κατα…χάρηκε η αδελφή του μαθητή)
    Ίσως ο έρωτας (που μονίμως αστοχεί – την τοξοβολία μου μέσα…)
    Ίσως η νηστεία κι η προσευχή κι ο εν γένει ασκητικός μου βίος.
    Τι να σας πω…

    Το τσίμπησα
    το τσίμπησα!

    Κι ανταποδίδω.

  5. Μαρτίου 16, 2009 στο 11:21 πμ

    Λοιπόν , διαπιστώνω πως η φαίδρα παίρνει μάτι τους διαλόγους μας τόσο καιρό και…φτιάχνεται. Δεν επεμβαίνει όμως να τους σχολιάσει. (φοβάται μήπως καταστρέψει τον ειρμό μας και τη ροή του σεναρίου; δεν ξέρω)

    Υ.Γ. *Ο Ανεμυστήριος έχει ρευματισμούυς στο αριστερό πόδι;
    *Η φουσκωμένη κοιλιά του είναι ανεμογκάστρι;
    *Τι φόνος προαγγέλεται;

  6. Μαρτίου 16, 2009 στο 1:34 μμ

    Ας αρχίσω από το υστερόγραφο (όχι, που θα σε μπλόκαρα ! )

    1. Ο Ανεμυστήριος έχει ρευματισμούς και στα 2 πόδια
    αλλά το ΙΚΑ του δικαιολογούσε λεφτά μόνο για το ένα.
    Τα ξέρεις καλύτερα εσύ τα του ΙΚΑ. Έτσι αναγκάστηκε
    να βάλει πολύπριζο στο άλλο, ως ομοιαπαθητική.

    2. Η φουσκωμένη κοιλιά του ΔΕΝ είναι ανεμογκάστρι:
    Εγκυμονεί όντως…….. κινδύνους, γιατί…

    3. …έτσι και πάρει μπρος ο ανεμιστήρας προαγγέλλεται… αυτοκτονία.

    4. Όπως καταλαβαίνεις δεν είχα ιδέα, όταν σκίτσαρα, ότι το «έργο» (τρομάρα μου) θα περιείχε τόσα μηνύματα.

    ΥΓ. Αν πιστεύεις ότι υπάρχει έστω κι ένας άνθρωπος (ή ον γενικότερα)
    που φτιάχνεται από τους διαλόγους μας, μήπως θα μπορούσες να μου
    δανείσεις το 0,001% της αισιοδοξίας σου; Θα μου φτάσει για την υπόλοιπη
    ζωή μου και θα κληροδοτήσω και λίγη στα παιδιά μου!

    ΥΓ. Υπάρχει βέβαια και η εκδοχή η Αγαπημένη μου, ως συνεπής
    μετα-φεμινίστρια, να σωπαίνει όταν μιλούν οι Άντρες… (δε θα θέλει να
    συμμετέχει στις ασυναρτησίες τους).

  7. Μαρτίου 16, 2009 στο 11:57 μμ

    Δεν είμαι αισιόδοξος αλλά ναι…πιστεύω πως πολλοί θα «φτιάχνονταν» με τους διαλόγους μας αν …τους διάβαζαν.
    ΥΓ. Δεν ξέρω αν το ξέρεις αλλά στη σημειολογία του κινηματογράφου και ειδικά σε φιλμ νουάρ ή σοβαρά θρίλερ, η παρουσία ανεμιστήρα στη σκηνή προαναγγέλει κάποιο φόνο. Δεν ξέρω αν εξακολουθεί και σήμερα να ισχύει αυτό – έχω προσπαθήσει να το εντοπίσω αλλά μάταια. Η τελευταία ταινία που θυμάμαι ο σκηνοθέτης να χρησιμοποίησε αυτό το τέχνασμα ήταν ο «δαιμονισμένος άγγελος» (88-89;)
    Σ΄αφήνω τώρα για ν΄αφήσω σοβαρό σχόλιο στην άλλη ανάρτηση.

  8. Μαρτίου 17, 2009 στο 1:21 μμ

    Τέτοια πισώπλατη μαχαιριά για την αναγνωσιμότητα του μπλογκακίου μου δεν την περίμενα. Παρηγορούμαι στη σκέψη ότι ίσως να περιείχε και ψήγματα αυτοκριτικής αφού οι διάλογοί μας λαμβάνουν χώρα εις αμφότερα τα μπλογκ. Αν και συ την έχεις σαφώς μεγαλύτερη (την αναγνωσιμότητα).
    Δε βαριέσαι, σκέφτομαι, πολλοί μεγάλοι καλλιτέχνες αναγνωριζόμαστε μετά θάνατον. Μόνο που δε θα είμαι σε θέση να απαντήσω στο τσουνάμι των σχολίων που ασφαλώς θα κατακλύσουν τις «στάσεις» τότε. Εκτός κι αν μου βάλουν οπτικές ίνες στον τάφο μου.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,043 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

