07
Μαρ.
09

Αυτοκριτική

 

 

 

ΥΓ. Αυτά…

6 Responses to “Αυτοκριτική”


  1. 2 AERIKO
    Μαρτίου 8, 2009 στο 7:48 μμ

    .!! Mακάρι οι άνθρωποι να νήστευαν σταθερά τα εξερχόμενα…
    Καλό βράδυ πνεύμα μου.!! 🙂

  2. Μαρτίου 9, 2009 στο 9:50 πμ

    Δεν ξέρω για σταθερά, Καλό μου, πάντως έχω «ακούσει» σπουδαίες αλήθειες (κι ας ήταν επώδυνες ενίοτε) από συνανθρώπους που σιώπησαν.

    Καλή εβδομάδα να έχεις
    Καλό μου ΑΕΡΙΚΟ.
    🙂

  3. 5 φαίδρα φις
    Μαρτίου 12, 2009 στο 12:05 μμ

    πλατειάσατε.
    ασυγχώρητο.

  4. Μαρτίου 12, 2009 στο 1:28 μμ

    Αγαπημένη μου έχετε (όπως πάντα) δίκιο.
    Αλλά δείτε τι συνέβη:

    Το αρχικό κείμενο είχε 16 τελείες. Ξαναδιαβάζοντάς το κατάλαβα
    ότι έτεινε να γίνει μυθιστόρημα. Έκοψα τις πολλές φλυαρίες.
    Έμειναν 10 τελείες. Καλύτερο, αλλά πάλι εκτενές μου φαινόταν.
    Έκοψα όσα έχουν πει άλλοι για μένα και έμειναν 6 τελείες.
    Πολύ καλύτερο.
    Βασική αρχή μου σε όλα ανεξαιρέτως τα κείμενά μου είναι να κόβω
    τα μισά από όσα γράφω όταν πια είμαι ικανοποιημένος έτσι ώστε να
    προσθέτω σφρίγος και δύναμη στο γραπτό. Το έκανα και με το παραπάνω
    κι έτσι έμειναν 2 τελείες. Θα έμενε μία δηλαδή αν μια ματαιόδοξη
    εγωπάθεια δεν μου «επέβαλε» να κρατήσω κάποια λογοτεχνικά τσαλίμια
    για λόγους εντυπωσιασμού.
    Ε, στις δύο τελείες είπα να προσθέσω και τον πλήρη κατάλογο με το
    καλλιτεχνικό, φιλοσοφικό και ποιητικό έργο μου για να έχει μια αναφορά
    όποιος πέσει πάνω στην αυτοκριτική μου αλλά τυχαίνει να μη με
    ξέρει (ο αστοιχείωτος). Οπότε πρόσθεσα άλλη μια τελεία.
    Έτσι βγήκε κάπως ξεχειλωμένη η αυτοκριτική μου.

    Σας φιλώ για τη λακωνική αλλά τόσο βαθειά κριτική της αυτοκριτικής μου.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,884 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Μαρτίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Φεβ.   Απρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
23242526272829
3031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

