12
Φεβ.
09

Κεράσια για τη Φαίδρα

Κεράσια για τη Φαίδρα 11-2-09 (40x30)

Κεράσια για τη Φαίδρα 11-2-09 (40x30)

13 Responses to “Κεράσια για τη Φαίδρα”


  1. Φεβρουαρίου 13, 2009 στο 1:33 πμ

    Eδώ είμαι αλλά δεν κάνω ακόμα σχόλιο.
    Περιμένω να κάνει πρώτα η Φαίδρα.
    Γεια χαρά.

  2. 2 φαίδρα φις
    Φεβρουαρίου 13, 2009 στο 10:28 πμ

    Αλέξανδρε νομίζεις ότι μπορώ?

    όχι,δεν μπορώ…

    με μαγεύει αυτό το κόκκινο
    που φτιάξατε

    αλλά συγνώμη που όσα θέλω
    να πω πνίγονται στη συγκίνηση

    πιστεύω στη συγκίνηση
    στο συναίσθημα που οξυμένο
    το προκαλεί η σκέψη και η αγάπη
    ενός αληθινού φίλου

    είμαι ακόμα ζωντανή
    και μπορώ να χαίρομαι
    και να κλαίω μαζί

    μπορώ να κρατήσω τον πίνακα?

    είναι στην καρδιά μου
    όπως κι εσείς

    ευχαριστώ
    ευχαριστώ
    ευχαριστώ

    φιλιά που δεν ξεκολλάνε

  3. 3 φαίδρα φις
    Φεβρουαρίου 13, 2009 στο 10:31 πμ

    πιστεύω στη δύναμη της φιλίας μας
    και της επικοινωνίας μας

    αγάπη που δεν ξεκολλάει…

  4. Φεβρουαρίου 13, 2009 στο 2:05 μμ

    Αγαπημένη μου Φαίδρα,
    και βέβαια μπορείτε να κρατήσετε τον πίνακα
    δικός σας είναι εξάλλου

    Εγώ έβαλα μόνο τις μπογιές
    Τα υπόλοιπα τα κάνατε εσείς.

    Το ξέρετε καλά ότι πιστεύουμε
    στα ίδια
    ….
    ….

    …αλλά δεν ξεκολλάει με τίποτα !!!

  5. Φεβρουαρίου 13, 2009 στο 2:08 μμ

    ορίστε Αλέξανδρε: έκανε σχόλιο η Φαίδρα.

    Σε φαντάζομαι να έχεις πάρει ύφος Τεχνοκριτικού (με κεφτεδάκι στο ένα χέρι και σαμπάνια στο άλλο) και να ετοιμάζεις μια διατύπωση που δε θα καταλάβει κανένας.

  6. Φεβρουαρίου 14, 2009 στο 1:02 πμ

    Εγώ ακατανόητος;
    Ίσα ίσα ο πίνακας,δηλαδή, όπως θα΄λεγε κι ο (ποιός) καλός αλλά , στα σίγουρα. Εξάλλου είναι γεγονός πως ο σύντεχνος, και καλά κάνει δηλαδή.
    Όπως και η Φαίδρα.

  7. Φεβρουαρίου 14, 2009 στο 1:39 πμ

    Το προηγούμενο σχόλιο γράφτηκε ενώ είχα πνιγεί σε μια μουκιά κεφτέ και έτσι έχασα λίγο τον ειρμό μου. Τώρα όμως ήπια μια γουλιά σαμπάνια και στάνιαρα.
    Επειδή με διακατεχει μια ευτραπελότητα τελευταία , δεν ήθελα να την εκδηλώσω σε τούτη την ανάρτηση αλλά με προκάλεσες.
    Λοιπόν ο πίνακας είναι πολύ καλός.
    Αν και εκ πρώτης οψεως μοιάζει με μια συνηθισμένη νεκρή φύση, παρατηρώντας τον καλύτερα διαπιστώνεις πως δεν είναι ακριβώς έτσι.
    Κατ΄αρχήν οι περισσότερες νεκρές φύσεις έχουν πολυχρωμία.
    Εδώ έχουμε μόνο κόκκινο στην ουσία . Το λίγο καφέ που φαίνεται είναι τόσο σκούρο που τείνει προς το μαυρο (αν μπορώ να κρίνω σωστά απο την ανάλυση της εικόνας)
    Εκτός αυτού η έντονη αντίθεση των τόνων δίνει έναν παλμό στο έργο , μια ένταση που δεν υπάρχει στις κλασσικές νεκρές φύσεις.
    Τα παραπάνω έρχονται να τονίσουν και να αναδείξουν ίσως, το μυστήριο που , τελικά , αποπνέει το έργο.
    Μυστήριο – και γοητεία μαζί – που γεννάται απο τον συνειρμό πως η φιάλη περιέχει χυμό απο κεράσια και όχι κρασί.
    Μετά επανέρχεσαι στην πραγματικότητα διότι γνωρίζεις πως κρασί πρέπει να έχει η φιάλη αλλά γενάται δεύτερος συνειρμός πως τα κεράσια – λοιπόν – δεν είναι κεράσια.
    Και πας απο τον ένα συνειρμό στον άλλο γιατί το περιεχόμενο της φιάλης και του μπωλ, ταυτίζονται χρωματικά. Κι αυτό λειτουργεί και σαν μια περίεργη – σχεδόν μεταφυσική – ταύτιση και της ποιότητας των περιεχομένων που χαλαρώνει τη λογική.
    Τώρα το πεσμένο ποτήρι τονίζει αυτό το συναίσθημα.
    Τα δυο κεράσια στο τραπέζι – αν δεν έχουν και κάποιον συμβολικό χαρακτήρα – χρειάζονται γιατί δίνουν μια ισορροπία στη χρωματική σύνθεση. (Τα φαντάζομαι να λείπουν και μου χαλάει η εικόνα, φαίνεται πράγματι πως κάτι λείπει.)

    Έχω όμως και μια απορία: Ο πίνακας έγινε πρώτα ή το κείμενο της Φαίδρας; Η αίσθησή μου είναι πως πρώτα έγινε ο πίνακας αλλά μπορεί να κάνω και λάθος.

    Αυτά το λοιπόν.
    Τα σέβη μου.

  8. Φεβρουαρίου 14, 2009 στο 9:53 πμ

    Κατ’ αρχήν σ’ ευχαριστώ για όσα έγραψες.

    Αρχίζοντας απ’ το τέλος, ο πίνακας έγινε μετά το κείμενο της Φαίδρας το οποίο ήταν και η αφορμή.

    Τα δυο κεράσια όντως δεν έχουν κανένα συμβολισμό (όσον αφορά την πρόθεσή μου, αλλά η ανάγνωση του πίνακα -ως εκ νέου δημιουργία του- είναι άλλο πράγμα οπότε μπορεί και να έχουν). Τα έβαλα, πράγματι, για λόγους ισορροπίας. Αλλά τώρα που το ανέφερες μπορεί κι εμένα το μυαλό μου να κάνει διάφορους συνειρμούς.

    Το περιεχόμενο της φιάλης δεν ήθελα να είναι κρασί. Προσπάθησα να φαίνεται σαν κάτι μεταξύ λικέρ τσέρι και χυμού κερασιού μιας και η μεθυστική (εκστατική) διάθεση στο κείμενο της Φαίδρας δεν προερχόταν από κατανάλωση αλκοόλ αλλά από διαθέσεις∙ υποθέτω ερωτικές αλλά σίγουρα γεμάτες πάθος (για να μην πω πάθη).

    Η χρωματική λιτότητα είναι επιτηδευμένη. Σκοπός μου ήταν το κόκκινο να είναι όσο πιο έντονο γίνεται (μάλλον δεν τα κατάφερα να είναι εκτυφλωτικό). Καμένη όμπρα, μαύρο και λίγα μπλε και κόκκινα για το φόντο, άσπρο και λίγα μαύρα και μπλε για το τραπεζομάντηλο και το μπολ.

    Το πεσμένο ποτήρι, πέρα από το σπάσιμο της «τάξης» έχει (στο μυαλό μου δηλαδή) και ρόλο χρονικό, παραπέμπει στο μετά. Μη με ρωτήσεις γιατί, δεν ξέρω ακριβώς. Μάλλον η απάντηση θα βρισκόταν στο κείμενο της Φαίδρας αν συνεχιζόταν για μια παράγραφο ακόμα.

    ΥΓ. Ελπίζω να σου άρεσαν τα κεφτεδάκια και τα καναπεδάκια γιατί το κέτερινγκ μας στοίχησε ένα σκασμό λεφτά (η σαμπάνια ήταν προσφορά του χορηγού).

  9. Φεβρουαρίου 15, 2009 στο 2:21 πμ

    Λίγο πολύ μέσα έπεσα λοιπόν.
    Στην οθόνη του υπολογιστή πάντως – που φωτίζεται – φαίνεται εκτυφλωτικό.
    Εμάνα πάλι, απο το κείμενό της αυτό , μου΄χει κάτσει να φτιάξω μια γοργόνα …ανάποδη! Δηλ, απο τη μέση και κάτω γυναίκα και απο τη μέση και πάνω ψάρι! Δεν το βλέπω όμως να γίνεται και πολύ σύντομα κάτι τέτοιο , εκτός κι αν κάνω κανένα σκίτσο.

    υ.γ. Κάλά τα κεφτεεδάκια αλλά …τσιγκουνιές στο σκόρδο ρε παιδιά;!!!

  10. Φεβρουαρίου 15, 2009 στο 8:33 πμ

    Είσαι τρελός;;;
    Ξέρεις που έχουν πάει τα σκόρδα;
    Κρίση περνάμε !

  11. 11 φαίδρα φις
    Φεβρουαρίου 15, 2009 στο 10:03 πμ

    καλημέρα αγαπημένε μου Κώστα.
    καλημέρα Αλέξανδρε.
    ευχαριστώ για τον πίνακα ξανά.πολύ.και συγκινημένα.
    γιατί διάβασα και τα σχόλια αυτή τη φορά.
    θα ήθελα,αν μου επιτρέπετε να τον κάνω ανάρτηση
    μαζί με τα σχόλιά σας.
    αν μου πείτε ναι,θα είμαι χαρούμενη.
    διαφορετικά θ’ανεβάσω μόνο τον πίνακα
    και πάλι θα είμαι.
    λίγο λιγότερο.

    σας στέλνω την αγάπη μου
    αυτή που δεν ξεκολλάει ποτέ!

  12. Φεβρουαρίου 15, 2009 στο 1:00 μμ

    Αναρωτιέμαι αν υπάρχουν άντρες που μπορούν να σας χαλάσουν χατίρι.
    Ό,τι κι αν ζητήσετε.

    Πάντως εγώ δεν είμαι ένας από αυτούς
    κι έχω βάσιμες υποψίες ότι ούτε ο Αλέξανδρος είναι.

    Δε μένει παρά να το επιβεβαιώσει.

    Αυτοκόλλητοι γίναμε
    (αλλά δεν το λες και κακό αυτό…)

    Κυριακάτικα φιλιά
    (μέχρι να επιστρέψει ο σύντεχνος από την εκκλησία – τον Αγ. Βαλεντίνο που ένας θεός ξέρει τι τάμα πήγε να κάνει)

  13. Φεβρουαρίου 15, 2009 στο 8:04 μμ

    Κι απο μένα εντάξει
    υπό έναν όρο :
    στο μενού σκορδοκεφτέδες!

    γιατί σήμερα στην εκκλησία μας ταράξαν στις χυλόπιτες και μου έχει ανέβει η πίεση (κι ως γνωστόν το σκόρδο τη ρίχνει)

    Υ.Γ. Ελπίζω η Φαίδρα να μην κρατήσει και τα φαιδρά
    των σχολίων.(αλλά πάλι αν θέλει….)


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,043 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Φεβρουαρίου 2009
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 1
2345678
9101112131415
16171819202122
232425262728  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

