03
Απρ.
08

Πρόδρομοι

Κάποιος σοφός, του οποίου το όνομα μου διαφεύγει, είπε:

«Πρόδρομος είναι κάποιος που καταλαβαίνουμε μετά ότι είχε έρθει πριν»

Το διάβασα σε ένα εντελώς βαρετό βιβλίο που διάβασα τελευταία. Απόδειξη ότι και στην πιο ίσια και μονότονη πεδιάδα μπορεί να βρει κανείς κάποιες ενδιαφέρουσες  εναλλαγές του τοπίου.

14 Responses to “Πρόδρομοι”


  1. 1 φαίδρα φις
    Απρίλιος 4, 2008 στο 12:41 μμ

    γράφω κι εγώ κάτι που μου αρέσει έτσι…
    «στις εξετάσεις οι ηλίθιοι κάνουν ερωτήσεις που οι σοφοί δεν μπορούν να απαντήσουν»…

    καλημέρα

  2. Απρίλιος 4, 2008 στο 1:51 μμ

    …καμιά φορά, επίσης, οι σοφοί θέτουν αναπάντητα (δήθεν) ερωτήματα που αφορούν μόνο ηλίθιους, οι οποίοι και απαντούν (σωστά όμως χωρίς να το καταλαβαίνουν – αλλά τι σημασία έχει;)

    Την Καλημέρα μου Φ.Φ. (διαβάζεται και Φιφή)

  3. 3 φαίδρα φις
    Απρίλιος 4, 2008 στο 2:04 μμ

    συγχωρήστε,παρακαλώ, την ευθύτητά μου,αλλά η εκδοχή του Φιφή με πληγώνει,μου θυμίζει τις δύο φάλαινες του Ευγένιου Τριβιζά,»η Φιφή και η Φωφώ»…
    δεν θα άντεχα τους συνειρμούς που προκύπτουν…
    ως προς τα υπόλοιπα,με βρίσκετε απολύτως σύμφωνη.

  4. Απρίλιος 4, 2008 στο 2:20 μμ

    Δεν είχα καμιά πρόθεση να αντικαταστήσω το υπέροχο (και αριστοκρατικό) Φαίδρα με το (κάπως λαϊκό) Φιφή. Εφόσον σας ενοχλεί δεν θα επαναληφθεί. Συγγνώμη.

    ΥΓ. αν και μια Φιφή που έχω στο μυαλό μου καθόλου λαϊκή περίπτωση δεν είναι και καθόλου δεν θυμίζει φάλαινα. Κάθε άλλο μάλιστα… Αλλά εσείς, έτσι κι αλλιώς (φαντάζομαι) δεν συγκρίνεστε με τίποτα.

  5. 5 φαίδρα φις
    Απρίλιος 4, 2008 στο 2:26 μμ

    τι όμορφα λόγια…
    από έναν καλλιτέχνη βεβαίως «προσλαμβάνονται» ως ακόμα πιο σημαίνοντα!

    σωστά φαντάζεστε…
    περιαυτολογώ,αλλά τι σημασία έχει?

  6. Απρίλιος 4, 2008 στο 2:32 μμ

    περιαυτολογήστε, περιαυτολογήστε…
    Αν δεν το κάνετε εσείς, τότε ποιος ;

  7. 7 φαίδρα φις
    Απρίλιος 4, 2008 στο 2:40 μμ

    μήπως παραείστε κολακευτικός?

  8. Απρίλιος 4, 2008 στο 2:43 μμ

    μπορεί , που να ξέρω; (αλλά δε νομίζω)

  9. 9 φαίδρα φις
    Απρίλιος 4, 2008 στο 2:53 μμ

    ούτε εγώ…

  10. Απρίλιος 5, 2008 στο 2:18 πμ

    Είδα κι εγω κόσμο και είπα να μπω! 9 σχόλια έγραφε το κοντέρ.
    Απογοητευτηκα λιγάκι αλλά θα έμπαινα ούτως η άλλως.
    Επέτρεψέ μου ΚτΚουΚ να απαντήσω πρώτα σε κάτι που έγραψε η Φαίδρα φις και μετά στην ανάρτησή σου.
    Φαίδρα!
    Δηλαδή οταν εγώ ανάμεσα στα διαλείμματα απο Κίρκεργκωρ σε Πλάτωνα διαβάζω της κόρης μου – για να χαλαρώσει – τη Φιφή και τη Φωφώ – λες να αποκτήσω στο μέλλον ψυχολογικά προβλήματα; (στ΄άλήθεια της διαβάζω την φ.φ και μου την έχει δώσει)
    .
    Ως προς την ανάρτηση.
    Το λοιπόν την πήρε το μάτι μου . χτες ή προχτές , δεν θυμάμαι, αλλά δεν άφησα σχό΄λιο γιατί άμα δεν τον ξέρεις τον άλλο , μπορεί και να παρεξηγήσει. (Δεν είμαστε κι όλοι φυσικοκαλλιτέχνες)
    Διαφωνώ με τον ορισμό του Πρόδρομου.
    Πρόδρομος είναι ο δρόμος που οδηγεί στον δρόμο, δηλαδή σε αδιέξοδο.

  11. Απρίλιος 5, 2008 στο 9:17 πμ

    Απογοητεύτηκες; Τι είστε εσείς οι φ(θ)υσικοί ζωγράφοι. Μη δείτε δυο ανθρώπους να επικοινωνούν…

    1.Παίζω λίγο κιθάρα, λίγο μπουζούκι και εσχάτως βασανίζω έναν τζουρά.
    2.Έχω μια κόρη 2,5 χρόνων που της διαβάζω παραμύθια
    Ευτυχώς που είπες ένα από τα παραμύθια που της διαβάζεις (το οποίο εμείς δεν το έχουμε συμπεριλάβει ακόμα στην παιδική βιβλιοθήκη μας) γιατί με όλες αυτές τις συμπτώσεις είχα αρχίσει να αναρωτιέμαι αν ξυπνάω τα βράδια και, ως υπνοβάτης, αφήνω μηνύματα και «κρατάω» blog ως Αλέξανδρος Ανδρουλάκης.

    Επί του θέματος, δε διαφωνώ (και πολύ) μαζί σου. Άλλωστε οι δρόμοι, και πριν από αυτούς οι πρόδρομοι, οδηγούν τελικά (αλλά όχι αναγκαία) σε εισόδους (κάποιων σπιτιών) που στην κυριολεξία του όρου είναι αδιέξοδα. Και μεταφορικά, τώρα που το σκέφτομαι. Αλλά αν δεν ήταν έτσι τι θα είχατε να διαπραγματευτείτε κι εσείς οι φτωχοί, πλην τίμιοι, επιστήμονες/καλλιτέχνες;

    (Εμείς, οι ζάπλουτοι, πλην καθάρματα, έχουμε κι άλλα πράγματα να ασχοληθούμε για να περνάει η ώρα μας)

    Καλό Σ/Κ σύντεχνε.

  12. Απρίλιος 8, 2008 στο 12:16 πμ

    1. Έπαιζα κιθάρα – τω καιρώ εκέινο- λίγο μαντολίνο,- στο στρατό- κι έχω καταλήξει στο μπουλγαρί (τρίχορδο της οικογένειας του σαζιού αλλά με την τρύπα πάνω που κουρδίζεται μι-λα-ρε.
    2. Η κόρη μου είναι κατά ένα έτος μικρότερη της δικής σου.
    Τα παραμύθια δεν της τα διαβάζω ακριβώς , διότι δεν τα πολυκαταλαβαίνει, αλλά καμιά φορά τη νανουρίζω με αντάρτικα (Μαλιά σγουρά κλπ), που τα καταλαβαίνει καλύτερα. Κοιμάται αμέσως!

  13. Απρίλιος 8, 2008 στο 12:18 πμ

    Υ.Γ. Την Φυσική της εξ-ασκείς;
    Εγώ όχι.

  14. Απρίλιος 8, 2008 στο 7:52 πμ

    Παραμύθια της διαβάζω αραιά και που. Τον ρόλο αυτό τον έχουν αναλάβει, κυρίως, η μαμά της και η γιαγιά της, η μάνα μου. Όταν ήταν μικρότερη τη νανούριζα με το «χαράματα η ώρα 3» και με το «μινόρε της αυγής» . Τώρα της μαθαίνω, σαν παιχνίδι, άλλα ρεμπέτικα.

    Τη Φυσική δεν την εξασκώ επαγγελματικά. Τα πρώτα χρόνια, μόνο, έκανα κάποια ιδιαίτερα. Μετά τράβηξα σε άλλες ατραπούς. Σήμερα προσπαθώ να ενημερώνομαι απλά. (καλά, το «απλά» είναι μια κουβέντα όταν μιλάμε για τη σύγχρονη φυσική)


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,884 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Απρίλιος 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Μαρ.   Μάι. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
282930  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

