01
Φεβ.
08

ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ

Ακούω ότι αυτήν την Κυριακή η εφημερίδα Ελεύθερος Τύπος κυκλοφορεί με ένθετο αφιερωμένο στον Καραγκιόζη…

vouli.jpg

Ωραία και πάντα επίκαιρη πρωτοβουλία!


2 Responses to “ΑΦΙΕΡΩΜΑ ΣΤΟΝ ΚΑΡΑΓΚΙΟΖΗ”


  1. 1 AERIKO
    Φεβρουαρίου 2, 2008 στο 7:12 μμ

    Ειλικρινα ηταν τιμη και χαρα μου η παρουσια σου
    στην χθεσινη εκδηλωση και σ`ευχαριστω απο ψυχης.:))
    Mε συγχωρεις για το εκτος θεματος σχολιο μου αλλα
    μη γνωριζοντας τελικα το μειλ σου δεν υπηρχε αλλος τροπος
    να σου εκφρασω την συγκινηση μου.
    Την πιο Αερινη ευχη μου για ενα ομορφο βραδυ ,την αγαπη και την βαθυτατη εκτιμηση μου:))

  2. Φεβρουαρίου 3, 2008 στο 10:05 πμ

    Η χαρά και η τιμή ήταν δική μου, καλό μου.
    Δεν υπάρχουν άσχετα σχόλια. Δεν μπορεί εξάλλου ένα δικό σου σχόλιο να είναι άσχετο.
    Το email μου για μελλοντική χρήση είναι: ktkouk@gmail.com

    Προχθές, την Παρασκευή 1 Φλεβάρη είχα τα γενέθλιά μου: γιόρταζα για 15 φορά τα 25 γενέθλιά μου. Για να μην σε μπλέκω με τους ανόητες μαθηματικούρες μου έγινα 39. Το υπέροχο δώρο σου, για το οποίο σε ξαναευχαριστώ, όπως καταλαβαίνεις αποκτά μεταφυσικές διαστάσεις.

    Δεν μπορώ (προς το παρόν) να στο ανταποδώσω με άλλον τρόπο παρά μόνο αφιερώνοντάς σου την επόμενη εγγραφή μου.

    Συγγνώμη και για την μικρή καθυστέρηση που απαντώ στο σχόλιό σου αλλά έχω «μπλεχτεί» σε μια συναρπαστική συζήτηση με τον Δημήτρη στην terra incognita και δεν μπήκα στην σελίδα μου χθες καθόλου.

    Την αγάπη μου, αγαπημένη μου ποιήτρια. (Άραγε, η σεμνότητα και η συστολή δεν είναι χαρακτηριστικό των πραγματικών δημιουργών;)


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,884 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Φεβρουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Ιαν.   Μαρ. »
 123
45678910
11121314151617
18192021222324
2526272829  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

