06
Ιαν.
08

«ΕΥ-ΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ»

Είναι κάτι παλιόφατσες, συνήθως κοντινοί συγγενείς, κάτι μυστήριοι γνωστοί, σπανιότερα φίλοι που σου εύχονται με τέτοιο τρόπο το ευτυχισμένο που στα αφτιά φτάνει ως ευ-τοιχισμένο: «Ευ-τοιχισμένο το νέο έτος» και είναι σα να σου λένε: «…να είναι γεροί οι τοίχοι γύρω σου, να μην χρειαστεί να  βγεις έξω απ’ αυτούς και αν σου έρθει η επιθυμία να τους σπάσεις (να είναι τόσο γεροί που) να μην το επιχειρήσεις καν. Κάτσε εκεί που είσαι…Καλά είναι, τι τα θες τα παραέξω;!»

 Εν τοιαύτη περιπτώσει η δική μου ευχή είναι:

 Ά-τοιχο ή έστω Κακό-τοιχισμένο το νέο έτος. Όταν η καρδιά σου ζητήσει να την ‘κάνεις’, απλά να την ‘κάνεις’ κι όταν σου πει να γυρίσεις, απλά να γυρίσεις.

 Μην παρασύρεσαι δεν είναι…εύκολη ευχή : Αν δεν υπάρχει τοίχος, ό,τι ισχύει για σένα, ισχύει και για όσους είναι κοντά σου και για όσους αγαπάς.

 Τώρα μπορείς να κάνεις αποδοχή, ή όχι, κληρονομίας ευχής.

4 Responses to “«ΕΥ-ΤΟΙΧΙΣΜΕΝΟ ΤΟ ΝΕΟ ΕΤΟΣ»”


  1. 1 AERIKO
    Ιανουαρίου 8, 2008 στο 9:50 πμ

    Y Π Ε Ρ Ο Χ Ο..!!!! :)) Το Ευ..ηταν ανεκαθεν δυσκολο να το πλησιασεις και δυσκολοτερο να το αγκαλιασεις.Ευτυχως δηλ.που ειμαι αερικο και διαπερνω τα τειχη..!! Το τι αντικρυζουν τα ματια της ψυχης δεν το συζυτω..!!
    Βεβαια εδω μεσα δεν χρειαζεται να διαπερασω τιποτε αφου στο καθε ελευθερο πεταγμα μου κανω σταση κι ανασαινω. :))
    Ομορφη να ειναι η μερα αλλα και η υπολοιπη εβδομαδα σου.Με πολλες εμπνευσμενες και ηλιολουστες στιγμες.Την αγαπη μου.:))

  2. Ιανουαρίου 9, 2008 στο 7:36 πμ

    Καλό μου Αερικό, ξανάνοιξα για χάρη σου, μετά από χρόνια, τον Καβάφη. Σου το στέλνω μαζί με την αγάπη μου κι ένα χαμόγελο 🙂

    ΤΕΙΧΗ (Κ.Π.ΚΑΒΑΦΗΣ)

    Χωρίς περίσκεψιν, χωρίς λύπην, χωρίς αιδώ
    μεγάλα κ’ υψηλά τριγύρω μου έκτισαν τείχη.

    Και κάθομαι και απελπίζομαι τώρα εδώ.
    Άλλο δεν σκέπτομαι: τον νουν μου τρώγει αυτή η τύχη·

    διότι πράγματα πολλά έξω να κάμω είχον.
    A όταν έκτιζαν τα τείχη πώς να μην προσέξω.

    Aλλά δεν άκουσα ποτέ κρότον κτιστών ή ήχον.
    Aνεπαισθήτως μ’ έκλεισαν από τον κόσμον έξω.

  3. 3 AERIKO
    Ιανουαρίου 14, 2008 στο 9:55 πμ

    Kαλημερα και Καλη Εβδομαδα. :))
    Tι κι αν μας εκλεισαν απο τον κοσμο εξω..??
    Ειναι τιμη να ζουμε σ`ενα ξαστερο εντος.

    :))

  4. Ιανουαρίου 15, 2008 στο 8:45 πμ

    Kαλημέρα (καθυστερημένα, το ομολογώ) Αερικό μου.
    Είχα πολύ δουλειά αυτές τις μέρες με τα «εκτός» μου και παραμέλησα κάπως (κακώς) όσους, λίγους, μοιράζονται μαζί μου την ξαστεριά «εντός» μου.
    Την αγάπη μου,
    Κώστας.


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,014 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Ιανουαρίου 2008
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
« Δεκ.   Φεβ. »
 123456
78910111213
14151617181920
21222324252627
28293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

