30
Αυγ.
07

φιλοδοξίες

Ώστε δημιούργησα το δικό μου blog ;

Λες τώρα να μπουν οι σκέψεις μου σε μια σειρά ; Μπορεί…

Λες να επικοινωνώ πιο εύκολα με τους φίλους μου ; Να ανταλλάσσουμε απόψεις συχνότερα ; Να ξανα-ανακαλύψουμε την αλληλογραφία (έστω και με ψηφιακά μέσα); Λες να ξαναβρεθούμε με παλιούς χαμένους φίλους ; Να κάνω και νέους ; Μπορεί…

Λες η παρέα να μεγαλώσει κι άλλο ; Να γίνει πανελλαδική ή ακόμα και παν-ελληνική (αν συμμετέχουν και Έλληνες της διασποράς); Μπορεί…

Λες το τρομακτικό ενδιαφέρον των συζητήσεων μας να αναγκάσει τους αλλόγλωσσους ανά την υφήλιο να μάθουν ελληνικά προκειμένου να είναι σε θέση να τις παρακολουθούν στο πρωτότυπο ; Λες, εξ αιτίας μου, να ανακινηθεί το παγκόσμιο ενδιαφέρον για τα ελληνικά γράμματα ; Μπορεί…

Λες να έχει δίκιο ο Λιακόπουλος και να επικοινωνήσουν μαζί μας οι ΕΛ μιας και στο blog μου θα έχουν βρει ένα αντάξιό τους forum (που θα χρησιμοποιεί τη μητέρα όλων των γλωσσών); Μπορεί…

Λες να είμαι ο πρώτος blogger που θα βραβευτεί με Νόμπελ για τη συμβολή μου
α. στην συναδέλφωση των λαών και
β. στην πρώτη επικοινωνία με εξωγήινους πολιτισμούς ; Μπορεί…

Λες τέλος να έρθει η απόλυτη καταξίωση , να με ανακαλύψει η Lifo και να μου δώσει μόνιμη στήλη σε δεξιά σελίδα (απέναντι από τον πιτσιρίκο); Έ, όχι. Έχουν και οι φιλοδοξίες τα όριά τους .

1 Response to “φιλοδοξίες”


  1. Ιουνίου 27, 2011 στο 5:59 μμ

    σ’ αγαπώ μου ;;;;
    που έφτασες ;;;;
    απίστευτο ! είχα ξεχάσει την εκκίνηση !!!
    καλησπέρα !


Σχολιάστε

Blog Stats

  • 164,884 hits

…Στάσεις

Αντιστάσεις, Ενστάσεις, Διαστάσεις, Καταστάσεις, Παραστάσεις, Αναπαραστάσεις, Αποστάσεις, Περιστάσεις, στάσεις γενικώς & αορίστως .

Ημεροδείκτης διαδρομών

Αύγουστος 2007
Δ Τ Τ Π Π Σ Κ
    Σεπτ. »
 12345
6789101112
13141516171819
20212223242526
2728293031  

Πόσοι στέκονται στις «στάσεις» τώρα. Και δεν περιμένουν το λεωφορείο:

eXTReMe Tracker <!-- var EXlogin='ktkouk' // Login var EXvsrv='s10' // VServer EXs=screen;EXw=EXs.width;navigator.appName!="Netscape"? EXb=EXs.colorDepth:EXb=EXs.pixelDepth;EXsrc="src"; navigator.javaEnabled()==1?EXjv="y":EXjv="n"; EXd=document;EXw?"":EXw="na";EXb?"":EXb="na"; EXd.write("");//-->

